The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




schorsingen en blessures 2010-2011
#1
sneuarez komt eraf met 2 wedstrijden. waarom heb ik nog geen ajakkessieden gezien die oordelen over de mate van bewustheid van de overtreding?

tomasson kreeg 3 wedstrijden bij sparta uit. daar werd schande van gesproken. waarom was dit nou minder erg?

ik weet zeker dat niemand mij dat kan uitleggen. Hakkuh
Reply
#2
Ik weet zeker dat niemand jou dat wil uitleggen. Hakkuh
Reply
#3
waf Wrote:sneuarez komt eraf met 2 wedstrijden. waarom heb ik nog geen ajakkessieden gezien die oordelen over de mate van bewustheid van de overtreding?

tomasson kreeg 3 wedstrijden bij sparta uit. daar werd schande van gesproken. waarom was dit nou minder erg?

ik weet zeker dat niemand mij dat kan uitleggen. Hakkuh


hahahaha, goed om weer terug te zijn...
Waarom heb ik nog geen ajacieden gezien die oordelen... Misschien omdat t forum sinds een paar uur weer werkt.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alle overige wedstrijden overigens wel, dus kan er niet over oordelen.
The great old Ludwig von...
Reply
#4
_Tampie Wrote:Ik weet zeker dat niemand jou dat wil uitleggen. Hakkuh
Ik weet zeker dat geen wijf een eventuele uitleg zou begrijpen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#5
gittermaster Wrote:
waf Wrote:sneuarez komt eraf met 2 wedstrijden. waarom heb ik nog geen ajakkessieden gezien die oordelen over de mate van bewustheid van de overtreding?

tomasson kreeg 3 wedstrijden bij sparta uit. daar werd schande van gesproken. waarom was dit nou minder erg?

ik weet zeker dat niemand mij dat kan uitleggen. Hakkuh


hahahaha, goed om weer terug te zijn...
Waarom heb ik nog geen ajacieden gezien die oordelen... Misschien omdat t forum sinds een paar uur weer werkt.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alle overige wedstrijden overigens wel, dus kan er niet over oordelen.

:razz:

1-1 tegen paok, 0-1 tegen de moffen, ik weet heus wel waarom het forum dicht was!
Reply
#6
:lol:
Ideale voorbereiding, verwachtingen worden weer wat minder etc. Nipt winnen bij PAOK en dan gewoon gaan beginnen een het neiuwe seizoen met een 0-2 overwinning bij Groningen.
Ik heb mezelf er overigens op betrapt in de voorbereiding, afgezien van 2 wedstrijdjes waar ik geweest ben, echt niet met voetbal bezig te zijn geweest (wrs de kater van de finale).
Is er nog wat leuks uit de helicopter komen wandelen?
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote::lol:
Ideale voorbereiding, verwachtingen worden weer wat minder etc. Nipt winnen bij PAOK en dan gewoon gaan beginnen een het neiuwe seizoen met een 0-2 overwinning bij Groningen.
Ik heb mezelf er overigens op betrapt in de voorbereiding, afgezien van 2 wedstrijdjes waar ik geweest ben, echt niet met voetbal bezig te zijn geweest (wrs de kater van de finale).
Is er nog wat leuks uit de helicopter komen wandelen?

ja nou, schaken en auassar. maak je borst maar nat!

ik heb niets gezien, ik was op vakantie. schaken doet het naar verluidt aardig, auassar schijnt niet veel te kunnen.

smolov kon nog niet in de heli, maar men zegt dat hij aardig aan het ballen is, die michael lumb van zenit is nog wat druistig.

al met al lijkt het een aardig talentvolle selectie waarvoor de 5/6de plaats een reeele verwachting is.
Reply
#8
oke.. Weet je iets van Mokotjo?
Die kost maar 1 miljoen bij coach van het jaar..
Zag na doorspitten Feyenoord site, dat ie wel aardig wat had gespeeld in voorbereiding...

Vind je overigens 5/6 niet wat karig...
Denk toch dat je wel in moet zetten op 4, waarbij je ervanuit mag gaan dat Ajax, PSV en Twente om de eerste 3 plekken moeten strijden.
AZ heeft ook flink moeten inleveren
The great old Ludwig von...
Reply
#9
gittermaster Wrote:oke.. Weet je iets van Mokotjo?
Die kost maar 1 miljoen bij coach van het jaar..
Zag na doorspitten Feyenoord site, dat ie wel aardig wat had gespeeld in voorbereiding...

Vind je overigens 5/6 niet wat karig...
Denk toch dat je wel in moet zetten op 4, waarbij je ervanuit mag gaan dat Ajax, PSV en Twente om de eerste 3 plekken moeten strijden.
AZ heeft ook flink moeten inleveren

mokotjo is wel een leuk spelertje hoor. was eigenlijk de beste man bij excelsior vorig jaar. maar normaal gesproken bestaat het midenveld uit el amadi en fer, met smolov of tomasson daarvoor.

az heeft in moeten leveren, maar heerenveen zal wel weer terugkomen. met utrecht heb je dan 4 ploegen die strijden om de 4de plek. dus je hebt gelijk als je zegt dat de 4de plaats het streven moet zijn, maar gezien de jeugdigheid van de selectie (en wss wisselvallig presteren daardoor) lijkt 5/6 mij een redelijke verwachting.
Reply
#10
a oke thx. Hij zal dus wrs gewoon af en toe zn minuutjes krijgen.
En de Vrij, hoe schat je zijn kansen in voor een basisplek dit seizoen?
The great old Ludwig von...
Reply
#11
Heerenveen kans op de 4e plek met hun huidige achterhoede? :lol:
Reply
#12
Quote:12 augustus 2010
Kenneth Vermeer is tijdens de training van donderdag zwaar geblesseerd geraakt. De doelman heeft zijn rechter achillespees afgescheurd. Vermeer is naar verwachting zes maanden uitgeschakeld.
Afgelopen seizoen stond Vermeer eenmaal onder de lat bij Ajax. In de competitiewedstrijd van 24 januari 2010 tegen AZ verdedigde Vermeer het doel omdat Stekelenburg vader was geworden. Ajax won, onder meer door zijn fantastische optreden, met 1-0.

Jammer voor Vermeer. Een van de beter keepers van Nederland, maar hij kan het alleen nooit laten zien.

Nu even een blessure van Stekelenburg en dan is het een feit!!:

[Image: 20091006192237_verhoeven.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
Zes maanden is nog voorspoedig. Heb een paar jaar geleden dezelfde blessure gehad.
Scheurde mijn achillespees in april en februari zaalvoetbalde ik weer, dus 10 maanden. Dat was op basis van een revalidatie van bier en geen fysio.

Tussen de 6 en 9 maanden heb je het idee dat je weer alles kan, maar je hebt een bepaald gevoel in dat been. Het lijkt net alsof je kuit met een elastiek wordt afgeklemd.
Dat weerhoud je ervan om vol te trainen en te voetballen. Of je nou Mukkus heet en geen fysio hebt of Vermeer en onder behandeling staat van de complete medische staf van Ajax, dat is een symptoon wat pas ver na die 6 maanden verdwijnt.

Na 2 weken spalkgips, 9 weken loopgips en 2 weken tape, dus bijna 3 maanden, mocht ik weer voorzichtig hardlopen van de behandelend arts. Weet nog dat ik voor het eerst bij mij in de wijk een rondje ging lopen: Ik leek net een dronken mongoloide tbs'er op proefverlof op de vlucht (kracht in dat ene been is echt helemaal weg) en na 100 meter hing ik helemaal kapot een lantaarpaal te omhelzen en ben bijna kruipend teruggegaan. Oftewel, het is een klote blessure en zodra het gips eraf, denk je dat je alles kan. Maar je moet bijna opnieuw leren lopen na zo'n blessure.

Vermeer mag blij zijn als hij dit seizoen nog wat wedstrijdritme kan opdoen bij Jong Ajax.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Heeft die Verhoeven de hele voorbereiding in het supporterscafe gezeten Undecided

Sneu voor Vermeer, en ook voor Ajax. Stel er komt nog een club die een mooi bedrag voor Stekelenburg wil neerleggen, kan Ajax hem nu niet laten gaan omdat zijn beoogd opvolger eruit ligt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Lamme Lennie Wrote:
Quote:12 augustus 2010
Kenneth Vermeer is tijdens de training van donderdag zwaar geblesseerd geraakt. De doelman heeft zijn rechter achillespees afgescheurd. Vermeer is naar verwachting zes maanden uitgeschakeld.
Afgelopen seizoen stond Vermeer eenmaal onder de lat bij Ajax. In de competitiewedstrijd van 24 januari 2010 tegen AZ verdedigde Vermeer het doel omdat Stekelenburg vader was geworden. Ajax won, onder meer door zijn fantastische optreden, met 1-0.

Jammer voor Vermeer. Een van de beter keepers van Nederland, maar hij kan het alleen nooit laten zien.

Nu even een blessure van Stekelenburg en dan is het een feit!!:

[Image: 20091006192237_verhoeven.jpg]


Zou toch een schande zijn als je in de CL in pakweg Milaan of Madrid met zo'n keeper komt aanzetten
Reply
#16
Quote:Zou toch een schande zijn als je in de CL in pakweg Milaan of Madrid met zo'n keeper komt aanzetten
is Cor Pulent familie van jou?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:Heeft die Verhoeven de hele voorbereiding in het supporterscafe gezeten Undecided

Cor Rupt Wrote:Zou toch een schande zijn als je in de CL in pakweg Milaan of Madrid met zo'n keeper komt aanzetten

Wat zijn dit voor belachelijke reacties! Zeker Jeroen nooit aan het werk gezien? Toen Volendam in de eredivisie speelde was hij al een van de beste keepers, laat staan na een paar jaar extra training bij Ajax. Stekelenburg wordt verkocht, Jeroen pakt zijn kans en staat in 2016 onder de lat tijdens het WK in Brazilie. GOOOOOOOOOOO JEROEN!!!!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Haha... die gast lijkt op die foto nog vetter dan dat ie al was. En voor Volendam was het wel een aardig keepertje. Leuk dat ie nu bij Ajax 3e keeper is, maar kom op zeg :hap2:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Dat zijn allemaal spieren!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
Ekslem Wrote:Haha... die gast lijkt op die foto nog vetter dan dat ie al was. En voor Volendam was het wel een aardig keepertje. Leuk dat ie nu bij Ajax 3e keeper is, maar kom op zeg :hap2:
Nu inmiddels dus 2e keeper neem ik aan, ik gun Stekelenburg nix ernstigs, maar ik zou Verhoeven op dit niveau toch wel eens aan het werk willen zien :waf:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#21
Lamme Lennie Wrote:Dat zijn allemaal spieren!!

speknekspieren en bierspoilerspieren....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
2 rode kaarten voor NAC, Kwakman al vroeg geblesseerd uitgevallen en volgens eredivisie vandaag maar 4 wissels beschikbaar. Dat wordt volgende week puzzelen voor Maaskant.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#23
de nieuwe Wrote:2 rode kaarten voor NAC, Kwakman al vroeg geblesseerd uitgevallen en volgens eredivisie vandaag maar 4 wissels beschikbaar. Dat wordt volgende week puzzelen voor Maaskant.

maar die rooie van gorter, dat sloeg toch nergens op? het is toch niet heel vreemd dat hij met zijn handen voor zijn gezicht ging staan? Confused
Reply
#24
waf Wrote:
de nieuwe Wrote:2 rode kaarten voor NAC, Kwakman al vroeg geblesseerd uitgevallen en volgens eredivisie vandaag maar 4 wissels beschikbaar. Dat wordt volgende week puzzelen voor Maaskant.

maar die rooie van gorter, dat sloeg toch nergens op? het is toch niet heel vreemd dat hij met zijn handen voor zijn gezicht ging staan? Confused

Vind ik ook, maar dit is wel heel duidelijk een doelpunt ontnemen, en daar staat volgens mij altijd rood op?... NAC mag nog van geluk spreken dat die Janse zo laat pas zijn 2e geel kreeg. Van mij had hij bij die eerste tackle van achter al dieprood mogen krijgen, als hij zijn voet 5 cm hoger in de kuit plant breekt daar alles af. Dat hoort niet thuis tijdens een wedstrijd.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#25
Box Brother Wrote:
waf Wrote:
de nieuwe Wrote:2 rode kaarten voor NAC, Kwakman al vroeg geblesseerd uitgevallen en volgens eredivisie vandaag maar 4 wissels beschikbaar. Dat wordt volgende week puzzelen voor Maaskant.

maar die rooie van gorter, dat sloeg toch nergens op? het is toch niet heel vreemd dat hij met zijn handen voor zijn gezicht ging staan? Confused

Vind ik ook, maar dit is wel heel duidelijk een doelpunt ontnemen, en daar staat volgens mij altijd rood op?... NAC mag nog van geluk spreken dat die Janse zo laat pas zijn 2e geel kreeg. Van mij had hij bij die eerste tackle van achter al dieprood mogen krijgen, als hij zijn voet 5 cm hoger in de kuit plant breekt daar alles af. Dat hoort niet thuis tijdens een wedstrijd.

eens, maar dat van gorter vind ik gewoon geen rood. een pingel wel, maar daar moet je het lekker bij laten.
Reply
#26
Ik vond dat "de elleboog" van Mertens een dikke schorsing verdiende.
Opvallend dat ze dit niet een aantal keer herhaald hebben en dat dit verder helemaal niet ter sprake komt
The great old Ludwig von...
Reply
#27
gittermaster Wrote:Ik vond dat "de elleboog" van Mertens een dikke schorsing verdiende.
Opvallend dat ze dit niet een aantal keer herhaald hebben en dat dit verder helemaal niet ter sprake komt

dan zal hij wel naar ajakkes gaan.
Reply
#28
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Ik vond dat "de elleboog" van Mertens een dikke schorsing verdiende.
Opvallend dat ze dit niet een aantal keer herhaald hebben en dat dit verder helemaal niet ter sprake komt

dan zal hij wel naar ajakkes gaan.

[-o<
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#29
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Ik vond dat "de elleboog" van Mertens een dikke schorsing verdiende.
Opvallend dat ze dit niet een aantal keer herhaald hebben en dat dit verder helemaal niet ter sprake komt

dan zal hij wel naar ajakkes gaan.
:waf:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#30
Damn. Dani Fernandez weer lang uit de roulatie. Dit wens je zelfs je grootste vijand niet toe. Icon_evil
Reply


Forum Jump: