The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
#61
Peter Wrote:Succes morgen Ajacieden. Zag de selectie voor morgen, tis wel te hopen dat het in 90 minuten en zonder wissels gefixt kan worden want er zit 0,0 kwaliteit op de bank morgen. Basiself moet echter goed genoeg zijn, zo geweldig draait dat Kiev niet.

Vorige week vond ik Kiev al erg goed, en nu spelen ze nog beter. Het is dat Stekelenburg er 2 100%-kansen uit houdt en Enoh en Suarez redelijk goed spelen, want de rest is echt drama. Ik had Eriksen al in de 30e minuut gewisseld, die gast heeft serieus niets goed gedaan :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#62
Vanaf ~min. 30 gezien. Schijnbaar had het al 2/3-0 moeten staan voor Kiev, maar Ajax maakt tegen de verhouding in op een belangrijk moment 1-0. Goed afgemaakt, viel me wel mee dat ie niet voor een schwalbe ging! Voor Kiev maakt het op zich niet heel veel uit omdat ze toch moesten scoren. Ben benieuwd naar de 2e helft. Volgens mij wel een aardig sfeertje in de Arena. Ik had er bij kunnen zijn, maar heb vriendelijk bedankt :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#63
Valt me van je tegen Eks :-s
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#64
jezus christus, nagenoeg zoekgespeeld en dan nog doorgaan ook. die ajakkessieden zullen nu wel voor kiev zijn. mooi voetbal toch?

prima scheids trouwens, hoewel ook hij op dubieuze momentjes wel in het voordeel van ajakkes floot. de lul.
Reply
#65
Leuke pot om te zien. Kiev de eerste helft duidelijk beter en had 2x moeten scoren. Stekelenburg geweldig gekeept. 2e helft stuk beter Ajax, kon ook niet anders omdat Kiev nog meer moest aanvallen.

Pingel wel erg makkelijk gegeven volgens mij...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#66
waf Wrote:jezus christus, nagenoeg zoekgespeeld en dan nog doorgaan ook. die ajakkessieden zullen nu wel voor kiev zijn. mooi voetbal toch?

prima scheids trouwens, hoewel ook hij op dubieuze momentjes wel in het voordeel van ajakkes floot. de lul.

Kan je nou ook een keer proberen normaal te reageren?
Het moet zelfs bij jou dan toch gaan om het belang van Nederlands voetbal?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#67
Bocaloca Wrote:
waf Wrote:jezus christus, nagenoeg zoekgespeeld en dan nog doorgaan ook. die ajakkessieden zullen nu wel voor kiev zijn. mooi voetbal toch?

prima scheids trouwens, hoewel ook hij op dubieuze momentjes wel in het voordeel van ajakkes floot. de lul.

Kan je nou ook een keer proberen normaal te reageren?
Het moet zelfs bij jou dan toch gaan om het belang van Nederlands voetbal?

het belang van het nederlands voetbal is dat ajakkes punten haalt in europa. en de kans daarop is groter in de el. zou jij zelfs moeten snappen.

oh ja, het belang van het nederlands voetbal is niet dat ajakkes geld heeft en de rest niet.

dus wat zit je nou met je belang man.
Reply
#68
Box Brother Wrote:Leuke pot om te zien. Kiev de eerste helft duidelijk beter en had 2x moeten scoren. Stekelenburg geweldig gekeept. 2e helft stuk beter Ajax, kon ook niet anders omdat Kiev nog meer moest aanvallen.

Pingel wel erg makkelijk gegeven volgens mij...

die twee ballen waren ook wel erg matig ingeschoten. ik dacht vantevoren dat hun aanval het beste was met milevski en shev, maar shev is echt te oud en milevski oogt veel te zwaar. die was jonger ook veel beter.

de rest van dat team is weergaloos. die centrale verdediger is verschrikkelijk goed, en die keeper, gvd 17 jr, was echt fantastisch.
Reply
#69
Feli joduh!
Die Vertonghen wil het niet leren of wel? Echt weer zo dom!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
Ekslem Wrote:Feli joduh!
Die Vertonghen wil het niet leren of wel? Echt weer zo dom!

wel goed gespeeld heeftie...
Reply
#71
Inderdaad een zware mazzel dat ze hier doorgaan. Kolere, wat had die Zachus, Gachus, weetikhetveelus een kopkans aan het begin van de match. Hangt die bal dan gaat Kiev nog meer leunen en is er geen doorkomen aan.
Overigens knap ingeschoten van Luis. Ik mag hem niet maar hier laat ie toch wel zien dat hij een echte spits is (die niet van afstand moet schieten overigens... Undecided )

En die De Zeeuw!! Dead 67e minuut, wordt half neergelegd, krijgt een vrije trap mee en grijpt naar het gezicht... Doodschieten die kerel.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#72
Lekker dit zeg! Morgen loting en dan snel een passepartout en mooie pot uit regelen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#73
Knappe prestatie van Ajax. =D> =D>

Dinamo Kiev is een echte CL-club. Die horen daar zeker thuis. Mooi voetbal, alleen was Stekelenburg vandaag opnieuw erg goed.
En Suarez blijft aan kleine kansjes genoeg hebben.
En ik vond die penalty wel heel gemakkelijk gegeven hoor. Ik snap ook wel dat je als niet objectieve kijker oordeelt zoals je graag wilt, maar elke neutrale toeschouwer zal volgens mij toch zeggen dat het geen penalty was.
Eriksen valt op dit niveau toch wel door de mand. Ajax heeft op een paar positie toch grote problemen op europees niveau.
Wellicht komt er nu wat geld om toch nog 1 a 2 versterkingen binnen te halen. Voordeel is denk ik dat er nu niemand van de toppers meer weg gaat voor 1 september. Dat was bij verlies wel anders geweest. Hierdoor krijgt PSV toch nog één serieuze tegenstander voor het kampioenschap.

Ik hoop dat ze Barcelona treffen in de poule en een relatief zwakkere tegenstander uit pot 4.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#74
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk eindelijk eindelijk! echt fantastisch dit! wat een wedstrijd wat een spanning wat een sfeer, echt heerlijk!
Reply
#75
Ik zie net de indelingen van de verschillende potten voor de loting morgen.

Voor mij de mooiste loting:
1. Barcelona of Arsenal
2. Panathinaikos of Benfica
3. Ajax
4. Bursaspor of Hapoel Tel Aviv

Geen mooie loting:
1. Bayern Munchen
2. Real Madrid
3. Ajax
4. Roebin Kazan
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#76
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hehe, wat een pot, wat een spanning, die laatste minuten, die vrije trap in blessuretijd, tering wat een spanning.
Ajax werd het eerste half uur weggespeeld, maar vind het overdreven om te zeggen dat ze helemaal weggespeels werden. Ik vond de tweede helft tot de 2-0 Ajax een stuk beter.
Vond het een zeer goeie scheidsrechter, complimenten, die man moet topwedstrijden fluiten.

Heel erg knap doelpunt van Luis, een ogenschijnlijk onmogelijke hoek, zeker daar hij met de binnenkant links moet schieten.
Stekeleburg MOTM al ben ik het wel een beetje met WAF eens dat ze niet fantastich ingeschoten werden. Eriksen viel vandaag inderdaad door de mand, maar goeie ervaring voor hem dit. (met een veldspeler kan dit Peter Wink)

Damn wat ben ik blij!!!

Leuk ook om de eerste actie van Sulejmani te zien, die direcht beslissend is. Wellicht heeft Zjordanie ineens een bedrag van 10 miljoen over, je weet t nooit met die criminelen, al ben ik nog steeds van mening dat hij moet blijven
The great old Ludwig von...
Reply
#77
Ik gunde het Sulejmani ook enorm. Of ie nou naar Vitesse komt of bij Ajakkes blijft, die kerel verdient gewoon een goede prestatie waarmee hij een lange neus naar Jol kan trekken (want dat doet ie, dat geloof ik zo, letterlijk zelfs :yellow: ). Hopelijk gaat hij nog veel leuks laten zien, of in de Aarsrena of in het Gelredome.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#78
gittermaster Wrote:Eriksen viel vandaag inderdaad door de mand, maar goeie ervaring voor hem dit.
(met een veldspeler kan dit Peter Wink)

Keeper van Kiev gezien? 2 jaar jonger dan die Bizot! :p

Verder gefeliciteerd natuurlijk. Erg belangrijke zege. Miljoenen op de bank, selectie die in tact zal blijven en daarmee goede kans om volgend jaar weer CL te spelen. Als de eerste 11 een seizoenlang fit blijven tenminste, want mijn god wat een zaadbank weer gisteren.

Ik vond Ajax 2e helft niet beter dan in de 1e helft. Kiev heeft gewoon een conditioneel probleem en dat brak ze op. Waren 2e helft geen schim meer van de ploeg uit de 1e helft. Die shevchenko kan maar 1 helft vol gaan en Milevsky zag er ook niet afgetraind uit. Logisch dat Ajax het toen makkelijker had.

Overigens had Ajax in Kiev net zo goed een paar grote kansen, dus Kiev mag niet klagen. Over 2x90 minuten gezien terecht door vind ik.
Reply
#79
kuiper Wrote:En ik vond die penalty wel heel gemakkelijk gegeven hoor. Ik snap ook wel dat je als niet objectieve kijker oordeelt zoals je graag wilt, maar elke neutrale toeschouwer zal volgens mij toch zeggen dat het geen penalty was.

ik heb die pingel niet gezien.toen had ik hem uiteraard al uitgezet...

maar hij had ver daarvoor shev al een vrije trap moeten geven op het randje strafschopgebied, en hij liet erg vaak doorspelen, voor al bij verdedigende acties van ajakkes. en in de eerste helft stond die rechtsbuiten (gusev?) helemaal alleen voor steklevarken maar werd hij teruggefloten omdat hij emanuelson zou hebben laten struikelen. nou, daar kon hij weinig aan doen. en dan was er nog een dubieus moment, shev die alleen door kon gaan zeer ten onrechte werd teruggefloten voor buitenspel. echt een halve meter verkeerd gezien. maar dat was natuurlijk niet de fout van de scheids.


gitter Wrote:Ajax werd het eerste half uur weggespeeld, maar vind het overdreven om te zeggen dat ze helemaal weggespeels werden. Ik vond de tweede helft tot de 2-0 Ajax een stuk beter.

het was ook onbestaanbaar dat kev dat tempo nog een helft zou kunnen volhouden. voor ajakkes werd het voetballen makkelijker omdat dat loopvermogen een keer op is. normaal gesproken staan die gasten na een storm met 1 of 2-0 voor en dan kunnen ze lekker uitblazen. nu niet. gewoon erg knap om deze ploeg uit te schakelen. maar ook heel vervelend uiteraard.
Reply
#80
En meteen die CV vastleggen van Kiev, wat een sloper zeg!
Reply
#81
die nummer 34? yeps die zat er vervelend vaak tussen.
Reply
#82
Ik zou eerder eens naar die keeper informeren. :eeeek:
Reply
#83
Mac Wrote:die nummer 34? yeps die zat er vervelend vaak tussen.

Khacheridi ofzo toch?
Idd een beest zeg :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#84
CV en keeper maakte idd een erg fijne indruk. Keeper is 17, dat kan m.i. een grote worden!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
Peter Wrote:Ik zou eerder eens naar die keeper informeren. :eeeek:

Als je Steek hebt is dat onnodig.... Die CV is echt een beest, als je dan toch 'kopduels moet winnen' haal dan die gast!
Maar goed, daar hebben we tegenwoordig schOoijer voor...
Reply
#86
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Ik zou eerder eens naar die keeper informeren. :eeeek:

Als je Steek hebt is dat onnodig.... Die CV is echt een beest, als je dan toch 'kopduels moet winnen' haal dan die gast!
Maar goed, daar hebben we tegenwoordig schOoijer voor...

Ja maar dit is wel het laatste seizoen van Stekelenburg.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#87
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Ik zou eerder eens naar die keeper informeren. :eeeek:

Als je Steek hebt is dat onnodig.... Die CV is echt een beest, als je dan toch 'kopduels moet winnen' haal dan die gast!
Maar goed, daar hebben we tegenwoordig schOoijer voor...

Ik heb z'n nummer niet onthouden maar als je die kale in 't centrum bedoelt die nog ff woorden met Suarez had in de 1e helft dan geef ik je helemaal gelijk. Die was echt goed in de 1e helft. Het mooie was dat Kiev 9 van de 11 speler in topvorm had, enkel Shevy en Milevski waren drama.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Quote:Indeling potten:

Een: Internazionale (Ita), Barcelona (Spa), Manchester United (Eng), Chelsea (Eng), Arsenal (Eng), Bayern München (Dui), AC Milan (Ita), Olympique Lyon (Fra).

Twee: Werder Bremen (Dui), Real Madrid (Spa), AS Roma (Ita), Sjachtar Donetsk (Oek), Benfica (Por), Valencia (Spa), Olympique Marseille (Fra), Panathinaikos (Gri).

Drie: Ajax (Ned), Tottenham Hotspur (Eng), Glasgow Rangers (Scho), Schalke 04 (Dui), FC Basel (Zwi), Braga (Por), Kopenhagen (Den), Spartak Moskou (Rus).

Vier: FC Twente (Ned), Hapoel Tel Aviv (Isr), Roebin Kazan (Rus), Auxerre (Fra), CFR 1907 Cluj (Roe), Partizan Belgrado (Ser), Zilina (Slw), Bursaspor (Tur).

Voor zowel Ajax als Twente geldt dat je uit pot 1 tegen Arsenal of Lyon nog wel enige kans zou kunnen hebben en uit Pot 2 tegen Sjachtar, Marseille of die Grieken. Uit pot 3 zou ik voor Twente nog wel Basel, Braga of Kopenhagen willen loten en voor Ajax uit pot 4 is eigenlijk om het even. Misschien dat die Turken en Partizan het vervelendst zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#89
Pot 1 zou ik het liefste Milan hebben!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#90
Ja idd.. Of Lyon. Laatste jaren ook steeds minder sterk naar mijn idee..
Reply


Forum Jump: