The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WK Poster met wedstrijd/invul schema?
#1
Eigenlijk dezelfde vraag als twee jaar geleden: nog tips voor een mooie grote poster? Duidelijk wedstrijdschema, uitslagen kunnen invullen en groot genoeg om vanaf elke bank in de woonkamer te kunnen lezen, dat zijn de eisen Smile

Welk tijdschrift heeft dit keer de mooiste, of welk bedrijf verspreidt wat leuks?
Reply
#2
Ik heb die van Philips op mijn kamerdeur hangen op kantoor. Niet supergroot maar wel leesbaar...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#3
Mist Wrote:Eigenlijk dezelfde vraag als twee jaar geleden: nog tips voor een mooie grote poster? Duidelijk wedstrijdschema, uitslagen kunnen invullen en groot genoeg om vanaf elke bank in de woonkamer te kunnen lezen, dat zijn de eisen Smile

Welk tijdschrift heeft dit keer de mooiste, of welk bedrijf verspreidt wat leuks?

Mijn leerlingen hebben al jaren veel plezier aan de Eriks WK poster. Kun je gratis bestellen.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#4
Box Brother Wrote:Ik heb die van Philips op mijn kamerdeur hangen op kantoor. Niet supergroot maar wel leesbaar...
Zit deze ergens bij ofzo (tijdschrift?), kon zogauw geen duidelijke referentie ernaar vinden.

Die Eriks poster is ergens wel grappig, maar niet helemaal wat ik zoek. Ik wil gewoon een groot duidelijk schema Smile Maar tnx voor de tips!
Reply
#5
Heb je die van Blokker al bekeken?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=10&ved=0CEgQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fblokker.photoprintservice.info%2Fwkposter-bestellen.pdf&rct=j&q=wkposter&ei=fdMNTKLDDJKSOLbxmSc&usg=AFQjCNGvRoOHkVfF5DqCWsd4SEJSkE-eAA">http://www.google.nl/url?sa=t&source=we ... SEJSkE-eAA</a><!-- m -->
May The Schwartz Be With You
Reply
#6
Mist Wrote:
Box Brother Wrote:Ik heb die van Philips op mijn kamerdeur hangen op kantoor. Niet supergroot maar wel leesbaar...
Zit deze ergens bij ofzo (tijdschrift?), kon zogauw geen duidelijke referentie ernaar vinden.

Die Eriks poster is ergens wel grappig, maar niet helemaal wat ik zoek. Ik wil gewoon een groot duidelijk schema Smile Maar tnx voor de tips!

Ik kreeg hem van een vrouwelijke collega, zal eens vragen waar ze die vandaan heeft.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#7
Wij hebben die van Grundfos hangen, kan er nog wel eentje naar je opsturen. Is een A2 formaat poster die superduidelijk is (imo)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#8
wij hebben er een van sloggi hangen. Niet echt leesbaar van afstand maar dat is ook niet belangrijk.
Reply
#9
Mac Wrote:wij hebben er een van sloggi hangen. Niet echt leesbaar van afstand maar dat is ook niet belangrijk.

Achtergrond waarschijnlijk een beter uitzicht? Wink OSmile
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#10
Vandaag ff in de kiosk gekeken, viel ook al tegen wat er bij tijdschriften zat. VI ook niks in hun special bijv. Blokker is een mooi initiatief, maar mij te klein. Die tip van Marshall klinkt interessant, ik ga ff een PM sturen Smile
Reply


Forum Jump: