The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions league 2010/2011
En jullie gaan meteen uit dat de commentator het juist heeft??
Was natuurlijk omdat ook Twe veel te vroeg inlipe, ik geloof Janko.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
3-3 na 63min, lekkere pot hoor! Jammer dat Twente alle goals tegen krijgt door persoonlijke fouten, de 1 nog dommer dan de andere.

Die voorzet van Theo voor de 2-2.. Notworthy Notworthy :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker potje voetbal gisteren. =D>

Zal vanavond wel anders zijn :cry:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Niet dus. 0-2. Leuk spel van Ajax, al ging AC er niet vol voor i guess.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee Snoeks was wel erg halleluja aan het doen gisteravond terwijl er nog veel te verbeteren viel. Maar goed ook al was het Milan B het blijft natuurlijk een zeer net resultaat.

Beetje jammer van die belachelijke schwalbe van Sulejmani alleen. Vraag me echt af hoe je je zoiets bedenkt op dat moment.
Reply
Mac Wrote:Beetje jammer van die belachelijke schwalbe van Sulejmani alleen. Vraag me echt af hoe je je zoiets bedenkt op dat moment.

die schwalbe heb ik niet gezien. wel die van sneuarez, die hem weer een wedstrijd kost. hij zal het nooit leren.

ik vond die keeper van milan niet slecht trouwens, lekker als je dat op de bank hebt zitten.
Reply
Leuke wedstrijd om te zien, ook een milan dat op 60% en ongemotiveerd speelt is altijd nog beter dan het NEC dat afgelopen week Ajax op een gelijkspel houd. Vond Ajax een stuk beter spelen dan de agelopen weken. Nu maar eens zien of ze dit vol kunnen houden.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
inderdaad, zeer matig en ongeinspireerd Milan, maar desondanks oogde Ajax imo fris. En ondanks het feit dat Milan niet gemotiveerd was, is het toch knap als je in San Siro het spel kunt maken.
@ Waf: Tja, hij werd toch echt vastgepakt hoor. Misschien moet ie niet gaan liggen, maar hij was op volle snelheid, ik vond dit niet zo erg een schwalbe itt vele anderen van hem od die van Sulejmani
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:@ Waf: Tja, hij werd toch echt vastgepakt hoor.

hij werd misschien geraakt, maar er was niets an de hand. hij ging pas liggen toen hij zag dat hij de bal niet meer kon halen.
Reply
daar ben ik dus echt niet van overtuigd...
In een slowmotion lijkt dat misschien wel zo, maar op volle snelheid leek het mij niet het geval. Misschien wel, hij heeft zijn naam niet mee en dat zal inderdaad snel tegen hem werken, maar ik ben er in dit specifieke geval echt niet van overtuigd
The great old Ludwig von...
Reply
In de herhaling vond ik het ook meer een schwalbe. Hij wordt vastgepakt (en wellicht uit balans gebracht) maar lijkt pas te vallen nadat hij de bal niet meer kan halen en zijn eigen been aantikt.

Eindelijk heeft die 4e (of 5e) man op de doellijn zijn nut gehad. Scheidsrechter corrigeert terecht dat Suljemani geen pingel krijgt en ook die bal die over de achterlijn rolt was niet geheel over de lijn. Als nu iedere doellijnscheidsrechter zo resoluut zijn hoofdscheidsrechter kan overtuigen krijgt Blatter misschien gelijk met geen elektronische hulpmiddelen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Volgens mij werd suarez zelfs heel licht op zn hak getikt waardoor hij vervolgens weer op zn eigen hak trapt. Maar goed dat was heel lastig te zien zelfs in de herhalingen.

@box: was dat wel zo? Ik had het idee dat de scheids zelf al gelijk door had dat het een schwalbe was. Dat Snoeks dat pas na 10 minuten doorhad is heel wat anders.
Reply
Iemand toevallig Milan - Tottenham gezien? (weet niet of het ook in de samenvatting terugkwam)
Die overtreding van ik meen Flamini. ALsnog 10 wedstrijden en dan die Gatusso. Wat een mongool :crazy:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Iemand toevallig Milan - Tottenham gezien? (weet niet of het ook in de samenvatting terugkwam)
Die overtreding van ik meen Flamini. ALsnog 10 wedstrijden en dan die Gatusso. Wat een mongool :crazy:

Zat idd in de samenvatting... Flamini had donkerrood moeten krijgen... dubbel gestrekt been :crazy: Die Gatusso spoort ook niet maar die assistent zal vast ook wel iets geroepen hebben. Vind zo'n tackle honderd keer erger dan een opstootje na de wedstrijd...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Dat hakje van Fabregas op rand 16, daar ga je toch kapot aan als medespeler? :crazy:
Reply
En Van Persie is ook lekker bezig. :| Tweede gele kaart gemist, maar die eerste was vanwege een domme wraakactie.

Edit: ik zie het nu terug, zure gele kaart voor doorspelen na een fluitsignaal.
Reply
Nadat hij ons de wereldtitel heeft gekost verneukt hij nu een zo goed als zekere kwartfinale CL voor Arsenal.

Als de druk groter wordt geeft Robin (en de rest van Arsenal) doorgaans niet thuis.

Zondag worden ze ff uit de FA Cup gekegeld en dan binnen 2 weken 3 prijzen adieu.
Reply
Dugarry Wrote:Nadat hij ons de wereldtitel heeft gekost verneukt hij nu een zo goed als zekere kwartfinale CL voor Arsenal.

Als de druk groter wordt geeft Robin (en de rest van Arsenal) doorgaans niet thuis.

Zondag worden ze ff uit de FA Cup gekegeld en dan binnen 2 weken 3 prijzen adieu.

oh ja joh, heeft hij ons de wereldtitel gekost. :roll:

gisteren was nauwelijks geel te noemen, maar het was wel dom. maar ook met van persie hadden ze geen voet aan de grond gekregen. arsenal werd helemaal scheel getikt, alleen jammer dat ze dat tikken tot de doellijn blijven doen.

arsenal is gewoon een ontiegelijke kutclub, vooral door het saaie kutpubliek. echt het ajakkes van engeland.
Reply
Naast dat v Persie zelden beslissend is in grote wedstrijden laat ie gister zien waarom hij nooit een echte wereldtopper zal worden. Eerste neemt ie al een dom risico op rood en de 2e, tsja... waarom nog schieten terwijl je weet dat je buitenspel staat??? Dat er volgens hem slechts een sec tussen fluiten en schieten zit, is met geel op zak voor mij geen argument.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Naast dat v Persie zelden beslissend is in grote wedstrijden laat ie gister zien waarom hij nooit een echte wereldtopper zal worden. Eerste neemt ie al een dom risico op rood en de 2e, tsja... waarom nog schieten terwijl je weet dat je buitenspel staat??? Dat er volgens hem slechts een sec tussen fluiten en schieten zit, is met geel op zak voor mij geen argument.

Die scheids heeft ws in de rust gezien / te horen gekregen dat het gewoon een rode kaart was. Slaan, hard/zacht, of een slaande beweging is gewoon rood.

Met 11 personen hadden ze in ieder geval meer kans op een counter met de 2-3 dan met 10 man.

@ waf: Het Arsenal publiek lijkt volgens jou op het Ajax publiek. De club zelf lijkt meer op ons cluppie Feyenoord, de laatste prijs is al jaren geleden en als het er op aan komt gaan ze huilen en kunnen ze de druk niet aan.

Calimero Arsenal Calimero Feyenoord Calimero
Reply
Dugarry Wrote:Die scheids heeft ws in de rust gezien / te horen gekregen dat het gewoon een rode kaart was. Slaan, hard/zacht, of een slaande beweging is gewoon rood.

Ik vraag me dus ook af wat en van wie zo'n scheids in de rust allemaal hoort. Ik gelof meteen dat hij te horen krijgt dat het rood was en dat hij dan (onbewust) de beslissing maakt / te horen krijgt dat de volgende kans op een gele kaart hij deze ook maar geeft / 'moet' geven...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Heb toen die docu "kill the ref." gezien en ze kunnen in de rust gewoon oveleggen met officials en ook even de beelden zien als ze willen. Camera's genoeg en ze zijn in de CL nu met 6 man in/langs het veld en nog 1 op de tribune.
Reply
Heb die doc. ook gezien idd, was erg interessant.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Heb die doc. ook gezien idd, was erg interessant.

sterker nog, was schitterend!
Reply
Trouwens wat een mongool is die Rossi van AS Roma... Had dieprood mogen zijn en vervolgens krijgt Srna ook nog eens geel, als je het over een scheidsrechter hebt die een dwaling maakte....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ondanks dat die Webb een giga droplul is in het veld heeft die gast wel humor en z'n familie ook.

Vooral die opmerking na het Poolse dreigement was geniaal.

Die Rosetti vond ik in die docu maar een tosti, pfff, wat een wieslippe.
Reply
waf Wrote:arsenal is gewoon een ontiegelijke kutclub, vooral door het saaie kutpubliek. echt het ajakkes van engeland.

Over saai kutpubliek gesproken, bij Barca zit ook 100.000 man, maar gezang ho maar.
Reply
Overdune Wrote:
waf Wrote:arsenal is gewoon een ontiegelijke kutclub, vooral door het saaie kutpubliek. echt het ajakkes van engeland.

Over saai kutpubliek gesproken, bij Barca zit ook 100.000 man, maar gezang ho maar.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ELsYyWiGQOc[/youtube]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Nu een paar keer geweest en bij Barca is er idd vaak alleen geluid van oude opaatjes die tekeer gaan tegen de scheids. Ok mooi!
Topwedstrijden zal het wellichta nders zijn...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Teveel toeristen bij Barca.

Bij Madrid, Valencia, Sevilla etc. zijn er veel meer echte supporters dan toeristen.

Topwedstrijden gaan veel socio's zelf, mindere wedstrijden verpatsen ze hun ticket aan toeristen.
Reply


Forum Jump: