The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nederland - Denemarken
#1
We mogen eindelijk, nu goed uit de startblokken hopelijk! Ik reken wel een beetje op een overwinning, 3-1 denk ik. Maar een gelijkspel acht ik ook best mogelijk, verliezen doen we uiteraard niet! Laat de Oranje-gekte maar een maandje losbarsten!
Reply
#2
dit moet gewoon 3-0 worden. poepen zonder douwen.
Reply
#3
Zou het gebruikelijke bloopertje achterwege blijven achterin? Dan idd 3-0.
Reply
#4
nee, ik zet ook in op 3-1 of 4-1. Foutje Matthijsen in de 60e minuut ofzo. Dan wordt t 2-1 en dan het laatste kwartier geven we nog ff gas en komen er nog 1 of 2 goaltjes bij
The great old Ludwig von...
Reply
#5
2-1 :eten:
Reply
#6
Klere man, ik begin nu voor het eerst zenuwachtig te worden.
Ik heb de hele tijd gedacht dat we gemakkelijk die Denen op zouden rollen, maar nu het moment nader komt begin ik ineens te twijfelen.
Het zal toch niet.........
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#7
Opvreten die mafkezen :hap2:
Reply
#8
Denemarken heeft geen onaardige ploeg, maar in de oefencampagne heeft NL zelfvertrouwen en teamspirit opgedaan. Als die eerste goal maar valt dan kunnen de Denen het ons niet heel lastig maken. Blijft het tot de rust 0-0 dan wordt het nog even zweten.
Reply
#9
kennen julllie deze nog nog nog nog nog....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QwEeH4kZaD0[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
#10
2-0, met een ijzersterke verdediging Smile

Opstelling Oranje:
Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong, Van Bommel; Kuyt, Sneijder, Van der Vaart en Van Persie.

Prima opstelling lijkt mij... Zou zelf geen betere weten, misschien Affelay de 2e helft als blijkt dat Sneijder/vd Vaart toch niet loopt.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#11
heitinga en mathijsen blijft de zwakke plek, vooral nu jon dahl in de punt staat. \Big Grin/
Reply
#12
waf Wrote:heitinga en mathijsen blijft de zwakke plek, vooral nu jon dahl in de punt staat. \Big Grin/

Yep maar om nou te zeggen dat de verdediging sterker wordt met Boulahrouz en Ooijer? Verder kan ik mij voorstellen dat de snelheid van Rommendahl van Bronckhorst ook nog in de problemen kan brengen.

Dan moeten we de bal maar voorin houden :eten:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#13
Box Brother Wrote:
waf Wrote:heitinga en mathijsen blijft de zwakke plek, vooral nu jon dahl in de punt staat. \Big Grin/

Yep maar om nou te zeggen dat de verdediging sterker wordt met Boulahrouz en Ooijer? Verder kan ik mij voorstellen dat de snelheid van Rommendahl van Bronckhorst ook nog in de problemen kan brengen.

Dan moeten we de bal maar voorin houden :eten:

nee, zo bedoel ik het ook niet. ik vind het wel de sterkste opstelling, maar dat is ook het kwalijke aan deze selectie. maar daar is iedereen het wel over eens denk ik.

geen enkele linkerverdediger is sneller dat rommeldaal. dat geeft ook niet, want zijn voorzetten zijn toch ruk.

die gronkaers die kan helemaal weinig.
Reply
#14
4-0
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Kga de kroeg in, goede pot gewenst allen.

Die Elia mag ook wel invallen alst aan mij ligt. Zie ik liever dan Afellay, al zal dat ook wel van de positie afhangen.

Suc6 und bis morgen

:eten:
Reply
#16
waf Wrote:geen enkele linkerverdediger is sneller dat rommeldaal. dat geeft ook niet, want zijn voorzetten zijn toch ruk.

Eens, als Rommedahl ook nog had kunnen voetballen dan had hij zijn loopbaan niet in de Mickey Mouse League gesleten.
Reply
#17
en om nog ff meer in de stemming te komen....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8OdNtdrE9mI[/youtube]
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Het is alweer overduidelijk: "Het-laat-het-mij-maar-opknappen"-mentaliteit van Sneijder en van der Vaart.
Vanuit alle hoeken en gaten schieten op goal, terwijl ze én geblokt staan én er spelers vrijstaan.....

Elia en Afellay erin voor deze 2 egoïstische solisten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
leuk debuut van kenneth perez: kuijt wisselen zegtie.

kuijt herstelde zich prima de 2de helft met een zeer goede goal trouwens. ik denk dat er weinigen zo overtuigd meelopen op die bal.

de eerste helft werd met name verknald door vaart, die veel te veel naar binnen kwam. daarbij had van persie ongelooflijke ruzie met de bal, zowat alles sprong van zijn poten. daar heb ik geen verklaring voor.

keurig gedaan van elia, appelvlaai ook op 1 foutje na.

poulsen bedankt, de 3 punten zijn binnen. snel vergeten en op naar de volgende pot. =D>
Reply
#20
Sneijder en Fart zwakke plekken idd. Elia moet die Jappen doldraaien zaterdag.

Erg goed dat Stekelenburg in de 1e helft 2 (niet al te moeilijke, maar toch) lekkere ballen pakt. Geeft de hele defensie vertrouwen.

Van Persie had trouwens gewoon rood kunnen/moeten hebben, hoe dom kun je zijn om met geel op zak door te spelen na een fluitsignaal. Dead En dan zeggen dat ie niks hoorde. Undecided
Reply
#21
Sneijder man van de wedstrijd JOHANNESBURG - Wesley Sneijder is maandag na afloop van de gewonnen wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Denemarken (2-0) tot man van de wedstrijd verkozen. De middenvelder had geen aandeel in het eigen doelpunt van Simon Poulsen (46e minuut), maar was wel betrokken bij de treffer van Dirk Kuijt (85e minuut). Wereldvoetbalbond FIFA vond de speler van Internazionale de beste man van het veld.

Undecided Volledig niet mee eens. Egoist. 2 vrije trappen van 38 meter ineens op doel. :|
Reply
#22
waf Wrote:leuk debuut van kenneth perez: kuijt wisselen zegtie.

kuijt herstelde zich prima de 2de helft met een zeer goede goal trouwens. ik denk dat er weinigen zo overtuigd meelopen op die bal.

de eerste helft werd met name verknald door vaart, die veel te veel naar binnen kwam. daarbij had van persie ongelooflijke ruzie met de bal, zowat alles sprong van zijn poten. daar heb ik geen verklaring voor.

keurig gedaan van elia, appelvlaai ook op 1 foutje na.

poulsen bedankt, de 3 punten zijn binnen. snel vergeten en op naar de volgende pot. =D>

Goed dat Dirk meeloopt en alert is, maar te amateuristisch voor woorden van die Deense verdediger die gewoon staat te kijken hoe die bal op de paal stuitert. Tegen een goede verdediger
krijg je zulke rebounds natuurlijk nooit. Al met al een opluchting en uiteindelijk gelukkig, maar terecht gewonnen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
Als hij tegen de Jappen niet met van der Vaart begint is hij het hele tournooi drama. Weg zelfvertrouwen. Ik denk dat Bertje hem nog een kans geeft en als hij het weer verkloot staat Elia tegen Kameroen in de basis.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#24
wat een malloten.als ik dan iemand zou moeten kiezen dan kuijt.

ik vind het trouwens niet erg als sneijer die vrije trappen zo neemt. hij heeft een goeie traptechniek en met die zwabberbal moet je het gewoon proberen.

maar hij en fart zijn wel heel erg egoistisch. in de eerste helft krijgt fart kans 1 en die draait hij naar zijn linker terwijl hij die gewoon met rechts moet nemen en de tweede kans doet hij het precies anders om fout.

maar de vraag is: wat doet hij daar? je mag van marwijk van positie wisselen, maar fart stond de hele tijd centraal. dat schiet niet op.
Reply
#25
waf Wrote:wat een malloten.als ik dan iemand zou moeten kiezen dan kuijt.

ik vind het trouwens niet erg als sneijer die vrije trappen zo neemt. hij heeft een goeie traptechniek en met die zwabberbal moet je het gewoon proberen.

maar hij en fart zijn wel heel erg egoistisch. in de eerste helft krijgt fart kans 1 en die draait hij naar zijn linker terwijl hij die gewoon met rechts moet nemen en de tweede kans doet hij het precies anders om fout.

maar de vraag is: wat doet hij daar? je mag van marwijk van positie wisselen, maar fart stond de hele tijd centraal. dat schiet niet op.

Hij hoopte dat Gio het weer op zijn heupen kreeg en de hele linkerkant ging bestrijken, denk ik.
Hiermee bewijst hij dat het nog steeds lastig is om zowel Vaart als Sneijder op te stellen als ze zich niet houden aan de teamorders.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#26
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:wat een malloten.als ik dan iemand zou moeten kiezen dan kuijt.

ik vind het trouwens niet erg als sneijer die vrije trappen zo neemt. hij heeft een goeie traptechniek en met die zwabberbal moet je het gewoon proberen.

maar hij en fart zijn wel heel erg egoistisch. in de eerste helft krijgt fart kans 1 en die draait hij naar zijn linker terwijl hij die gewoon met rechts moet nemen en de tweede kans doet hij het precies anders om fout.

maar de vraag is: wat doet hij daar? je mag van marwijk van positie wisselen, maar fart stond de hele tijd centraal. dat schiet niet op.

Hij hoopte dat Gio het weer op zijn heupen kreeg en de hele linkerkant ging bestrijken, denk ik.
Hiermee bewijst hij dat het nog steeds lastig is om zowel Vaart als Sneijder op te stellen als ze zich niet houden aan de teamorders.

gio moet zijn momenten kiezen met rommeldaal daar. dat deed hij ook wle, maar hij werd meer dan regelmatig overgeslagen. dat kwam omdat the big three het heel druk had in het midden met elkaar op 3 meter de bal toespelen.
8-[ 8-[
Reply
#27
Als ik motm zou moeten aanwijzen zou het of v. Bommel zijn. Vond ik prima spelen
Make tea, not war
Reply
#28
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:wat een malloten.als ik dan iemand zou moeten kiezen dan kuijt.

ik vind het trouwens niet erg als sneijer die vrije trappen zo neemt. hij heeft een goeie traptechniek en met die zwabberbal moet je het gewoon proberen.

maar hij en fart zijn wel heel erg egoistisch. in de eerste helft krijgt fart kans 1 en die draait hij naar zijn linker terwijl hij die gewoon met rechts moet nemen en de tweede kans doet hij het precies anders om fout.

maar de vraag is: wat doet hij daar? je mag van marwijk van positie wisselen, maar fart stond de hele tijd centraal. dat schiet niet op.

Hij hoopte dat Gio het weer op zijn heupen kreeg en de hele linkerkant ging bestrijken, denk ik.
Hiermee bewijst hij dat het nog steeds lastig is om zowel Vaart als Sneijder op te stellen als ze zich niet houden aan de teamorders.

hoe weet jij wat de teamorders zijn dan?

verder mee eens hoor dat het naar binnentrekken van vd vaart de grootste reden was voor het niet al te beste spel veroorzaakte. Maar goed ik vind het een prachtig resultaat. Geen druk van de favorietenrol maar wel gewoon 3 punten.
Reply
#29
Laat het goede spel maar komen als het echt nodig is.. 3 punten zijn binnen en voor de rest lekker snel vergeten die eerste wedstrijd...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#30
Eerste helft was om te huilen! Gelukkig starten we tegen de Denen want dit spel tegen een Nigeria of USA was je duur komen te staan. Desondanks speelt natuurlijk ook mee dat die Denen rampzalig defensief speelden. Nederland moest wel komen waardoor het een opeenstapeling van fouten van beide zijden was. Fijn om te zien dat de tweede helft halverwege toch wat meer Nederlands 'domein' werd. Met Elia erin begon het goed te draaien!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: