The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitie seizoen 31
#1
VF heeft de vuurdoop in divisie II goed doorstaan: 1-2 winst uit bij een andere promovendus.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#2
Holbytlan is voor het eerst in 3 seizoenen goed gestart, de vorige 2 seizoensopeningen liepen allen uit op een nederlaag tegen angstgegner Jossie. Gisteren werd de serie onderbroken met een duidelijke 3-1 uitzege met PIC tegen dit team. een hoopvolle start.
Reply
#3
Een goed begin van de nieuwe competitie: 8-0
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#4
Ook hier een prima begin van de competitie: 3-1 gewonnen.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#5
hier uit 2-1 gewonnen met PIC, woensdag beker met PIC en dan zien we wel verder. Waarschijnlijk ga ik er in de beker uit...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#6
2-2 gelijk tegen de nummer 2 van vorig seizoen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#7
Muk, kans op de ere?
of....?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#8
ach ja, eerste wedstrijd. 3 spelers eruit getrapt, waardoor uiteindelijk mijn reserve keeper in de spits moest...
En dan natuurlijk na al die blessures in de 88e en 89e minuut de 2 beslissende doelpunten tegen krijgen.
Gaat weer lekker. Enige positieve is dat ze allen slechts +1 zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Adder Wrote:Muk, kans op de ere?
of....?

Nee, dat lijkt mij niet. De top in deze II is te sterk.
Vandaag ook mijn tweede wedstrijd gewonnen, weer met 2-1.
Volgende week maar eens kijken waar ik echt sta, als ik uit speel tegen de koploper.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Mukkus Wrote:Volgende week maar eens kijken waar ik echt sta, als ik uit speel tegen de koploper.

Tsja.....de derde overwinning op rij. Derde keer met 2-1....
Gaat lekker zo. :beerbros:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Grrr...volgende week tegen de nr. 1, en vandaag mijn beste speler voor 3 weken de ziektewet ingetrapt Icon_evil
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#12
Vandaag weer een drama nederlaag door die fucking nieuwe generator... `Maak dit mijn standaardopstelling` heeft ook geen nut ](*,)
Focus maar gewoon leggen op het winnen van wat potjes en de training op de rit krijgen, volgend seizoen ben ik er klaar voor.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#13
Ongekende start voor Klavertje 4, 3 wedstrijden gespeeld 9 punten en nu al 3 punten los van de nr. 2....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#14
Gisteren 2-2, met 7 punten uit 3 wedstrijden koploper in mijn divisie, prima!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#15
gisteren een degelijke 0-2 overwinning en daardoor 7 punten uit 3 wedstrijden.

NIet slecht...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#16
Ook de 4e wedstrijd gewonnen, ditmaal een zuinige 2-0 (met pic) tegen een team dat een aantal weken geleden een herstart gemaakt heeft. En door deze overwinning gaat VF fier aan de leiding in divisie II.4.

Naaste concurrent snottebel (degradant uit de ere) speelde thuis 1-1 (ruim 100 Hatstats verschil en toch gelijkspelen) tegen een ander team dat ook een herstart gemaakt heeft. Dat 'halve botteam' tref ik volgende week.
Daarna volgen 4 wedstrijden tegen de 2 sterkste teams uit deze divisie: Snottebel en Babylon. Mocht ik daar goed doorheen komen, dan mag ik langzaam gaan dromen van de Eredivisie.....

Het is een beetje als de Tour: Parijs is nog ver weg en de Alpen en de Pyreneën komen nog....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
Mukkus Wrote:Ook de 4e wedstrijd gewonnen, ditmaal een zuinige 2-0 (met pic) tegen een team dat een aantal weken geleden een herstart gemaakt heeft. En door deze overwinning gaat VF fier aan de leiding in divisie II.4.

Naaste concurrent snottebel (degradant uit de ere) speelde thuis 1-1 (ruim 100 Hatstats verschil en toch gelijkspelen) tegen een ander team dat ook een herstart gemaakt heeft. Dat 'halve botteam' tref ik volgende week.
Daarna volgen 4 wedstrijden tegen de 2 sterkste teams uit deze divisie: Snottebel en Babylon. Mocht ik daar goed doorheen komen, dan mag ik langzaam gaan dromen van de Eredivisie.....

Het is een beetje als de Tour: Parijs is nog ver weg en de Alpen en de Pyreneën komen nog....

maar wel al 4 dagen in het geel Hakkuh Wink

Ikzelf heb de nr. 2 uit met PIC met 3-0 gewonnen... volgende week tegen een team met hele verschillende hatstats en bovenal een ijzersterke verdediging... nog even kijken hoe ik daar doorheen ga prikken Sad
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#18
Dit is mijn eerste dag in het geel, Box.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Mukkus Wrote:Dit is mijn eerste dag in het geel, Box.

het worden er minstens 7 :negerwaf:

Ik dacht dat je al langer bovenaan stond maar succes verder Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#20
Box Brother Wrote:
Mukkus Wrote:Dit is mijn eerste dag in het geel, Box.

het worden er minstens 7 :negerwaf:

Ik dacht dat je al langer bovenaan stond maar succes verder Smile

en aanstaande zondag een half-botteam. Ik ga er toch wel vanuit dat het er 14 worden.
Tot nu toe wel alles gewonnen, maar pas sinds gisteren op de eerste plek.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Gisteren de zegereeks (0-7 winst tegen een herstarter) voorgezet: 15 uit 5 inmiddels.

Deze week geen beker, dus ik kan de hele week nadenken over de tactiek tegen het altijd lastige Snottebel uit. Maar ik heb al een idee daarover....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Mukkus Wrote:Gisteren de zegereeks (0-7 winst tegen een herstarter) voorgezet: 15 uit 5 inmiddels.

Deze week geen beker, dus ik kan de hele week nadenken over de tactiek tegen het altijd lastige Snottebel uit. Maar ik heb al een idee daarover....

een wit zakdoekje Undecided
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#23
Box Brother Wrote:
Mukkus Wrote:Gisteren de zegereeks (0-7 winst tegen een herstarter) voorgezet: 15 uit 5 inmiddels.

Deze week geen beker, dus ik kan de hele week nadenken over de tactiek tegen het altijd lastige Snottebel uit. Maar ik heb al een idee daarover....

een wit zakdoekje Undecided

Inderdaad. Niet alleen voor die snottebel, maar meteen ook een doekje voor het bloeden. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Doekje heb ik zelf maar gehouden......
Tactiek zag er leuk uit....4-5-1 creatief, maar na 60 minuten bij nog steeds 0-0, lagen er 2 geblesseerde verdedigers in de kleedkamer.....was toen een beetje open huis achterin: 2-0 verloren.

Maximaal haalbare dit seizoen is derde te worden. Daar ga ik voor en dan laat ik mij weer langzaam afglijden naar de lagere regionen.
De financiële buffer is te laag om nog een keer stevig te investeren en op die manier de stap naar de Ere te zetten. Daarnaast mis ik toch wel een klein beetje het trainen van jeugdspelers. SH trainen op dit niveau is prima middel, maar echte winsten maak je er toch niet op. Vanaf komend seizoen gaan we eerst de nadruk leggen op verdedigen, aangezien de jeugdopleiding de komende weken een aantal leuke defendingtrainees zal gaan voorbrengen, die we naar grote hoogtes zullen trainen. Daarnaast weer lekker gaan skilltraden.....

Het sprookje van VF houdt hier tijdelijk even op. Sad
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Ai ... jammer Muk, maar zeker ver gekomen en wie weet wat de toekomst brengt.

Ikzelf heb gisteren een mentaal tikkie gekregen. 3-2 verloren van een lager geacht team (10 hatstats (op 180 totaal van mij)). Heb nu 15 uit 6 en 3 punten meer dan de nr. 2 maar ik wil graag kampioen worden ipv als 2e promoveren, mis je toch zo'n mooie medaille in je lijst Sad.

Kwam er overigens achter dat mijn divisie tot de 70 zwaarste VIIe van allemaal behoort dus verwacht zeker wel kans te maken in de VIe.

Mijn doel op kampioenschap blijft hopen en alle verloren schapen van Mukkus mogen bij mij onderdak zoeken voor een eventueel kampioenschapsfeest [-o<
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#26
Alsnog zwaar onder de indruk van je prestaties Mukkus!

Hier als gewoonlijk een verloren seizoen. Heb wel kans, maar ga er nog niet vol voor. Rustig bezig met de opbouw van een nieuw team die vanaf komend seizoen maar moet gaan doen. We zullen zien of het gaat lukken. Zit al wel enige tijd te denken om te resetten. Dat zal afhangen van de volgende twee seizoenen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Forum Jump: