The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Play-offs
#1
Eindhove, Eindhove, Eindhoveeee. :yeah:
Reply
#2
Haha, dat zou wat zijn..
Wat mij betreft komt sc Cambuur terug. Al lijkt mij dat structureel wel een sterke concurrent voor Heracles, maar dat zijn WII en Sparta ook.

Donderdag naar Kerkrade voor de play-offs in een andere categorie \Big Grin/
Ik mag niet dagdromen over een Europees avontuur, maar stel dat het zo mag zijn...
Reply
#3
Ik denk echt dat Heracles wel ene kans maakt hoor, om die play offs te gaan winnen. Ze spelen gewoon goed voetbal op dit moment en ik zie ze in ieder geval niet van Roda verliezen over 2 wedstrijden.
Groningen (die imo de andere winnaar wordt) wordt moeilijker, maar zeker geen onmogelijke opgave...
The great old Ludwig von...
Reply
#4
gittermaster Wrote:Ik denk echt dat Heracles wel ene kans maakt hoor, om die play offs te gaan winnen.

ja duhuh, ze maken allevier een kans.
Reply
#5
gittermaster Wrote:Ik denk echt dat Heracles wel ene kans maakt hoor, om die play offs te gaan winnen. Ze spelen gewoon goed voetbal op dit moment en ik zie ze in ieder geval niet van Roda verliezen over 2 wedstrijden.
Groningen (die imo de andere winnaar wordt) wordt moeilijker, maar zeker geen onmogelijke opgave...

Als we de uitslagen in de competitie er bij pakken:

Roda - Heracles 2-1
Heracles - Roda 3-2

Heracles - Utrecht 3-1
Utrecht - Heracles 0-0

Heracles - Groningen 4-3
Groningen - Heracles 4-1

De uitwedstrijd in Kerkrade was toen echt één van de slechste wedstrijden van het jaar. Tegen Roda is het zeker mogelijk.
Thuis werd in het laatste kwartier bijna een 3-0 voorsprong verspeeld. Dat is mij ook wat zorgen baart, want het overkwam ons gisteren ook en in de openingswedstrijd tegen AZ ook. Dodelijk met een play-off wedstrijd. Tegen Groningen hebben we 2 enorm zware wedstrijden gespeeld. Uit verloren we terecht kansloos en thuis kwamen we ook terecht met 1-3 achter en mogen we blij zijn dat Groningen met 9 man kwam te staan. Hun kom ik liever ook niet tegen en zie ik dan ook als grootste kanshebber. De uitwedstrijd in Utrecht was 0-0 een goede weerspiegeling want er gebeurde weinig. Thuis speelde Heracles enorm goed en mocht Utrecht werkelijk blij zijn dat de score op 3-1 stokte.
Reply
#6
Pas op, Roda is in vorm. De laatste 6 eredivisiewedstrijden 5 gewonnen, alleen van NAC (uit) met 1-0 verloren. Na 20 wedstrijden had Roda degradatieproblemen met nog slechts 20 punten. 14 wedstrijden later hebben ze de playoffs gehaald met 47 punten..
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#7
Bredanaar Wrote:Pas op, Roda is in vorm. De laatste 6 eredivisiewedstrijden 5 gewonnen, alleen van NAC (uit) met 1-0 verloren. Na 20 wedstrijden had Roda degradatieproblemen met nog slechts 20 punten (Heracles 33). 14 wedstrijden later hebben ze de playoffs gehaald met 47 punten (Heracles 56)..
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#8
D'r an met de lippe Wrote:Haha, dat zou wat zijn..
Wat mij betreft komt sc Cambuur terug. Al lijkt mij dat structureel wel een sterke concurrent voor Heracles, maar dat zijn WII en Sparta ook.

Donderdag naar Kerkrade voor de play-offs in een andere categorie \Big Grin/
Ik mag niet dagdromen over een Europees avontuur, maar stel dat het zo mag zijn...

Je hebt goed zicht in dat uitvak daar hoor :cheers:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
Bredanaar Wrote:
Bredanaar Wrote:Pas op, Roda is in vorm. De laatste 6 eredivisiewedstrijden 5 gewonnen, alleen van NAC (uit) met 1-0 verloren. Na 20 wedstrijden had Roda degradatieproblemen met nog slechts 20 punten (Heracles 33). 14 wedstrijden later hebben ze de playoffs gehaald met 47 punten (Heracles 56)..

mwoah, gisteren kropen ze ook door het oog van de naald
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Roda is in ieder geval een club die ons niet ligt. Ik zou tevreden zijn als we stand houden vanavond, het liefst natuurlijk met een uitdoelpunt. En dan in het eigen Polman met het publiek er achter afmaken [-o<
Reply
#11
Succes vanavond, Dr an!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#12
inderdaad, succes daar...
The great old Ludwig von...
Reply
#13
heracles verdient dat ticket gewoon, dus ik mag hopen dat ze winnen.

fuck play offs, kun je de prestatie van een heel seizoen te grabbel gooien....
Reply
#14
waf Wrote:heracles verdient dat ticket gewoon, dus ik mag hopen dat ze winnen.

fuck play offs, kun je de prestatie van een heel seizoen te grabbel gooien....

Eens. Ook zoiets trouwens; bij Zwolle ontbreken vanavond Botteghin en Bakker omdat ze nog een schorsing hebben staan uit de vorige nacompetitie. Hoe verzinnen ze het bij de KNVB? Teams die vorig jaar geen nacompetitie gespeeld hebben, hebben dus voordeel. Wat een onzin.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#15
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:heracles verdient dat ticket gewoon, dus ik mag hopen dat ze winnen.

fuck play offs, kun je de prestatie van een heel seizoen te grabbel gooien....

Eens. Ook zoiets trouwens; bij Zwolle ontbreken vanavond Botteghin en Bakker omdat ze nog een schorsing hebben staan uit de vorige nacompetitie. Hoe verzinnen ze het bij de KNVB? Teams die vorig jaar geen nacompetitie gespeeld hebben, hebben dus voordeel. Wat een onzin.

Teams die vorig jaar geen nacompetitie hebben gespeeld hebben daar geen voordeel bij hoor....Voor hun gelden dezelfde regels.
Vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat die schorsingen nog staan. Zo gaat het in de beker toch ook gewoon??
Make tea, not war
Reply
#16
Riekki Wrote:
Tripplexxx Wrote:
waf Wrote:heracles verdient dat ticket gewoon, dus ik mag hopen dat ze winnen.

fuck play offs, kun je de prestatie van een heel seizoen te grabbel gooien....

Eens. Ook zoiets trouwens; bij Zwolle ontbreken vanavond Botteghin en Bakker omdat ze nog een schorsing hebben staan uit de vorige nacompetitie. Hoe verzinnen ze het bij de KNVB? Teams die vorig jaar geen nacompetitie gespeeld hebben, hebben dus voordeel. Wat een onzin.

Teams die vorig jaar geen nacompetitie hebben gespeeld hebben daar geen voordeel bij hoor....Voor hun gelden dezelfde regels.
Vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat die schorsingen nog staan. Zo gaat het in de beker toch ook gewoon??

de beker is toch heel wat anders. de ploegen die vorig jaar geen nacompetitie speelden hebben ook geen geel kunnen krijgen en konden dus ook geen schorsingen oplopen. dit vind ik wel degelijk een voordeel. ik ben met triplexx eens dat dit een stompzinnige regel is.
Reply
#17
Dus het zou zo kunnen zijn dat als je (ik noem maar wat) als Zwollenaar in je laatste play off wedstrijd iemand helemaal de tering kan schoppen en rood krijgen zonder daarvoor geschorst te worden?!?
Make tea, not war
Reply
#18
nee direct rood kan ook schorsingen voor competitiewedstrijden betekenen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#19
m.i. lijkt mij dat de play-offs eigenlijk een verlenging van de competitie zijn. Ik vindt het onzinning om de Play-offs een zelfde, aparte status, te geven zoals de beker.

Eventuele schorsingen aan het einde van de play-offs zouden gewoon voor de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen moeten gelden.

Of beter nog... schaf die hele play-offs af Puke Laat de nr. 16 en 17 direct degraderen uit de eredivisie en de nr. 2 t/m 9 spelen voor 2 promotieplekken (eventueel plekken eraf voor periodekampioenen)
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#20
vooruit 2 maal geel in een wedstrijd dan.
Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat je toch ergens hiervoor een schorsing moet krijgen.
Aangezien de play offs losgekoppeld worden van de competitie (net zoals de beker) vind ik het eigenlijk niet meer dan logisch dat je eventuele schorsingen gelden voor een eventuele volgende play off ronde.
Make tea, not war
Reply
#21
Wat een geweldig spektakel gisteren in Eindhoven. Meer genoten dan bij 16 van de 17 thuisduels van PSV dit seizoen. =D>

Jammer van die enorme blunder waar de 1-1 uit kwam, anders had Eindhoven ze 'gewoon' gepakt.

Als PSV-fan gerust gesteld dat Nijland duidelijk boven de rest van Willem II uitsteekt. 2x uit het niets de lat geraakt en een knappe goal. Heb nog wel vertrouwen in die jongen. De rest van Willem II was echt drama, die vliegen eruit tegen de Eagles of Cambuur als ze zo blijven spelen.
Reply
#22
Sparta cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#23
Sparta is de club van Rotterdammmmmmmmmmmmm \Big Grin/
Reply
#24
Bocaloca Wrote:Sparta cry

Ik snap niet wat daar een tranentrekker aan is. Sparta en Willem II zitten al maanden in 'crisis', de eerste divisie ploegen kunnen vrijuit ballen. Bovendien zijn Sparta en Willem II beide geen ploegen die het van de fysieke strijd moeten hebben. Dan heb je het per definitie erg lastig bij clubs uit de Jupiler League, die ook nog eens in een sfeervol uitverkocht huis spelen. Ik zou het eerder verrassend vinden als zo'n Willem II of Sparta een eerste divisieclub oprolt in een uitduel.

Thuis kan Sparta dit echter best rechtzetten, 1-0 is al genoeg.
Reply
#25
Noodverordening Cambuur - Go Ahead Eagles LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden heeft een noodverordening afgekondigd voor de voetbalwedstrijd SC Cambuur- Go Ahead Eagles, zondag. Dat meldde de gemeente Leeuwarden vrijdag.

Het gaat om de returnwedstrijd in de nacompetitie. In de hele gemeente mag de politie van zaterdag 20.00 uur tot zondag 23.00 uur preventief fouilleren. Binnen deze tijd is de gemeente Leeuwarden benoemd tot veiligheidsrisicogebied. Ordeverstoorders worden uit de stad verwijderd.

Op 3 juni vorig jaar braken rellen uit in Leeuwarden na de nacompetitiewedstrijd tussen SC Cambuur en Roda JC.


Tja Leeuwarden is natuurlijk 1 grote bende
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#26
gittermaster Wrote:inderdaad, succes daar...

Jansoe Wrote:Succes vanavond, Dr an!

Nog bedankt heren!

Wat een thriller, was een erg open wedstrijd met kansen over en weer. Uiteindelijk zeer tevreden met dit uitgangspunt. Ik verwacht dat Heracles zondag meteen het initiatief neemt en Roda op de counter zal loeren. Hoewel Roda moet komen want 0-0 volstaat, maar Heracles is de club er niet naar om de 0 te verdedigen. Gewoon d'r an met de lippe in een kolkend Polman...
Reply
#27
Kom op. Gewoon binenn een kwartier 3 keer die bal tegen de touwen.

Kun je zelf ook iets rustiger gaan zitten :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#28
Haha, was het maar zo. Zondag zal ik wel weer wat jaren ouder worden.
Positief ben ik wel hoor, ik heb vertrouwen in winst maar denk dat dit wel een nipte zege zal zijn.
Dat Roda heeft mij al een halve finale trauma bezorgd in het Polman, laat ik daar zondag vooraf maar niet al te veel aan denken :wink:
Reply
#29
Bocaloca Wrote:Noodverordening Cambuur - Go Ahead Eagles LEEUWARDEN - De gemeente Leeuwarden heeft een noodverordening afgekondigd voor de voetbalwedstrijd SC Cambuur- Go Ahead Eagles, zondag. Dat meldde de gemeente Leeuwarden vrijdag.

Het gaat om de returnwedstrijd in de nacompetitie. In de hele gemeente mag de politie van zaterdag 20.00 uur tot zondag 23.00 uur preventief fouilleren. Binnen deze tijd is de gemeente Leeuwarden benoemd tot veiligheidsrisicogebied. Ordeverstoorders worden uit de stad verwijderd.

Op 3 juni vorig jaar braken rellen uit in Leeuwarden na de nacompetitiewedstrijd tussen SC Cambuur en Roda JC.


Tja Leeuwarden is natuurlijk 1 grote bende

Ja, zelfs onze wedstrijd om het kampioenschap FVC (Leeuwarden) - Hoogeveen is hierdoor al verplaatst naar zaterdagavond 20.00 uur. We staan 3 punten achter en dit is de laatste wedstrijd. Bij winst zal er nog een beslissingswedstrijd om het kampioenschap gespeeld worden. Promotie naar de hoofdklasse is inmiddels veilig gesteld!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#30
D'r an met de lippe Wrote:Haha, was het maar zo. Zondag zal ik wel weer wat jaren ouder worden.
Positief ben ik wel hoor, ik heb vertrouwen in winst maar denk dat dit wel een nipte zege zal zijn.
Dat Roda heeft mij al een halve finale trauma bezorgd in het Polman, laat ik daar zondag vooraf maar niet al te veel aan denken :wink:

Succes vandaag, ik hoop een mooie overwinning. Dat zou meer dan terecht zijn tijdens dit geweldige seizoen.
Hup kleurlozen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: