The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WSOP 2010
#31
Harry, speelt Pappe_ruk het main event nog? Heb even snel door de eerste 4 dagen heen gekeken, maar zie hem niet?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Ben hem de hele WSOP niet tegengekomen in de verslagen. Kan me niet voorstellen dat pokernews hem mist Wink
Reply
#33
Nee, hij is wel geweest om wat limit events te spelen en 1 volgens mij 1 No limit toernooi maar het zat allemaal flink tegen dus hij had geen zin om nog 2 weken in die woestijn te blijven voor het main event. Hij is superveel aan het grinden online laatste tijd. Sinds ie terug is, een week of 2 a 2,5 terug, heeft ie al 140k handen gespeeld :eeeek: . LOL, hij is zo ziek. Hij kan gewoon zonder al te veel problemen 5 dagen per week 6 uur per dag 20-tafelen. En eigenlijk hoeft ie niet eens winstgevend te spelen, als ie gewoon break-even speelt dan wint ie nog zo'n $140 tot $150 per uur (100% rakeback).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#34
Ik vraag me af hoe die pokerstars pro contracten in elkaar steken. Ik hoef geen details ofzo, maar krijgen ze gewoon een bepaald bedrag waar tegenover staat dat ze een x aantal uur moeten spelen? En dan ook nog bepaalde soorten spellen? En daarnaast een aantal events moeten bezoeken ofzo? Ook 100% rakeback begrijp ik nu..
Of steekt t heel anders in elkaar?
The great old Ludwig von...
Reply
#35
volgens mij verschillen die contracten per persoon. Daniel negreanu zal andere voorwaarden hebben dan Joep. Ik weet wel dat iedereen 100% rakeback heeft.
Reply
#36
ja dat denk ik ook, maar even de echte toppers (lees echt grote namen) buiten beschouwing gelaten
The great old Ludwig von...
Reply
#37
Zover ik weet heeft Joep (cq stars) geen bepaalde voorwaarden dat ie zoveel uur per week/maand/jaar moet spelen. Hij krijgt een bepaalde budget om live-events te spelen + reisgeld voor een jaar (al is dit, relatief gezien, niet heel veel als je bedenkt dat je daarmee zo'n 7 of 8 toernooien moet bezoeken en zeker niet als je kijkt hoe daar met geld omgegaan wordt). Verder hebben ze inderdaad allemaal 100% RB en krijgen ze eenmaal per (half?) jaar een x bedrag voor de SCOOP/WCOOP serie.

Overigens geldt dit voor de team holland spelers. Zoals Mac zegt zal bijvoorbeeld een Noah Boeken die al vanaf het begin echt Pokerstars Pro is ( Joep en Ruben etc zijn Pokerstars team Pro) een betere deal hebben i guess. Of Lex nog extra's krijgt als ie bijvoorveeld HSP speelt zoals afgelopen jaar dat weet ik niet.

Overigens werkt het op full tilt wel zo dat (sommige) pro's een bepaald aantal uur op de site moeten spelen maar dat zijn ook hele rare constructies. Steve Wong was afgelopen jaar bij dat TV-programma de Reünie en daarin zag je hem ook in vegas van zijn huis naar zijn kantoor rijden en zat ie gewoon op de boardcomputer van de auto op de 1 en 2 cent tafels te spelen op full tilt. Op zich begrijpelijk want ik las laatst dat hij 40 uur per week minimaal moet spelen op de site :crazy: . Echter snap ik wel dat FTP wél een bepaalde duur om te moeten spelen instelt aangezien die veel meer (oudere) live pro's sponsoren die amper online spelen. Door bijvoorbeeld zulke gasten een beetje te laten aankloten op de microstakes trek je heel veel mensen (vooral amerikanen zijn er dol op) naar je site. Die vinden het gewoon leuk bij zo'n gast aan tafel te zitten.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#38
5 nederlanders over! niet slecht voor dag 6!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Iemand deze al gezien? Als ik toch zo genaaid zou worden ](*,) ](*,) .. vanaf 3:30minuut kijken... [-(


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZJHKwzqiKuo&feature=player_embedded[/youtube]
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
Nou de enige die de dupe is van de dooie hand doet er verder niet veel op uit. Die andere knakworsten aan tafel lopen te schreeuwen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Net even de finale hand gezien. Ik heb via pokertube alle afleveringen gezien. Mooie HU qua namen en verdiende winnaar!

Gelukkig won 'the grinder' 'm niet!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#42
tja mizrachi is natuurlijk wel een beest. Ik had echter de aflevering gezien van de 50k$ 8-game die hij won en daar maakte hij echt grote fouten. Nou weet ik dat van zo'n tv aflevering niet altijd game-flow en dergelijke af te leiden is maar ik kon me echt geen situatie voorstellen dat de calls die hij maakte daar winstgevend waren op de lange termijn. Wat dat betreft gunde ik het hem ook niet. Een stuk minder dan Phil Ivey vorig jaar in ieder geval.
Reply


Forum Jump: