The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
#31
gittermaster Wrote:Ik ga die discussie met jou niet eens meer aan. Wat ik hier alleen nog over wil zeggen is dat het sowieso een gele kaart was, heb je uberhaupt gezien hoe hij in kwam? Schevchenko is niet voor niets zo woedend op hem. Dus slaat je argument echt nergens op.

nee, natuurlijk ga je hier niet over discussieren. dat snap ik ook.

voor het vaststellen dat hij zich ongelooflijk treurig gedraagt is het niet van belang of zijn tegenstander wel of geen geel krijgt. dat staat er los van, doet niet terzake en is voor die stelling geen argument.
Reply
#32
waf Wrote:
gittermaster Wrote:was inderdaad een schwalbe, maar zo ernstig was hij nou ook weer niet, echter bij Lens hoorde je ik hier niet over.

dit vind ik echt ongelooflijk dat je dit zegt. hij houdt niet op met bedriegen. daardoor speelt ajakkes wel tegen 10 man, maar dat je dat verwerpelijke gedrag gaat bagatelliseren vind ik echt treurig hoor.

eens
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
Quote:als je pieters ongelooflijk heb zien falen in de oekraine, echt dat vond ik echt heel slecht, moet je als psveeejer misschien wat minder hoog van de toren blazen.
Als dat de voorwaarde is om hier kritiek te mogen leveren op spelers van andere clubs, wordt het wafgehalte op dit forum fors lager :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#34
Bredanaar Wrote:
Quote:als je pieters ongelooflijk heb zien falen in de oekraine, echt dat vond ik echt heel slecht, moet je als psveeejer misschien wat minder hoog van de toren blazen.
Als dat de voorwaarde is om hier kritiek te mogen leveren op spelers van andere clubs, wordt het wafgehalte op dit forum fors lager :wink:

waarom? ik ga geen kritiek op de speelsterkte geven van anita zolang de cler of lumb niet eens beter zijn.

dat ik hard lachend zou moeten opmerken dat ajakkes geen goeie linksback kan regelen, terwijl geen enkele club daartoe in staat is. ze zijn er gewoon niet. pieters, anita, braafheid, cler, het is allemaal weinig verheffend.
Reply
#35
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
Quote:als je pieters ongelooflijk heb zien falen in de oekraine, echt dat vond ik echt heel slecht, moet je als psveeejer misschien wat minder hoog van de toren blazen.
Als dat de voorwaarde is om hier kritiek te mogen leveren op spelers van andere clubs, wordt het wafgehalte op dit forum fors lager :wink:

waarom? ik ga geen kritiek op de speelsterkte geven van anita zolang de cler of lumb niet eens beter zijn.

dat ik hard lachend zou moeten opmerken dat ajakkes geen goeie linksback kan regelen, terwijl geen enkele club daartoe in staat is. ze zijn er gewoon niet. pieters, anita, braafheid, cler, het is allemaal weinig verheffend.

Volgens mij staat die smiley van Peter achter die zin over die schwalbe, dus dat 'hard lachend' klopt niet. Maar ik kan idd ook geen echte toplinksback bedenken in de eredivisie. Maar dat geldt voor meerdere posities. Kwaliteit in Nederland gaat elk seizoen achteruit, maar dat blijkt (nog) niet uit de toeschouwersaantallen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#36
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
Quote:als je pieters ongelooflijk heb zien falen in de oekraine, echt dat vond ik echt heel slecht, moet je als psveeejer misschien wat minder hoog van de toren blazen.
Als dat de voorwaarde is om hier kritiek te mogen leveren op spelers van andere clubs, wordt het wafgehalte op dit forum fors lager :wink:

waarom? ik ga geen kritiek op de speelsterkte geven van anita zolang de cler of lumb niet eens beter zijn.

dat ik hard lachend zou moeten opmerken dat ajakkes geen goeie linksback kan regelen, terwijl geen enkele club daartoe in staat is. ze zijn er gewoon niet. pieters, anita, braafheid, cler, het is allemaal weinig verheffend.

Volgens mij staat die smiley van Peter achter die zin over die schwalbe, dus dat 'hard lachend' klopt niet. Maar ik kan idd ook geen echte toplinksback bedenken in de eredivisie. Maar dat geldt voor meerdere posities. Kwaliteit in Nederland gaat elk seizoen achteruit, maar dat blijkt (nog) niet uit de toeschouwersaantallen.

De kwaliteit van je vriendin gaat ook achteruit, maar jij stopt toch ook niet met neuken?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
misschien neemt de frequentie wel af?
Reply
#38
van het neuken "met je vrouw" wel inderdaad...
The great old Ludwig von...
Reply
#39
Dus we zien jou binnenkort bij PSV op de tribune gitter? :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
uuuh, die moet je ff uitleggen Eksie... Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#41
jij gaat blijkbaar vreemd Wink
Reply
#42
gittermaster Wrote:@ Peter: Ja zeker, dat ik daar vertrouwen in heb. Voor jouw info; Die tandem stond er ook de hele tweede seizoenshelft vorig jaar. Volgens mij heeft Ajax toen een record aantal punten gepakt. Maar alleen maar prima dat anderen dit niet zien. Smile

Voor jouw info; ajax had de 2e seizoenshelft het makkelijkste programma ooit. Uit bij de kleintjes blijven ze nog wel overeind ja. 1e seizoenshelft in de lastigere duels ging het niet voor niets steeds mis. :razz:
Reply
#43
Graag OT houden peter!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
Quote:als je pieters ongelooflijk heb zien falen in de oekraine, echt dat vond ik echt heel slecht, moet je als psveeejer misschien wat minder hoog van de toren blazen.
Als dat de voorwaarde is om hier kritiek te mogen leveren op spelers van andere clubs, wordt het wafgehalte op dit forum fors lager :wink:

waarom? ik ga geen kritiek op de speelsterkte geven van anita zolang de cler of lumb niet eens beter zijn.

dat ik hard lachend zou moeten opmerken dat ajakkes geen goeie linksback kan regelen, terwijl geen enkele club daartoe in staat is. ze zijn er gewoon niet. pieters, anita, braafheid, cler, het is allemaal weinig verheffend.

Huh. Dus ik moet Anita zijn spel goed vinden omdat jij Pieters een slechte back vind? Ik vind Pieters de beste back van NL, hij klapt er tenminste op, Anita heeft niet alleen een wijvennaam maar zo voetbalt hij ook en ik ben ervan overtuigd dat Pieters de strijd van Braafheid, Urby en Anita wint als het gaat om de linksback plek in Oranje ja. En ja, dan hebben we wel een dramaback voor NL-elftal begrippen inderdaad.
Reply
#45
Ekslem Wrote:Graag OT houden peter!

Ik houdt het toch ook Off Topic? :razz:
Reply
#46
Peter Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
Quote:als je pieters ongelooflijk heb zien falen in de oekraine, echt dat vond ik echt heel slecht, moet je als psveeejer misschien wat minder hoog van de toren blazen.
Als dat de voorwaarde is om hier kritiek te mogen leveren op spelers van andere clubs, wordt het wafgehalte op dit forum fors lager :wink:

waarom? ik ga geen kritiek op de speelsterkte geven van anita zolang de cler of lumb niet eens beter zijn.

dat ik hard lachend zou moeten opmerken dat ajakkes geen goeie linksback kan regelen, terwijl geen enkele club daartoe in staat is. ze zijn er gewoon niet. pieters, anita, braafheid, cler, het is allemaal weinig verheffend.

Huh. Dus ik moet Anita zijn spel goed vinden omdat jij Pieters een slechte back vind? Ik vind Pieters de beste back van NL, hij klapt er tenminste op, Anita heeft niet alleen een wijvennaam maar zo voetbalt hij ook en ik ben ervan overtuigd dat Pieters de strijd van Braafheid, Urby en Anita wint als het gaat om de linksback plek in Oranje ja. En ja, dan hebben we wel een dramaback voor NL-elftal begrippen inderdaad.


Undecided Undecided Undecided

Dat mag je vinden Peter. Prima situatie zo. Ik zou Anita voor geen goud willen ruilen met Pieters en jij andersom ook niet. Mooi, iedereen tevreden.
Je hebt gelijk Peter, Ajax had de makkelijkste seizoenshelft ooit, ze waren eigenlijk ook helemaal niet in vorm en speelde gewoon slecht, het is dat t programma in de tweede seizoenshelft zo makkelijk was...
The great old Ludwig von...
Reply
#47
Peter Wrote:Huh. Dus ik moet Anita zijn spel goed vinden omdat jij Pieters een slechte back vind?


wat een josti interpretatie. zie het maar zo: als jij lelijk bent komt het nogal stom over als je iemand anders voor lelijkerd uitscheldt.

Quote:Ik vind Pieters de beste back van NL, hij klapt er tenminste op, Anita heeft niet alleen een wijvennaam maar zo voetbalt hij ook en ik ben ervan overtuigd dat Pieters de strijd van Braafheid, Urby en Anita wint als het gaat om de linksback plek in Oranje ja. En ja, dan hebben we wel een dramaback voor NL-elftal begrippen inderdaad.

oh, nu ook al de beste back? beter dan vd wiel?

je zal wel linksback bedoelen. mag je vinden. ik vind het complete onzin. vorige week in de oekraine speelde hij iig dramatisch.
Reply
#48
Hmmm. Vandaag de VI binnengekregen. Die geeft in zijn rapport over de wedstrijd tegen Oekraine zowel Anita als Pieters een 6. En toont in feitelijke cijfers (aantal goede passes e.d.) aan dat ze helemaal niet zo slecht waren. Let dus eerst maar eens op het spel van jouw de Cler voor je Pieters zo negatief bekritiseert. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#49
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
Quote:als je pieters ongelooflijk heb zien falen in de oekraine, echt dat vond ik echt heel slecht, moet je als psveeejer misschien wat minder hoog van de toren blazen.
Als dat de voorwaarde is om hier kritiek te mogen leveren op spelers van andere clubs, wordt het wafgehalte op dit forum fors lager :wink:

waarom? ik ga geen kritiek op de speelsterkte geven van anita zolang de cler of lumb niet eens beter zijn.

dat ik hard lachend zou moeten opmerken dat ajakkes geen goeie linksback kan regelen, terwijl geen enkele club daartoe in staat is. ze zijn er gewoon niet. pieters, anita, braafheid, cler, het is allemaal weinig verheffend.

Huh. Dus ik moet Anita zijn spel goed vinden omdat jij Pieters een slechte back vind? Ik vind Pieters de beste back van NL, hij klapt er tenminste op, Anita heeft niet alleen een wijvennaam maar zo voetbalt hij ook en ik ben ervan overtuigd dat Pieters de strijd van Braafheid, Urby en Anita wint als het gaat om de linksback plek in Oranje ja. En ja, dan hebben we wel een dramaback voor NL-elftal begrippen inderdaad.

Undecided Undecided Undecided

Dat mag je vinden Peter. Prima situatie zo. Ik zou Anita voor geen goud willen ruilen met Pieters en jij andersom ook niet. Mooi, iedereen tevreden.
Je hebt gelijk Peter, Ajax had de makkelijkste seizoenshelft ooit, ze waren eigenlijk ook helemaal niet in vorm en speelde gewoon slecht, het is dat t programma in de tweede seizoenshelft zo makkelijk was...

Ik vond ADO uit ronduit matig, Heerenveen uit was gelukkig. Twente-thuis was gelukkig. Eigenlijk was alleen PSV-thuis een echt goeie pot. :p Potjes bij RKC, Sparta en Willem II kun je uiteraard niet serieus nemen.

En idd iedereen blij. :8:
Reply
#50
@waf: Pieters is voor zijn goede spel tegen Oekraine door van Marwijk beloond met een selectieplaats in Oranje :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#51
Zo goed was Pieters in die pot niet. Anita en Braafheid doen het echter nog slechter en je kunt moeilijk zonder linksback spelen. De Cler straks in oranje! Undecided
Reply
#52
Bredanaar Wrote:Hmmm. Vandaag de VI binnengekregen. Die geeft in zijn rapport over de wedstrijd tegen Oekraine zowel Anita als Pieters een 6. En toont in feitelijke cijfers (aantal goede passes e.d.) aan dat ze helemaal niet zo slecht waren. Let dus eerst maar eens op het spel van jouw de Cler voor je Pieters zo negatief bekritiseert. :wink:

gelukkig ben ik het vaak oneens met vi. ik vond pieters echt slecht. ik vond lens trouwens ook echt slecht. vi zal hem wel een 9 gegeven hebben omdat hij gescoord heeft...

de enige speler die er echt bovenuit stak was maduro. die is een end minder zwaar geworden geworden geloof ik.

en als ik vind dat pieters dramatisch speelt, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ik vind dat hij nooit meer een kans moet krijgen. maar op dit moment vind ik anita gewoon beter. de cler ook trouwens.
Reply
#53
Peter Wrote:Zo goed was Pieters in die pot niet. Anita en Braafheid doen het echter nog slechter en je kunt moeilijk zonder linksback spelen. De Cler straks in oranje! Undecided

wat is daar zo grappig aan? die is niet minder dan anita en pieters hoor. sterker nog...
Reply
#54
waf Wrote:
Peter Wrote:Zo goed was Pieters in die pot niet. Anita en Braafheid doen het echter nog slechter en je kunt moeilijk zonder linksback spelen. De Cler straks in oranje! Undecided

wat is daar zo grappig aan? die is niet minder dan anita en pieters hoor. sterker nog...

Iemand die al jaren op de bank zit bij een NL-subtopper stormt zomaar Oranje in, dat zou ik wel grappig vinden. Zie je niet vaak.

Zou Theo Janssen trouwens als probeersel wel eens linksback willen zien. Sluit niet uit dat die het daar beter doet dan de genoemde namen. Maar of hij back wil spelen is een tweede.
Reply
#55
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Zo goed was Pieters in die pot niet. Anita en Braafheid doen het echter nog slechter en je kunt moeilijk zonder linksback spelen. De Cler straks in oranje! Undecided

wat is daar zo grappig aan? die is niet minder dan anita en pieters hoor. sterker nog...

Iemand die al jaren op de bank zit bij een NL-subtopper stormt zomaar Oranje in, dat zou ik wel grappig vinden. Zie je niet vaak.

hij was jarenlang de tweede back van nederland en hij zat bij feyenoord op de bank achter de nr1 back van nederland. nu die weg is staat hij weer opgesteld.

niet zo gek, hoezeer je het ook wil ridiculiseren. dat is gewoon misplaatst.
Reply
#56
Waf, ik ben het keer met je eens. Ik vind De Cler ook helemaal niet zo slecht. Het zal vast ook met vertrouwen te maken hebben en in wat voor team je speelt.
Toen dat gedonder met Been was werd er gekscherend hier gezegd dat Ajax hem dan wel zou ophalen voor niks. Ik heb toen al gezegd dat ik dat als Ajax gelijk zou doen.
Ik ben ook niet gek van Anita en Pieters.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#57
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Zo goed was Pieters in die pot niet. Anita en Braafheid doen het echter nog slechter en je kunt moeilijk zonder linksback spelen. De Cler straks in oranje! Undecided

wat is daar zo grappig aan? die is niet minder dan anita en pieters hoor. sterker nog...

Iemand die al jaren op de bank zit bij een NL-subtopper stormt zomaar Oranje in, dat zou ik wel grappig vinden. Zie je niet vaak.

hij was jarenlang de tweede back van nederland en hij zat bij feyenoord op de bank achter de nr1 back van nederland. nu die weg is staat hij weer opgesteld.

niet zo gek, hoezeer je het ook wil ridiculiseren. dat is gewoon misplaatst.

De 2e back van NL is niet goed wijs als hij lekker blijft ballen bij de club waar net de enige andere fatsoenlijke back van NL speelt. Heeft hem dus iig een WK gekost.
Reply
#58
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Zo goed was Pieters in die pot niet. Anita en Braafheid doen het echter nog slechter en je kunt moeilijk zonder linksback spelen. De Cler straks in oranje! Undecided

wat is daar zo grappig aan? die is niet minder dan anita en pieters hoor. sterker nog...

Iemand die al jaren op de bank zit bij een NL-subtopper stormt zomaar Oranje in, dat zou ik wel grappig vinden. Zie je niet vaak.

hij was jarenlang de tweede back van nederland en hij zat bij feyenoord op de bank achter de nr1 back van nederland. nu die weg is staat hij weer opgesteld.

niet zo gek, hoezeer je het ook wil ridiculiseren. dat is gewoon misplaatst.

De 2e back van NL is niet goed wijs als hij lekker blijft ballen bij de club waar net de enige andere fatsoenlijke back van NL speelt. Heeft hem dus iig een WK gekost.

ja duhuh, de mooiste club van de wereld man, daar kies je dan natuurlijk voor. en van marwijk selecteerde zat reserves, zoals ooijer, dus waaarom niet?
Reply
#59
Succes morgen Ajacieden. Zag de selectie voor morgen, tis wel te hopen dat het in 90 minuten en zonder wissels gefixt kan worden want er zit 0,0 kwaliteit op de bank morgen. Basiself moet echter goed genoeg zijn, zo geweldig draait dat Kiev niet.
Reply
#60
Sevilla lijkt er uit te vliegen tegen Braga... Anderlecht komt knap terug van 0-2 naar 2-2 wat op dit moment verlengen betekent en spanning alom bij de wedstrijd op Sport 1 tussen Samp en Bremen. 2-0 Samp en 1e pot 3-1 Bremen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: