The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK 2010
#1
Een eigen topic verdiend dit toch wel?

Om maar af te trappen 2 vragen ter discussie

Wie moet er als linker aanvallende middenvelder spelen, Affelay of v/d Vaart?

Wie heeft de sterktste selectie meegenomen, en wat zijn de bijzonderheden? Opvallend dat 'wonderboy' Walcott niet mee is met de engelsen, ook het 'keepers-probleem' bij de spanjaarden vind ik gek. Dacht dat Casillas altijd onomstreden was maar nu wordt er geroepen om Valdez?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#2
dat zijn veel meer dan 2 vragen man!
Reply
#3
[Image: m1bz1dvafnal.jpg]

[Image: m1bz1dvai3an.jpg]

Undecided

Maar ik denk dat Kuyt gewoon op een basisplaats kan rekenen bij Bert 'zekerheid' Van Marwijk.

Ik zou in de groepsfase overigens gewoon met de 'grote 4' spelen, maar als je een Brazilië of Spanje tegenkomt moet je ook verdedigen en heb je meer aan Kuyt imo. Zeker omdat V/d Wiel al graag opkomt op rechts. Als daar ook nog de niet meerverdedigende Robben loopt ligt het open en daar weten de toplanden wel raad mee.
Reply
#4
waf Wrote:dat zijn veel meer dan 2 vragen man!

En verdient is met een t! Hakkuh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
Peter Wrote:Maar ik denk dat Kuyt gewoon op een basisplaats kan rekenen bij Bert 'zekerheid' Van Marwijk.

ik weet het niet hoor. ik vind het wel beter, met name omdat kuijt kan wisselen met persie voor de spitspositie, maar ik sluit niet uit dat hij gisteren even wilde proberen met appelvlaai en kuijt en dat hij normaal voor robben en fart zal kiezen.

in de poulewedstrijden moet dat idd kunnen, hoewel het wel gevaarlijk is te aanvallend te spelen.

in de loop van het tournooi zie ik robben of sneijder wel weer geblesseerd raken, dus dan heb je gelukkig kuijt en appelvlaai achter de hand.

spanje, brasil en (kort daarachter) argentina zijn voor mij toch wel de beste selecties. italie is een taaie ploeg, die moeten echt op pingels gaan trainen. duitsland ken ik eigenlijk niet zoveel spelers van.

ik zet in op uruquay als de verrassing van het toernooi. ik hoop (ondanks sneuarez) dat ze samen met mexico frankrijk pootje lichten in de poul.
Reply
#6
Box Brother Wrote:1.Een eigen topic verdiend dit toch wel?

Om maar af te trappen 2 vragen ter discussie

2.Wie moet er als linker aanvallende middenvelder spelen, Affelay of v/d Vaart?

3.a Wie heeft de sterktste selectie meegenomen, en b wat zijn de bijzonderheden? Opvallend dat 'wonderboy' Walcott niet mee is met de engelsen, ook het 'keepers-probleem' bij de spanjaarden vind ik gek. 4.Dacht dat Casillas altijd onomstreden was maar nu wordt er geroepen om Valdez?

1. ja
2. wat mij betreft allebei in een 3-2-4-1 links aFeLLay met rechts van hem eerst vaart, dan sneyder en dan robben
3. a. argentinie
b. met de (op 1 na> Aad de Mos) slechtste coach aller tijden
4. Casillas maakt wat foutjes (o.a. Saudie-Arabie) en Valdez en Reina zijn nagenoeg van hetzelfde niveau; logisch dan toch dat die discussie oplaait?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#7
waf Wrote:in de poulewedstrijden moet dat idd kunnen, hoewel het wel gevaarlijk is te aanvallend te spelen.

Alsof bijvoorbeeld die Japanners nog aan aanvallen durven te denken als ze achterin Van Persie, Robben, Sneijder en V/d Vaart moeten afstoppen. Ik vind het helemaal niet gevaarlijk in de poule met die 4 te spelen.
Reply
#8
Peter Wrote:
waf Wrote:in de poulewedstrijden moet dat idd kunnen, hoewel het wel gevaarlijk is te aanvallend te spelen.

Alsof bijvoorbeeld die Japanners nog aan aanvallen durven te denken als ze achterin Van Persie, Robben, Sneijder en V/d Vaart moeten afstoppen. Ik vind het helemaal niet gevaarlijk in de poule met die 4 te spelen.

ja, japan, maar die verliest van alle ploegen vrees ik.
Reply
#9
Imo moet je Robben gewoon net als bij zn club op rechts zetten.

Of is dat ook de bedoeling van Bart van Merwijk?

Persie
v/d Vaart Sneijder Robben

Eventueel Kuijt bij blessures van een van de 4, of als invaller.

voor Persie heb je eventueel ook nog Huntelaar.
Reply
#10
Quote:ik zet in op uruquay als de verrassing van het toernooi. ik hoop (ondanks sneuarez) dat ze samen met mexico frankrijk pootje lichten in de poul.
Dat denk ik ook.

Dan kan je bij Unibet 100x je inzet terugkrijgen....
The great old Ludwig von...
Reply
#11
gittermaster Wrote:
Quote:ik zet in op uruquay als de verrassing van het toernooi. ik hoop (ondanks sneuarez) dat ze samen met mexico frankrijk pootje lichten in de poul.
Dat denk ik ook.

Dan kan je bij Unibet 100x je inzet terugkrijgen....

Als Frankrijk de poule niet overleefd? Of als Uruguay het WK wint? Inzetten op dat laatste is natuurlijk geld weggooien. Dead
Reply
#12
als Uruguay het WK wint.
En wat geld weggooien betreft; dat zei ook iedereen toen Griekenland 60x je inzet opleverde op het ek...
Het is imo een gokje waard van 50 tientjes (die heb ik toch al verdient met een leuke eerdere weddenschap) Wink
The great old Ludwig von...
Reply
#13
gittermaster Wrote:als Uruguay het WK wint.
En wat geld weggooien betreft; dat zei ook iedereen toen Griekenland 60x je inzet opleverde op het ek...
Het is imo een gokje waard van 50 tientjes (die heb ik toch al verdient met een leuke eerdere weddenschap) Wink


Wel verdiend, nooit gekregen. :eten:
Reply
#14
Box Brother Wrote:Wie heeft de sterktste selectie meegenomen

Wat zou dat precies inhouden, de sterktste selectie?
Volgens Google: Bedoelde u: sterkste ?

Ik verwacht dat Chili voor velen een verrassing gaat vormen, tezamen met Servie.
Argentinië wint natuurlijk gewoon het WK want dat is het script van een jongensboek; jongen uit de krottenwijken schopt het tot een van 's werelds beste voetballers ooit. Als hoogtepunt de goal van de eeuw die iedere voetballiefhebber uit z'n hoofd kent en de hand van god. Na zijn carriere als profvoetballer ging het bergafwaarts. Hij is op het randje van de dood geweest en heeft in de goot gelegen. Uiteindelijk door eigen inzet en hulp opgekrabbeld en aangesteld als bondscoach. Argentinië dreigde het WK te gaan missen maar wist in blessuretijd van het beslissingsduel toch kwalificatie af te dwingen...
Hoe mooier kun je een WK hebben dan Argentinië?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#15
Wie kan mij wat vertellen over de sterkte en kansen van de Afrikaanse teams en dan met name Ghana, Ivoorkust en Kameroen? De overige Afrikaanse ploegen lijken me vrij kansloos, of is Nigeria alweer wat waard tegenwoordig?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#16
check even de oefenwedstrijden. Blijven onvoorspelbaar maar ik verwacht dat Ghana zwaar ten onder gaat in de poule met Duitsland en Servie. Hebben nog niet veel laten zien.
Kameroen heeft alleen gelijkgespeeld en verloren (0-0 tegen Georgie......).
Ivoorkust doet het vrij aardig met een 2-2 tegen Paraguay. Die spelen morgen een 3e helft tegen Japan :crazy: Koekoek!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#17
Ik ben eigenlijk op zoek naar verdedigers van onderstaande landen die bij hun ploegen wrs in de basis zullen staan en ook redelijke kans op een goaltje hebben:
- Duitsland
- Italie
- Spanje
- Argentinie
- Brazilie
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
Ekslem Wrote:Ik ben eigenlijk op zoek naar verdedigers van onderstaande landen die bij hun ploegen wrs in de basis zullen staan en ook redelijke kans op een goaltje hebben:
- Duitsland
- Italie
- Spanje
- Argentinie
- Brazilie

Even snel uit het hoofd:

- Duitsland: Lahm (assist of goal)
- Argentinie: Demichelis
- Brazilie: Dani Alves (assist of goal)
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#19
Spanje: Gerard Pique

Ik weet alleen niet of deze een basisplaats heeft.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#20
Speelt bij Brazilie Maicon niet ipv Dani ALves??
Speelt Ramos bij Spanje?

Assists heb ik btw niets aan
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Of is er ergens een website met alle statistieken (opstellingen) van de laatste oefenwedstrijden van alle WK deelnemers??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
Drogba waarschijnlijk gebroken arm en exit WK.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#23
Ferninand ook exit
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
dus Ivoorkust ook exit? Ik had Ivoorkust door naar ronde 2 ten koste van Portugal (drama momenteel qua elftal) maar zonder Drogba? Lijkt mij Kameroen zonder Eto'o....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#25
drogba gaat sowieso mee naar hetwk begrijp ik van erikson.
Reply
#26
KNVB geeft pas morgen een persconferentie over de toestand van Robben. Dat belooft niet veel goeds Sad . Zal wel niet meegaan...wat een drama.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#27
Hij kan mee.........
Nu maar hopen dat hij na de poulefase kan meespelen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#28
Zonder Robben overleven we die niet eensWink
Reply
#29
Dugarry Wrote:Zonder Robben overleven we die niet eensWink

Gelukkig zet je er een :wink: achter...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#30
Inderdaad, zelfs zonder "de grote 4" moet je met zwei fiengers in die naze de poule doorkomen.
Reply


Forum Jump: