The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Waarom wordt Ajax zo gehaat?
You do not have permission to vote in this poll.
1. Ajax is de grootste club en jaloezie maakt haat
20.97%
13 20.97%
2. Veel ajacieden zijn vaak hooghartig en arrogant
9.68%
6 9.68%
3. Veel ajacieden roepen te vaak dat ze de beste zijn
12.90%
8 12.90%
4. Er zijn teveel aanwijzingen dat de KNVB Ajax steunt
4.84%
3 4.84%
5. Scheidsrechters en de tuchtcommissie matsen Ajax te vaak om het geloofwaardig en objectief te maken
6.45%
4 6.45%
6. Ajaxspelers zijn vaak kleine jonge etterbakkies met een ontzettend grote bek, die naast hun schoenen lopen en op veel te grote voet leven
4.84%
3 4.84%
7. Veel landelijke media schromen over het algemeen niet om alles wat Ajax is goed te praten en wat fout is te bagatelliseren en onwetende goedgelovige (vaak jonge) kijkers te hersenspoelen
12.90%
8 12.90%
8. Veel landelijke media zorgen ervoor dat Ajax bovenmatig, vooral positief, in het nieuws komt en het produkt Ajax hiermee aantrekkelijk te maken voor sponsors en hierdoor andere clubs tekort doen
11.29%
7 11.29%
9. Veel ajacieden vinden alles, buiten Amsterdam, van laag niveau en/of provinciaal en/of minderwaardig en/of een stelletje calimero's
16.13%
10 16.13%
Total 62 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Waarom wordt Ajax zo gehaat?
#91
Tripplexxx Wrote:
Quote:dat waren er nu twee: het overheersende hersenspoelende ajakkesmedia en een gloryhunter uit drente die dat niet eenvoudigweg beaamd

Deze zin doelde ik op....

pcies, achter beaamd moest een e en het moet de zijn. te gretig denk ik. :razz:
Reply
#92
waf Wrote:
kuiper Wrote:waf, waf, waf. Heerlijk. In begin ergerde ik mij vaak aan jou, maar ik moet nu altijd lachen. Je lijkt wel een columnist, a la Dijkshoorn. Ik lees ook al jouw stukjes vooral over ajax (want dat is wel je lievelingsonderwerp). Ik geloof nu ook dat je vanuit je binnenste eigenlijk voor Ajax bent, maar dit kun je nu natuurlijk nooit meer zeggen. Je blijft ook gewoon kijken naar Studio Voetbal (o ja dat moet natuurlijk vanuit het oogpunt dat je een column moet schrijven hierover).
Maar waf ga door, ik blijf je stukjes lezen. :lol:


moeilijk he, ik houd me nog bij de feiten, jij zit met je beperkte intelectuele gaven weer conclusies te trekken die helemaal nergens op slaan.

hetzelfde liedje bij de ajakkessieden, niet inhoudelijk reageren, maar reageren op de manier van reageren. zo voorspelbaar.

Waf, ik heb het inhoudelijk op jou reageren al een poosje geleden opgegeven. Ik wil en vind het discussieren over voetbal erg leuk, maar jij vindt alles wat ik (en niet alleen ik, maar veel mensen) zeg onzin en jij hebt altijd gelijk en kunt zeker niet tegen kritiek of een ander ook eens gelijk geven die wel met goede argumenten komt.
Maar je kunt mij alleen maar associeren met een boer uit drenthe en een fervent ajax supporter.
Echter ik ben een voetballiefhebber die ook van andere clubs kan genieten en hoop dat alle clubs verder gaan in europa (ook feijenoord). Ajax is in de eredivisie inderdaad mijn favoriete club (niet super fanatiek). Fanatiek ben ik over mijn cluppie v.v. Hoogeveen. Dit jaar weer hoofdklasse. Daar besteed ik ook de meeste tijd aan. Hierdoor zie ik ook veel wedstrijden (ook jeugdwedstrijden, hier houd ik ook de talenten voor eventueel Heerenveen, Cambuur en Zwolle in de gaten). Ik denk dat we dit jaar een goed team bij elkaar hebben gekregen en gelijk mee kunnen doen in het linkerrijtje van de hoofdklasse.

Natuurlijk was ik het gisteren met je eens dat het veel over ajax ging. Maar ik luister hier toch liever na dan na dat gepeupel van Derksen en consorten. Van der Gijp is soms wel grappig, maar wel vaak hetzelfde.

Maar waf, ik wil graag met jou inhoudelijke discussies voeren, maar ik hoop wel dat je mij dan normaal antwoord en ook als je het niet met mij eens bent gewoon reageert.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#93
Wat een -grappig- forum, men zeikt elkaar alleen maar af en als iemand een argument inbrengt wordt je uitgemaakt voor boer uit Drenthe

Al vind ik het ook onbegrijpelijk dat een provinciaal niet de club uit zijn stad/streek ondersteunt, maar een club 200 km verderop.

Al is dat gezien, de historie, uitstraling en prestaties van Ajax natuurlijk wel begrijpelijk. Maar dat is dan ook de enige uitzondering.
Reply
#94
Cor Rupt Wrote:Wat een -grappig- forum, men zeikt elkaar alleen maar af en als iemand een argument inbrengt wordt je uitgemaakt voor boer uit Drenthe

Al vind ik het ook onbegrijpelijk dat een provinciaal niet de club uit zijn stad/streek ondersteunt, maar een club 200 km verderop.

Al is dat gezien, de historie, uitstraling en prestaties van Ajax natuurlijk wel begrijpelijk. Maar dat is dan ook de enige uitzondering.

Ik was al gestopt met lezen toen ik je naam zag.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#95
kuiper Wrote:Waf, ik heb het inhoudelijk op jou reageren al een poosje geleden opgegeven.



huh, en nu doe je het opeens wel..


Quote:Ik wil en vind het discussieren over voetbal erg leuk, maar jij vindt alles wat ik (en niet alleen ik, maar veel mensen) zeg onzin

lees dit nou zelf eens na. 'jij vindt alles wat ik vind onzin'. hoe kom je daar nou toch bij, wat een gehuilebalk? als ik iets onzin vind dan zeg ik het en dan geef ik er argumenten bij, zoveel je wilt.

Quote:en jij hebt altijd gelijk

dit slaat echt nergens op, ik heb al 1000 x gezegd hier dat het helegaar niet over gelijk hebben gaat maar over je mening geven. ik heb gewoon een meninge en dat heeft niet met gelijk hebben te maken. het is geen kwis.

Quote:en kunt zeker niet tegen kritiek

hoe je erbij komt is me een raadsel, maar het is duidelijk dat je een end raak interpreteert en al die aannames tot feiten maakt.

Quote:of een ander ook eens gelijk geven die wel met goede argumenten komt.

gewoon lariekoek, ik wil best mijn mening aanpassen als iemand met goeie argumenten komt. hier is dat zelden, hoewel er nog slecht een klein aantal goeie posters tussen zit.

Quote:Maar je kunt mij alleen maar associeren met een boer uit drenthe

dat ben je ook. het heeft ook niet geholpen dat je ooit een foto hier hept geplaatst. :razz:

Quote:en een fervent ajax supporter.

neen, een ajakkes fan. dat is heel wat anders.

Quote:Natuurlijk was ik het gisteren met je eens dat het veel over ajax ging. Maar ik luister hier toch liever na dan na dat gepeupel van Derksen en consorten. Van der Gijp is soms wel grappig, maar wel vaak hetzelfde.

waarom zeg je dat dat niet gewoon en begin je op mij te ouwehoeren? Confused derksen vind ik ook een windvaag, studio voetbal wordt ongelooflijk saai omdat er al 5 jaar dezelfde analysten zitten. ik weet nu onderhand wel wat muder en borst ergens wat van vinden. ik begrijp echt niet dat ze dat zelf niet in de gaten hebben.

Quote:Maar waf, ik wil graag met jou inhoudelijke discussies voeren, maar ik hoop wel dat je mij dan normaal antwoord en ook als je het niet met mij eens bent gewoon reageert.

even een jij bak dan. ik heb hier een gepeperde stelling geponeerd en de eerste reactie was van jou. dat was geen normaal antwoord en ook geen gewone reactie.
Reply
#96
Tripplexxx Wrote:Ik was al gestopt met lezen toen ik je naam zag.

Waarom reageer je dan met een quote

Toen ik jouw naam zag moest ik gelijk schijten
Reply
#97
Oké, ik wil het nog wel één keer opnieuw proberen. En als je me als een boer uit drenthe wilt blijven zien vind ik het ook best.

Jij zegt maar waar je van mij een mening over wilt hebben en ik zal er serieus op in gaan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#98
Hoogeveen is dat al op het wegennet aangesloten
Reply
#99
Cor Rupt Wrote:Hoogeveen is dat al op het wegennet aangesloten

Heb jij niet geleerd om leestekens te gebruiken?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:zo, we hebben de eerste studio ajakkes weer gehad. het was weer hemeld tergend. om het niet zo te laten lijken was voor de vorm de coach van excelsior uitgenodigd.

goed zo, wat is jouw moment?
-nou doe mij maar de eerste goal van die vuile marokkaanse nsb er
-ik wil graag de 2de goal van die zaadstengel
-nou, ik heb uiteraard ook die wedstrijd gezien, doe maar maar dat verschrikkelijk sportieve moment van grun, de goals van ajakkes zijn namelijk op.
-en dan godver ook nog ff een moment uit de wedstrijd tegen paok.

ok volgende onderwerp:

goh, wat ging er eigenlijk mis bij die goal van grun? (wat ging er mis, wat deed grun daar goed, het is maar welk perspectief je hebt he, tering van gelder. Puke

volgende onderwerp:

ff gezellig keuvelen tussen molenaars en van gelder ('wij ajakkessieden' Puke ), komt natuurlijk de bestuurdersaansprakelijkheid van vd boog ('nee joh, dat is niet strafbaar'), nog even over de wedstrijd tegen paok ('godver wat was die sneuarez goed'),

keeper nederlands elftal:

een probleem dat vorm geblesseerd is of niet wil ('joh, dan nemen we toch de 2de keeper van ajakkes! Undecided )

oh ja, ook nog een klein stukje over van gaal en robben, het schijnt dat utrecht en az niet europees gespeeld hebben, psv heeft niet in heerenveen gewonnen.

en maar ontkennen dat die hele nos een hele grote neuzenhersenspoeling is die het voetbal landschap bepaalt.
Misschien net wat overdreven allemaal, maar mijn eerste reactie na dit programma was niet heel veel anders, dit was echt een Studio Ajax. met name die Molenaar vind ik behoorlijk irritant, die kijkt echt niet verder dan zijn neus lang is. Ik hoop echt dat dit incidenteel was.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Quote:Onstuitbare drift Ajax om wereld te veroveren aandoenlijk
André Ooijer wil heel graag een derde ster op het shirt van Ajax. Dat weet ik haast wel zeker, want bij Ajax wil iedereen dat heel graag, zo'n derde ster op het shirt. Mounir El Hamdaoui stond nou niet echt te springen om naar Ajax te gaan, maar die derde ster, hè. Dat leek Mounir wel wat. Daar deed-ie het allemaal voor.

André Ooijer naar Ajax; ik vind het de mooiste transfer van deze zomer tot nu toe. Om zijn misleidende eenvoud vooral. Een soort aha-erlebnis is het. U en ik hadden het ook kunnen bedenken, maar op de één of andere manier kwamen we maar niet op het idee. We waren André Ooijer, die heroïsche interland tegen Brazilië ten spijt, per ongeluk alweer een beetje vergeten.

Bij Ajax lag dat gelukkig heel anders. Vorige week las ik een intrigerend artikel in de Volkskrant, over de allernieuwste scoutingmethodes van de Amsterdammers. Het was een nogal ingewikkeld verhaal over cijfers en grafieken en wetenschappelijke data-analyses, die Ajax gingen helpen om die ene unieke topspeler te vinden. Ajax liep weer eens fier voorop in deze ontwikkeling. Zoals altijd.

In Ethiopië waren hele schoolklassen vol bollebozen aan het werk gezet om Ajax te helpen. Duizenden spelers over de hele wereld werden in kaart gebracht dankzij miljoenen cijfertjes en statistiekjes, zorgvuldig uitgeplozen door een stel ijverige studenten uit Addis Adeba. Met één druk op de knop zou Ajax voortaan de voetballer kunnen vinden die het al jaren zocht. Een revolutie was aanstaande.

Ik hou heel erg van dat soort verhalen, want het is precies wat Ajax zo aandoenlijk maakt. Zo vertederend. Die heerlijke eigenwijze drang tot vernieuwing. Die onstuitbare drift om de wereld te veroveren. Dat denken in het groot, desnoods over onze landsgrenzen heen. Ons aller Ajax, dapp're strijders fier en koen. Vastberaden, heldhaftig, barmhartig. En nooit meer kampioen.

Ajax ging als eerste naar Afrika om talentjes op te halen. Vorig jaar nog reisden ze naar China om de commerciele horizon van het 'merk Ajax' te verbreden. En als allereerste Nederlandse club gooide Ajax de hekken van het trainingsveld dicht, want bij Arsenal en Manchester United doen ze dat ook al jaren. Groot geworden door klein te blijven, zeg maar. Maar dan andersom.

Toch lijkt het me nogal verwarrend om scout van Ajax te zijn. Een enorme database aanleggen in de binnenlanden van Ethiopië, vijf Zuid-Amerikaanse pareltjes ontdekken en dan horen dat de trainer toch liever gewoon André Ooijer heeft. Of Leonardo. Of Daniël de Ridder. Of Mido, want die kent-ie nog van vroeger.

Je doet het allemaal graag natuurlijk, als scout van Ajax zijnde. Die derde ster, hè. Daar doe je het allemaal voor. (SJOERD MOSSOU)

ik vind die sjoerd mossou echt een verfrissende columnschrijver. vorig jaar was iedereen al lyrisch toen hij nijnatten verving (oftewel, toen zagen de meesten pas hoe matig nijnatten is) ik denk dat het niet lang meer duurt tot deze gast chef sport is bij het ad.
Reply
Dank je waf, dat je deze colums hier even neerzet. Ik kan niet elke dag alle kranten bijhouden. Hij schrijft wel leuk ja.

Trouwens scouten is erg lastig hoor. Ik doe dat nu ook sinds 2 jaar, maar het valt niet mee. Er gaat veel tijd in zitten en dan rekening houdende met veel facetten (geld, past hij wel, kan hij het niveau wel aan, etc...) moet je nog maar afwachten of de desbetreffende spelers slaagt. Vaak ook verassingen, waar je veel van verwacht mislukt en waar je twijfels bij had doet het ineens heel erg goed.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Typisch weer zo'n stukje van iemand die probeert grappig te zijn, maar die jammerlijk faalt en absoluut niet grappig is, pardon, ik bedoel natuurlijk die ik niet grappig vind. Nico Dijkshoorn de Tweede. Wat was ik blij dat die ophoepelde uit de Volkskrant. Gelukkig lees ik het AD nooit, dus Mossou hoef ik niet over te slaan. Niet dat ik nu een grote fan ben van Hugo Camps, maar zijn stukjes in de NRC zijn toch van een hoger gehalte. Henk Spaan vind ik nog de beste, maar ja, dat telt natuurlijk niet, dat is een Amsterdammer
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Typisch weer zo'n stukje van iemand die probeert grappig te zijn, maar die jammerlijk faalt en absoluut niet grappig is, pardon, ik bedoel natuurlijk die ik niet grappig vind. Nico Dijkshoorn de Tweede. Wat was ik blij dat die ophoepelde uit de Volkskrant. Gelukkig lees ik het AD nooit, dus Mossou hoef ik niet over te slaan. Niet dat ik nu een grote fan ben van Hugo Camps, maar zijn stukjes in de NRC zijn toch van een hoger gehalte. Henk Spaan vind ik nog de beste, maar ja, dat telt natuurlijk niet, dat is een Amsterdammer

spaan vind ik ook goed. hugo camps vind ik walgelijk, pretentieus en semi intellectueel gewauwel.

ik vind in dit stukje van mossou wel meer dan 'proberen grappig te zijn'. maar goed, jij vindt het kennelijk verdedigbaar om op 1 stukje je oordeel te vormen. dat is best sneu.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Cor Rupt Wrote:Hoogeveen is dat al op het wegennet aangesloten

Heb jij niet geleerd om leestekens te gebruiken?

Het is toch leesbaar waarom zou ik dan extra tekens gebruiken
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Typisch weer zo'n stukje van iemand die probeert grappig te zijn, maar die jammerlijk faalt en absoluut niet grappig is, pardon, ik bedoel natuurlijk die ik niet grappig vind. Nico Dijkshoorn de Tweede. Wat was ik blij dat die ophoepelde uit de Volkskrant. Gelukkig lees ik het AD nooit, dus Mossou hoef ik niet over te slaan. Niet dat ik nu een grote fan ben van Hugo Camps, maar zijn stukjes in de NRC zijn toch van een hoger gehalte. Henk Spaan vind ik nog de beste, maar ja, dat telt natuurlijk niet, dat is een Amsterdammer

spaan vind ik ook goed. hugo camps vind ik walgelijk, pretentieus en semi intellectueel gewauwel.

ik vind in dit stukje van mossou wel meer dan 'proberen grappig te zijn'. maar goed, jij vindt het kennelijk verdedigbaar om op 1 stukje je oordeel te vormen. dat is best sneu.


Leuk dat jij 1 column van Mossou plaatst en daar dan een oordeel over geeft.

Even later geeft iemand andere een oordeel over dat stukje en is het ineens sneu om een oordeel te geven over 1 stukje.

Misschien heeft Berend B al meerdere columns van deze beste man gelezen, weet jij veel
Reply
Cor Rupt Wrote:
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Typisch weer zo'n stukje van iemand die probeert grappig te zijn, maar die jammerlijk faalt en absoluut niet grappig is, pardon, ik bedoel natuurlijk die ik niet grappig vind. Nico Dijkshoorn de Tweede. Wat was ik blij dat die ophoepelde uit de Volkskrant. Gelukkig lees ik het AD nooit, dus Mossou hoef ik niet over te slaan. Niet dat ik nu een grote fan ben van Hugo Camps, maar zijn stukjes in de NRC zijn toch van een hoger gehalte. Henk Spaan vind ik nog de beste, maar ja, dat telt natuurlijk niet, dat is een Amsterdammer

spaan vind ik ook goed. hugo camps vind ik walgelijk, pretentieus en semi intellectueel gewauwel.

ik vind in dit stukje van mossou wel meer dan 'proberen grappig te zijn'. maar goed, jij vindt het kennelijk verdedigbaar om op 1 stukje je oordeel te vormen. dat is best sneu.


Leuk dat jij 1 column van Mossou plaatst en daar dan een oordeel over geeft.

Even later geeft iemand andere een oordeel over dat stukje en is het ineens sneu om een oordeel te geven over 1 stukje.

Misschien heeft Berend B al meerdere columns van deze beste man gelezen, weet jij veel

ik weet idd veel.

wat je iig met je irritante dugarrysmoel had kunnen lezen is dat uit mijn stukje blijkt dat ik vaker wat van hem heb gelezen en ik mijn oordeel niet baseer op een stukje en dat uit het stukje van berend niet blijkt dat hij al meer van mossou heeft gelezen (hij leest namelijk nooit het ad) en wel op basis van dit ene stukje oordeelt. anders had hij immers ook andere stukjes bij zijn beargumentering betrokken.

nou, vertel nou maar weer eens wat over die gloryhunterige supportunistenclub van je.
Reply
waf Wrote:
Berend Botje Wrote:Typisch weer zo'n stukje van iemand die probeert grappig te zijn, maar die jammerlijk faalt en absoluut niet grappig is, pardon, ik bedoel natuurlijk die ik niet grappig vind. Nico Dijkshoorn de Tweede. Wat was ik blij dat die ophoepelde uit de Volkskrant. Gelukkig lees ik het AD nooit, dus Mossou hoef ik niet over te slaan. Niet dat ik nu een grote fan ben van Hugo Camps, maar zijn stukjes in de NRC zijn toch van een hoger gehalte. Henk Spaan vind ik nog de beste, maar ja, dat telt natuurlijk niet, dat is een Amsterdammer

spaan vind ik ook goed. hugo camps vind ik walgelijk, pretentieus en semi intellectueel gewauwel.

ik vind in dit stukje van mossou wel meer dan 'proberen grappig te zijn'. maar goed, jij vindt het kennelijk verdedigbaar om op 1 stukje je oordeel te vormen. dat is best sneu.

Ik heb inderdaad geen andere stukjes van Mossou gelezen, maar waarom zou ik over één stukje geen oordeel mogen geven? Moet ik het hele oeuvre van Vestdijk gelezen hebben om over één van zijn boeken te mogen oordelen? Dit ene stukje van Mossou stimuleert mij niet om nog meer van hem te lezen. Maar misschien is dit een negatieve uitschieter en zou ik zijn andere stukjes wel aardig vinden. Misschien kan jij er hier nog een paar neerzetten? Hugo Camps is inderdaad nogal pretentieus, daarom ben ik ook geen grote fan hem, maar soms is hij wel goed en hij schrijft beter.
May The Schwartz Be With You
Reply
waf Wrote:ik weet idd veel.

Dat weet je dan goed verborgen te houden

wat je iig met je irritante dugarrysmoel had kunnen lezen is dat uit mijn stukje blijkt dat ik vaker wat van hem heb gelezen en ik mijn oordeel niet baseer op een stukje en dat uit het stukje van berend niet blijkt dat hij al meer van mossou heeft gelezen (hij leest namelijk nooit het ad) en wel op basis van dit ene stukje oordeelt. anders had hij immers ook andere stukjes bij zijn beargumentering betrokken.

Het (scheld)woord dugarrysmoel ik me volslagen onbekend. Ik kan uit jouw verhaaltje inderdaad opmaken dat je wat vaker wat van hem gelezen hebt. Maar daar gaat het niet om, jij plaatst dit hier en als iemand er wat over te melden heeft vind je het sneu. Dan had je meerdere stukjes moeten plaatsen om iemand de kans te geven tot een goed oordeel te komen. Nu plaats je 1 stukje, dus ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je dit alleen doet om een reactie uit te lokken en diegene die zo ongelukkig is te reageren vervolgens de wind van voren te geven.

nou, vertel nou maar weer eens wat over die gloryhunterige supportunistenclub van je.

Wat wil je horen, dat we vorig seizoen de beker hebben gewonnen door een zielig clubje uit een inferieur dorpje aan de Maas 2 keer van het veld te blazen?
Reply
game over
Reply
Berend Botje Wrote:Ik heb inderdaad geen andere stukjes van Mossou gelezen, maar waarom zou ik over één stukje geen oordeel mogen geven? Moet ik het hele oeuvre van Vestdijk gelezen hebben om over één van zijn boeken te mogen oordelen? Dit ene stukje van Mossou stimuleert mij niet om nog meer van hem te lezen. Maar misschien is dit een negatieve uitschieter en zou ik zijn andere stukjes wel aardig vinden. Misschien kan jij er hier nog een paar neerzetten? Hugo Camps is inderdaad nogal pretentieus, daarom ben ik ook geen grote fan hem, maar soms is hij wel goed en hij schrijft beter.

nee, uiteraard mag je oordelen over 1 stukje, dat ontken ik ook nergens, ik zeg alleen dat ik het raar vind dat je zulke grote conclusies trekt op basis van 1 stukje. ik snap werkelijk niet dat dat je niet duidelijk is, maar goed.
Reply
We zijn er weer, langs elkaar heen praten, ik had beter moeten weten. Wat nou, grote conclusies? Ik lees een stukje van een willekeurige columnist uit een willekeurige krant, dat vind ik niks en ik zal daarom geen moeite doen om nog meer stukjes van die man te lezen, dat is alles, de wereld vergaat niet.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:We zijn er weer, langs elkaar heen praten, ik had beter moeten weten. Wat nou, grote conclusies? Ik lees een stukje van een willekeurige columnist uit een willekeurige krant, dat vind ik niks en ik zal daarom geen moeite doen om nog meer stukjes van die man te lezen, dat is alles, de wereld vergaat niet.

je had idd beter moeten weten. je noemt hem nico dijkshoorn de tweede en in dezelfde zin zeg je dat je blij bent dat hij ophoepelde. ik vind dat een grote conclusie op bais van 1 stukje.

maar als je zegt dat je er geen moeite voor zal doen nog stukjes van hem te lezen, is dat al een stuk gematigder en dat interesseert me ook geen zier. maar zeg dat dan meteen he....
Reply
Ik zie de humor wel van zo'n stukje in, maar waf ik benieuwd of hij of een ander een dergelijk stukje over feijenoord schrijft of je dan nog zo positief bent. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Waf reageert niet als hij in het nauw gedreven wordt Kuiper
Reply


Forum Jump: