The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Europa League 2010-2011
#61
Eerst thuis tegen Spartak of Zenith is vreselijk. Uit zijn die gasten alleen maar gevaarlijker. geven niets weg, totaal geen aanvallende intenties en messcherp in de counter. PSV gaat natuurlijk gewoon door. Utrecht heeft dit jaar al duidelijk gemaakt hoe de verhoudingen liggen tussen Nederland en Schotland.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Whaha nou zingt het publiek om Danny Koevermans.. waarschijnlijk dezelfde jongens die hem al 100x verkettert hebben als hij er wel in stond en weer eens niets bracht (ADO-thuis zijn ze alweer vergeten?). Kom op hé, je weet toch ondertussen wel dat Koevermans nog slechter is dan Berg? :roll:

Waar ik me ook aan irriteer is die commentatoren: "Iedereen is fit bij PSV, behalve Reis.". Dat heb ik de laatste weken al een paar keer gehoord, wat een onmogelijk zin. Dead
Reply
#63
centre court Wrote:Eerst thuis tegen Spartak of Zenith is vreselijk. Uit zijn die gasten alleen maar gevaarlijker. geven niets weg, totaal geen aanvallende intenties en messcherp in de counter.

Mooi dat Twente deze geslepen mensen toch maar mooi kapot kon spelen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
centre court Wrote:
centre court Wrote:Eerst thuis tegen Spartak of Zenith is vreselijk. Uit zijn die gasten alleen maar gevaarlijker. geven niets weg, totaal geen aanvallende intenties en messcherp in de counter.

Mooi dat Twente deze geslepen mensen toch maar mooi kapot kon spelen!

En jammer dat Ajax dat niet kon doen... Wel mooi van Ajax en ook PSV geef ik nog wel kansen. 2/3 naar de laatse 8, toch niet slecht lijkt mij.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#65
centre court Wrote:
centre court Wrote:Eerst thuis tegen Spartak of Zenith is vreselijk. Uit zijn die gasten alleen maar gevaarlijker. geven niets weg, totaal geen aanvallende intenties en messcherp in de counter.

Mooi dat Twente deze geslepen mensen toch maar mooi kapot kon spelen!

Mwa, ze wonnen met 3-0 en dat is uiteraard knap. Daar wil ik niets van zeggen, maar Zenit vergat ongeveer hetzelfde als wat Ajax deed en dat was scoren. Onvoorstelbaar wat een kansen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#66
We gaan lekker. Dead
Reply
#67
Twente heeft natuurlijk wel aan een goal genoeg weer, buiten het feit dat ze er ook nog één binnen mogen krijgen om uberhaupt een verlenging te moeten spelen. Ajax is klaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
De Zeeuw had beter een rood shirt aan kunnen trekken. Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd van Ajax zeg. Het ontbreekt ook totaal aanleiderschap bij wie dan ook.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#69
Tamata voor Manolev straks. Waarom niet Hutchinson rechtsback en Bakkal op het middenveld?
Reply
#70
Bakkal kan niets meer goed doen heb ik 't idee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Ondertusen wel 0-1, mooie goal. Hakkuh
Reply
#72
centre court Wrote:Bakkal kan niets meer goed doen heb ik 't idee.

Ik snap dat niet hoor. Tamata loopt ook gewoon te kloten.
Reply
#73
De Rangers zijn echt bagger, maar komen nu zowaar over de middenlijn. Nu even het hoofd erbij houden en die 0-1 vasthouden tot de rust.
Reply
#74
Kunnen we die Berg niet gewoon weggeven?

Edit: GVD, PSV loopt nu echt te kloten. Puur op wilskracht wat de Rangers nu doen, want voetballen kunnen ze nog steeds niet.
Reply
#75
Hakkuh

Wat een drukte hier trouwens. De hele dag gemekker, maar als er gevoetbald wordt is er niemand.
Reply
#76
waarschijnlijk voor de tv aan het kijken?
Reply
#77
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=lYU-SeVofHs&feature=player_embedded">http://www.youtube.com/watch?v=lYU-SeVo ... r_embedded</a><!-- m -->

Hahahahaha. Undecided
Reply
#78
Overdune Wrote:Tamata voor Manolev straks. Waarom niet Hutchinson rechtsback en Bakkal op het middenveld?

Omdat Hutchinson de best presterende middenvelder is, daar niet gemist en kan worden en juist niet zo geschikt is als back (al heeft hij daar uit nood al wel veel gespeeld dit jaar). In jou optie verzwak je je middenveld en je rechtsbackpositie. Met Tamata alleen de backpositie, terwijl Rangers toch zonder vleugelspelers opereert, dus dat kan best.
Reply
#79
Wie was die snelle gast dan waartegen Tamata speelde? Juist daar had je Hutchinson goed kunnen gebruiken. En ik denk dat Bakkal het minder slecht had gedaan op het middenveld tov van Hutchinson dan Tamata deed op rechtsback gisteren. Het is goed afgelopen, maar dat had heel goed anders kunnen zijn, zeker bij die 'assists' die hij gaf.
Reply
#80
QF's:

Porto-Spartak
Benfica-PSV
Villareal-Twente
Braga-Dinamo Kiev

Beide iig eerst uit.
Reply
#81
SF's:
Braga/Kiev-Benfica/PSV
Porto/Spartak-Villareal/Twente

Weer evt. een uitwedstrijd voor beide. Finale PSV-Twente ook mogelijk. =P~
Reply
#82
Overdune Wrote:SF's:
Braga/Kiev-Benfica/PSV
Porto/Spartak-Villareal/Twente

Weer evt. een uitwedstrijd voor beide. Finale PSV-Twente ook mogelijk. =P~

In zowel kwart- als halve finale beiden eerst uit! Meest gunstig mogelijke loting dus, alle 8 ploegen doen niet veel voor elkaar onder vind ik, clubs die eerst uit mogen hebben zeker een voordeel. Een NL-club in de finale kan zeker!
Reply
#83
ik denk dat porto, spartak, kiev en benfica substantieel beter zijn dan de nederlandse ploegen. villareal verrast ook altijd.

ik betwijfel of eerst uit een voordeel is.
Reply
#84
Het zou een voordeel zijn, maar in de achtste finales gingen 5 vd 8 ploegen die eerst thuis speelden door.
Reply
#85
Eerst uit is altijd een voordeel. Dat de betere ploegen de vorige ronde eerst thuis moesten en toch doorgingen doet gaat niets aan af.

Benfica en Porto kun je niet in één adem noemen waf, de 2e is vele malen sterker blijkt iedere week in de Portugese competitie. En Spartak is juist met Braga de zwakste broeder van de 8. Gewoon een matige ploeg die gisteren boven zichzelf uitsteeg. In de Arena waren ze waardeloos. Die redden het nooit tegen Porto.
Reply
#86
Peter Wrote:Eerst uit is altijd een voordeel. Dat de betere ploegen de vorige ronde eerst thuis moesten en toch doorgingen doet gaat niets aan af.

Benfica en Porto kun je niet in één adem noemen waf, de 2e is vele malen sterker blijkt iedere week in de Portugese competitie. En Spartak is juist met Braga de zwakste broeder van de 8. Gewoon een matige ploeg die gisteren boven zichzelf uitsteeg. In de Arena waren ze waardeloos. Die redden het nooit tegen Porto.

het is volstrekte onzin om hier als feit te presenteren dat eerst uit een voordeel zou zijn. laatste jaren is mij juist vaak het tegenovergestelde gebleken en hoewel ik vroeger ook dacht dat eerst uit een voordeel zou zijn, zijn mijn inzichten iig gewijzigd. dat komt met name door het soort voetbal dat tegenwoordig wordt gespeeld. 0-0 of 1-0 thuis is gewoon een goed resultaat in de eerste wedstrijd. voor sommige ploegen met een goed thuis publiek geldt misschien nog wel extra thuisvoordeel, maar voor hetzelfde geld ben je in de uitwedstrijd al uitgeschakeld en heb je daar niks aan. zenit bijvoorbeeld heeft echt pech gehad dat ze eerst uit moesten. andersom was naar mijn stellige overtuiging twente uitgeschakeld.

spartak is een onberekenbare ploeg. psvee is dat bijvoorbeeld niet. in dit rijtje zit psvee tegen de onderkant aan. ik denk ook dat spartak eruit gaat tegen porto, maar ik geef de winnaar van dat duel soweiso veel kans.

braga ken ik niet, ik weet alleen dat ze keurig liverpool hebben uitgeschakeld. daar met 0-1 winnen is gewoon knap en ik veronderstel dat het echt zo'n typisch luizig portugees ploegje is.
Reply
#87
waf Wrote:
Peter Wrote:Eerst uit is altijd een voordeel. Dat de betere ploegen de vorige ronde eerst thuis moesten en toch doorgingen doet gaat niets aan af.

Benfica en Porto kun je niet in één adem noemen waf, de 2e is vele malen sterker blijkt iedere week in de Portugese competitie. En Spartak is juist met Braga de zwakste broeder van de 8. Gewoon een matige ploeg die gisteren boven zichzelf uitsteeg. In de Arena waren ze waardeloos. Die redden het nooit tegen Porto.

het is volstrekte onzin om hier als feit te presenteren dat eerst uit een voordeel zou zijn. laatste jaren is mij juist vaak het tegenovergestelde gebleken en hoewel ik vroeger ook dacht dat eerst uit een voordeel zou zijn, zijn mijn inzichten iig gewijzigd. dat komt met name door het soort voetbal dat tegenwoordig wordt gespeeld. 0-0 of 1-0 thuis is gewoon een goed resultaat in de eerste wedstrijd. voor sommige ploegen met een goed thuis publiek geldt misschien nog wel extra thuisvoordeel, maar voor hetzelfde geld ben je in de uitwedstrijd al uitgeschakeld en heb je daar niks aan. zenit bijvoorbeeld heeft echt pech gehad dat ze eerst uit moesten. andersom was naar mijn stellige overtuiging twente uitgeschakeld.

spartak is een onberekenbare ploeg. psvee is dat bijvoorbeeld niet. in dit rijtje zit psvee tegen de onderkant aan. ik denk ook dat spartak eruit gaat tegen porto, maar ik geef de winnaar van dat duel soweiso veel kans.

braga ken ik niet, ik weet alleen dat ze keurig liverpool hebben uitgeschakeld. daar met 0-1 winnen is gewoon knap en ik veronderstel dat het echt zo'n typisch luizig portugees ploegje is.

Ik zeg ook bewust eerst specifiek dat ik de 8 ploegen ongeveer gelijkwaardig acht (Man. City en Zenit waren in mijn ogen de favorieten, maar die zijn eruit) en daarna dat uitvoordeel dan bestaat.

Mijn stellige overtuiging is dat Zenit Twente 9 van de 10x uitschakeld, ongeacht eerst uit of thuis, maar gewoon omdat ze beter zijn. Beide duels waren ze (veel) beter. Als Zenith niet al 3-0 verloren had de 1e pot waren ze nooit zo furieus 'dood of de gladiolen' begonnen als gister, maar veel voorzichter omdat de 0 dan heilig is. Juist dan had Twente kans gehad op een punt daar en vervolgens met het publiek thuis de boel afmaken.
Reply
#88
Peter Wrote:Ik zeg ook bewust eerst specifiek dat ik de 8 ploegen ongeveer gelijkwaardig acht (Man. City en Zenit waren in mijn ogen de favorieten, maar die zijn eruit) en daarna dat uitvoordeel dan bestaat.

buiten het feit dat ik het sommige ploegen gewoon hoger inschat dan andere, doet dat voor mij niet terzake.

inter en bayern vind ik ook gelijkwaardig, maar inter heeft imo gewoon een voordeel als ze thuis mogen beginnen.

als je thuis een redelijk resultaat neerzet kun je uit luizig voetballen. en dat is iets dat heel veel ploegen in europa doen.
Reply
#89
PSV heeft prima geloot vind ik, Twente wat zwaarder. Al met al beide niet kansloos en PSV maakt gewoon een goede kans op de finale. Benfica iig een flinke maat kleiner dan Porto.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
centre court Wrote:PSV maakt gewoon een goede kans op de finale.

[-o< De finale is echt in een droomstad qua sfeer, lekker een dag in Ierse pubs hangen en dan de pot.
Reply


Forum Jump: