The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
interessant. een gloryhunter van ajakkes die het over echte supporters heeft. wat weet jij er nou van man?

maar goed, dat is bij barca dan niet veel anders dan bij ajakkes. daar laten ze hun stoeltje gewoon leeg bij wedstrijden die niet interessant genoeg zijn. of ze geven hun kaart aan een andere gloryhunter die voor ajakkes is geworden omdat ze zoveel successen hebben gehad en omdat hen aangepraat is dat ze daar zo mooi voetbal spelen. :roll:
Reply
Jan Roelfs blijft maar zeggen dat het buitenspel van Eto'o was, maar ik twijfel op z'n minst en heeft de aanvaller dan geen voordeel?

Edit: César cry
Reply
nee, de aanvaller heeft geen voordeel.

bayern moet het gewoon zelf afmaken. eigenlijk wel de mooiste voetbalwet: als je ze zelf niet maakt, doet de tegenstander het wel.

bayern krijgt de italiaanse dekseln steenhard op de neus. dat komt naar mij overtuiging ook omdat er zoveel onrust is door al die voorzitters die maatregelen eisen als het een jaartje wat minder gaat. dan roep je dit over je zelf af.
Reply
Eto'o man vd wedstrijd. Wat heeft die lopen slepen zeg in z'n eentje daar voorin. Verder wel kak dat die schijtploeg door is met dat negatieve veteranenvoetbal. Niet om aan te gluren. Bayern roept het over zich zelf af, mede idd (waf) door de onnodige onrust die wordt gecreëerd tegen Van Gaal. Ze staan 4e op 2 punten vd nummer 3 en dus op koers voor een CL plek. Dortmund heeft toevallig een topjaar waarin alles goed valt, dat moet je gewoon accepteren. Als je daarnaast al met 1 been in de kwartfinales CL staat, moet je je trainer en ploeg steunen en niet gaan lopen verplassen. Voor Rumminige en Hoeness vind ik het wel lekker dat ze er uit liggen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
waf Wrote:nee, de aanvaller heeft geen voordeel.

Ok.

Later hoorde ik in de samenvatting dat zodra er welk lichaamsdeel dan ook voorbij de verdediger is, het buitenspel is. Goal had dus afgekeurd moeten worden.
Reply
Overdune Wrote:
waf Wrote:nee, de aanvaller heeft geen voordeel.

Ok.

Later hoorde ik in de samenvatting dat zodra er welk lichaamsdeel dan ook voorbij de verdediger is, het buitenspel is. Goal had dus afgekeurd moeten worden.

Dan moet die commentator de spelregels nog maar eens doornemen:

bron: knvb spelregels veldvoetbal
Quote:In de context van Regel 11 – Buitenspel, zijn de volgende criteria van toepassing:
• “Dichter bij de doellijn van de tegenpartij” betekent dat enig deel van hoofd,
lichaam of voeten dichter bij de doellijn van de tegenpartij is dan zowel de bal als
de voorlaatste tegenstander. De armen zijn hierbij niet inbegrepen;
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
EJR Wrote:Eto'o man vd wedstrijd. Wat heeft die lopen slepen zeg in z'n eentje daar voorin. Verder wel kak dat die schijtploeg door is met dat negatieve veteranenvoetbal. Niet om aan te gluren. Bayern roept het over zich zelf af, mede idd (waf) door de onnodige onrust die wordt gecreëerd tegen Van Gaal. Ze staan 4e op 2 punten vd nummer 3 en dus op koers voor een CL plek. Dortmund heeft toevallig een topjaar waarin alles goed valt, dat moet je gewoon accepteren. Als je daarnaast al met 1 been in de kwartfinales CL staat, moet je je trainer en ploeg steunen en niet gaan lopen verplassen. Voor Rumminige en Hoeness vind ik het wel lekker dat ze er uit liggen.

tel daarbij op dat bayern het meeste last heeft van de wk dip. tig spelers die lang hebben moeten doorvoetballen. dat is ook de reden dat vd wiel en de zeeuw minder zijn dit seizoen denk ik.

ik ben het niet met je eens dat inter een schijtploeg heeft, zeker gisteren vond ik ze gewoon prima voetballen. en als je kan winnen met het voetbal dat jij negatief noemt, dan moeten ze dat gewoon doen. daar gaat het spelletje om he, winnen, moet je niet robben en ribery opeens alle ruimte gaan geven omdat je zelf zonodig wilt aanvallen. dat zou pas naief zijn.
Reply
Als je de stand zo ziet zou je verwachten dat het gehele Nederlandse elftal uit Feyenoordspelers bestond afgelopen WK Undecided

Denk dat Barcelona ook wel redelijk last moet hebben van het WK, in ieder geval niet minder dan Bayern, een waardeloze bewering dus, die niet met feiten valt te onderbowuen.
Reply
Dugarry Wrote:Als je de stand zo ziet zou je verwachten dat het gehele Nederlandse elftal uit Feyenoordspelers bestond afgelopen WK Undecided

Denk dat Barcelona ook wel redelijk last moet hebben van het WK, in ieder geval niet minder dan Bayern, een waardeloze bewering dus, die niet met feiten valt te onderbowuen.

jezus christus, wat een verschrikkelijk goed argument, alleen met barcelona komen en dan denken dat mijn stelling weerlegd is. =D>

er zijn bewijzen zat uit het verleden en die ga ik niet allemaal opnoemen.

dortmund heeft er iig geen last van. misschien is een reden voor barca dat ook madrid er last van heeft? misschien dat je het niet wist, maar dat is de enige concurrent van barca. bovendien had barca zonder dat wk misschien nog wel meer punten gepakt. en liverpool, die club waar je achteraan gloryhunt? of chelsea? en inter? redenen zat om te veronderstellen dat het wk van invloed is. maar dan moet je wel wat verder kunnen kijken dan je neus krom is.

ongelooflijke randdebiel, dat je elke dag hier je domheid zonder gene blijft etaleren. kijk, dom zijn is niet erg, daar kun je weinig aan doen omdat je er mee geboren bent, maar als je dan ook nog zo'n ongelooflijk grote smoel hebt, dan wordt het wel wrang.
Reply
Nou lief klein Wafje, jou opmerking was gewoon bijzonder dom en onvolledig....

Nu ga je weer huilen, schreeuwen en andere mensen dom noemen om dat te verbloemen, maar goed, dat zijn we wel gewend Calimero

Waffende hondjes bijten niet lieverd :/\
Reply
Dugarry Wrote:Nou lief klein Wafje, jou opmerking was gewoon bijzonder dom en onvolledig....

Nu ga je weer huilen, schreeuwen en andere mensen dom noemen om dat te verbloemen, maar goed, dat zijn we wel gewend Calimero

Waffende hondjes bijten niet lieverd :/\

ja, ik begrijp dat jij er inmiddels aan gewend bent dat je dom genoemd wordt.

gelukkig heb je verder ook geen argumenten, dat zegt wel weer genoeg.

waf-hond-bijten prihihihihihihi, wat een goeie vondst zeg!!!!!! Dead
Reply
Ik wordt doorgaans liever dom genoemd dan keer op keer een ontzettende Calimero

:yeah: nu jij weer lief klein pisvlekje :yeah:

:cheers:
Reply
Dugarry Wrote:Ik wordt

Dead
Reply
Ik maakt liever zo nu en dan een tikfoutje, grammaticafoutje of een spellingsfoutje, waar ik overigens een hoop van leer :razz:

dan dat ik jaren achtereen betweterige onzin uitkraam zonder er uberhaupt ooit iets van op te steken, kleine lieverd. Hakkuh



Maar goed, ik zal het niet nalaten al jouw toetsenbord foutjes waar ik op stuit vakkundig uit te meten, eventueel in een volledig nieuw topic.

Moet je me wel beloven niet meer in je broekje te plassen 's nachts.... :crazy:
Reply
Dugarry Wrote:Ik maakt liever zo nu en dan een tikfoutje, grammaticafoutje of een spellingsfoutje, waar ik overigens een hoop van leer :razz:

dan dat ik jaren achtereen betweterige onzin uitkraam zonder er uberhaupt ooit iets van op te steken, kleine lieverd. Hakkuh

jezus, wat een betweterige en arrogante post. =D>


Quote:Maar goed, ik zal het niet nalaten al jouw toetsenbord foutjes waar ik op stuit vakkundig uit te meten, eventueel in een volledig nieuw topic.

echt waar joh, in een nieuw topic helemaal? ohohohohoho Dead

Quote:Moet je me wel beloven niet meer in je broekje te plassen 's nachts.... :crazy:

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :roll:
Reply
QF's:

Real-Tottenham
Chelsea-ManU
Barça-Shakhtar
Inter-Schalke

SF's:
Winn4-Winn2
Winn1-Winn3

Halve finale dus evt Real-Barça.
Reply
Chelsea/ManU - Inter
Real - Barca

Prima halve finales!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nou, hartstikke leuk, elk jaar weer dezelfde namen.
Reply
Net de Nederlandse top 3, Ajax, PSV, Twente en zo nu en dan een kleurloos clubje als AZ dat het een jaartje mag proberen.
Reply
Lekker dom, Crouch #-o
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:Lekker dom, Crouch #-o

Idd, over en uit

Daarentegen, STankovic Notworthy

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Xyobvv-HbHI[/youtube]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Beste goal inderdaad. Zal hij na de wedstrijd ook weinig plezier meer van hebben gehad :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Afellay mocht ook weer 20 seconden meedoen. :razz:
Reply
Meer dan genoeg voor hem.

Alleen Man.U - Chelsea is nog een beetje spannend, de rest is gespeeld.
Reply
Dugarry Wrote:Alleen Man.U - Chelsea is nog een beetje spannend, de rest is gespeeld.

wat een adembenemende conclusie weer, dit getuigt toch wel van inzicht zeg.

[gay]
Reply
Wat een (Messi) show........

en dan die Mourinho, wat laat die zich bekijken tijdens de persconferentie, pfffff Calimero
Reply
geweldige wedstrijd, die al begon met de verbale strijd tussen de coaches vooraf.

wel erg jammer dat er nou geen enkele nederlandse commentator of presentator is die een beetje neutraal kan lullen. altijd maar weer dat gelul van 'het voetbal wint' en als er geen kansen zijn is het een 'matige eerste helft'.

het was een zeer boeiende eerste helft, madrid had zijn zaakjes zeer goed voor elkaar, dit is de manier om barca te bespelen. zo lukte het hem met inter ook.

pas toen pepe er uitgestuurd werd kreeg barca voldoende ruimte om door te drukken. ik vermoed dat het anders 0-0 was gebleven en dan had real in camp nou aan 1 doelpuntje genoeg.

ik vond het prachtig en enerverend, maar heb me weer ongelooflijk gestoord aan het nederlandse neuzencommentaar.

nog een smetje: het gruwelijk onsportieve gedrag van barcelona spelers. wat een aanstellers. een enorm hoog jan verthongen gehalte zeg maar.
Reply
ben het voor een groot gedeelte met je eens, maar die laatste zin, dat kun je toch niet menen?
Ik vond dat Real minstens even erg en misschien wel erger (van wat jij vertonghen gehalte) noemt vertoonden.
In de tweede helft zag je dit pas bij Barca, m.i een reactie op...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:ben het voor een groot gedeelte met je eens, maar die laatste zin, dat kun je toch niet menen?
Ik vond dat Real minstens even erg en misschien wel erger (van wat jij vertonghen gehalte) noemt vertoonden.
In de tweede helft zag je dit pas bij Barca, m.i een reactie op...

di maria was ook vreselijk idd. maar barca vond ik erger. villa kon er ook wat van hoor. en pedro, die smeerde toch ook gewoon een gele kaart aan na een aai over zijn bolletje? en die busguets die net een beetje geraakt werd door die linksback?

het gekke is, messi flikt dat gewoon niet he, ohoh wat een geweldenaar. echt de beste voetballer die ik ooit heb gezien. die ene ballaanname in de eerste helft... =P~

maar het meeste heb ik me geergerd aan die roelfs hoor, die haast klaarkomt bij de goals van barca met zijn 'het voetbal wint'. gedverdemme.

maar ik heb eigenlijk geen voorkeur he. wel een voorkeur voor messe en een beetje afkeer van ronaldo, maar voor de rest vind ik zo'n clash gewoon geweldig, met alles er omheen. prachtig, en ik vind het dan echt frustrerend als die roelfs dat zit te verpesten, evenals koeman en egbers bij het commentaar.
Reply
tja, ik zat in een ierse pub met engels commentaar, dat maakt de wedstrijd meteen een stuk leuker volgens mij.
Maar die Messi inderdaad, echt fenomenaal, overigens vond ik de actie van Affelay bij de eerste goal ook van grote klasse.
Die versnelling... van stilstaand naar topsnelheid in een seconde, echt klasse
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: