The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




de Grote WK poule
#91
gittermaster Wrote:overigens heb jij geen hinder ondervonden van je typfoutje Cruijff.. Smile

Nee idd. Had precies hetzelfde gebleven he.. Wink
Reply
#92
gittermaster Wrote:hehe, dat was inderdaad 5 punten net als de eerste vraag, damn toch nog 1 foutje in t schema te vinden. Gelukkig dat alleen Berend Duitsland heeft, want zelfs mer 25 punten zou hij wrs nog niet in de prijzen komen Wink

Waar zie je die 25 punten staan eigenlijk? ik kom dat nergens tegen in het Schema?
Reply
#93
dat staat ook nergens, dat was een "geintje" van BB. Er staan nl. geen punten bij
The great old Ludwig von...
Reply
#94
gittermaster Wrote:dat staat ook nergens, dat was een "geintje" van BB. Er staan nl. geen punten bij

Dus kunnen het er net zo goed 25 zijn. Op deze bonus had ik mijn hele voorspelling gebaseerd. Als ik had geweten dat het er maar 5 waren had ik meer zekerheid ingebouwd in mijn andere voorspellingen, Spanje bijvoorbeeld ipv Portugal, en Duitsland ipv Engeland...
May The Schwartz Be With You
Reply
#95
Berend Botje Wrote:
gittermaster Wrote:dat staat ook nergens, dat was een "geintje" van BB. Er staan nl. geen punten bij

Dus kunnen het er net zo goed 25 zijn. Op deze bonus had ik mijn hele voorspelling gebaseerd. Als ik had geweten dat het er maar 5 waren had ik meer zekerheid ingebouwd in mijn andere voorspellingen, Spanje bijvoorbeeld ipv Portugal, en Duitsland ipv Engeland...

Haha.. Idd .. Erg logisch Smile
Reply
#96
Update!!
Reply
#97
Nederland & Villa geen Topscorer en ik houd mijn positie vast ...

Grootste kans is volgens mij momenteel voor Tampie.. Als ik het goed heb gaat Tampie er met de hoofdprijs vandoor als Spanje wint of Villa Topscorer wordt...

Ik hoop dus maar op Nederland + Sneijder Wink

Mocht Nederland winnen en Villa Topscorer worden dan zal Tampie 1e worden en zal Gitter er met de 2e positie vandoor gaan...

Dit natuurlijk alles onder voorbehoud, aangezien ik best een rekenfoutje ergens gemaakt kan hebben... Het wachten is op Gitter voor de officiële tussenstand Wink

Dit is volgens mij de huidige tussenstand ( inclusief Duitsland als de ploeg met de meeste doelpunten ) : Achter het puntentotaal staat nog het wat men over heeft..

Cruijff 173
Patrick 166
Herbert 165
Tampie 165 Spanje + Villa
Ekslem 159
David 158
Pascale 156 Nederland
Jonathan 156 Nederland
Deshotas 152
Ronald K. 151
Jansoe 150
Gitter 149 Villa + Nederland
Kathy 149
Berend Bot 147 Nederland
Centercourt 146 Spanje
Bierdop 141
Kuiper 140
Reply
#98
Komt ie... Het wordt zeer spannend.
Hierbij de tussenstand en mogelijke scenario's. Hierbij ga ik er gemakshalve vanuit dat van Persie geen topscorer meer wordt (wat zeer theoretisch wel zou kunnen) en dat Duitsland de meeste goals scoort (is bijna niet meer in te halen).
Iedereen in t rood kan geen punten meer halen en heeft dus hun eindstand bereikt.

Cruijff 173
Patrick 166
Tampie 165
Herbert 165
Ekslem 159
David 158
Pascale 156
Jonathan 156
Deshotas 152
Ronald K. 151
Jansoe 150
Gitter 150
Kathy 149
Berend Bot 147
Centercourt 146
Bierdop 141
Kuiper 140

Als Nederland wereldkampioen wordt en Villa (gedeeld) topscorer dan betekent dit voor de stand dat dat Tampie er 10 punten bij krijgt (juiste topscorer). Jonathan, Pascale en Berend Botje er nog 15 punten bij krijgen (juiste wk). Gitter krijgt er in dat scenario 25 bij (juiste wk en topscorer)... Bij dat scenario zou de eindstand als volgt zijn...

Stand bij NL wereldkampioen en Villa (gedeeld) topscorer
Gitter 175
Tampie 175
Cruijff 173
Pascale 171
Jonathan 171
Patrick 166
Herbert 165
Berend Bot 162
Ekslem 159
David 158
Deshotas 152
Ronald K. 151
Jansoe 150
Kathy 149
Centercourt 146
Bierdop 141
Kuiper 140

Stand bij NL wereldkampioen en iemand anders dan Villa topscorer:
Cruijff 173
Pascale 171
Jonathan 171
Patrick 166
Gitter 165
Tampie 165
Herbert 165
Berend Bot 162
Ekslem 159
David 158
Deshotas 152
Ronald K. 151
Jansoe 150
Kathy 149
Centercourt 146
Bierdop 141
Kuiper 140

Stand bij Spanje WK en Villa (gedeeld) topscorer:
Tampie 190
Cruijff 173
Patrick 166
Herbert 165
Centercourt 161
Gitter 160
Ekslem 159
David 158
Pascale 156
Jonathan 156
Deshotas 152
Ronald K. 151
Jansoe 150
Kathy 149
Berend Bot 147
Bierdop 141
Kuiper 140

Stand bij Spanje WK en Villa geen (gedeeld) topscorer:
Tampie 180
Cruijff 173
Patrick 166
Herbert 165
Centercourt 161
Ekslem 159
David 158
Pascale 156
Jonathan 156
Deshotas 152
Ronald K. 151
Gitter 150
Jansoe 150
Kathy 149
Berend Bot 147
Bierdop 141
Kuiper 140

Bekijk t zelf rustig en zie wat de mogelijkheden zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
#99
Haha .. En dan ook echt 1 minuut verschil Smile

Top Gitter!
Reply
Lijkt er redelijk op Cruijff, alleen heb ik wel een cruciaal puntje meer bij mijn berekening Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Lijkt er redelijk op Cruijff, alleen heb ik wel een cruciaal puntje meer bij mijn berekening Smile

toevallig Wink
Reply
inderdaad, maar het mooie is dat iederen de excel heeft en alles kan narekenen, das dan weer het voordeel van de transparantie Smile
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Lijkt er redelijk op Cruijff, alleen heb ik wel een cruciaal puntje meer bij mijn berekening Smile

Is mijn fout idd.. Sorry Wink
Reply
bijgaand de upgedate excell voor iedereen nog een keer....


Attached Files
.xlsx   WK 2010 Poule uitslagen.xlsx (Size: 93.58 KB / Downloads: 2)
The great old Ludwig von...
Reply
En hoeveel heb ik nou gewonnen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
gittermaster Wrote:Stand bij NL wereldkampioen en Villa (gedeeld) topscorer
Gitter 175
Tampie 175

Doet u mij deze maar dan! Nederland winnen zonder doelpunten van Sneijder (of Villa met net zoveel doelpunten als Sneijder).
Dan worden, neem ik aan, de eerste en tweede prijs bij elkaar opgeteld en door 2 gedeeld?
Reply
nee, dan wordt ik eerste als organisator.. en jij tweede... Wink
Uiteraard gaat t dan zoals jij zegt...

Overigns is jouw situatie geen garantie daarvoor, als Klose of Muller 2 x scoort zonder dat Villa scoort, gaat de vlieger niet op
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:nee, dan wordt ik eerste als organisator.. en jij tweede... Wink
Uiteraard gaat t dan zoals jij zegt...

Overigns is jouw situatie geen garantie daarvoor, als Klose of Muller 2 x scoort zonder dat Villa scoort, gaat de vlieger niet op

Da's waar, daar was ik even aan voorbij gegaan. Afschaffen die kleine finale, nu direct!!

Overigens als NL wint met 1 goal van Sneijder dan verfoei ik de FIFA wel vanwege die idiote beslissing om de goal van Melo aan Sneijder toe te kennen.
Reply
nou, ik vraag me dus af wat ze bij unibet gaan doen...
Zoals eerder gezegd levert sneijder als topscorer mij 1000 euro op, maar wat bij gelijke stand?
Volgens de fifareglementen kijken ze eerst naar assists...deze zijn ook gelijk. Dan kijken ze naar gespeelde minuten.
Sneijder heeft 3!!! minuten meer gespeeld dan Villa.
Ik hoop dat ze bij unibet gewoon gedeeld topscorer doen, maar ik vrees dat ze de fifa reglementen hanteren.
Als ze dus beide geen assist geven en geen doelpunt maken, kan ik naar mijn 1000 euro fluiten doordat villa gisteren in de 81e minuut wed gewisseld in plaats van in de 85e... Icon_evil
The great old Ludwig von...
Reply
Feli Tampie....
Reply
eindstand grote wk poule.

Tampie 190 = 136 euro
Cruijff 173 = 85 euro
Patrick 166 = 68 euro
Herbert 165 = 51 euro
Centercourt 161
Gitter 160
Ekslem 159
David 158
Pascale 156
Jonathan 156
Deshotas 152
Ronald K. 151
Jansoe 150
Kathy 149
Berend Bot 147
Bierdop 141
Kuiper 140

Tampie, gefeliciteerd met de overwinning, ook alle ander prijswinnaars gefeliciteerd. Alsjullie mij een mailtje of pb kunnen sturen met bankgegevens zal ik het geld zsm overmaken.
Ik wa snog van plan om een leuke analyse erop los te laten, maar de lol is er voor mij een beetje vanaf.
Iedereen bedankt voor deelname en ik hoop over 2 jaar jullie weer te zien met het EK.
The great old Ludwig von...
Reply
Bedankt voor de organisatie !
Reply
Bedankt voor de organisatie, die analyse had een stuk leuker geweest met de Wereldcup in de tas idd.
Reply


Forum Jump: