The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




70 laffe joden proberen 8 pingpongende ADOfans te vermoorden
#1
(Het volgende heeft niets met de wedstrijd te maken en verdient derhalve een eigen topic)

Waarom staat hier niet:

70 laffe joden proberen 8 klaverjassende ADO fans te vermoorden?

Andere woorden heb ik er niet voor. Deze 70 'helden' hebben geprobeerd het supportershome in brand te steken, met de 8 ADO fans erin. Toen dat niet lukte zijn alle 8 de ADO fans gewond geraakt door steekwapens en honkbalknuppels.

Dit is gewoon een laffe poging tot doodslag! Een overval!

Maar dat wordt natuurlijk niet 'gekopt' door die jodenmedia! Icon_evil

Bron: Nu.nl
Quote:Ajax- en ADO supporters op de vuist

Uitgegeven: 10 februari 2006 23:50
Laatst gewijzigd: 11 februari 2006 12:00


DEN HAAG - Een groep van zeker zeventig Ajax-supporters is vrijdagavond rond 23.00 uur het ADO-honk binnengevallen. Dat heeft een woordvoerder van de politie gezegd. Volgens hem waren ADO-supporters op dat moment in het supportershome aan het kaarten.

Rond het stadion van ADO-Den Haag in het Zuiderpark is het zaterdagmorgen inmiddels weer rustig zo berichtte een woordvoerder van de politie. Zeker vijf mensen raakten gewond, waarvan een met steekwonden. Over hun toestand kon de woordvoerder niets zeggen.


Harde kern

De tien personen die zijn aangehouden, behoren tot de harde kern van de aanhang van Ajax. Dat heeft de politie in Den Haag bekendgemaakt. Op onder andere de snelwegen A4 en A44 zette de politie een aantal fuiken op, waarbij de tien werden aangehouden.

De zegsman van de politie zegt dat er bij het korps geen signalen waren dat aanhangers van beide clubs elkaar zouden treffen. "Als we dat hadden gehoord, hadden we maatregelen genomen."

De supporters waren onder meer gewapend met honkbalknuppels. De Mobiele Eenheid (ME) wordt ingezet om de rust terug te laten keren.

Onstabiel

Rond kwart voor een waren zo'n honderdvijftig ADO-aanhangers het supportershome ingedreven. De woordvoerder van de politie spreekt echter nog steeds van een "onstabiele situatie". Uit voorzorg nemen politie en ME strategische plaatsen in.

De sfeer was rond middernacht broeierig. De ME stond paraat terwijl de politie probeerde de gemoederen te sussen. Een woordvoerder van de Haagse voetbalclub zei dat op het moment van de confrontatie acht ADO-fans aanwezig waren in het honk.

Saamhorigheid

Volgens hem gaat het niet om rellen, maar om een "overval". Pas na de confrontatie kwam een grote groep Haagse supporters op de been. "Ze zoeken steun bij elkaar. De saamhorigheid is groot. Ik kan ben hen een zekere kalmte bespeuren", aldus de zegsman.

Zondagmiddag staat de competitiewedstrijd ADO tegen Ajax in het Zuiderpark op het programma. Een woordvoerder van de Haagse voetbalclub wilde niet ingaan op de mogelijke gevolgen van de rellen voor het duel.

Terughoudend

De voetbalbond KNVB en de voetbalclubs Ajax en ADO Den Haag reageerden zaterdag terughoudend op de grote vechtpartij. Directeur Kesler van de KNVB onthield zich van commentaar. "Ik ken de feiten niet. De zaak is in handen van de politie", zei hij zaterdag.

Voorzitter Van Ringelenstein van ADO wilde alleen maar zeggen dat het voorval hem triest stemt. Directeur Langenbach was niet bereikbaar voor commentaar. Een woordvoerder van Ajax verwees ook naar het onderzoek van de politie. "De club keurt dit natuurlijk af. Als blijkt dat Ajax-supporters hierbij betrokken zijn, dan zal de club maatregelen nemen."
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
Ado-Ajax? :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#3
Balthazar Wrote:Ado-Ajax? :wink:


3-2
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#4
Bron: Volkskrant

Quote:Vijf gewonden na inval Ajax-fans in ADO-honk
ANP

DEN HAAG - Een groep van zeker zeventig Ajax-supporters is vrijdagavond het supportershome van ADO binnengevallen. Aanhangers van ADO werden mishandeld. Zeker vijf mensen raakten gewond, waarvan een met steekwonden. Tien Ajax-fans werden aangehouden.

De politie zette op de snelwegen A4 en A44 zogenoemde fuiken op om de aanhoudingen te kunnen doen. De supporters waren onder meer gewapend met honkbalknuppels. De Mobiele Eenheid (ME) werd ingezet om de rust terug te laten keren. De tien personen die zijn aangehouden, behoren tot de harde kern van de aanhang van Ajax, zei een politiewoordvoerder zaterdag.

ADO-supporters waren volgens de politie in het voetbalhonk aan het kaarten toen de Ajax-aanhangers binnenvielen. Rond kwart voor een waren zo'n honderdvijftig ADO-aanhangers het supportershome ingedreven.


Een woordvoerder van de Haagse voetbalclub zei dat op het moment van de confrontatie acht ADO-fans aanwezig waren in het honk. Volgens hem gaat het niet om rellen, maar om een ‘overval’.

Pas na de confrontatie kwam een grote groep Haagse supporters op de been. ‘Ze zoeken steun bij elkaar. De saamhorigheid is groot. Ik kan ben hen een zekere kalmte bespeuren’, aldus de zegsman.

Zondagmiddag spelen ADO en Ajax tegen elkaar in Den Haag. Een woordvoerder van de politie zegt dat er bij het korps geen signalen waren dat aanhangers van beide clubs elkaar zouden treffen. ‘Als we dat hadden gehoord, hadden we maatregelen genomen.’

De wedstrijd gaat zondag door, maar zonder supporters van Ajax, maakte de Haagse burgemeester Deetman zaterdagochtend bekend. Hij heeft een noodverordening ingesteld om de Ajax-aanhang te kunnen weren. De verordening is tot en met zondag van kracht. Maandag wordt volgens Deetman vrijwel zeker besloten dat de Ajax-fans vijf jaar lang niet welkom zijn bij duels in Den Haag.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#5
hoe ging dat toen toen de ado'ers het ajax honk in de fik staken?
Reply
#6
Mac Wrote:hoe ging dat toen toen de ado'ers het ajax honk in de fik staken?

Weet jij zeker dat dat ADO-ers waren dan? O nee, dat weet je niet, want dat weet niemand (vooralsnog).

Zeg dan niets.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#7
Mac Wrote:hoe ging dat toen toen de ado'ers het ajax honk in de fik staken?


:roll: Jij begrijpt duidelijk iets niet.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#8
jongens het was een normale vraag geen beschuldiging oid...

@EJR: weet jij zeker dat dit ajacieden zijn dan? of omdat de media dit zegt geloof je dit?
Reply
#9
Morgen iig geen ajaks fans welkom meer in Den Haag, heeft deetman net besloten.

teletekst 105
Bangkok resident.
Reply
#10
Mac Wrote:jongens het was een normale vraag geen beschuldiging oid...

@EJR: weet jij zeker dat dit ajacieden zijn dan? of omdat de media dit zegt geloof je dit?

Reageer maar niet meer Mac, als je me niet begrijpt.

Het waren 70 supporters van IJsselmeervogels, nou goed?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#11
hmmm ok sorry dat ik geinteresseerd ben naar het verhaal er achter...als jij nou even het woord joden veranderd in een wat normaler woord dan want ik betwijfel ten zeerste of t joden waren
Reply
#12
Mac Wrote:jongens het was een normale vraag geen beschuldiging oid...

@EJR: weet jij zeker dat dit ajacieden zijn dan? of omdat de media dit zegt geloof je dit?

Lees dan wat in het stuk staat;


Harde kern

De tien personen die zijn aangehouden, behoren tot de harde kern van de aanhang van Ajax. Dat heeft de politie in Den Haag bekendgemaakt. Op onder andere de snelwegen A4 en A44 zette de politie een aantal fuiken op, waarbij de tien werden aangehouden.
Bangkok resident.
Reply
#13
ok sorry rico dat had ik niet gelezen gelukkig kan er hier ook nog iemand wel normaal reageren.
Reply
#14
EJR Wrote:
Mac Wrote:jongens het was een normale vraag geen beschuldiging oid...

@EJR: weet jij zeker dat dit ajacieden zijn dan? of omdat de media dit zegt geloof je dit?

Reageer maar niet meer Mac, als je me niet begrijpt.

Het waren 70 supporters van IJsselmeervogels, nou goed?

je niet begrijpt? ik begrijp je goed hoor...ik vraag me alleen af waarom dit door alle ado'ers zo'n ongelofelijk laffe actie genoemd word terwijl ado den haag supporters al 2x dat honk in de fik hebben gestoken (als ik fabian mag geloven in dat andere topic).

Jij begrijpt mij niet helemaal goed geloof ik want ik ben de eerste die dit soort dingen zal afkeuren. Ik heb inmiddels geaccepteerd dat dit soort shit niet tegen te houden is rond supportersgroepen maar het blijft belachelijk dat er mensen gewond raken en zelfs dood gaan omdat ze voor een andere club zijn
Reply
#15
En de eerste 5 jaar waarschijnlijk dus geen supporters meer "welkom" hier.

Maar de gasten die aan dit soort acties meedoen zijn allemaal idioten en verpesten het dus voor normale supporters.

Ik neem aan dat deze harde kern supporters van ajaks wel gelijk een stadionverbod voor het leven krijgen van hun eigen club.
Bangkok resident.
Reply
#16
Ricochan Wrote:En de eerste 5 jaar waarschijnlijk dus geen supporters meer "welkom" hier.


is niet meer dan logisch
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#17
Wellicht waren er spotprenten in het spel? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#18
.....met hele grote neuzen. :^o
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#19
Triest, zeer triest. Maandag wordt er gekeken of er nog ruimte in de doofpot is. Over twee weken een wraakactie van de Hagenezen en dan is die doofpot opeens vol....
Reply
#20
Van voetbal.nl:

Ajax reist zondag zonder publiek naar Den Haag voor het uitduel met ADO. Burgemeester Deetman van de residentie besloot hiertoe naar aanleiding van ongeregeldheden vrijdagavond bij het supportershome van ADO. Ongeveer zeventig vandalen met Ajax-sjaaltjes drongen het clubhuis binnen. Er vielen acht gewonden door messen en honkbalknuppels.

En inderdaad dus niet hardop roepen dat het Ajax-supporters waren.....het kunnen dus ook 70 figuranten uit een heel slechte poolse B-sexfilm zijn, die toevallig ajax-sjaaltjes om hadden. :roll:
Reply
#21
Ja misschien waren die wel in de uitverkoop!
Reply
#22
Mukkus Wrote:Van voetbal.nl:

Ajax reist zondag zonder publiek naar Den Haag voor het uitduel met ADO. Burgemeester Deetman van de residentie besloot hiertoe naar aanleiding van ongeregeldheden vrijdagavond bij het supportershome van ADO. Ongeveer zeventig vandalen met Ajax-sjaaltjes drongen het clubhuis binnen. Er vielen acht gewonden door messen en honkbalknuppels.

En inderdaad dus niet hardop roepen dat het Ajax-supporters waren.....het kunnen dus ook 70 figuranten uit een heel slechte poolse B-sexfilm zijn, die toevallig ajax-sjaaltjes om hadden. :roll:

Gelukkig heeft de haagse politie wel bevestigd dat er leden van de harde kern van ajaks bij zaten, dus ajaks kan die lui voor het leven een stadionverbod geven.
Bangkok resident.
Reply
#23
Ricochan Wrote:Gelukkig heeft de haagse politie wel bevestigd dat er leden van de harde kern van ajaks bij zaten, dus ajaks kan die lui voor het leven een stadionverbod geven.

Nadat ze een jaar of twee gezeten hebben hoop ik :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#24
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Gelukkig heeft de haagse politie wel bevestigd dat er leden van de harde kern van ajaks bij zaten, dus ajaks kan die lui voor het leven een stadionverbod geven.

Nadat ze een jaar of twee gezeten hebben hoop ik :roll:

In Nederland straffen we niet zo zwaar hoor, die gasten krijgen hooguit een paar weken :|
Bangkok resident.
Reply
#25
Mukkus Wrote:Triest, zeer triest. Maandag wordt er gekeken of er nog ruimte in de doofpot is. Over twee weken een wraakactie van de Hagenezen en dan is die doofpot opeens vol....


Scherp opgemerkt Mukkus. Want dat is precies wat er gaat gebeuren. Talpa, Van Gelder en de geschreven media (lees de papieren editie van De Telegraaf) zullen dit voorval neutraal verslaan als 'rellen tussen ADO en Ajax fans'.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#26
Mac Wrote:hmmm ok sorry dat ik geinteresseerd ben naar het verhaal er achter...als jij nou even het woord joden veranderd in een wat normaler woord dan want ik betwijfel ten zeerste of t joden waren

Wees blij dat ik nog een voorvoegsel weglaat. Zo kwaad ben ik over deze laffe eenzijdige actie.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#27
reageer dat dan ff lekker op iemand anders af ipv hier op een forum waar niemand er ook maar iets mee te maken heeft en niemand het goedkeurt.
Reply
#28
EJR Wrote:
Mac Wrote:hmmm ok sorry dat ik geinteresseerd ben naar het verhaal er achter...als jij nou even het woord joden veranderd in een wat normaler woord dan want ik betwijfel ten zeerste of t joden waren

Wees blij dat ik nog een voorvoegsel weglaat. Zo kwaad ben ik over deze laffe eenzijdige actie.
Kan ik me voorstellen EJR echt schandalig!!
Die acties hebben ze vaker helaas(lees: Familievak Twente).
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#29
Mac Wrote:reageer dat dan ff lekker op iemand anders af ipv hier op een forum waar niemand er ook maar iets mee te maken heeft en niemand het goedkeurt.

Volgens mij is een forum het ideale medium om publiekelijk te discussieren over bepaalde zaken. Dit is een voetbalforum, ADO en Ajax zijn voetbalclubs. Need I say more?

En hoe ik mijn betoog of stelling deponeer is mijn persoonlijke vrijheid van meningsuiting. Jij mag daar op reageren. Dat heb je gedaan. Goed zo.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#30
Inderdaad zeer zeer laffe actie!

Dat steken was niet nodig geweest, een dozijn ketsen had gekunnen maar was ook niet nodig geweest. 70 man richting Den Haag is mooi, maar als je ziet dat er niemand binnen zit kan je ook gewoon bijv een vlag jatten en hem weer nokken (Zoals ADO onlangs bij ons deed, toen er ineens 30 man ADO onaangekondigd voor goffertzicht stond en er wel geteld 3 mensen waren :lol: ).

Aan de andere kant: ADO wel is wel flink te kijk gezet met hun: "wij staan het hele weekend paraat" en "Je moet altijd paraat staan,ook als het onaangekondigd is" op dat gebied een behoorlijk koekje van eigen deeg!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: