The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC - AJAX (2e plaats wedstrijd)
#1
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM !!!!!!!!!!!!!!!!

WAN TAIM, PLEASE BABY, WAN FUCKING TAIMMMM !!!!!!

(liefste natuurlijk een gelijkspel van Twente én een gelijkspel van Ajax :waf: )
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#2
60 euro ?
Reply
#3
Helemaal niets? Dat zullen we 9 mei nog wel even zien, al is ene bekertje inderdaad niet veel meer dan niets, toch zijn twee overwinningen op subtopper Feyenoord altijd leuk.

Wat sip trouwens om "helemaam niets" te zingen terwijl je zelf nog nooit een prijs hebt gepakt. Als Twente dat zingt of Feyenoord bij een bekerwinst 9 mei dan kan ik me dat erg goed voorstellen, maar nek, pff, hou toch op. Trouwens heeft Ajax voorronde CL, ken je die competitie? Waarschijnlijk vliegen ze er in de voorronde of eerste ronde uit, maar dan nog wordt er in 1 maand meer verdiend dan bij nek in een compleet seizoen, stelletje huilende kleurloze gijze muizen.

Calimero
Reply
#4
Fabian Wrote:60 euro ?

Waarvoor?

Dugarry Wrote:Wat sip trouwens om "helemaam niets" te zingen terwijl je zelf nog nooit een prijs hebt gepakt. Als Twente dat zingt of Feyenoord bij een bekerwinst 9 mei dan kan ik me dat erg goed voorstellen, maar nek, pff, hou toch op. Trouwens heeft Ajax voorronde CL, ken je die competitie? Waarschijnlijk vliegen ze er in de voorronde of eerste ronde uit, maar dan nog wordt er in 1 maand meer verdiend dan bij nek in een compleet seizoen, stelletje huilende kleurloze gijze muizen.

Calimero

Haha en daar kwam het arrogante Ajax weer om de hoek kijken. In 1 reactie samengevat waarom heel Nederland op Ajax kotst Notworthy .

Wel stoer hoor dat jullie in een maand evenveel verdienen als NEK in een jaar, poeh zeg. Ook wel stoer dat Ajax al zoveel gewonnen heeft en wij nog nooit iets, echt ook een goede reden om er eens serieus over te denken voor Ajax te worden haha Undecided en dan ook nog een Calimero erachter zetten, das nog het mooiste. Maar goed, ik kan begrijpen dat iemand die het zo hoog in de bol heeft denkt dat dit alleen maar wordt gezongen als het om Ajax gaat en dat als FEY/PSV/AZ hier kampioen kan worden dat iedereen het hele stadion de polonaise loopt maar nee sorry, dat is helaas niet het geval. Zelfs als Been hier kampioen zou kunnen worden en ze worden het niet zal er Helemaal niet in R'dam worden gezongen.

Als ik net zo stoer als jou had willen zijn dan was ik wel voor Barca of voor United geworden en dan had ik hier een hele stoere reactie neer gezet over dat het nietige zielig kleine Ajax al 15 jaar geen europese prijs meer gepakt heeft en hoeveel we wel niet per maand verdienen (had ik dan wel het recht gehad om het te zingen?). Dat jij nu, 2 weken voor de wedstrijd, al de moeite neemt om hier zo'n reactie als hierboven neer te zetten als 1 of andere dorpsgek uit Nijmegen hier 1 zinnetje neer kwatst is alleen maar een stimulans en bevestiging om het te zingen mocht het 2 mei 16.22 zo ver zijn dat Twente kampioen is. Kan je mij trouwens vertellen waar ik kan vinden bij hoeveel gewonnen wedstrijden, hoeveel gewonnen bekers en hoeveel gewonnen titels je in Nederland het recht hebt om "Helemaal niets in Amsterdam" te zingen als je tegen het grote Ajax speelt? Dat zou wel fijn zijn, dan kan ik daar rekening mee houden.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#5
Dan vraag ik me toch af, hoe vaak Ajax 'Oostelijk kampioen' hun op palmares heeft staan:
Quote:Nu behaalde N.E.C. in 1939 de eerste Oostelijke titel en streed vervolgens om de landstitel met de overige vier districtskampioenen. N.E.C. werd derde, achter Ajax en DWS. In de oorlogsjaren was van een normale voetbalcompetitie uiteraard nauwelijks sprake, maar na de bevrijding pakte N.E.C. de draad weer gewoon op. In 1946 werd N.E.C. weer Oostelijke kampioen, en in 1947 nog eens een keer. Ook in dat laatste jaar werd N.E.C. weer de derde club van Nederland.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#6
Voor een kaart HB! :wink:
Reply
#7
lol, zet er 2 nullen achter en ik ga er over nadenken.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#8
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:60 euro ?

Waarvoor?

Dugarry Wrote:Wat sip trouwens om "helemaam niets" te zingen terwijl je zelf nog nooit een prijs hebt gepakt. Als Twente dat zingt of Feyenoord bij een bekerwinst 9 mei dan kan ik me dat erg goed voorstellen, maar nek, pff, hou toch op. Trouwens heeft Ajax voorronde CL, ken je die competitie? Waarschijnlijk vliegen ze er in de voorronde of eerste ronde uit, maar dan nog wordt er in 1 maand meer verdiend dan bij nek in een compleet seizoen, stelletje huilende kleurloze gijze muizen.

Calimero

Haha en daar kwam het arrogante Ajax weer om de hoek kijken. In 1 reactie samengevat waarom heel Nederland op Ajax kotst Notworthy .

Wel stoer hoor dat jullie in een maand evenveel verdienen als NEK in een jaar, poeh zeg. Ook wel stoer dat Ajax al zoveel gewonnen heeft en wij nog nooit iets, echt ook een goede reden om er eens serieus over te denken voor Ajax te worden haha Undecided en dan ook nog een Calimero erachter zetten, das nog het mooiste. Maar goed, ik kan begrijpen dat iemand die het zo hoog in de bol heeft denkt dat dit alleen maar wordt gezongen als het om Ajax gaat en dat als FEY/PSV/AZ hier kampioen kan worden dat iedereen het hele stadion de polonaise loopt maar nee sorry, dat is helaas niet het geval. Zelfs als Been hier kampioen zou kunnen worden en ze worden het niet zal er Helemaal niet in R'dam worden gezongen.

Als ik net zo stoer als jou had willen zijn dan was ik wel voor Barca of voor United geworden en dan had ik hier een hele stoere reactie neer gezet over dat het nietige zielig kleine Ajax al 15 jaar geen europese prijs meer gepakt heeft en hoeveel we wel niet per maand verdienen (had ik dan wel het recht gehad om het te zingen?). Dat jij nu, 2 weken voor de wedstrijd, al de moeite neemt om hier zo'n reactie als hierboven neer te zetten als 1 of andere dorpsgek uit Nijmegen hier 1 zinnetje neer kwatst is alleen maar een stimulans en bevestiging om het te zingen mocht het 2 mei 16.22 zo ver zijn dat Twente kampioen is. Kan je mij trouwens vertellen waar ik kan vinden bij hoeveel gewonnen wedstrijden, hoeveel gewonnen bekers en hoeveel gewonnen titels je in Nederland het recht hebt om "Helemaal niets in Amsterdam" te zingen als je tegen het grote Ajax speelt? Dat zou wel fijn zijn, dan kan ik daar rekening mee houden.

:Big Grin :razz: :Big Grin :razz: :Big Grin

Rustig Harry, als jij je zo opwindt lig je ten tijde van het gezang in het Rijnstate ziekenhuis :wink:
Reply
#9
Ik wind me niet op hoor, ik vond het juist een zeer vermakelijke post van je.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#10
harry_bierdop Wrote:lol, zet er 2 nullen achter en ik ga er over nadenken.

Waarom zo onaardig !
Je hebt toch al vaker Ajacieden gehuisvest in die 'bloedkuul' bij jullie ? :razz:
Reply
#11
Was het niet zo dat er gigantisch geboden werd op de Nec-seizoenskaarten (tot wel 350 euro).
Meen me te herrineren dat ze streng gingen controleren op ID en seizoenskaart en als de naam niet overeen kwam je er dan niet inkomt???
Make tea, not war
Reply
#12
Vaker Ajacieden gehuistvest? iig niet met mijn hulp. Ik heb wel een kaarten geregeld voor mensen maar dat zijn gewone wedstrijden (en nooit voor Ajax :wink: ). Voor een wedstrijd als deze ga ik echt niet ga ik echt geen kaarten regelen voor de tegenstander (maakt niet uit of het dan Twente/Ajax of PSV is). Daarnaast red je het echt niet met 60 euro denk ik hehe. Denk dat als er mensen zijn die kaarten hebben gekocht voor de zwarte handel minimaal 200+ euro er voor vragen en dat zou ik ook zeker doen. Ik ben echt serieus als ik zeg dat ik mijn eigen kaart (en dan dus zelf niet gaan) niet voor minder als 2000 weg zou doen.

Ze zullen wel strenger controleren idd maar goed, als je beetje ervaren uit-supporter bent kom je wel binnen.

Overigens toen wij in 2003 europees konden halen in Waalwijk had ik ook geen kaartje (2 min uitverkocht) en toen ben ik (in de week voor de wedstrijd) naar Waalwijk gereden om ergens een kaartje te regelen en ik was echt bereidt om 500 euro per kaart te betalen echter had diegene dat niet echt in de gaten en had ik uiteindelijk 3 kaarten voor alleen de aankoopprijs + een krat bier per kaart :waf: :waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#13
Ik weet overigens niet hoe ze dat willen gaan controleren maar volgens mij is een seizoenkaart overdraagbaar. Ik heb dat wel eens gevraagd en als ik op vakantie ben mag ik gewoon mijn kaart aan een kameraad geven zodat die kan gaan. Uiteraard wel onder de voorwaarde dat diegene geen stadionverbod heeft. Losse kaarten kunnen ze wel controleren natuurlijk.

edit: voor deze wedstrijd dus niet!

N.E.C. - Ajax: Toegangskaarten niet overdraagbaar, controle op identiteitsbewijs Uitgegeven op 19 april 2010 13:22
Op zondag 2 mei staat de wedstrijd N.E.C. - Ajax op het programma. Deze wedstrijd is voor Ajax belangrijk, omdat de Amsterdammers, afhankelijk van het resultaat van FC Twente, op deze zondagmiddag kampioen kunnen worden. De belangstelling uit Amsterdam zal daarom overweldigend worden. Naast de 600 Ajax supporters die een kaartje voor het uitvak kopen, zal een groot aantal mensen uit de omgeving van Amsterdam trachten op een andere manier een kaartje voor de wedstrijd N.E.C. - Ajax te bemachtigen.
De afgelopen tijd zijn er signalen afgegeven op bijvoorbeeld marktplaats.nl: Ajax-supporters die vragen of N.E.C.-supporters hun seizoenkaart voor die wedstrijd willen verkopen en N.E.C.-supporters die hun kaart aanbieden. N.E.C. wijst er met klem op dat deze verkoop illegaal is en dus niet is toegestaan. N.E.C. wil absoluut niet dat Ajax-supporters in de N.E.C.-vakken terecht komen en dat de veiligheid van bezoekers aan deze bijzondere wedstrijd op welke manier dan ook in gevaar wordt gebracht.

Voorafgaand aan de wedstrijd zal N.E.C. aanbieders van N.E.C.-kaarten opsporen en hen manen hun aanbod te verwijderen. Op de wedstrijddag wordt iedereen gecontroleerd op seizoenkaarten in combinatie met een identiteitsbewijs. Als blijkt dat de kaart is ‘verkocht’ of is ‘uitgeleend’ aan anderen, dan zal N.E.C. de betrokken persoon de toegang weigeren en de houder van de seizoenkaart een stadionverbod van anderhalf jaar en een geldboete van €450,- opleggen. Eenzelfde regime wordt gehanteerd bij de andere kampioenswedstrijd NAC Breda - FC Twente.

Wilt u uw (seizoen)kaart toch overdragen? Komt u dan, samen met degene aan wie u uw (seizoen)kaart over wilt dragen, op werkdagen & tijdens kantooruren, naar het McDOS Goffertstadion. Dit kunt u doen tot en met donderdag 29 april. Hierna is overdracht niet meer mogelijk! Let op: het overdragen van uw (seizoen)kaart is alleen mogelijk aan mensen met een N.E.C. club card. In alle gevallen geldt dat de bij N.E.C. geregistreerde houder van de (seizoen)kaart verantwoordelijk blijft voor het gedrag van degene aan wie hij of zij deze overdraagt.

Kom op tijd!
In verband met de extra controle bij het McDOS Goffertstadion roept N.E.C. alle supporters op om extra vroeg naar het stadion te komen. Dit om opstoppingen bij de kaartcontrole zo veel mogelijk te vermijden.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#14
Een hoop mensen die al wat gekocht hebben, die moeten nu alles weer terugdraaien.

Nakkers en Nekkers moeten het geld wel teruggeven als de verkoopprijs minder dan 450 is, anders stuurt de Neus of Tukker hun pas gewoon naar het stadion en kost het ze 450 boete plus anderhalfjaar sv.
Reply
#15
Dugarry Wrote:Helemaal niets? Dat zullen we 9 mei nog wel even zien, al is ene bekertje inderdaad niet veel meer dan niets, toch zijn twee overwinningen op subtopper Feyenoord altijd leuk.

Wat sip trouwens om "helemaam niets" te zingen terwijl je zelf nog nooit een prijs hebt gepakt. Als Twente dat zingt of Feyenoord bij een bekerwinst 9 mei dan kan ik me dat erg goed voorstellen, maar nek, pff, hou toch op. Trouwens heeft Ajax voorronde CL, ken je die competitie? Waarschijnlijk vliegen ze er in de voorronde of eerste ronde uit, maar dan nog wordt er in 1 maand meer verdiend dan bij nek in een compleet seizoen, stelletje huilende kleurloze gijze muizen.

Calimero

Wat een zak hooi. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Pffff, nog zo eentje, hou toch eens op man, ontzettende Calimero
Reply
#17
centre court Wrote:
Dugarry Wrote:Helemaal niets? Dat zullen we 9 mei nog wel even zien, al is ene bekertje inderdaad niet veel meer dan niets, toch zijn twee overwinningen op subtopper Feyenoord altijd leuk.

Wat sip trouwens om "helemaam niets" te zingen terwijl je zelf nog nooit een prijs hebt gepakt. Als Twente dat zingt of Feyenoord bij een bekerwinst 9 mei dan kan ik me dat erg goed voorstellen, maar nek, pff, hou toch op. Trouwens heeft Ajax voorronde CL, ken je die competitie? Waarschijnlijk vliegen ze er in de voorronde of eerste ronde uit, maar dan nog wordt er in 1 maand meer verdiend dan bij nek in een compleet seizoen, stelletje huilende kleurloze gijze muizen.

Calimero

Wat een zak hooi. Undecided

:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Quote:Geen Amsterdamse premie voor NAC
Uitgegeven: 20 april 2010 09:42
Laatst gewijzigd: 20 april 2010 10:21
AMSTERDAM - Ajax biedt NAC Breda geen aanmoedigingspremie aan. De Amsterdammers kunnen tijdens de laatste competitieronde kampioen worden als ze zelf winnen en FC Twente niet wint bij NAC.


© ANP
De KNVB liet eerder deze week weten dat het clubs niet verboden is aanmoedigingspremies te beloven.
Koploper FC Twente zou dit bij NEC, op 2 mei tegenstander van nummer twee Ajax, kunnen doen. De hoofdstedelingen op hun beurt, mogen NAC aansporen door euro's op tafel te leggen.

Rik van den Boog peinst er echter niet over de ploeg uit Breda geld in het vooruitzicht te stellen. ''Wat spelers of sponsors doen, weet ik niet'', zegt de algemeen directeur van Ajax tegen De Telegraaf. ''Maar wij loven als club geen premie uit. Dat is tegen mijn principes.''
Maaskant
Toevalligerwijs bezocht NAC-trainer Robert Maaskant maandagavond in de Amsterdam Arena het duel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord.
''Ik was er niet om te onderhandelen over de premie", lachte de coach. ''Maar bezoek regelmatig beloftewedstrijden om bepaalde spelers te bekijken."

Daar dachten ze 2 jaar geleden heel anders over toen ze de spelers van excelsior die winstpremie hebben aangeboden.
Om vervolgens nadat psv kampioen bleek te zijn de premie toch niet uit te keren omdat ze zelf geen kampioen waren geworden Puke Puke Puke Puke Puke
Make tea, not war
Reply
#19
Toen was vd Boog er nog niet.
Overigens staat het de spelers vrij om het wel te doen.
Reply
#20
Dus Anita mag zijn zakgeld volgende week gewoon aan Amoah geven bij winst van NAC?

Dit soort dingen is niet te verbieden, omdat het gewoon (bijna) niet te controleren is, tenzij het om vele duizenden euro's gaat uiteraard.

Als ik morgen € 100,- pin en aan mijn grote vrind Wafje geef, cash, is er geen haan die er naar kraait. Scheelt hem weer een dagje ploeteren als secretarsse op de receptie van L.P. Koster & Zn. [gay]
Reply
#21
Heb er niks op tegen als clubs premies aanbieden voor een overwinning, maar denk dat het zinloos is.
Make tea, not war
Reply
#22
Dugarry Wrote:Dit soort dingen is niet te verbieden, omdat het gewoon (bijna) niet te controleren is, tenzij het om vele duizenden euro's gaat uiteraard.

oh ja joh, is dat het? jij hebt het wel heel goed begrepen. Undecided
Reply
#23
Riekki Wrote:Heb er niks op tegen als clubs premies aanbieden voor een overwinning, maar denk dat het zinloos is.

wat maakt het nou uit? ik denk trouwens dat het meer zin heeft als nac niks meer heeft om voor te spelen. ik vermoed dat die boog dat ook denkt en nu de correcte lul probeert uit te hangen.

maar het zou idd wel tekenend zijn als ajakkes de beloofde premie niet aan excelsior zou hebben uitgereikt. ik geloof het meteen.
Reply
#24
tekenend zijn voor wat lief wafje?
Reply
#25
Ook Sarpong werkt niet mee
din. 27 april 2010

Gisteren meldde John Goossens al dat hij niet van plan is om mee te werken aan een feestje voor de Amsterdammers. Vandaag laat Jeffrey Sarpong tegenover AjaxLife weten dat hij zondag niet met een dubbel gevoel op het veld staat. De middenvelder speelt op huurbasis bij NEC en neemt het op tegen zijn broodheer Ajax, dat bij winst kans blijft houden op de titel. Sarpong gaat echter voor de zege met NEC.

"Ik heb dit seizoen wedstrijden van Ajax gezien waarbij ik vond dat ik niet onder zou doen voor de jongens die op het veld stonden", zegt Sarpong
in gesprek met AjaxLife. "Dat is voor mij een extra motivatie om voor mijn kansen bij Ajax te gaan. Zoals het er nu naar uitziet, keer ik in de zomer ook gewoon terug naar Amsterdam."

Een langer verblijf in Nijmegen is echter niet helemaal uitgesloten. "NEC heeft wel een eerste optie tot koop bedongen op mij, maar ik kan nu niet zeggen wat ik doe als NEC me echt wil overnemen. In het verleden heb ik vaak te ver vooruitgekeken en dat wil ik nu niet meer doen."

Als Ajax punten verliest tegen NEC, is de titel zo goed als uitgesloten dit seizoen. Toch zal Sarpong zich niet inhouden. "Als ik kan scoren, dan scoor ik. Ik ga echt niet expres missen, ook niet als het Ajax de titel kost."

"Ik begrijp best wat de gevolgen van zo'n situatie kunnen zijn", vervolgt de 21-jarige Sarpong zijn verhaal. "Ik krijg waarschijnlijk haters, maar zij moeten nadenken over wat zij zouden doen in zo'n situatie. Maar als ik de beslissende maak, dan wordt het volgend seizoen wel heel anders binnenkomen bij Ajax. Als ik speel, speel ik om te winnen. Anders moet je niet aan de wedstrijd beginnen."

Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#26
Dat deze gasten de media zoeken, zegt imo genoeg.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
Mijn hemel! Voor wie moet die Sarpong dan in godesnaam in Ajax komen... :eeeek:
Bedoelde hij niet de F1 van Ajax ?
Reply
#28
Fabian Wrote:Mijn hemel! Voor wie moet die Sarpong dan in godesnaam in Ajax komen... :eeeek:
Bedoelde hij niet de F1 van Ajax ?

deze onthoud ik voor het geval Sarpong tegen Ajax de winnende treffer maakt :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#29
Nou vergeet hem dan maar snel weer want die maakt ie niet hoor. Persoonlijk hoop ik dat Sarpong gewoon lekker op het bankje zit. Goossens mag van mij wel ballen, die geloof ik ook wel. Sarpong zie ik er nog wel voor aan, per ongeluk of expres (dat weet je nooit bij hem) de bal in eigen doel te schieten.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#30
De eerste haakneuzen zijn al verwelkomd vanavond :cheers: !

Oow wacht, ff één om te zorgen dat dugarry het ook begrijpt Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero !

piep piep piep piep piep piep!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: