The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




wie moeten er nog afvallen?
#1
ik hou het voorlopig op

1. ooijer (omdat ik vlaar beter vind)
2. anita (hoewel van marwijk denk ik hem kiest omdat hij itt braafheid ook rechtsback kan spelen)
3. bijbal (die heeft er altijd al onterecht bijgezeten, dan liever lens)
4. appelvlaai (heeft eigenlijk nog nooit wat gepresteerd in oranje, hoewel je hem ook als verdedigende middenvelder zou kunnen inzetten)
Reply
#2
Ik; graag een kilootje of 10....
Maar serieus kan ik me redelijk vinden in de door jou genoemde spelers.
Hoewel ik ook Engelaar wel in aanmerking vind komen. En Vlaar heb ik zelf erg graag mee, mits hij echt fit is natuurlijk!
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Waar kunnen we allemaal uit kiezen??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Eensch met Waf. Al vind ij Braafheid / Anita om het even
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Appelvlaai gaat mee hoor. Engelaar niet denk ik.
Lens niet, alhoewel babel idd ook kut is.
Denk idd ook Anita wel en braafheid niet
En ik denk dan Vlaar niet. Puur Ooijer op ervaring mee, want dat is een natte krant tegenwoordig.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
Ekslem Wrote:Appelvlaai gaat mee hoor. Engelaar niet denk ik.
Lens niet, alhoewel babel idd ook kut is.
Denk idd ook Anita wel en braafheid niet
En ik denk dan Vlaar niet. Puur Ooijer op ervaring mee, want dat is een natte krant tegenwoordig.

tjsa, volgens mij hebben ze nog een voetballer als engelaar nodig in de selectie hoor. een conrolerende middenvelder kun je altijd gebruiken. bommel, jong en schaars lijkt met wat weinig. maar het zal idd gaan tussen engelaar en appelvlaai.

braafheid zit er al langer bij dus hij heeft een streepje voor. bovendien kun je hem inzetten als linksbenige cv, daar heb je eigenlijk ook alleen mathijsen voor.

dan valt anita af (mindere optie voor rechtsback), maar dan heb je heitinga en wiel nog voor de rechtsback. als ooijer idd die natte krant is moet je dan gewoon vlaar meenemen.

wel interessant, maar ik stop nu maar om er over na te denken. :razz:
Reply
#7
Engelaar komt gewoon handelingssnelheid te kort op dat niveau
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Ekslem Wrote:Engelaar komt gewoon handelingssnelheid te kort op dat niveau

ben ik met je eens. maar vind je appelvlaai beter als controlerende middenvelder?

volgens mij moet dat de beoordeling zijn.
Reply
#9
Denk het niet in dit geval.
Heitinga kan daar evt. spelen. Sneijder en ook vd Vaart en idd dus Affelay kunnen daar spelen in geval van nood.
je hebt vB eb de Jong die wel zeker zijn en dan heb je de Zeeuw als eerste stand in.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Quote:De voorlopige groep:

Doel: Maarten Stekelenburg (Ajax), Michel Vorm (FC Utrecht), Sander Boschker (FC Twente).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (Celtic), John Heitinga (Everton), Gregory van der Wiel (Ajax), Joris Mathijsen (Hamburger SV), André Ooijer (PSV), Ron Vlaar (Feyenoord), Vurnon Anita (Ajax), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord).

Middenveld: Mark van Bommel (Bayern München), Wesley Sneijder (Internazionale), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Nigel de Jong (Manchester City), Demy de Zeeuw (Ajax), Ibrahim Afellay (PSV), Orlando Engelaar (PSV), Stijn Schaars (AZ)

Aanval: Dirk Kuijt (Liverpool), Ryan Babel (Liverpool), Klaas-Jan Huntelaar (AC Milan), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München), Eljero Elia (Hamburger SV), Jeremain Lens (AZ).

Ik zeg: Ooijer, Engelaar, Braafheid en Babel. M.u.v. Engelaar allemaal (te) weinig gespeeld. Engelaar is te weinig een meerwaarde t.o.v. andere middenvelders.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#11
zal gaan tussen:

Edson Braafheid (Celtic),
André Ooijer (PSV),
Orlando Engelaar (PSV),
Stijn Schaars (AZ)
Jeremain Lens (AZ)

waarbij ik denk dat het verstandig is om schaars erbij te houden.
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#12
Sander Boschker (FC Twente)
Orlando Engelaar (PSV)
Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart)
Ryan Babel (Liverpool)
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply
#13
Feits Wrote:Sander Boschker (FC Twente)
Orlando Engelaar (PSV)
Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart)
Ryan Babel (Liverpool)

nee, boschker niet, dat gaat echt niet gebeuren.

maar nu ik boularouz zie staan denk ik dat hij afvalt en vlaar en ooijer blijven.

ik verander dus inmiddels (vrijwel compleet) naar:

boula (ooijer)
anita (braafheid)
engelaar (schaars)
Bijbal (lens) maar deze zal hij wel andersom doen. ik ben geloof ik de enige in nederland die helemaal niets in die bijbal ziet.
Reply
#14
Ik zie ook vrij weinig in Babel!

Ik denk trouwens dat Robben nog af gaat vallen. Mourinho laat hem zaterdag professioneel oplaaien door zo'n bouwvakker van hem. 4 maanden OUT
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Boulahrouz, Braafheid of Ooijer is allemaal om het even.

Hij zal ongetijwfeld met Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Van Bronckhorst starten. Anita gaat waarschijnlijk wel mee als tweede linksback. Bert wil het liefst mensen selecteren die op die positie spelen bij hun club. Dan heb je Vlaar en Ooijer als vervangers voor het centrum, waarbij Bert gaat kiezen voor Ooijer vanwege zijn ervaring. Denk dat hij daarom Boulahrouz en Braafheid buiten de selectie laat. Op het middenveld spelen De Jong en Bommel controlerend. Schaars is steeds eerste vervanger geweest voor die posities. De Zeeuw staat hoger in de pikorde dan Engelaar en dus zal laatstgenoemde afvallen.

Voorin zal een buitenspeler afvallen. Babel of Lens. Bert kennende laat hij Babel niet vallen. Meeste ervaring op hoogste niveau. Lens is misschien beter in vorm en speelt wel, maar wel bij AZ en heeft nauwelijks internationale ervaring. Ben ook geen fan van Babel. Hij roept op een of andere manier irritaties op. Zou ook voor Lens kiezen. Weet overigens niet hoe fit Elia is. Ook nauwelijks gespeeld en niet 100% fit las ik.

Imo vallen Braafheid, Boulahrouz, Engelaar en Lens af.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#16
Sluit ik me bij. Was ook vergeten dat Boula er nog bij zit. Die valt dus af en Vlaar niet. Mss maakt v Marwijk wel de keuze tussen Ooijer en Boula obv de int. ervaring.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:Sluit ik me bij. Was ook vergeten dat Boula er nog bij zit. Die valt dus af en Vlaar niet. Mss maakt v Marwijk wel de keuze tussen Ooijer en Boula obv de int. ervaring.

pcies, dat psvee niet verlengd is niet gunstig voor ooijer...

en vlaar erbij houden lijkt me logisch voor de toekomst. ik denk dat hij over 4 jaar de belangrijkste verdediger is, dan moet je hem deze ervaring wel geven.
Reply
#18
Tripplexxx Wrote:Boulahrouz, Braafheid of Ooijer is allemaal om het even.

Hij zal ongetijwfeld met Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Van Bronckhorst starten. Anita gaat waarschijnlijk wel mee als tweede linksback. Bert wil het liefst mensen selecteren die op die positie spelen bij hun club. Dan heb je Vlaar en Ooijer als vervangers voor het centrum, waarbij Bert gaat kiezen voor Ooijer vanwege zijn ervaring. Denk dat hij daarom Boulahrouz en Braafheid buiten de selectie laat. Op het middenveld spelen De Jong en Bommel controlerend. Schaars is steeds eerste vervanger geweest voor die posities. De Zeeuw staat hoger in de pikorde dan Engelaar en dus zal laatstgenoemde afvallen.

Voorin zal een buitenspeler afvallen. Babel of Lens. Bert kennende laat hij Babel niet vallen. Meeste ervaring op hoogste niveau. Lens is misschien beter in vorm en speelt wel, maar wel bij AZ en heeft nauwelijks internationale ervaring. Ben ook geen fan van Babel. Hij roept op een of andere manier irritaties op. Zou ook voor Lens kiezen. Weet overigens niet hoe fit Elia is. Ook nauwelijks gespeeld en niet 100% fit las ik.

Imo vallen Braafheid, Boulahrouz, Engelaar en Lens af.

logisch verhaal. ik denk wel dat hij vroo braafheid kiest, omdat braafheid er altijd heeft bijgezeten en braafheid ook lcv kan spelen. en omdat anita een vuile tering gnoom is.

die de zeeuw is toch geen controlerende middenvelder? dat is toch meer een type appelvlaai die het best tot zijn recht komt met 4-3-3 met de punt naar achteren? dan moet je hen beiden achter de hand houden voor als je dat systeem eventueel wil spelen.

voor de rest mag de zeeuw van mij oprotten, omdat ik het een onsympathieke teringlul vind.

dat je het ff weet. :negerwaf:
Reply
#19
ooijer is gewoon een zwaar overschat, middelmatig voetballertje! Groot gelijk dat pisv hem aan de kant heeft gezet. Als v marwijk dat voorbeeld gewoon ff volgt is het einde carriere!
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#20
waf Wrote:ik ben geloof ik de enige in nederland die helemaal niets in die bijbal ziet.

Nee hoor, Ekslem en ik hoeven hem er ook niet bij, op dit moment. Hij is een speler met potentie, maar speelt te weinig, is af en toe nog iets te ontstuiming en met de Jong, van Bommel, Sneijder, Matthijsen en ook van Persie hebben we al kaartenpakkers genoeg. Doe mij maar Lens.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#21
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:ik ben geloof ik de enige in nederland die helemaal niets in die bijbal ziet.

Nee hoor, Ekslem en ik hoeven hem er ook niet bij, op dit moment. Hij is een speler met potentie, maar speelt te weinig, is af en toe nog iets te ontstuiming en met de Jong, van Bommel, Sneijder, Matthijsen en ook van Persie hebben we al kaartenpakkers genoeg. Doe mij maar Lens.

hallo, mijnheer de taalvirtuoos. ik zeg dat ik geloof ik de enige ben die helemaal niets in hem ziet. dan zie ik dus ook geen speler met potentie.

moet je dus mijn stelling niet gaan ontkennen met je nee hoor. dan moet je dus zeggen: ja, dat zou best eens wat kunnen, want ik zie wel wat in hem. :razz:
Reply
#22
waf Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:ik ben geloof ik de enige in nederland die helemaal niets in die bijbal ziet.

Nee hoor, Ekslem en ik hoeven hem er ook niet bij, op dit moment. Hij is een speler met potentie, maar speelt te weinig, is af en toe nog iets te ontstuiming en met de Jong, van Bommel, Sneijder, Matthijsen en ook van Persie hebben we al kaartenpakkers genoeg. Doe mij maar Lens.

hallo, mijnheer de taalvirtuoos. ik zeg dat ik geloof ik de enige ben die helemaal niets in hem ziet. dan zie ik dus ook geen speler met potentie.

moet je dus mijn stelling niet gaan ontkennen met je nee hoor. dan moet je dus zeggen: ja, dat zou best eens wat kunnen, want ik zie wel wat in hem. :razz:

Ondanks dat ik wel enige potentie in hem zie zullen er vast nog wel meer mensen in Nederland zijn die HEU-LE-MOAL niets in Bijbal zien. Wel is het zo dat hij voor een spits verdomde weinig rendement heeft en ik niets in hem zie VOOR ORANJE. 11 goals in meer dan 80 wedstrijden is bedroevend weinig, ook al zijn het vaak invalbeurten en wisselpartijen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Boulahrouz, Braafheid of Ooijer is allemaal om het even.

Hij zal ongetijwfeld met Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen en Van Bronckhorst starten. Anita gaat waarschijnlijk wel mee als tweede linksback. Bert wil het liefst mensen selecteren die op die positie spelen bij hun club. Dan heb je Vlaar en Ooijer als vervangers voor het centrum, waarbij Bert gaat kiezen voor Ooijer vanwege zijn ervaring. Denk dat hij daarom Boulahrouz en Braafheid buiten de selectie laat. Op het middenveld spelen De Jong en Bommel controlerend. Schaars is steeds eerste vervanger geweest voor die posities. De Zeeuw staat hoger in de pikorde dan Engelaar en dus zal laatstgenoemde afvallen.

Voorin zal een buitenspeler afvallen. Babel of Lens. Bert kennende laat hij Babel niet vallen. Meeste ervaring op hoogste niveau. Lens is misschien beter in vorm en speelt wel, maar wel bij AZ en heeft nauwelijks internationale ervaring. Ben ook geen fan van Babel. Hij roept op een of andere manier irritaties op. Zou ook voor Lens kiezen. Weet overigens niet hoe fit Elia is. Ook nauwelijks gespeeld en niet 100% fit las ik.

Imo vallen Braafheid, Boulahrouz, Engelaar en Lens af.

logisch verhaal. ik denk wel dat hij vroo braafheid kiest, omdat braafheid er altijd heeft bijgezeten en braafheid ook lcv kan spelen. en omdat anita een vuile tering gnoom is.

die de zeeuw is toch geen controlerende middenvelder? dat is toch meer een type appelvlaai die het best tot zijn recht komt met 4-3-3 met de punt naar achteren? dan moet je hen beiden achter de hand houden voor als je dat systeem eventueel wil spelen.

voor de rest mag de zeeuw van mij oprotten, omdat ik het een onsympathieke teringlul vind.

dat je het ff weet. :negerwaf:



Wat ben je dan voor een soort speler bij 433 met de punt naar achteren in jouw ogen?
In de mijne ben je dan een controlerende middenvelder.
Braafheid is door het ijs gezakt bij Bayern en ook bij Celtic( niet echt gevolgd, hoorde het net bij de CL finale), dus die zie ik wel afvallen.
Boula helaas ook, maar die wil ik zeker niet op gelijke hoogte zetten wat triplexx zei met die andere comedianten.


ik denk:

Boula
braafheid
de Zeeuw
babel


ik hoop:

Ooijer
Engelaar
Babel
braafheid
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Adder Wrote:Wat ben je dan voor een soort speler bij 433 met de punt naar achteren in jouw ogen?

als je met de punt naar achteren speelt, speel je met 1 verdedigende middenvelder centraal en 2 aanvallende middenvelders.

als je met de punt naar voren speelt, speel je met 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder (centraal).

voor zover ik weet speelt het nederlands elftal tegenwoordig altijd met 2 controlerende middenvelders (omdat de 4 spelers die er voor staan enorm aanvallend zijn ingesteld).

dan moet je dus voldoende controlerende middenvelders meenemen om dat systeem te kunnen blijven spelen. daar heb je er 4 van nodig imo. controlerend in deze selectie zijn imo bommel, jong, schaars en engelaar, waarbij schaars en engelaar eigenlijk alleen van links kunnen spelen.

mode schijnt te zijn om aanvallende middenvelders, zoals sneijder en appelvlaai controlerend neer te zetten, als je dat als optie ziet kun je of engelaar of schaars laten afvallen.
Reply
#25
waf Wrote:
Adder Wrote:Wat ben je dan voor een soort speler bij 433 met de punt naar achteren in jouw ogen?

als je met de punt naar achteren speelt, speel je met 1 verdedigende middenvelder centraal en 2 aanvallende middenvelders.

als je met de punt naar voren speelt, speel je met 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder (centraal).

voor zover ik weet speelt het nederlands elftal tegenwoordig altijd met 2 controlerende middenvelders (omdat de 4 spelers die er voor staan enorm aanvallend zijn ingesteld).

dan moet je dus voldoende controlerende middenvelders meenemen om dat systeem te kunnen blijven spelen. daar heb je er 4 van nodig imo. controlerend in deze selectie zijn imo bommel, jong, schaars en engelaar, waarbij schaars en engelaar eigenlijk alleen van links kunnen spelen.

mode schijnt te zijn om aanvallende middenvelders, zoals sneijder en appelvlaai controlerend neer te zetten, als je dat als optie ziet kun je of engelaar of schaars laten afvallen.


ok, alleen speelde de Zeeuw bij AZ regelmatig verdedigende mid ( laatste seizoen van Sneijder bij Ajax), dus hij kan dat ook.
En hij is net zo'n zieker ( ook wel zeikerd, maar dat terzijde) als van Bommel. Die heb je gewoon nodig ( tandem de jong van Bommel is uiteraard 1).
imo is ENgelaar overbodig. Je hebt daar killers en bloedzuigers nodig en dat zijn ze allemaal ( behalve dus Engelaar)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#26
Adder Wrote:ok, alleen speelde de Zeeuw bij AZ regelmatig verdedigende mid

dat zou kunnen hoor, dat hij het kan. ik dacht eigenlijk dat schaars bij az meer met de punt naar achteren speelde. maar ze hebben ook wel vaak met holman als aanvallede middenvelder gespeeld idd.

maar de zeeuw is zeker een betere speler dan engelaar. ik vind het gewoon een lul en ik gun het hem gewoon niet. :wink:
Reply
#27
Doel: geen afvallers

Verdediging: André Ooijer (PSV),: overgewaardeerd, opgebrand, historie. Opsluiten en wegstoppen.
Vurnon Anita (Ajax): sorry hoor, omdat Ajax niks beters heeft nemen we dit maar mee naar het wk? Leuk voor een kwalificatiewedstrijd, niks voor een eindtoernooi

Middenveld: Orlando Engelaar (PSV): wat kan die kerel wel? Dat is een Kew Jaliens op het middenveld; naar huis met die gast!

Aanval: Ryan Babel (Liverpool): geen pepernoot geraakt dit jaar behalve het zakje wat uitgedeeld werd op de bank. Als onze bondscoach nou eens woord bij daad voegt: naar huis!

Oftewel: Ooijer, Anita, Engelaar en Babel naar huis. Moeten we verdedigend wat extra kracht hebben: neem dan Anita for god's sake naar Afrika mee als 46e reserve en stuur Schaars naar huis. Die heb ik ook weinig ballen goed zien raken dit seizoen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#28
vlaar is niet echt kansrijk met zo'n hamstring. dat zijn heel ellendige blessures, ik verwacht dat bijbal en vlaar daarom sneuvelen.
Reply
#29
waf Wrote:vlaar is niet echt kansrijk met zo'n hamstring. dat zijn heel ellendige blessures, ik verwacht dat bijbal en vlaar daarom sneuvelen.

Tsja... daar ben ik ook bang voor terwijl hij op basis van potentie voor de toekomst en het spel van afgelopen seizoen toch echt beter dan Ooijer is.

Mijn gok:
Vlaar
Babel
Anita
Engelaar
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#30
waf Wrote:vlaar is niet echt kansrijk met zo'n hamstring. dat zijn heel ellendige blessures, ik verwacht dat bijbal en vlaar daarom sneuvelen.

True true, ik las het ook net. Zonde! Precies wat Box zegt; ik zie liever hem in de verdediging staan dan Vlooijer. Vlaar met Matthijssen tegen de wat technischere teams en Vlaar met Heitinga als er gewoon gebeukt moet worden. ;Wink
Dan zal het wel Vlaar, Anita, Engelaar en Lens worden. Nog altijd hoop ik dan op Vlaar, Anita, Engelaar en Babel
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: