The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2010
centre court Wrote:Buurs, hoe kut moet jij je wel niet voelen met je keuze voor ''vijand'' Federer en dus eigenlijk tegen Nadal. Nu gaat Nadal wellicht de 2000 punten pakken en Federer 360. Een keuze voor je held Nadal hier op Wimbledon had je echt terug in de race kunnen helpen.
Om te smullen toch? Ironischer kun je het niet hebben!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer een kans. Murray moet nu even een tik uitdelen, Tsonga raakt vermoeid en gaat steeds meer missen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Man man man, wat een kansen zeg. Dat laffe gepush de hele tijd ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ALLEZ JO WI !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En dan dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Murray hier breakt, wordt het ook 6-2 6-2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Trouwens, Djokovic gaat nu dus Federer voorbij in de ranking en dat betekent dat Federer 3e staat na Wimbledon. Hoe lang is dat wel niet geleden?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Trouwens, Djokovic gaat nu dus Federer voorbij in de ranking en dat betekent dat Federer 3e staat na Wimbledon. Hoe lang is dat wel niet geleden?! :eeeek:
10 november 2003
Reply
Klasse Murray, nu ook Nadal pakken!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Trouwens, Djokovic gaat nu dus Federer voorbij in de ranking en dat betekent dat Federer 3e staat na Wimbledon. Hoe lang is dat wel niet geleden?! :eeeek:

Idd, 6905 om 6885. Scherp Ad!

Abnormaal, wat een klap eigenlijk. En dat terwijl Djoko dus een drama eerste helft van het seizoen heeft eigenlijk.
Reply
Wat gaat de voorsprong van Nadal worden als ie het toernooi wint?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Trouwens, Djokovic gaat nu dus Federer voorbij in de ranking en dat betekent dat Federer 3e staat na Wimbledon. Hoe lang is dat wel niet geleden?! :eeeek:

Idd, 6905 om 6885. Scherp Ad!

Abnormaal, wat een klap eigenlijk. En dat terwijl Djoko dus een drama eerste helft van het seizoen heeft eigenlijk.

Dat zeiden ze bij net5 :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Wat gaat de voorsprong van Nadal worden als ie het toernooi wint?

niet meer te achterhalen Hakkuh

en dan te bedenken dat hij tot aan februari/maart 2011 weinig te verdedigen heeft :yeah:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat laat Federer zich kennen op de persconferentie zeg. Puke Alleen maar te zeuren over pijn in z'n rug en dat hij gezien de omstandigheden nog aardig gespeeld heeft. Hij loopt het hele toernooi al te kloten en had er al af gemoeten tegen Falla.
Reply
Overdune Wrote:Wat laat Federer zich kennen op de persconferentie zeg. Puke Alleen maar te zeuren over pijn in z'n rug en dat hij gezien de omstandigheden nog aardig gespeeld heeft. Hij loopt het hele toernooi al te kloten en had er al af gemoeten tegen Falla.

en als dat nou echt de reden is, dan mag hij dat toch zeggen? Confused
Reply
lol inderdaad, net of Federer zo'n slechte verliezer is. Als er 1 iemand altijd de credits aan de tegenstander geeft en kritisch is over z'n eigen spel het Federer wel.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:lol inderdaad, net of Federer zo'n slechte verliezer is. Als er 1 iemand altijd de credits aan de tegenstander geeft en kritisch is over z'n eigen spel het Federer wel.

ook in nrc next stond dat er geen complimentje afkon aan de tegenstander.

ik ken federer echter als een gentleman. ik kan me voorstellen dat het voor hem slecht te accepteren is dat het verval is ingezet (in nrc next wordt gesuggereerd dat dat komt doordat hij nu kinderen heeft). je gaat toch oorzaken zoeken waarom je niet meer zo'n heerscher bent als je altijd was. maar eens houdt het op en dan zijn dit soort reacties heel begrijpelijk.

het is een geweldige tennisser, de beste ooit, eindelijk komt hij terug op aarde. als hij in goede doen is feliciteert hij doorgaans zijn tegenstander, als hij niet in goede doen is en rugpijn heeft wil hij dat niet oververmeld laten. hij heeft zoveel krediet opgebouwd, hij kan wat mij betreft wat lijen.
Reply
waf Wrote:
Overdune Wrote:Wat laat Federer zich kennen op de persconferentie zeg. Puke Alleen maar te zeuren over pijn in z'n rug en dat hij gezien de omstandigheden nog aardig gespeeld heeft. Hij loopt het hele toernooi al te kloten en had er al af gemoeten tegen Falla.

en als dat nou echt de reden is, dan mag hij dat toch zeggen? Confused

Idd Overdune. Heb je hem ooit horen klagen?
Hij moet gewoon stoppen, voordat het echt pijnlijk wordt en dat verdiend deze koning niet! Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb hem idd nooit horen klagen en nu hij verliest heeft hij ineens last van z'n rug.
Reply
waf Wrote:ook in nrc next stond dat er geen complimentje afkon aan de tegenstander.

Dit zijn juist de momenten waarop je toont dat je een groot kampioen bent. Die kop van die gast toen hij naar het net liep, hij keek Berdych ook niet eens aan toen hij hem een hand gaf. Ik ben een Federer fan, maar dit viel me echt tegen. Dat vind ik ook altijd zo top aan Djoko, maakt niet uit hoe slecht hij speelt en waarom, hij feliciteert z'n tegenstander bij verlies altijd fatsoenlijk.
Reply
Wat te denken van Nadal.

Eind vorig jaar verloor hij vaker, dan dat hij won maar altijd respect voor zijn tegenstander.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Heb gisterenavond nog interview op BBC radio gehoord. Federer gaat nog jaren door zei ie. Hij vindt het reizen en de arena's leuk en gaat er zeker niet snel mee stoppen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dan gaat hij roemloos ten onder, want een GS winnen zal erg lastig worden, nu de hele top 10 van hem kan winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
dat zei iedereen vorig jaar ook van nadal. ik zie federer nog wel terugkomen als hij weer volledig fit is en vooral als hij weer de motivatie heeft gevonden.
Reply
Ik vind het allemaal prachtig. Djoko en Murray die de vorm weer hebben. Rafa die al weer een tijdje terug is. Soderling en Berdych die verder gaan in hun opmars. Volgend jaar misschien weer Del Potro erbij en wie weet van Davydenko nog kan betekenen. Forza tennis!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Overdune Wrote:
waf Wrote:ook in nrc next stond dat er geen complimentje afkon aan de tegenstander.

Dit zijn juist de momenten waarop je toont dat je een groot kampioen bent. Die kop van die gast toen hij naar het net liep, hij keek Berdych ook niet eens aan toen hij hem een hand gaf. Ik ben een Federer fan, maar dit viel me echt tegen. Dat vind ik ook altijd zo top aan Djoko, maakt niet uit hoe slecht hij speelt en waarom, hij feliciteert z'n tegenstander bij verlies altijd fatsoenlijk.

djoko zal ook ooit een moment krijgen dat hij even bezorgder is over het aftakelen van zijn fysiek dan over sportiviteit.

kan het trouwens niet komen doordat er eerder wat voorgevallen is tussen deze spelers? hoe het ook zij, de reacties van berdych vond ik klasse en getuigen van respect met een vleugje zelfverzekerdheid.

hoe het ook zij, ik ben met je eens dat het niet zijn beste optreden is, hoewel hij wat mij betreft best mag zeggen dat zijn rug last gaf.

maar federer is altijd sportief geweest en een groot kampioen, dus als hij zich een keer wat minder groots gedraagt vind ik het niet chique om zulke grote conclusies te trekken. thats all.
Reply
Mac Wrote:dat zei iedereen vorig jaar ook van nadal. ik zie federer nog wel terugkomen als hij weer volledig fit is en vooral als hij weer de motivatie heeft gevonden.

Dat denk ik ook, dit komt volgens mij puur omdat hij minder gefocust is (lijkt me ook normaal als je zo'n beetje alles gewonnen hebt en papa bent geworden) en blijkbaar niet helemaal fit is.
Reply
Overdune Wrote:
Mac Wrote:dat zei iedereen vorig jaar ook van nadal. ik zie federer nog wel terugkomen als hij weer volledig fit is en vooral als hij weer de motivatie heeft gevonden.

Dat denk ik ook, dit komt volgens mij puur omdat hij minder gefocust is (lijkt me ook normaal als je zo'n beetje alles gewonnen hebt en papa bent geworden) en blijkbaar niet helemaal fit is.

Jacco zei het goed tijdens de wedstrijd.
Federer is in de tussenpunten minder slecht/alart.
In zijn 'goede' tijd sloeg hij op 30-30 op de service van de tegenstander een harde return en maakte hij 30-40.
Typisch, maar dan op eigen service, was op 4-4 in de laatste set. Hij heeft 5gp gehad voor de voorsprong, dit heeft hij normaal niet nodig.

Zijn backhand is een stuk minder. Zo zonde.

Hij moet OF alles op alles zetten, helemaal focussen en weer nummer 1 worden.
OF hij moet stoppen en waardig afscheid nemen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hij moet gewoon doorgaan! Die jongen wil genieten van het spelletje. Hij heeft al zoveel gewonnen en daarnaast is zijn gezin uitgebreidt. Vergelijk het met Agassi die ook nog jaren is doorgegaan en teveel van het spelletje hield om er mee te stoppen. Van mij ie gewoon door gaan hoor
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Hij moet gewoon doorgaan! Die jongen wil genieten van het spelletje. Hij heeft al zoveel gewonnen en daarnaast is zijn gezin uitgebreidt. Vergelijk het met Agassi die ook nog jaren is doorgegaan en teveel van het spelletje hield om er mee te stoppen. Van mij ie gewoon door gaan hoor

Agassi had een hekel aan tennis. Wink
Reply


Forum Jump: