The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
Maar hij heeft iig wel de wapens om Roddick te verslaan Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
haha, Radio Wimbledon over Mahut-Isner

first serve in the net ...
tremor going trough the crowd, 2nd serve now, can something happen here other than a service winner? .... .... no
Reply
Aan de ene kant is dit wel wat Wimbledon mooi maakt. Aan de andere kant is het tennis wel heel erg treurig.
Deze set duurt al 2,5 uur, op een gegeven moment moet je toch die service gaan lezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Aan de ene kant is dit wel wat Wimbledon mooi maakt. Aan de andere kant is het tennis wel heel erg treurig.
Deze set duurt al 2,5 uur, op een gegeven moment moet je toch die service gaan lezen...

een paar keer de goede hoek kiezen idd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klopt inderdaad dat Mahut Isner nooit gaat breaken.
Reply
Ben de livestream aan het kijken op de net5 site. Ze doen wel meer dan alleen serveren. Best aan te zien die pot.
Reply
Eens Eli! Hup Isner!
Reply
De goede hoek kiezen lukt nog wel, maar ze kunnen beiden niet retourneren. Als het een rally wordt, wint Mahut trouwens wel vaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind er echt niks aan, alleen de spanning maakt wat goed. Mahut is nog wel leuk met s-v, maar ik zie nauwelijks punten langer dan 4 slagen. Wat een contrast met bijv Djoko-Rochus, maar ook Bakker-Giraldo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar heb ik toevallig ook een stuk van gezien, maar dat vond ik bij tijd en wijle niet om aan te gluren. Wat een wisselvalligheid bij Djokovic weer, uiteenlopend van briljant tot niveau ML.
Reply
Thiemo zijn serve houdt hem nog overeind. Die rally's zijn echt matig van Thiemo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dan zie je iig nog briljant tennis, in de zin van rally's, heb ik hier nog niet gezien.

En ik heb de laatste twee sets gezien bji Djokovic en dat was echt heel goed en vermakelijk tennis, van beide kanten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De laatste set vond ik juist de slechtste, Rochus was helemaal niets meer na die 2-0 en Djokovic hield ineens langer zijn niveau vast. Dan is het geen partij meer.
Reply
Maar dan nog zag je wel mooie punten, maar alleen van Djokovic, die toen heel goed speelde. Toegegeven, die 4e set was het mooist, maar die was dan ook wel echt mooi in elk opzicht. Daar kan deze set van Isner niet eens aan tippen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deuce op service van Isner!

23-23 hahahaha

De Bakker 9-9! Hup!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mahut begint het te lezen, deuce!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan een ace, Mahut is momenteel de betere. Nu alleen nog die service terug krijgen op de big points.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar dan nog zag je wel mooie punten, maar alleen van Djokovic, die toen heel goed speelde. Toegegeven, die 4e set was het mooist, maar die was dan ook wel echt mooi in elk opzicht. Daar kan deze set van Isner niet eens aan tippen.

Nou, het was een vermakelijke set, maar zo mooi als jij het vond, heb ik het niet ervaren. En ik geniet van iedere ace van Isner!
Reply
Pff, toch de game. Dit was de kans...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar dan nog zag je wel mooie punten, maar alleen van Djokovic, die toen heel goed speelde. Toegegeven, die 4e set was het mooist, maar die was dan ook wel echt mooi in elk opzicht. Daar kan deze set van Isner niet eens aan tippen.

Nou, het was een vermakelijke set, maar zo mooi als jij het vond, heb ik het niet ervaren. En ik geniet van iedere ace van Isner!
Met die laatste zin snap ik dat je niet zo genoten hebt als ik idd, dan hebben we een totaal andere smaak qua tennis...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daar hou ik het inderdaad op. Hier wordt geschiedenis geschreven, dat is toch prachtig?
Reply
Dat zeg ik, maar dat is dan ook het enige prachtige.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:53 aces Isner, new record

Het all time record is 55 van Karlo op RG vorig jaar, dat is er ook aan.
Reply
Meer dan voldoende imo, en aangezien iedere ace bijdraagt aan het verhogen van het record, geniet ik daarvan. Zuur voor Mahut dat hij nu direct nummer 2 staat op die ranking.
Reply
15-30, maak die kansen eens af John!
Reply
Bij Djoko werd trouwens ook geschiedenis geschreven en daar was ook nog eens leuk tennis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geschiedenis in de zin dat Djoko nog nooit van Rochus won en nu wel?
Reply
mindlight Wrote:15-30, maak die kansen eens af John!
0-30 zelfs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Geschiedenis in de zin dat Djoko nog nooit van Rochus won en nu wel?
Neen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohh, dan heb ik dat gemist (had geen geluid aan). Maargoed, leuk dat dat ook daar gebeurde.
Reply


Forum Jump: