The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
#91
je moet juist gewoon de sterkste uit pot 1 hebben. daartegen heb je niets te verliezen en bovendien is de kans groot dat ze ook de andere tegenstanders verslaan. hebbie tenminste een mooie pot. wat is er nou mooier dan messi in de stadion. het lijkt met wel een mooi contrast, zo'n goeie voetballer in zo'n lelijk stadion.
Reply
#92
Milan heb ik juist liever niet. Mogen misschien niet meer zo'n team hebben als vroeger maar ajax doet het traditioneel gewoon vrij slecht tegen italiaanse ploegen.

Arsenal heeft mijn persoonlijke voorkeur. Heb je eigenlijk ook niks tegen te verliezen en ik denk dat we nog wel een kansje maken om punten te pakken. Barcelona is een goeie tweede optie.

pot twee marseille of panathinaikos en pot 4 is me een beetje om t even. Meeste van die clubs ken ik gewoon te slecht om een goede inschatting te kunnen maken.
Reply
#93
Zit hier nog enig voorbehoud aan de loting of kunnen Ajakkes en de Tukkers ook in 1 poule komen?
En waarom is Ajax vanuit voorronde CL in pot 3 en Twente als landskampioen in pot 4?! :crazy:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#94
Marshall Wrote:Zit hier nog enig voorbehoud aan de loting of kunnen Ajakkes en de Tukkers ook in 1 poule komen?
En waarom is Ajax vanuit voorronde CL in pot 3 en Twente als landskampioen in pot 4?! :crazy:

Zijn dat serieuze vragen?

1) NEE, NATUURLIJK NIET! DAT HEEFT NOG NOOIT GEKUND!
2) Omdat Ajax, ondanks dat ze al 6 jaar niet meer in de CL spelen, op de UEFA-ranglijst een
stuk hoger staan dan FC Twente.

Geen dank.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#95
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Zit hier nog enig voorbehoud aan de loting of kunnen Ajakkes en de Tukkers ook in 1 poule komen?
En waarom is Ajax vanuit voorronde CL in pot 3 en Twente als landskampioen in pot 4?! :crazy:

Zijn dat serieuze vragen?

1) NEE, NATUURLIJK NIET! DAT HEEFT NOG NOOIT GEKUND!
2) Omdat Ajax, ondanks dat ze al 6 jaar niet meer in de CL spelen, op de UEFA-ranglijst een
stuk hoger staan dan FC Twente.

Geen dank.

Wat is dat nou voor bullshit?
Immers, als jij je door bovenstaande antwoord wilt profileren als voetbal goeroe dan gaat het zwaar mis...
Want, denk even goed na: NOOIT?!

Tevens vind ik het vreemd dat de coëfficiënt de pot bepaalt en niet de ranking waarmee men de Championsleague inkomt. Immers het is de CHAMPIONS league. Dan zou toch kampioenschap zwaarder moeten wegen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#96
Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Zit hier nog enig voorbehoud aan de loting of kunnen Ajakkes en de Tukkers ook in 1 poule komen?
En waarom is Ajax vanuit voorronde CL in pot 3 en Twente als landskampioen in pot 4?! :crazy:

Zijn dat serieuze vragen?

1) NEE, NATUURLIJK NIET! DAT HEEFT NOG NOOIT GEKUND!
2) Omdat Ajax, ondanks dat ze al 6 jaar niet meer in de CL spelen, op de UEFA-ranglijst een
stuk hoger staan dan FC Twente.

Geen dank.

Wat is dat nou voor bullshit?
Immers, als jij je door bovenstaande antwoord wilt profileren als voetbal goeroe dan gaat het zwaar mis...
Want, denk even goed na: NOOIT?!

Tevens vind ik het vreemd dat de coëfficiënt de pot bepaalt en niet de ranking waarmee men de Championsleague inkomt. Immers het is de CHAMPIONS league. Dan zou toch kampioenschap zwaarder moeten wegen?

Stel je niet aan! Als hier iemand zichzelf als voetbalkenner profileert ben jij het wel en dan zou je moeten weten dat er in de poulefases van de Champions League nog NOOIT twee clubs uit hetzelfde land bij elkaar in de poule hebben gezeten. Dat heeft niks te maken met het zijn van een goeroe, maar met het volgen van de Champions League in het algemeen en het opmerken van de feiten (loting voor poulefases) in het bijzonder.

En wat jij er van vindt is niet relevant; dit is wederom hoe het al jaaaaaaaaaaaren gaat.
Vroeger, toen de Champions League alleen nog kampioenen toeliet zou je een punt hebben gehad, maar toen was er ook geen doorstroming uit voorrondes of als 3e geplaatste clubs NA de voorronde naar de Uefa-cup/Europa-league. Los daarvan ben ik van mening dat er weer een toernooi zou moeten komen voor bekerwinnaars. Dat had altijd wel iets speciaals.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#97
real en ac milan lol.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
AC Milan
Real
Ajax
Auxerre


Inter
Werder
Tottenham
Twente

pfff.. wat een lotingen zeg, mazzel als 1 van de twee EL haalt. Voor de rest natuurlijk kansloos....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#99
Geweldige poule voor zowel Ajax als Twente, maar vooral voor de kijker!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Stel je niet aan! Als hier iemand zichzelf als voetbalkenner profileert ben jij het wel en dan zou je moeten weten dat er in de poulefases van de Champions League nog NOOIT twee clubs uit hetzelfde land bij elkaar in de poule hebben gezeten.

Ondanks dat dat een uitzondering was, paar jaar geleden zaten Liverpool en Chelsea bij elkaar in 1 poule. Dus wat nu nooit?

Mooie maar loodzware lotingen trouwens voor beiden. :Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
AC en Real is geweldig voor Ajax, ze hadden er alleen ff een kleintje bij moeten loten zodat EL veilig was.

Twente gewoon 6 mooie duels, maar zal ze niet veel punten opleveren.
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:Ik zou eerder eens naar die keeper informeren. :eeeek:

Als je Steek hebt is dat onnodig.... Die CV is echt een beest, als je dan toch 'kopduels moet winnen' haal dan die gast!
Maar goed, daar hebben we tegenwoordig schOoijer voor...

Ja die beer, Ooijer en Oleguer met zn 3en op de bank.. lekker dan. Confused Alderweireld en Vertonghen moet je als basis houden, anders vernietig je kapitaal.

Ik zou die keeper lekker achter Stekelenburg klaarstomen, maar die keeper is natuurlijk allang onhaalbaar. In Oekraine worden veel grotere salarissen betaald.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Want, denk even goed na: NOOIT?!

Tevens vind ik het vreemd dat de coëfficiënt de pot bepaalt en niet de ranking waarmee men de Championsleague inkomt. Immers het is de CHAMPIONS league. Dan zou toch kampioenschap zwaarder moeten wegen?

Stel je niet aan! Als hier iemand zichzelf als voetbalkenner profileert ben jij het wel en dan zou je moeten weten dat er in de poulefases van de Champions League nog NOOIT twee clubs uit hetzelfde land bij elkaar in de poule hebben gezeten.

Bocaloca Wrote:Ondanks dat dat een uitzondering was, paar jaar geleden zaten Liverpool en Chelsea bij elkaar in 1 poule. Dus wat nu nooit?

Dank je Boca, jij hebt in ieder geval nog een geheugen of een goede versie van google. Verder: I rest my case... Uiteraard is dit een uitzonderingssituatie maar het is wel degelijk gebeurt (kun je het je nog herinneren GZ?). Ik vraag niet voor niks "nooit?"...
Maar de man die op elke taalfouttechnische slak zout legt zal deze misvatting wel weer recht lullen...

Gerben Zonderland Wrote:En wat jij er van vindt is niet relevant; dit is wederom hoe het al jaaaaaaaaaaaren gaat.
Vroeger, toen de Champions League alleen nog kampioenen toeliet zou je een punt hebben gehad, maar toen was er ook geen doorstroming uit voorrondes of als 3e geplaatste clubs NA de voorronde naar de Uefa-cup/Europa-league. Los daarvan ben ik van mening dat er weer een toernooi zou moeten komen voor bekerwinnaars. Dat had altijd wel iets speciaals.
Wat is het nou voor bullshit argument dat het al jaaaaaaaren zo gaat? Als je dat als argument voor alles in je leven houdt wordt het een verdomd ingekakte zooi en word je op je 67e wakker achter je bureau in een hoekje van een of ander sufkutbedrijfje zonder dat iemand je ooit opgemerkt heeft.
Als iemands mening niet relevant is kan het discussieren ook afgeschaft worden... :nono: :eten:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Dank je Boca, jij hebt in ieder geval nog een geheugen of een goede versie van google. Verder: I rest my case... Uiteraard is dit een uitzonderingssituatie maar het is wel degelijk gebeurt (kun je het je nog herinneren GZ?). Ik vraag niet voor niks "nooit?"...
Maar de man die op elke taalfouttechnische slak zout legt zal deze misvatting wel weer recht lullen...

Heel simpel recht geluld: de uitzondering die de REGEL bevestigt. Als ik het mij goed herinner ( Undecided ) heeft de UEFA daarna ook beslist dat het nooit meer zo kan.

Marshall Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:En wat jij er van vindt is niet relevant; dit is wederom hoe het al jaaaaaaaaaaaren gaat.
Vroeger, toen de Champions League alleen nog kampioenen toeliet zou je een punt hebben gehad, maar toen was er ook geen doorstroming uit voorrondes of als 3e geplaatste clubs NA de voorronde naar de Uefa-cup/Europa-league. Los daarvan ben ik van mening dat er weer een toernooi zou moeten komen voor bekerwinnaars. Dat had altijd wel iets speciaals.
Wat is het nou voor bullshit argument dat het al jaaaaaaaren zo gaat? Als je dat als argument voor alles in je leven houdt wordt het een verdomd ingekakte zooi en word je op je 67e wakker achter je bureau in een hoekje van een of ander sufkutbedrijfje zonder dat iemand je ooit opgemerkt heeft.
Als iemands mening niet relevant is kan het discussieren ook afgeschaft worden... :nono: :eten:

Je mag er best iets van vinden, maar jij stelt een vraag, ik geef antwoord en dan zeg je dat je het er niet mee eens bent. Dat is niet relevant op dit moment en ik vrees voor je dat het ook nooit meer relevant gaat worden, gezien de kwamkwammersjeele belangen van het betaalde voetbal.
Wat jouw ingekakte leven met een treurige kantoorbaan bij een of andere sufkutbedrijfje ermee te maken heeft weet ik niet, maar misschien moet je eens een beroepskeuzetest doen. :beerbros:

En gebeurd is met een d. Hakkuh
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Yihaa! Daar is 'ie weer: Een slak met zout EN een jij-bak in één post! =D>
Je overtreft jezelf!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:Ondanks dat dat een uitzondering was, paar jaar geleden zaten Liverpool en Chelsea bij elkaar in 1 poule. Dus wat nu nooit?

Dank je Boca, jij hebt in ieder geval nog een geheugen of een goede versie van google. Verder: I rest my case... Uiteraard is dit een uitzonderingssituatie maar het is wel degelijk gebeurt (kun je het je nog herinneren GZ?). Ik vraag niet voor niks "nooit?"...
Maar de man die op elke taalfouttechnische slak zout legt zal deze misvatting wel weer recht lullen...

euh, boca?? [-X [-X :wink:



Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Dank je Boca, jij hebt in ieder geval nog een geheugen of een goede versie van google. Verder: I rest my case... Uiteraard is dit een uitzonderingssituatie maar het is wel degelijk gebeurt (kun je het je nog herinneren GZ?). Ik vraag niet voor niks "nooit?"...
Maar de man die op elke taalfouttechnische slak zout legt zal deze misvatting wel weer recht lullen...

Heel simpel recht geluld: de uitzondering die de REGEL bevestigt. Als ik het mij goed herinner ( Undecided ) heeft de UEFA daarna ook beslist dat het nooit meer zo kan.

NIet heel simpel rechtgeluld. Heel simpel uitgeluld zou je bedoelen.
Of jij het je goed herinnert doet er dus ook niet toe, want dat deed je dus niet, met je NOOIT 2 ploegen uit 1 land in 1 poule :-({|=
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:Ondanks dat dat een uitzondering was, paar jaar geleden zaten Liverpool en Chelsea bij elkaar in 1 poule. Dus wat nu nooit?

Dank je Boca, jij hebt in ieder geval nog een geheugen of een goede versie van google. Verder: I rest my case... Uiteraard is dit een uitzonderingssituatie maar het is wel degelijk gebeurt (kun je het je nog herinneren GZ?). Ik vraag niet voor niks "nooit?"...
Maar de man die op elke taalfouttechnische slak zout legt zal deze misvatting wel weer recht lullen...

euh, boca?? [-X [-X :wink:

Mea culpa, op een of andere wijze doet jouw avatar me altijd aan Boca denken. Had die niet ooit ook zo'n avatar ofzo?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
dat wordt een leuk passe partoutje...
Eerlijk gezegd zie ik als ras opportunist nog kansen ook. Milan moet kunnen als Ajax in vorm is.
Auxerre idem.
Madrid is one bridge to far, maar thuis kun je misschien nog met een gelijkspel wegkomen.
Groot voordeel van een loting als deze is dat de druk niet bij Ajax ligt, heerlijk als underdog de poulefase in
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:dat wordt een leuk passe partoutje...
Eerlijk gezegd zie ik als ras opportunist nog kansen ook. Milan moet kunnen als Ajax in vorm is.
Auxerre idem.
Madrid is one bridge to far, maar thuis kun je misschien nog met een gelijkspel wegkomen.
Groot voordeel van een loting als deze is dat de druk niet bij Ajax ligt, heerlijk als underdog de poulefase in


Wat gebruik jij nou voor achterlijke woorden?!
Underdog lekker en Amsterdammer zijn?!
Kom op zeg!
Word wel natuurlijk een kansloze missie dit.....
Denk dat ze max. 3 punten pakken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
madrid bedoel je? ja dat denk ik ook. ajax eerste met 14 punten natuurlijk.
Reply
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:dat wordt een leuk passe partoutje...
Eerlijk gezegd zie ik als ras opportunist nog kansen ook. Milan moet kunnen als Ajax in vorm is.
Auxerre idem.
Madrid is one bridge to far, maar thuis kun je misschien nog met een gelijkspel wegkomen.
Groot voordeel van een loting als deze is dat de druk niet bij Ajax ligt, heerlijk als underdog de poulefase in


Wat gebruik jij nou voor achterlijke woorden?!
Underdog lekker en Amsterdammer zijn?!
Kom op zeg!
Word wel natuurlijk een kansloze missie dit.....
Denk dat ze max. 3 punten pakken.

echt gelul hoor. tegen elke ploeg heb je kansen. ook tegen milan en madrid.
Reply
Marshall Wrote:
Jansoe Wrote:
Marshall Wrote:
Bocaloca Wrote:Ondanks dat dat een uitzondering was, paar jaar geleden zaten Liverpool en Chelsea bij elkaar in 1 poule. Dus wat nu nooit?

Dank je Boca, jij hebt in ieder geval nog een geheugen of een goede versie van google. Verder: I rest my case... Uiteraard is dit een uitzonderingssituatie maar het is wel degelijk gebeurt (kun je het je nog herinneren GZ?). Ik vraag niet voor niks "nooit?"...
Maar de man die op elke taalfouttechnische slak zout legt zal deze misvatting wel weer recht lullen...

euh, boca?? [-X [-X :wink:

Mea culpa, op een of andere wijze doet jouw avatar me altijd aan Boca denken. Had die niet ooit ook zo'n avatar ofzo?


Juh, lang geleden Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heerlijke loting, Milaan ga ik sowieso heen, Auxerre is nog even een optie.
Madrid is te kort op mn vakantie in .... Spanje ( &#((*#$(# ).
Reply
Fabian Wrote:Heerlijke loting, Milaan ga ik sowieso heen, Auxerre is nog even een optie.
Madrid is te kort op mn vakantie in .... Spanje ( &#((*#$(# ).

Kijk uit voor de bekers pis vanaf de 2e ring :cheers:
's middags lekker blikken bier kappen op il duomo, nice!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Adder Wrote:
gittermaster Wrote:dat wordt een leuk passe partoutje...
Eerlijk gezegd zie ik als ras opportunist nog kansen ook. Milan moet kunnen als Ajax in vorm is.
Auxerre idem.
Madrid is one bridge to far, maar thuis kun je misschien nog met een gelijkspel wegkomen.
Groot voordeel van een loting als deze is dat de druk niet bij Ajax ligt, heerlijk als underdog de poulefase in


Wat gebruik jij nou voor achterlijke woorden?!
Underdog lekker en Amsterdammer zijn?!
Kom op zeg!
Word wel natuurlijk een kansloze missie dit.....
Denk dat ze max. 3 punten pakken.

Met alle respect hoor, kansen uiteraard, maar je kunt toch niet ontkennen dat we hier de underdog zijn.... Ik vind dat best wel eens lekker... Zeker met zo'n jonge ploeg, lijkt me dat de druk daardoor wel ietsje afneemt...

Maar uuuuh, kansloze missie? Wat ben jij nou voor nep adammer? Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Zonder Vertonghen en Suarez naar Bernabeu en Anita-Urby vs. Sergio Ramos-C. Ronaldo. Damn ja dan mag je iig voor die pot wel spreken van een kansloze missie. :eeeek:
Reply
Peter Wrote:Zonder Vertonghen en Suarez naar Bernabeu en Anita-Urby vs. Sergio Ramos-C. Ronaldo. Damn ja dan mag je iig voor die pot wel spreken van een kansloze missie. :eeeek:

Zo best is die Ramos nou ook weer niet. Urby is aanvallend tov een verdedigende Ramos minstens even goed. Anita moet Ronaldo int begin van de wedstrijd ff lekker over zijn bolletje aaien, moet je eens opletten als zijn haar niet meer goed zit \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Misschien gaat Jol Enoh wel de opdracht geven om Ronaldo te dekken en gek te maken, zou ik geen verkeerde keuze vinden, De Zeeuw dan een verdedigendere rol...
The great old Ludwig von...
Reply
Stekelenburg

Wiel
Alderweireld
Ooijer
Anita

Enoh
de Zeeuw
Siem
Urby

Sulemani
Mounir

Niets mis mee toch?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Enoh zal dan wss binnen 10minuten met geel op zak zitten en dan is het ook niet meer lekker voetballen tegen Ronaldo. Ajax moet vol in de verdediging, hopen op 0-0. Dit was zo'n wedstrijd waar Rommedahl nog weleens nuttig had kunnen zijn.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: