The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente-Feyenoord
#1
Poll op de Feyenoord-fansite fr-fans:

Feyenoord moet zondag in Enschede.....

Gewoon gaan voor de winst (263 / 20 %)
Verliezen, ajax kampioen, dat nooit (1043 / 79 %)
Weet niet/ Geen mening (7 / 1 %)

Undecided
Reply
#2
ja, maar dan nog, ajakkes heeft opeens als voordeel dat nec veilig is en dat nac de puntjes voor de 9de plaats nog nodig heeft.

ik denk dat de kans dat ajakkes kampioen wordt meer dan 80% is.
Reply
#3
Nou NAC speelt echt al weken de sterren van de hemel inderdaad. Dead

Een kampioensfeestje verstieren is altijd leuk en NEC zal het seizoen gewoon waardig willen afsluiten voor de eigen fans. Denk dat Harry zich geen zoeter einde van het seizoen kan wensen dan Ajax de titel ontnemen.
Reply
#4
Peter Wrote:Nou NAC speelt echt al weken de sterren van de hemel inderdaad. Dead

Een kampioensfeestje verstieren is altijd leuk en NEC zal het seizoen gewoon waardig willen afsluiten voor de eigen fans. Denk dat Harry zich geen zoeter einde van het seizoen kan wensen dan Ajax de titel ontnemen.

daar geef ik je wel gelijk in. ik hoop maar dat twente een gaatje weet te vinden in het blok hofland schenkeveld!

Hakkuh
Reply
#5
hup Feyenoord!!!
@ Peter: Nac thuis is zelfs niet in vorm gewoon een lastige tegenstander.
Toevallig zijn de enige 2 teams waar Ajax in de tweede seizoenshelft punten tegen heeft verloren Feyenoord en NAC.
Nec uit is ook een lastige tegenstander voor Ajax, maar een denkbaar scenario is dat Ajax gelijk speelt en Twente een van hun 2 wedstrijden verliest, al zal dat tegen Feyenoord lastig zijn, gezien de situatie.
En precies wat je zegt "niets zo leuk als een kampioensfeestje verstoren" dat geldt natuurlijk voor NAC evengoed
The great old Ludwig von...
Reply
#6
NAC is thuis bijna altijd goed tegen de grote. Altijd een gekkenhuis dan. Zeker als NAC nog ergens omspeelt (wrs wel) dan gaat Twe het ook daar heel lastig krijgen.

Wat is voordal van 4e worden ipv 5e worden?? Is het 4 tegen 7 en 5 tegen 6 in de playoffs?
Ik denk dat heel veel Fey supporters het wel cadeau willen doen tegen Twe, maar dat Been en de (jonge) spelers daar wel schijt aan hebben en gewoon 4e willen worden. Kan best afgesproken werk zijn (halve finale beker / competitie), maar de halve finale in de Kuip gaf nu ook weer niet het idee dat Twe het zomaar liet lopen. Ben benieuwd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
4e en 5e hebben toch op zeker Europa League?

Nummers 6, 7, 8 en 9 toch playoffs?

En de bekerwinnaar, maar dat is sowiezo iemand uit de top 5.
Reply
#8
Lol, jij bent goed op de hoogte van de playoffs :wink:
4 en 5 plaatsen zich sowieso voor de EL, alleen nr. 5 moet 1 of 2 voorrondes meer spelen om in het hoofdtoernooi te spelen...
Nr 6 t/m 9 spelen playoffs...
Reply
#9
Haha, ok. Maakt dus geen zak uit. Twe - Fey 2-0
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Ik hoop op een gelijkspel. Feyenoord hoeft, hoewel het al jaren echt mijn cluppie is, nooit te winnen en Twente heeft genoeg aan een puntje om er weer uit te vliegen in de vooraonde CL aankomende augustus.
Reply
#11
Er werd gister aan Pothuizen meteen na de wedstrijd gevraagd "Wel lekker dat jullie veilig zijn nu hé?" Pothuizen: "Wel veilig ja, maar nog niet klaar dit seizoen. De laatste speeldag komen die Amsterdammers naar Nijmegen en daar wordt in de groep reikhalzend naar uitgekeken".

:waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#12
harry_bierdop Wrote:Er werd gister aan Pothuizen meteen na de wedstrijd gevraagd "Wel lekker dat jullie veilig zijn nu hé?" Pothuizen: "Wel veilig ja, maar nog niet klaar dit seizoen. De laatste speeldag komen die Amsterdammers naar Nijmegen en daar wordt in de groep reikhalzend naar uitgekeken".

:waf:

patje laat je tatoo zien..... :yeah:
Reply
#13
harry_bierdop Wrote:Er werd gister aan Pothuizen meteen na de wedstrijd gevraagd "Wel lekker dat jullie veilig zijn nu hé?" Pothuizen: "Wel veilig ja, maar nog niet klaar dit seizoen. De laatste speeldag komen die Amsterdammers naar Nijmegen en daar wordt in de groep reikhalzend naar uitgekeken".

Vooral door de vele Amsterdammers in de selectie zeker!
Reply
#14
Ach, als je naar Sarpong kijkt dan denk je dat ie elke wedstrijd bewust slecht speelt en het laat lopen. Lijkt me sterk dat het tegen Ajax NOG slechter kan, dan moet ie ze bijna wel gewoon vanaf de aftrap in eigen goals schieten. Wat een droefenis zeg, brrrrr!

En verder hebben we nog Goossens inderdaad, gast speelt gewoon erg goed laatste tijd en hij is intussen toch van ons dus die wil gewoon knallen om Ajax' ongelijk te bewijzen. Verder nog A'dammers? Volgens mij niet toch? Oow ja, al die gasten die zelfs bij ons worden weggestuurd (dan moet je toch wel heel ver zakken) omdat ze zich niet normaal kunnen gedragen.

En daarnaast zullen de Twente oudjes de boel wel ff opnaaien :razz: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#15
Sarpong? Wat een wereldse assist gister.

Laatste keer dat Ajax daar voor het echie kwam spelen gingen we ook met die schaal richting P2 :yeah:
Reply
#16
Die keer daarvoor ook! Salonremise 0-0 waardoor wij erin bleven, schandalig was dat! Balletje breed, balletje terug und so weiter.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#17
ik dacht dat dat 1-1 was....
en t laatste kwartier rond tikken... was in 91 ofzo denk ik...
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Ja kan wel, geloof dat het in 89 of 90 was want het was het 1e of 2e jaar dat ik een seizoenkaart had. Volgens mij was dat echt niet alleen het laatste kwartier rondtikken... geloof dat zelfs NEC per ongeluk scoorde en vrij snel daarna was het alweer gelijk (volgens mij al voor de rust) en de 2e helft was gewoon tikkie terug jaap.

Groningen en PSV hebben toch wel een keer een 0-0 gehad? Staat me iig iets bij van een 0-0 salonremise op een laatste speeldag..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#19
06/05/1990 NEC Ajax 1-1
inderdaad 89-90. Jezus, wat lang geleden, ik kan me dat nog redelijk goed herinneren... Alweer 20 jaar terug..
The great old Ludwig von...
Reply
#20
2-0. Inpakken en wegwezen. :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
harry_bierdop Wrote:Groningen en PSV hebben toch wel een keer een 0-0 gehad? Staat me iig iets bij van een 0-0 salonremise op een laatste speeldag..

Check!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Nieuws-item/49519/PSV-kampioen-na-salonremise.htm">http://www.vi.nl/Nieuws-item/49519/PSV- ... remise.htm</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
Quote:Gewoon gaan voor de winst (263 / 20 %)
Verliezen, ajax kampioen, dat nooit (1043 / 79 %)
Weet niet/ Geen mening (7 / 1 %)

Zegt maar weer dat het gros dat zegt F supporter te zijn niet VOOR feyenoord is, maar tegen Ajax....

Stelletje randdebielen...

Die 20% valt me dan zelfs nog mee...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#23
de forumkneus Wrote:
Quote:Gewoon gaan voor de winst (263 / 20 %)
Verliezen, ajax kampioen, dat nooit (1043 / 79 %)
Weet niet/ Geen mening (7 / 1 %)

Zegt maar weer dat het gros dat zegt F supporter te zijn niet VOOR feyenoord is, maar tegen Ajax....

Stelletje randdebielen...

Die 20% valt me dan zelfs nog mee...

zeg, ontzettende mega zaadstengel, dat komt omdat het voor feyenoord geen reet meer uitmaakt.

ongelooflijk want ben jij toch dom.
Reply
#24
Het valt wel op dat iedereen die het niet met je eens zijn door jou als dom wordt neergezet.

Het bewijst enkel maar weer dat het gros van de F supporters niet zo zeer PRO F zijn, maar meer anti ajax...
Hopen dat je eigen club verliest om maar er voor te zorgen dat een andere club geen kampioen kan worden. Ben je dan een supporter van die club? Undecided Undecided Undecided

Lame nie lachen
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#25
Jansoe Wrote:Het valt wel op dat iedereen die het niet met je eens zijn door jou als dom wordt neergezet.

Jansoe, da's niet waar. Sommigen zijn dom, de rest is triest.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#26
Vraag me af wat de anti-Ajax supporters gaan doen als er onverhoopt van Twente word gewonnen.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#27
Ronnie D. Wrote:Vraag me af wat de anti-Ajax supporters gaan doen als er onverhoopt van Twente word gewonnen.

gewoon, niks.

wat anders? :|
Reply
#28
Jansoe Wrote:Het valt wel op dat iedereen die het niet met je eens zijn door jou als dom wordt neergezet.

iedereen die het niet met me eens zijn? Undecided

je bent niet dom omdat ik het niet met je eens ben jansoe, je bent dom en ik ben het daarbij zelden met je eens.

ik ben het ook wel eens met domme mensen eens, dat kan he, dat ze toevallig eens iets goeds zeggen?

lastig he?
Reply
#29
Jansoe Wrote:
Quote:Gewoon gaan voor de winst (263 / 20 %)
Verliezen, ajax kampioen, dat nooit (1043 / 79 %)
Weet niet/ Geen mening (7 / 1 %)

Zegt maar weer dat het gros dat zegt F supporter te zijn niet VOOR feyenoord is, maar tegen Ajax....

Stelletje randdebielen...

Die 20% valt me dan zelfs nog mee...

Als je 't niet snapt, reageer dan niet. Wat staat er voor Feyenoord op het spel dan? Niets toch. Blijft de keuze over... twente kampioen of ajaks. Simpel toch. En in de media heeft mario 't over de sportieve plicht maar geloof mij nou maar dat die jongens zondag gewoon even het gas eraf halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
centre court Wrote:
Jansoe Wrote:
Quote:Gewoon gaan voor de winst (263 / 20 %)
Verliezen, ajax kampioen, dat nooit (1043 / 79 %)
Weet niet/ Geen mening (7 / 1 %)

Zegt maar weer dat het gros dat zegt F supporter te zijn niet VOOR feyenoord is, maar tegen Ajax....

Stelletje randdebielen...

Die 20% valt me dan zelfs nog mee...

Als je 't niet snapt, reageer dan niet. Wat staat er voor Feyenoord op het spel dan? Niets toch. Blijft de keuze over... twente kampioen of ajaks. Simpel toch. En in de media heeft mario 't over de sportieve plicht maar geloof mij nou maar dat die jongens zondag gewoon even het gas eraf halen.


Volgens mij voetballen ze voor hun brood, dus winstpremie?
Of hebben ze dat niet meer bij die arme sloebers?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: