The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Op wie ga je morgen stemmen?
You do not have permission to vote in this poll.
CU
5.88%
1 5.88%
CDA
5.88%
1 5.88%
PVDA
17.65%
3 17.65%
VVD
35.29%
6 35.29%
GL
0%
0 0%
D66
5.88%
1 5.88%
PVV
23.53%
4 23.53%
SP
5.88%
1 5.88%
PVDD
0%
0 0%
Anders / Ik ga niet stemmen
0%
0 0%
Total 17 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Op wie ga je morgen stemmen?
#1
Ben wel even nieuwsgierig hoe dat hier op het forum zit :8:
Reply
#2
PvdA of GL, ben er nog niet uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
VVD is mijn stem
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Ai, jammer dat je niet kan zien wie waarop heeft gedrukt. Ik ga iig voor D66
Reply
#5
Ik vul toch maar PvdA in, dat ligt op dit moment net iets voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Paarse verdeling tot nu toe :8:
Reply
#7
Zou ik prima vinden, al wordt dat wel heel lastig. Als het maar niet weer 4 jaar CDA wordt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Deze wordt het voor mij


Attached Files
.jpg   Sabine.jpg (Size: 3.32 KB / Downloads: 95)
Reply
#9
3x PVV, is dat serieus? Dan ben ik wel benieuwd wie dat zijn. Eentje kan ik er wel raden.
Ik wist niet dat het hier zo links was...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Not me
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#11
PVDA wordt het denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Die 3x PVV verbaast mij ook. 1x Buurs, 1x een wellicht nog eens langskomende Kooltje, maar verder kom ik niet.
Reply
#13
Ad Wim Wrote:3x PVV, is dat serieus? Dan ben ik wel benieuwd wie dat zijn. Eentje kan ik er wel raden.
Ik wist niet dat het hier zo links was...

Links met 3x VVD en 3x PVV?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
PVV zie ik ook wel als zeer links, met een dissonant standpunt rondom geloof.
Reply
#15
Ik doelde op de PVV. Kijk maar eens naar hun programma, dat is gewoon heel erg links, muv het hele moslimgebeuren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Op het gebied van handhaving & veiligheid is het trouwens ook wel rechts, maar financieël en sociaal gezien is het links.
Reply
#17
Wat bij mij (maar dat is persoonlijk) ook wel een rol speelt zijn de partijen die onvoorwaardelijk Israël steunen. Die partijen (VVD, CDA, PVV) hebben sowieso geen kans op mijn stem.
Reply
#18
mindlight Wrote:Wat bij mij (maar dat is persoonlijk) ook wel een rol speelt zijn de partijen die onvoorwaardelijk Israël steunen. Die partijen (VVD, CDA, PVV) hebben sowieso geen kans op mijn stem.

de pvv en de sgp misschien, maar vvd en cda niet.

dat is net zo'n domme stelling dat alle andere partijen onvoorwaardelijk de palestijnen steunen.
Reply
#19
De laatste jaren is toch wel gebleken dat met name het CDA (gepersonificeerd door Verhagen) gewoon onvoorwaardelijk achter Israël (lees: USA) is gaan staan als het er echt op aan kwam, met als dieptepunt de VN-stemming van vorige week.

Onvoorwaardelijk de Palestijnen steunen is net zo dom, maar dat doet op de Arabische wereld na niemand, dus daar gaat het in deze niet om.
Reply
#20
Vergeet Dries niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Die is om :8:
Reply
#22
mindlight Wrote:De laatste jaren is toch wel gebleken dat met name het CDA (gepersonificeerd door Verhagen) gewoon onvoorwaardelijk achter Israël (lees: USA) is gaan staan als het er echt op aan kwam, met als dieptepunt de VN-stemming van vorige week.

verhagen was wel kritisch op het handelen van de israeli's bij die provocatie-actie van de palestijnen.

ik heb even niet paraat wat de stemming was bij de vn, maar het feit dat verhagen kritisch was zegt al dat hij niet onvoorwaardelijk achter israel staat.

wat de vvd er mee te maken heeft kun je kennelijk niet uitleggen. ik mag hopen dat de vvd zowel de disproprotionele reactie als de smerige provocatie afkeurt.
Reply
#23
mindlight Wrote:Onvoorwaardelijk de Palestijnen steunen is net zo dom, maar dat doet op de Arabische wereld na niemand, dus daar gaat het in deze niet om.

gretta wel hoor!
Reply
#24
Gretta zeker, maar die (ik ken niet alle lijsten) zal toch niet kiesbaar zijn? De stemming vorige week in de VN ging over een onafhankelijk onderzoek naar het handelen van Israël mbt die kaping. Drie landen hebben tegen zo'n onderzoek gestemd, namelijk de VS, Italië, en Nederland (in de persoon van Verhagen).

Verhagen zegt altijd kritisch te zijn, en heeft in Nederland vaak mooie woorden, maar op het internationale toneel gedraagt hij zich toch anders.

En je hebt een goed punt, VVD benoemde ik puur vanuit gevoel van het verleden, maar nu ik eens goed nadenk kan ik geen concrete casus voor me halen waar de VVD Israël steunde waar ze dat niet hadden moeten doen.
Reply
#25
mindlight Wrote:Gretta zeker, maar die (ik ken niet alle lijsten) zal toch niet kiesbaar zijn? De stemming vorige week in de VN ging over een onafhankelijk onderzoek naar het handelen van Israël mbt die kaping. Drie landen hebben tegen zo'n onderzoek gestemd, namelijk de VS, Italië, en Nederland (in de persoon van Verhagen).

Verhagen zegt altijd kritisch te zijn, en heeft in Nederland vaak mooie woorden, maar op het internationale toneel gedraagt hij zich toch anders.

nou, dat valt dan behoorlijk tegen van verhagen. ik wist wel dat sgp voorstelde dat israel zelf dat onderzoek zou doen.

ook loopt nederland vaak kritiekloos aan het handje van amerika, maar in dit geval was zelfs amerika not amused over het optreden van israel, dus wie weet.

aan de andere kant: die vd staaij verdedigde het israel standpunt zeer goed bij knevel en vd brink, hij had die gretta eigenlijk nog wat harder aan moeten pakken. dat wijf is echt de weg kwijt.
Reply
#26
Yep, Gretta mag over van alles praten, maar hierover maar beter niet de komende jaren. Ik vind van Agt wel mooi hoor nu, hoe die zijn fouten ruiterlijk toegeeft en nu toch ook kritisch is. Kunst voor hem wordt niet ook door te slaan in de kritische houding.
Reply
#27
Ik volg het redelijk fanatiek, maar heb verre van een echte voorkeur voor een partij. Benieuwd hoe het debat zo loopt en wie zich kan onderscheiden. Ga geen PvdA stemmen, maar dat filmpje over Rutten vind ik erg komisch Undecided
Reply


Forum Jump: