The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Real Betis Sevilla - AZ
#1
Real Betis-AZ live op Nederland 3 15 februari 2006

Sevilla - De NOS, partner van AZ bij de duels om de UEFA Cup, zendt het duel Real Betis - AZ vanavond live uit op Nederland 3. De uitzending begint om 21.15 uur, het duel begint om 21.30 uur. Het commentaar ter plekke is van Arno Vermeulen.
Lees verder »

´Morgen hebben we mannen nodig, geen jongens!´
14 februari 2006

Sevilla – AZ heeft de eerste dag in Sevilla er bijna op zitten. Tegen 16.00 uur arriveerden de spelers en de staf in een warm en zonnig Sevilla, waar het rond de 20 graden is. Uiteraard was er de nodige Spaanse pers voor Louis van Gaal, die zoals bekend enige tijd bij FC Barcelona onder contract heeft gestaan.

Lees verder »
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#2
2-0 aan de broek.jammer maar helaas!! :|
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#3
Nou maar hopen dat Ajax en PSV het beter doen, maar ik zie de bui al hangen :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#4
[Image: heinz-b.jpg]
May The Schwartz Be With You
Reply
#5
Van Gaal: 'Sommigen kunnen niveau niet aan'

16/2/2006 0 :42

Louis van Gaal was zeer ontstemd na de 2-0 nederlaag die AZ opliep bij Real Betis Sevilla, vooral door de manier waarop de goals tot stand kwamen.
'We hebben van onszelf verloren, niet van een goede tegenstander. Die twee treffers hebben we als cadeautjes weggegeven', mopperde hij tegenover het ANP.

'Het wordt heel moeilijk, ook omdat we zelf hier niet hebben gescoord. Ik zie nog wel een heel klein voordeel: slechter dan in deze wedstrijd kan het niet lopen. Dus het zal en moet wel beter gaan.'

Overigens zag Van Gaal in Sevilla een bevestiging dat sommige van zijn spelers moeite hebben met het hogere niveau, dat hoort bij Europees voetbal tegen ploegen als Real Betis.

'Als het podium hoger ligt, kunnen sommige jongens daarop nog niet goed uit de voeten. Dat is de enige verklaring die ik voor deze nederlaag heb. Ik wil mijn spelers geen complex aanpraten. Het is echter wel de realiteit.'


Ik neem aan dat hij iig Molhoek bedoelt.....
Bangkok resident.
Reply
#6
Arveladze was ook niet echt van waarde voor AZ!
Reply
#7
Kezmania Wrote:Arveladze was ook niet echt van waarde voor AZ!

Stond ook op een eiland, er was vrijwel geen aansluiting van Perez en de beide buitens.
Reply
#8
En inmiddels een weekje verder... =D> voor het team AZ dat iig 70 minuten lang toppie speelde. Mag ik overigens ook Kew Jaliens op de slachtbank leggen? Die gast kan echt niet voetballen! Enige wat die gast kan is keihard rennen en die 3 meter lange benen van hem overal tussen gooien. Hij lijkt alleen meer op een pas geboren antilope dan op een volwassen voetballer. Ergens in minuut 85 oid gisteren draaide hij aan de rechterkant van het veld langs de zijlijn terug, recht in de voeten van een Sevilla-speler waarna deze er kinderlijk eenvoudig met de bal vandoor ging... Leek wel een amateur!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#9
was toch een mooi doelpunt van m =D>
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#10
Marshall Wrote:En inmiddels een weekje verder... =D> voor het team AZ dat iig 70 minuten lang toppie speelde. Mag ik overigens ook Kew Jaliens op de slachtbank leggen? Die gast kan echt niet voetballen! Enige wat die gast kan is keihard rennen en die 3 meter lange benen van hem overal tussen gooien. Hij lijkt alleen meer op een pas geboren antilope dan op een volwassen voetballer. Ergens in minuut 85 oid gisteren draaide hij aan de rechterkant van het veld langs de zijlijn terug, recht in de voeten van een Sevilla-speler waarna deze er kinderlijk eenvoudig met de bal vandoor ging... Leek wel een amateur!

Hmm....ik vond 'm juist gisteren één van de beteren. Ontieglijk snel idd, mooi goal en een paar aardige rushes langs de zijkant. Collega De Cler aan de andere kant heeft denk ik meer talent, maar Jaliens speelde best goed voor zijn kunnen. Vond Mathijsen vrij flets en Opdam wisselvallig.

Ik vond vGaal alleen onbegrijpelijk. vGalen zat na een uur ofzo er helemaal doorheen en ging steeds meer naar het midden spelen. Die commentator zei ook dat de ruimtes zeer klein waren. Lijkt me dan logisch dat je dan het over de flanken gaat proberen en een wissel Huysegems - vGalen leek me ideaal. In plaats daarvan Koevermans erin die heeft aangetoond totaal niet samen te kunnen spelen met Arveladze.

Samengevat zoals eigenlijk alle duels van de Nederlanse clubs deze ronde: Misschien over de hele wedstrijd een terechte score, maar er had gvd meer ingezeten.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#11
Marshall Wrote:En inmiddels een weekje verder... =D> voor het team AZ dat iig 70 minuten lang toppie speelde. Mag ik overigens ook Kew Jaliens op de slachtbank leggen? Die gast kan echt niet voetballen! Enige wat die gast kan is keihard rennen en die 3 meter lange benen van hem overal tussen gooien. Hij lijkt alleen meer op een pas geboren antilope dan op een volwassen voetballer. Ergens in minuut 85 oid gisteren draaide hij aan de rechterkant van het veld langs de zijlijn terug, recht in de voeten van een Sevilla-speler waarna deze er kinderlijk eenvoudig met de bal vandoor ging... Leek wel een amateur!

ik vind dat je het vrij laat doorhebt. :razz:

matige speler, evenals bv landzaat weer gister. de cler werd helemaal dolgedraaid door joachim, hetgeen geen schande is. het lijkt allemaal wat, omdat ze stelselmatig omhoog worden geschreven, maar het valt allemaal best mee. leuk ploegje, hoewel het vervelend is dat de 4x dat ik ze nu gezien heb van mooi voetbal geen sprake is (hoewel dat mij persoonlijk geen klap interesseert.
Reply
#12
Bredanaar Wrote:was toch een mooi doelpunt van m =D>

Zelfs Inzaghi kan mooie goals maken maar dat maakt m nog geen geweldige voetballer...
Ik heb ook wel eens een mooie tekening gemaakt maar dat me nog geen kunstenaar :roll:

Overigens vond ik het eerlijk gezegd meer een lompe mazzelgoal. Gooi die 3m lange stelten omhoog richting de bal in de hoop dat je ze (goed) raakt... :oops:
Reply
#13
Het is een kunst =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#14
Ja, maar ook kunst kan regelmatig errug lelijk en onbeholpen zijn... In de trant van: elke kleuter kan dat maken maar niet verkopen
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: