The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
Zonder Janssen en Brama, wordt lastig... ik denk 2-0 verlies helaas
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
1-0 Tottenham door vd Vaart =D> =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Janko #-o
Reply
wilde het net typen OD, 2x nu... wat slecht zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik snap nu ook waarom die Rosales back staat. Die kan echt niet voetballen, haha. Met een beetje geluk sta je hier gewoon voor met rust, jammer.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Fucking hell wat een kansen. Ze hadden tegen Werder zes punten moeten halen en dan doe je gewoon mee.
Reply
Mooie variant bij die vrije trap na de rode kaart, maar waarom niet iemand anders dan Wisgerhof daar neerzetten?!
Reply
Hakkuh

Heerlijk zo in de slotfase en van richting veranderd. :razz:

Inter terug tot 1-2, die moeten eigenlijk nog even snel gelijk maken.

Edit: die Bale van de Spurs Notworthy
Reply
het was een erg leuke wedstrijd, die alle kanten op kon. ik vond bremen de tweede helft beter, ik vonde de beste kansen ook voor bremen, maar het blijft ongelooflijk dat ze zoveel ruimte weggaven. hoe dan ook, erg goed geprofiteerd van twente. geen moment in paniek geraakt. zo doe je dat.
Reply
Overdune Wrote:Mooie variant bij die vrije trap na de rode kaart, maar waarom niet iemand anders dan Wisgerhof daar neerzetten?!

Ik denk dat Ruiz in de hoek wilde krullen en dat Wisgherhof puur als afleiding daar stond, niet de intentie om hem in te spelen. Tijdens zijn aanloop liep Werder speler echter naar de verre paal om die hoek af te schermen en dus weg bij Wisgerhof. Ruiz ziet dit, weet dat de bal daar zo bijna niet meer in kan en speelt de nu vrije Wisgerhof daarom aan, die het vervolgens verneukt. Geen vooraf bedacht iets iig, denk ik.

Leuke wedstrijd btw =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zou kunnen idd, Mulder dacht dat het mss met opzet Wisgerhof was omdat ze niet zo op hem zouden letten als ze bij een aanvaller zouden doen. Denk idd toch het niet iets was wat ze vooraf bedacht hebben.
Reply
Mulder vond de inst van Tottenham ook gunstig voor Twente, haha
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ja hij draafde wel een beetje door door te zeggen dat dat gunstig was omdat Twente zo nog poulewinnaar kan worden en ze kunnen winnen bij Inter omdat ze thuis gelijkwaardig waren.
Reply
Feli Vret, en dat tegen 10 man.. Wink
Reply
Vond Chadli weer erg goed. Toch geeft dat voor mij aan dat bij Twente nog niet de echte topclubsfeer hangt. Zo'n jongen zou door de druk bij Ajax of PSV net als een Amrabat ten onder gaan. Amrabat was bij VVV veel talentvoller dan Chadli bij AGOVV. Nu heeft Chadli bij Twente in de topwedstrijden dingen laten zien die Amrabat nog niet heeft gedaan bij PSV. Blijft toch apart hoe zulke dingen gaan.

Hoe dan ook; wederom hulde Tukkers! Nu weer zonder Brama én Janssen. Ze blijven me verbazen.
Reply
Peter Wrote:Vond Chadli weer erg goed. Toch geeft dat voor mij aan dat bij Twente nog niet de echte topclubsfeer hangt. Zo'n jongen zou door de druk bij Ajax of PSV net als een Amrabat ten onder gaan. Amrabat was bij VVV veel talentvoller dan Chadli bij AGOVV. Nu heeft Chadli bij Twente in de topwedstrijden dingen laten zien die Amrabat nog niet heeft gedaan bij PSV. Blijft toch apart hoe zulke dingen gaan.

ben ik wel met je eens, maar als ik scout was zou ik die chadli ook wel aanbevelen. hij is niet alleen enorm balvaardig, hij heeft ook een beetje postuur. gewoon een grote stevige vent, dat zie je niet heel veel meer tegenwoordig.

hij doet me een beetje veel denken aan van persie, hij is iets logger.

weet iemand waar hij speelde bij agovv, want linksbuiten lijkt mij niet zijn ideale positie?
Reply
waf Wrote:weet iemand waar hij speelde bij agovv, want linksbuiten lijkt mij niet zijn ideale positie?

Ik weet het niet zeker maar volgens mij op 10. Bokila was toenertijd de plaaggeest voor menig verdediger op de linksbuiten bij AGOVV.

Chadli is mij een doorn in het oog. Heracles zat namelijk lange tijd achter hem aan en was dichtbij een handtekening. Maar wat zegt die voorzitter van ons, "Chadli is te duur". Later hoor je dat de buurman hem koopt voor 3 ton. Frustrerend.
Reply
Zat ik er ff naast. Heerlijke zege.

Hopen dat Ajax vanavond ook 3 punten kan pakken.

*droommodus* 2 nederlandse ploegen in de 8e finales *droommodus*
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het was een mooi feestje in Bremen.
Lekkere pot voetbal en eindelijk eens tegen 10 man gewonnen, klopt D'r An!

Nog een tripje naar Milaan voor de boeg, we doen nog volop mee. We kunnen zelfs eerste worden, haha dat zou wat zijn.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ongelooflijk wat een amatuerisme daar achterin bij Ajax. ALs ik zo'n goal tegen zou krijgen, zou ik epr direct stoppen. STaan gewoon 5 man te slapen, en dat op dit niveau!! Totaal onnodige nederlaag.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
gelukkig voor Ajax scoort Pedro Leon nog de gelijkmaker voor Madrid.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ekslem Wrote:Ongelooflijk wat een amatuerisme daar achterin bij Ajax. ALs ik zo'n goal tegen zou krijgen, zou ik epr direct stoppen. STaan gewoon 5 man te slapen, en dat op dit niveau!! Totaal onnodige nederlaag.

ook de gelijkmaker was natuurlijk een dekkingsfout.

volgens mij was het gewoon simpel: ajakkes werd afgetroeft op felheid. ze verloren te veel duels omdat auxerre zich de schompes liep en elke bal wilden winnen. dat vond ik wel kanp, want ze hielden dat erg lang vol. zo hebben ze het feit dat ze minder kwaliteit hebben verbloemd. minder kwaliteit op die pedretti na, want dat vind ik een goeie voetballer.

ik erger me er dan ook aan dat in de rust wordt gezegd dat ajakkes slecht speelt. dat kwam dus echt wel door de tegenstander. dat commentaar is dus imo niet objectief en dat zou op tv wel moeten.
Reply
wat mij weer eens heel erg opviel is het psychologische aspect...
Echt ongelooflijk hoe je de tweede helft zoveel druk kunt uitoefenen, kansen kunt creeeren en dan na de gelijkmaker ineens weer het veldoverwicht verliest.
Echt biza om te zien hoeveel invloed dat stukje psychologie heeft, Ik zei t al na die 1-1. "Laat ze nou ajb gewoon doordrukken, vast zetten en voor die 1-2 gaan, maar het was direct terughangen.

Overigens is die late gelijkmaker van Real wel lekker, maar veranderd volgens mij niet veel. Ajax moet beide wedstrijden winnen en dan zijn ze door.
Hoewel, nu kun je gelijkspelen thuis tegen MAdrid en moet je uit bij Milan winnen, volgens mij ben je dan ook door. Tenzij Auxerre van Real en milan wint...
Een ding is zeker, bij milan moet je winnen, dan mag je thuis tegen Real nog gelijk spelen, want onderling resultaat geldt boven doelsaldo toch?
The great old Ludwig von...
Reply
onderling res ja
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Verliezen in Auxerre en dan uit winnen bij Milan, waar hebben we het over?
Reply
mwoah, was nou niet zo onder de indruk van milan.
De kans is niet groot, maar het is zeker mogelijk. Ik denk dat Ajax thuis niet gaat verliezen van Real en het is best prettig dat je het tot de laatste wedstrijd dan in eigen hand hebt, al wordt inderdaad die laatste klus een moeilijke
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:mwoah, was nou niet zo onder de indruk van milan.
De kans is niet groot, maar het is zeker mogelijk. Ik denk dat Ajax thuis niet gaat verliezen van Real en het is best prettig dat je het tot de laatste wedstrijd dan in eigen hand hebt, al wordt inderdaad die laatste klus een moeilijke

Niet onder de indruk van Milan terwijl die thuis toch ook Real op een gelijkspel houden terwijl ze eigen op winst stonden..... Als je heel eerlijk en objectief kijkt is het mooi dat je nu op 4 punten staat maar ik denk dat zowel Ajax als Auxerre beide resterende wedstrijden verliezen waardoor je als 3e mooi door mag schuiven naar de EL.

Zoals het er nu voorstaat geef ik Twente meer kans om te overwinteren. Met een beetje geluk zit zelfs de CL er nog in maar dan moeten ze Tottenham wel volledig wegspelen en dat zie ik ze nou ook niet doen.....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
gittermaster Wrote:mwoah, was nou niet zo onder de indruk van milan.
De kans is niet groot, maar het is zeker mogelijk. Ik denk dat Ajax thuis niet gaat verliezen van Real en het is best prettig dat je het tot de laatste wedstrijd dan in eigen hand hebt, al wordt inderdaad die laatste klus een moeilijke

Niet onder de indruk van Milan terwijl die thuis toch ook Real op een gelijkspel houden terwijl ze eigen op winst stonden..... Als je heel eerlijk en objectief kijkt is het mooi dat je nu op 4 punten staat maar ik denk dat zowel Ajax als Auxerre beide resterende wedstrijden verliezen waardoor je als 3e mooi door mag schuiven naar de EL.

Zoals het er nu voorstaat geef ik Twente meer kans om te overwinteren. Met een beetje geluk zit zelfs de CL er nog in maar dan moeten ze Tottenham wel volledig wegspelen en dat zie ik ze nou ook niet doen.....

Tuurlijk wel, Tottenham wordt een eitje. Ik neem aan dat niet weer dezelfde scheids mag fluiten :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Op-ge-rold! Ze mogen hopen dat Real de laatste wedstrijd zijn sportieve plicht doet en van Auxerre wint. Alleen dan heeft Ajax nog een kansje op Europa League, want in deze vorm zie ik ze zeker niet uit winnen bij Milan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Real en Milan zullen allebei wel winnen. 3e plek is binnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: