The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




DE FINALE: Nederland - Spanje
#1
Nog 3 dagen, 10 uur en 30 minuten en dan is het zover: DE FINALE!

Ik denk dat we licht underdog zijn tegen de Spanjaarden, en met wat geluk die beker gaan pakken. Spanje voetbalde goed tegen Duitsland, maar de potjes voor gisteren was het toch nog niet super overtuigend.

Het moet nu gebeuren!! Ik heb aardig wat poules met een Spanje def. Nederland finale.... Hoe graag verlies ik ze allemaal [-o< .
Reply
#2
_Tampie Wrote:Nog 3 dagen, 10 uur en 30 minuten en dan is het zover: DE FINALE!

Ik denk dat we licht underdog zijn tegen de Spanjaarden, en met wat geluk die beker gaan pakken. Spanje voetbalde goed tegen Duitsland, maar de potjes voor gisteren was het toch nog niet super overtuigend.

Het moet nu gebeuren!! Ik heb aardig wat poules met een Spanje def. Nederland finale.... Hoe graag verlies ik ze allemaal [-o< .

Ik denk dat we zwaar underdog zijn tegen de Spanjaarden, maar met heel veel geluk die beker kunnen pakken.

Spanje doet wat een wereldkampioen moet doen.. groeien in het toernooi, geweldig spelen als het moet. Ik verwacht ze zondag nog beter dan gisteren. Wát een heerlijk middenveld hebben hun. Komen wij aan met domme brekers als De Jong.

De bookmakers betalen wel 2x uit voor een WK-winst van Spanje. Misschien daar maar eens aardig wat geld opzetten om een win-win situatie te creëeren. :-k
Reply
#3
verbaast me niks dat petertje zich alweer aan het indekken is.
Reply
#4
we worden wereldkampioen....


[Image: octopus.jpg]
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Peter Wrote:De bookmakers betalen wel 2x uit voor een WK-winst van Spanje. Misschien daar maar eens aardig wat geld opzetten om een win-win situatie te creëeren. :-k

Bookies betalen 2x (2,1) voor een overwinning van Spanje in 90 minuten. Voor WK-winst betalen ze slechts 1,57 (verlening en/of penalties!!).
Reply
#6
We winnen zondag gewoon. Iedere keer spelen we zogenaamd kut en gaat het moeizaam, maar voorlopig hebben we 17 wedstrijden op rij gewonnen sinds het begin van de kwalificatie. Dinsdag was het ook matig en leek het mis te gaan in de tweede helft. Als ik dan zie hoe we in zo'n fase zo'n frommelgoal maken en die wedstrijd er uiteindelijk er toch weer uitslepen, dan heb ik alle vertrouwen in zondag.
Reply
#7
ik heb bij uniet in het begin een tientje gezet op sneijder als topscorer (100 x uitbetalen) en 100 op NL (10 x uitbetalen).
Nu de vraag of ik aan risicospreiding moet gaan doen door 5 meijer op Villa te zetten.
Dan pak ik 5 meijer tenzij die fokking Klose er 2 of 3 inlegt tegen Uruguay... hmmmm. lastig. :-k
The great old Ludwig von...
Reply
#8
gittermaster Wrote:we worden wereldkampioen....


[Image: octopus.jpg]

Deze is gephotoshopped
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
i know, maar hij blijft leuk Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Ekslem Wrote:Deze is gephotoshopped

ECHT?????
Reply
#11
gittermaster Wrote:ik heb bij uniet in het begin een tientje gezet op sneijder als topscorer (100 x uitbetalen) en 100 op NL (10 x uitbetalen).
Nu de vraag of ik aan risicospreiding moet gaan doen door 5 meijer op Villa te zetten.
Dan pak ik 5 meijer tenzij die fokking Klose er 2 of 3 inlegt tegen Uruguay... hmmmm. lastig. :-k

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/nieuws/2288079/klose-vraagteken-troostfinale.html">http://www.nusport.nl/nieuws/2288079/kl ... inale.html</a><!-- m -->
Reply
#12
Quote:Meespelen Stekelenburg onzeker

JOHANNESBURG - Het is nog maar de vraag of Maarten Stekelenburg zondag het doel kan verdedigen van Oranje in de WK-finale tegen Spanje.

De keeper van Ajax loopt al een tijd rond met een lichte heupblessure en kampte donderdag met rug- en nekklachten.

Al tijdens de halve finale tegen Uruguay (3-2) liet bondscoach Bert van Marwijk tweede keeper Michel Vorm warmlopen voor het geval de blessure verergerde.

Vlak na die wedstrijd zei de 27-jarige Haarlemmer nog dat zijn basisplek voor zondag niet in gevaar zou komen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
:|
Reply
#14
Mac Wrote:verbaast me niks dat petertje zich alweer aan het indekken is.

Daarom heb ik dit toernooi ook al 6 overwinningen voorspeld. Je hebt voor NL-Brazilie zelf kunnen lezen dat ik er toen wel vertrouwen in had, als een van de weinigen overigens. Xavi en Iniesta spelen ons middenveld/achterhoede echter met gemak overhoop. Dit is echt een maatje te groot. Geen schande overigens, Spanje is echt by far de beste ploeg van de wereld en ik kan dan ook leven met plek 2 als Spanje zondag net zo speelt als tegen Duitsland.
Reply
#15
gittermaster Wrote:i know, maar hij blijft leuk Smile

Bij het EK 2008 had die Octopus ook alle duels goed, behalve de finale. Het is dus te hopen dat ie morgen eerst Spanje 'opeet'. :8:

Howard Webb fluit trouwens (en Rosetti heeft vandaag aangekondigd te stoppen), dus iedereen moet nog ff Kill the Referee kijken voor zondag, hun zijn 2 hoofdrolspelers daarin. Zou Webb nog wat goed te maken hebben met Beenhakker en Uilenberg voor zondag? :p:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://player.omroep.nl/?aflID=11119984">http://player.omroep.nl/?aflID=11119984</a><!-- m -->
Reply
#16
hun zijn, echt wtf....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Hoofd scheidsrechterszaken bij de FIFA is een spanjaard, daar zal Webb wel een wit voetje willen halen.... [gay]
Reply
#18
Peter Wrote:
Mac Wrote:verbaast me niks dat petertje zich alweer aan het indekken is.

Daarom heb ik dit toernooi ook al 6 overwinningen voorspeld. Je hebt voor NL-Brazilie zelf kunnen lezen dat ik er toen wel vertrouwen in had, als een van de weinigen overigens. Xavi en Iniesta spelen ons middenveld/achterhoede echter met gemak overhoop. Dit is echt een maatje te groot. Geen schande overigens, Spanje is echt by far de beste ploeg van de wereld en ik kan dan ook leven met plek 2 als Spanje zondag net zo speelt als tegen Duitsland.

Als Zwitserland het kan, waarom zouden wij het dan niet kunnen?
Reply
#19
Overdune Wrote:
Peter Wrote:
Mac Wrote:verbaast me niks dat petertje zich alweer aan het indekken is.

Daarom heb ik dit toernooi ook al 6 overwinningen voorspeld. Je hebt voor NL-Brazilie zelf kunnen lezen dat ik er toen wel vertrouwen in had, als een van de weinigen overigens. Xavi en Iniesta spelen ons middenveld/achterhoede echter met gemak overhoop. Dit is echt een maatje te groot. Geen schande overigens, Spanje is echt by far de beste ploeg van de wereld en ik kan dan ook leven met plek 2 als Spanje zondag net zo speelt als tegen Duitsland.

Als Zwitserland het kan, waarom zouden wij het dan niet kunnen?

Allereerst omdat Spanje gegroeid is in het toernooi. Bovendien was de kansenverhouding bij Spanje-Zwitserland al zwaar in Spaans voordeel.

En natuurlijk omdat Paul het gezegd heeft. Undecided Gelukkig had hij 2 jaar terug alleen de finale fout voorspeld.
Reply
#20
Ekslem Wrote:hun zijn, echt wtf....

Ekslem Wrote:Das gewoon de cultuur... In franckrijk bv kussen die gasten elkaar ook continue.

:-$
Reply
#21
maar das toch wel wat anders dan "hun zijn" Peter :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#22
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:hun zijn, echt wtf....

Ekslem Wrote:Das gewoon de cultuur... In franckrijk bv kussen die gasten elkaar ook continue.

:-$
May The Schwartz Be With You
Reply
#23
De Nijmeegse binnenstad gaat in ieder geval helemaal dicht zondag. Vanaf 20.00 is de gehele binnenstad afgesloten voor gemotoriseerd verkeer. Verder is het alle horecabedrijven en winkels verboden om tussen 18.00 en 07.00 fris/alcohol te verkopen in glas of blik en zijn de 2 grootste parkeergarages in het centrum al om 15 uur smiddags gesloten.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#24
ik snap eigenlijk niet waarom amsterdam dat niet, autovrije zondag. Zou de boel een stuk overzichtelijker en minder gevaarlijk maken volgens mij.
Reply
#25
jawel, maar dan zou je na een eventuele overwinning wel al die toeterende auto's enzo moeten missen...
The great old Ludwig von...
Reply
#26
De echte finalekoorts begint nu bij mij toch wel een beetje door te slaan. Waar ik vanmorgen onder de warme douche (en daarna nog wel een paar keer) al koude rillingen kreeg bij het idee dat we wereldkampioen kunnen worden moest ik net een route opzoeken met routeplanner. Ik kwam alleen niet op de site aangezien ik ipv van ANWBrouteplanner op zoek was naar de KNVBrouterplannern en ik zag het echt pas na 3 x herlezen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#27
Facebook pagina van van Bommel:

[Image: 91803197_facebook_van_bommel_clean_800.jpg]

Undecided
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#28
harry_bierdop Wrote:De echte finalekoorts begint nu bij mij toch wel een beetje door te slaan. Waar ik vanmorgen onder de warme douche (en daarna nog wel een paar keer) al koude rillingen kreeg bij het idee dat we wereldkampioen kunnen worden moest ik net een route opzoeken met routeplanner. Ik kwam alleen niet op de site aangezien ik ipv van ANWBrouteplanner op zoek was naar de KNVBrouterplannern en ik zag het echt pas na 3 x herlezen.

:lol: =D>
Reply
#29
In Mestreech gaat Rieu i.i.g. naar et MECC en kunnen we gewoon kijken op t Vrijthof. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#30
Ik heb in November een schitterende 3-weekse vakantie naar Canada geboekt. Toen ik een paar maanden geleden hoorde dat op 11 Juli de finale was, heb ik geschrokken gevraagd op welke datum we zouden vliegen. En jullie raden het al.............ik ben een van de weinigen die echt geen mogelijkheid heeft om het live te zien......... Dead
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: