The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mahut - Isner
#31
wel jammer dat ze het niet gelijk goed doen met match en breakpoints over en weer. Mahut die isner breakt maar isner die op miraculeuze wijze weer terugbreakt etc. Als je het doet, doe het dan gelijk goed.
Reply
#32
Dat komt morgen pas :8:
Reply
#33
Als Isner maar wint......
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Je kon, behalve aan de lamlendige houding van Isner Wink, aan het verschil in aantal aces mooi zien wie er vermoeid begon te raken. Isner had z'n voorsprong gestaag uitgebouwd tot een ace of 13 maar stokte daarna waar Mahut gewoon lekker door bleef rammen en Isner tot op drie aces naderde. Isner ging op een bepaald moment totaal niet meer door z'n knieën, maar kon door z'n lengte toch nog een aardige service slaan. Of zoals McEnroe zei, 'he just armed it in'.
Reply
#35
Ze zouden eigenlijk steeds 2 keer achter elkaar moeten serveren, net als in een tie-break. Nu moest Mahut elke keer serveren om in de wedstrijd te blijven.
Reply
#36
Ik vond 't zo vreemd dat Mahut wilde stoppen en dat Isner door wilde gaan en niet andersom. Als je Isner zag lopen zou je toch zeggen dat hij zo snel mogelijk van de baan wilde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Maar zo zag hij er al 20 games uit.
Reply
#38
Elikian Wrote:Maar zo zag hij er al 20 games uit.

echt? bij 49-49 ook al?
Reply
#39
bij 35-35 al
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Pennetta-Niculescu is begonnen op baan 18. Ze zullen vóór 16:30 klaar zijn gok ik, dus dan gaan Isner en Mahut ook echt weer beginnen. =P~
Reply
#41
Die jongens hadden toch een ''not before 16.30''?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Ja en ik ben erbij!!! Nu snel naar huis!
Reply
#43
ik sluit de boel ook maar af denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
centre court Wrote:Die jongens hadden toch een ''not before 16.30''?

Ja, met 'dan' bedoelde ik ook 16.30.
Reply
#45
Tweede wijvenpot is ook klaar. Speelduur: 51 min. =D>
Reply
#46
En nu moeten ze dus een uur wachten, geen handige scheduling.

Wel leuk dat ze op dezelfde baan gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Wel leuk dat ze op dezelfde baan gaan.

als ze allebei op een andere baan gaan staan is het lastig tennissen he? :excited:
Reply
#48
volgens mij moeten ze op dezelfde baan toch? als je eenmaal op een baan begonnen bent moet de wedstrijd ook op die baan afgemaakt worden. Misschien uitgezonderd calamiteiten.
Reply
#49
Volgens mij niet. Je ziet wel eens een afgebroken pot tussendoor gepland staan in een stadion.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Mac Wrote:volgens mij moeten ze op dezelfde baan toch? als je eenmaal op een baan begonnen bent moet de wedstrijd ook op die baan afgemaakt worden. Misschien uitgezonderd calamiteiten.

Ja dit klopt. In elk geval op Wimbledon is dit altijd zo.
Reply
#51
Is altijd op dezelfde baan, en altijd de 2e partij. Soms verplaatsen ze idd bij calamiteiten, maar in principe niet. Dat ze nu de 3e partij zijn met een 'not before' heb ik echt nog nooit gezien. Dat hebben ze echt gedaan om ze wat meer rust te geven. Ze hebben gisteren gewoon 10 sets gespeeld.
Reply
#52
Let the game begin!

Allez Nico!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
ze kunnen t nog wel even een uurtje volhouden toch tot ik thuis ben? dat ene uurtje extra maakt niet uit.
Reply
#54
Benieuwd hoe de eerste servicegames zich gaan ontwikkelen. Isner trouwens maatje 50. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Is wellicht interessanter dan het voetbal dat tot nu toe gespeeld wordt.... Even kijken dus...

alhoewel even :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#56
en ze zijn begonnen! 30-15
Reply
#57
Meteen deuce! Break 'm!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
gelijk een deuce :|
Reply
#59
100e ace voor isner. =D> Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
mooi game voor isner
Reply


Forum Jump: