The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




nieuwe tunue 2010/2011
#1
zag het ajax uit-tenue voorbij komen, Lelijk

zijn er al meer bekend

http://www.adidas.com/campaigns/ajax_nl/...efault.asp
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#2
Woow die is idd lelijk! Die van AZ is ook al zo lelijk en ik heb begrepen dat ook NEC volgend jaar uit in het zwart speelt (wel zelfde shirt als nu).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#3
Waar had AZ vorige week bij Willem II de nieuwe Ajax uitshirts aan? 8-[
Reply
#4
Ik vind dat uitshirt best mooi.Wat is er nu precies lelijk aan?
Reply
#5
Peter Wrote:Waar had AZ vorige week bij Willem II de nieuwe Ajax uitshirts aan? 8-[

Ik gok in Tilburg
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Waar had AZ vorige week bij Willem II de nieuwe Ajax uitshirts aan? 8-[

Ik gok in Tilburg

Scherp!

Maar on-topic: behalve dat afschuwelijke logo is het verder geen lelijk shirt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#7
Gerben Zonderland Wrote:Maar on-topic: behalve dat afschuwelijke logo is het verder geen lelijk shirt.

het IS een lelijk shirt? volgens mij is dat gewoon een kwestie van smaak hoor. 8-[
Reply
#8
Vorige week een pre-order geplaatst voor 3 nieuwe Liverpoolshirst.

1 voor papa Dugarry maatje L, 1 voor Steven Gerrard Dugarry maatje 12-18 months en 1 voor Jamie Dugarry maatje 9 months

Jammer dat Carlsberg het contract niet verlengd heeft en er nu een of andere bank op staat.


Ajax uitshirt vind ik (mijn smaak) veel mooier dan dit jaar. Hou wel van zwarte shirts, het uitshirt van Liverpool van dit jaar is zwart met goudkleurige Adidas strepen, moet ik zondag nodig maar eens aantrekken trouwens.
Reply
#9
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Maar on-topic: behalve dat afschuwelijke logo is het verder geen lelijk shirt.

het IS een lelijk shirt? volgens mij is dat gewoon een kwestie van smaak hoor. 8-[

Ook wansmaak schijnt smaak te zijn, volgens sommige mensen. Maar subjectief bekeken VIND IK het geen lelijk shirt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
Dugarry Wrote:Vorige week een pre-order geplaatst voor 3 nieuwe Liverpoolshirst.

1 voor papa Dugarry maatje L, 1 voor Steven Gerrard Dugarry maatje 12-18 months en 1 voor Jamie Dugarry maatje 9 months

Jammer dat Carlsberg het contract niet verlengd heeft en er nu een of andere bank op staat.


Ajax uitshirt vind ik (mijn smaak) veel mooier dan dit jaar. Hou wel van zwarte shirts, het uitshirt van Liverpool van dit jaar is zwart met goudkleurige Adidas strepen, moet ik zondag nodig maar eens aantrekken trouwens.

Ik zal uit de kledingmaten van je (op papier?) kinderen kunnen opmaken dat ze maximaal 9 maanden in leeftijd schelen maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, het zijn tenslotte kledingmaten en geen leeftijden. Dus trek ik geen mogelijk onterechte voorbarige conclusies. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#11
12 maanden, Dugarry verslijt hem dus iig niet met pissenWink

Engelse kindermaten, 9 months, 12 months, 18 months, 24 months.

Dus ja, er een beetje tussenin gaan zitten met bestellen, dan kunnen ze die dingen iig dragen tot het nieuwe thuisshirt 2012-2014 uitkomt.
Reply
#12
Dugarry Wrote:1 voor papa Dugarry maatje L


[gay]
Reply
#13
Wil vrouwlief geen liverpoolshirt met Kuyt ofzo erop?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#14
Tjah, spekten alle Feyenoorders de kas ook maar zo, dan was die club vast niet zo arm geweest. :nanana:
Reply
#15
waf Wrote:
Dugarry Wrote:1 voor papa Dugarry maatje L


[gay]

Zit jij ook op XXL waf? :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#16
Bredanaar Wrote:Wil vrouwlief geen liverpoolshirt met Kuyt ofzo erop?

Op dit moment is er helaas geen vrouwlief meer. Ze wilde inderdaad zo'n shirt met inderdaad die naam, dus ik heb haar direct bij het grofvuil gezet. Eens een kakkerlak blijft een kakkerlakWink Tevsn had deze sloeber maar geld voor 3 shirts (2 betalen 3 halen).
Reply
#17
Dugarry Wrote:
Bredanaar Wrote:Wil vrouwlief geen liverpoolshirt met Kuyt ofzo erop?

Op dit moment is er helaas geen vrouwlief meer. Ze wilde inderdaad zo'n shirt met inderdaad die naam, dus ik heb haar direct bij het grofvuil gezet. Eens een kakkerlak blijft een kakkerlakWink Tevsn had deze sloeber maar geld voor 3 shirts (2 betalen 3 halen).

Misschien teveel piepers gegeten? Ben je ook al aan het kalen? :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#18
Nee, gewoon arm, dat is voor veel vrouwen een vele groter probleem dan dat mannen ouder worden :lol:
Reply
#19
Dugarry Wrote:
Bredanaar Wrote:Wil vrouwlief geen liverpoolshirt met Kuyt ofzo erop?

Op dit moment is er helaas geen vrouwlief meer. Ze wilde inderdaad zo'n shirt met inderdaad die naam, dus ik heb haar direct bij het grofvuil gezet. Eens een kakkerlak blijft een kakkerlakWink Tevsn had deze sloeber maar geld voor 3 shirts (2 betalen 3 halen).

zeker bij je weggelopen? verrassend.
Reply
#20
Dugarry Wrote:Nee, gewoon arm, dat is voor veel vrouwen een vele groter probleem dan dat mannen ouder worden :lol:
sjongejonge, ik had verwacht dat je toch wel een link kon leggen naar:
Quote:COCHABAMBA - Volgens de Boliviaanse president Evo Morales is de Nederlandse pieper een duivelse variant op de oorspronkelijke aardappel uit de Andes. Dat meldt de Telegraaf. Volgens Morales zou het eten van onze aardappelen homoseksualiteit veroorzaken.

"Er zit zoveel gif in dat je hem moet schillen", aldus Evo Morales op een klimaatbijeenkomst in zijn land. Nederlandse aardappelen zijn volgens de president weliswaar 'groot en mooi', maar onderdeel van een 'kapitalistisch dieet' dat homoseksualiteit en haaruitval veroorzaakt.

"Kaalheid is een ziekte in Europa, bijna iedereen wordt kaal. Wij indianenvolkeren niet", zei de 50-jarige Boliviaan wijzend op zijn eigen weelderige haardos. Een 'afwijking' als homoseksualiteit komt volgens Morales door genetische manipulatie en hormonen in onze piepers.
22/04/10 11u00
:razz: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#21
Bredanaar Wrote:
Dugarry Wrote:Nee, gewoon arm, dat is voor veel vrouwen een vele groter probleem dan dat mannen ouder worden :lol:
sjongejonge, ik had verwacht dat je toch wel een link kon leggen naar:
Quote:COCHABAMBA - Volgens de Boliviaanse president Evo Morales is de Nederlandse pieper een duivelse variant op de oorspronkelijke aardappel uit de Andes. Dat meldt de Telegraaf. Volgens Morales zou het eten van onze aardappelen homoseksualiteit veroorzaken.

"Er zit zoveel gif in dat je hem moet schillen", aldus Evo Morales op een klimaatbijeenkomst in zijn land. Nederlandse aardappelen zijn volgens de president weliswaar 'groot en mooi', maar onderdeel van een 'kapitalistisch dieet' dat homoseksualiteit en haaruitval veroorzaakt.

"Kaalheid is een ziekte in Europa, bijna iedereen wordt kaal. Wij indianenvolkeren niet", zei de 50-jarige Boliviaan wijzend op zijn eigen weelderige haardos. Een 'afwijking' als homoseksualiteit komt volgens Morales door genetische manipulatie en hormonen in onze piepers.
22/04/10 11u00
:razz: :wink:


Hey Bredanaar, oud nieuws jongen, dit staat al enkele dagen in een ander topic (opmerkelijke berichten) #-o

Hej, morgen ga je vast plaatsen dat Makaay stopt als profvoetballer, wat een primeur zeg =D>


@Wafje, je kan niet alles hebben. én een vrouwlief, én een KNVB Beker is denk ik teveel van het goede! Calimero
Reply
#22
Dugarry Wrote:
Bredanaar Wrote:
Dugarry Wrote:Nee, gewoon arm, dat is voor veel vrouwen een vele groter probleem dan dat mannen ouder worden :lol:
sjongejonge, ik had verwacht dat je toch wel een link kon leggen naar:
Quote:COCHABAMBA - Volgens de Boliviaanse president Evo Morales is de Nederlandse pieper een duivelse variant op de oorspronkelijke aardappel uit de Andes. Dat meldt de Telegraaf. Volgens Morales zou het eten van onze aardappelen homoseksualiteit veroorzaken.

"Er zit zoveel gif in dat je hem moet schillen", aldus Evo Morales op een klimaatbijeenkomst in zijn land. Nederlandse aardappelen zijn volgens de president weliswaar 'groot en mooi', maar onderdeel van een 'kapitalistisch dieet' dat homoseksualiteit en haaruitval veroorzaakt.

"Kaalheid is een ziekte in Europa, bijna iedereen wordt kaal. Wij indianenvolkeren niet", zei de 50-jarige Boliviaan wijzend op zijn eigen weelderige haardos. Een 'afwijking' als homoseksualiteit komt volgens Morales door genetische manipulatie en hormonen in onze piepers.
22/04/10 11u00
:razz: :wink:


Hey Bredanaar, oud nieuws jongen, dit staat al enkele dagen in een ander topic (opmerkelijke berichten) #-o

Hej, morgen ga je vast plaatsen dat Makaay stopt als profvoetballer, wat een primeur zeg =D>


@Wafje, je kan niet alles hebben. én een vrouwlief, én een KNVB Beker is denk ik teveel van het goede! Calimero

Als dat oud nieuws voor je is, dan is het triest dat je mijn bericht
Quote:Misschien teveel piepers gegeten? Ben je ook al aan het kalen? :wink:
niet snapt. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#23
Dat snapte ik wel, maar omdat het zo oud was, ben ik verder maar niet op in gegaan en lulde ik er maar wat omheen.

Kijk even wie het bericht geplaatst heeft nog voor het weekend, helder licht [-(
Reply
#24
Nieuwe thuistenue van SC Heerenveen:
[Image: resize.asp?website=implementatie&width=5...d20704.jpg]

Wat een verademing. Strak, simpel en eenvoudig. Zoals een shirt hoort te zijn, zonder allerlei fratsen en tierlantijntjes.
Een gigantisch grote verbetering tov de keukenschorten van afgelopen jaar. Waarschijnlijk daarom ook zo'n desastreus jaar....
[Image: feanshirt_1109701j.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: