The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Europa League 2010-2011
#91
En 1 van deze clubs gaat in NL kampioen worden... Undecided
Reply
#92
Denk dat Ajax alsnog de lachende 3e wordt!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#93
Peter Wrote:Eerst uit is altijd een voordeel. Dat de betere ploegen de vorige ronde eerst thuis moesten en toch doorgingen doet gaat niets aan af.

Benfica en Porto kun je niet in één adem noemen waf, de 2e is vele malen sterker blijkt iedere week in de Portugese competitie. En Spartak is juist met Braga de zwakste broeder van de 8. Gewoon een matige ploeg die gisteren boven zichzelf uitsteeg. In de Arena waren ze waardeloos. Die redden het nooit tegen Porto.

zo. duidelijk is gebleken dat eerst uit geen voordeel is, ook je opmerking dat het om gelijkwaardige ploegen gaat valt een beetje dood zo.....
Reply
#94
Haggie Wrote:Denk dat Ajax alsnog de lachende 3e wordt!

O ja want die waren goed tegen Heracles, dat is waar. Die winnen NEC-uit, Heerenveen-uit en Twente-thuis niet alle 3.
Reply
#95
waf Wrote:
Peter Wrote:Eerst uit is altijd een voordeel. Dat de betere ploegen de vorige ronde eerst thuis moesten en toch doorgingen doet gaat niets aan af.

Benfica en Porto kun je niet in één adem noemen waf, de 2e is vele malen sterker blijkt iedere week in de Portugese competitie. En Spartak is juist met Braga de zwakste broeder van de 8. Gewoon een matige ploeg die gisteren boven zichzelf uitsteeg. In de Arena waren ze waardeloos. Die redden het nooit tegen Porto.

zo. duidelijk is gebleken dat eerst uit geen voordeel is, ook je opmerking dat het om gelijkwaardige ploegen gaat valt een beetje dood zo.....

Eerst uit had een voordeel geweest voor PSV, als die 4-1 niet viel had ik PSV nog een prima kans gegeven thuis voor een 2-0.

Van gelijkwaardigheid was gisteren verder geen sprake inderdaad, maar in Eindhoven kan het spelbeeld evengoed precies andersom zijn.
Reply
#96
Peter Wrote:Eerst uit had een voordeel geweest voor PSV, als die 4-1 niet viel had ik PSV nog een prima kans gegeven thuis voor een 2-0.

dat is nu precies het lekkere van eerst thuis. als je een tegengoal krijgt moet je nog ff doorstoempen.

ik denk dat real en barca ook blij waren met eerst thuis trouwens...

Quote:Van gelijkwaardigheid was gisteren verder geen sprake inderdaad, maar in Eindhoven kan het spelbeeld evengoed precies andersom zijn.

dat kan natuurlijk, hoewel ik denk dat psvee dit niet kan opbrengen.

toch denk ik dat je benfica en villareal gewoon hebt onderschat en de nl ploegen hebt overschat.
Reply
#97
Fucking hell. Sad

Ik hoor het Rutten nog zo zeggen: "Over het resultaat valt weinig te zeggen, alle ploegen in deze fase van het toernooi zijn nagenoeg gelijkwaardig aan elkaar."

cry
Reply
#98
waf Wrote:
Peter Wrote:Eerst uit had een voordeel geweest voor PSV, als die 4-1 niet viel had ik PSV nog een prima kans gegeven thuis voor een 2-0.

dat is nu precies het lekkere van eerst thuis. als je een tegengoal krijgt moet je nog ff doorstoempen.

ik denk dat real en barca ook blij waren met eerst thuis trouwens...

Quote:Van gelijkwaardigheid was gisteren verder geen sprake inderdaad, maar in Eindhoven kan het spelbeeld evengoed precies andersom zijn.

dat kan natuurlijk, hoewel ik denk dat psvee dit niet kan opbrengen.

toch denk ik dat je benfica en villareal gewoon hebt onderschat en de nl ploegen hebt overschat.

8-[ Had al 4-0 kunnen staan. Benfica heeft nu de off-day die PSV vorige week had. Afellay is terug op het middenveld trouwens vandaag.

O en nee ik zit niet in het stadion inderdaad, en nee ik denk niet dat PSV doorgaat ondanks de 2-0 stand nu.
Reply
#99
Stadion was 1e helft best leuk. Dudzak had de 3-0 moeten maken. 2-1 flinke domper, en 2e helft was het gewoon klaar.

Lens in de spits vind ik wel een verademing. Stuk meer dreiging.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Eerst uit had een voordeel geweest voor PSV, als die 4-1 niet viel had ik PSV nog een prima kans gegeven thuis voor een 2-0.

dat is nu precies het lekkere van eerst thuis. als je een tegengoal krijgt moet je nog ff doorstoempen.

ik denk dat real en barca ook blij waren met eerst thuis trouwens...

Quote:Van gelijkwaardigheid was gisteren verder geen sprake inderdaad, maar in Eindhoven kan het spelbeeld evengoed precies andersom zijn.

dat kan natuurlijk, hoewel ik denk dat psvee dit niet kan opbrengen.

toch denk ik dat je benfica en villareal gewoon hebt onderschat en de nl ploegen hebt overschat.

8-[ Had al 4-0 kunnen staan. Benfica heeft nu de off-day die PSV vorige week had. Afellay is terug op het middenveld trouwens vandaag.

O en nee ik zit niet in het stadion inderdaad, en nee ik denk niet dat PSV doorgaat ondanks de 2-0 stand nu.

maar het stond geen 4-0. het stond 2-0 en het werd 2-2. had benfica en offday? had psvee wel een offday? of was het een offweek?

hoe het ook zij, het verschil is dus kennelijk dat benfica met en offday gelijkspeelt en psvee met 4-1 de bietenbrug op gaat.
de ploegen zijn dus niet gelijkwaardig. ook twente is veel minder dan villareal. bepaald geen schande trouwens.
Reply
Ekslem Wrote:Stadion was 1e helft best leuk. Dudzak had de 3-0 moeten maken. 2-1 flinke domper, en 2e helft was het gewoon klaar.

Lens in de spits vind ik wel een verademing. Stuk meer dreiging.

lijkt me geweldig. stel je nou toch eens voor zeg, je sleept die 3-0 of 4-0 eruit en je zit niet in het stadion....
Reply
Overdune Wrote:SF's:
Braga/Kiev-Benfica/PSV
Porto/Spartak-Villareal/Twente

Weer evt. een uitwedstrijd voor beide. Finale PSV-Twente ook mogelijk. =P~

Weet iemand waarom het gisteren Braga-Benfica was?? Viel me opeens op, Benfica/PSV had toch eerst uit geloot? Nooit eerder gezien dat zoiets gewijzigd kon worden. :-k
Reply
Eej dat mannetje op de achterlijn is een keer nuttig. Maar waarom strootman dan weer een kaart krijgt....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
1.PSV - Trabzonspor / Stoke City - Valencia
2.AZ - Anderlecht / Udinese - Paok
3.FC Twente - S. Boekarest / Plzen - Schalke04
4.Ajax - Man Utd / Bilboa - L.Moskou

1. 1e lastig, 2e nog lastiger!
2. 1e lastig, 2e nog lastiger!
3. 1e te doen, FCT - Schalke zou leuk zijn!
4. 1e niet te doen, 2e niet van belang!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alle nederlandse clubs gaan door! Man Utd speelt in de EL net als Spurs met een B-team. Dat heeft Ferguson vorige week al gezegd. Datzelfde B-team verloor in de League Cup van Crystal Palace. Engelse clubs vinden de EL totaal onbelangrijk. PSV moet wel op die spits letten (Burak Yilmaz) want die is levensgevaarlijk. Steaua is geen topteam meer dus verwacht geen problemen voor Twente. AZ-Anderlecht komt ook goed
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Laten we het Stilletjes hopen, Stille. Ik ben er niet zo van overtuigd om eerlijk te zijn.,...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
goffer, wat een geweldige loting voor ajakkes. een goedmakertje van de uefa zeker? ik had ze lokomotiv plovdiv gegund. en zeker niet kansloos, ook niet tegen de sterkste elf, want zelfs basel wint van manu.

psvee heeft zoals altijd weer een saaie onberekenbare turkse kutclub als tegenstander, ook twente mag klagen hoewel steaua nog wel een mooie naam uit het verleden is.

az anderlecht is een prachtig affiche!

lyon trouwens tegen apoel. goh, als ajakkes door was gegaan hadden ze nog wel een ronde kunnen winnen. hoeveel mio lopen ze nou in totaal mis?
Reply
Stille Wrote:PSV moet wel op die spits letten (Burak Yilmaz) want die is levensgevaarlijk.

daar moet je gewoon willems of manolev tegen zetten, dan zie je hem heel de wedstrijd niet.
Reply
Prima loting voor Ajax, leuke pot en niet kansloos. Az tegen Anderlecht is ook gewoon een leuke loting.
PSV en Twente vind ik beetje saai maar die komen een ronde later Valencia en Schalke tegen en dan is alles weer goed.

Had Ajax ook Apoel kunnen loten zoasl Lyon nu gedaan heeft of waren ze in een andere beker terechtgekomen, anders mogelijk extra zuur dat we uitgeschakeld zijn. Al is dat Apoel helemaal zo zwak nog niet.

Een heel voorzichtig kijken of er de 23e februari een tochtje Manchester te boeken is.......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
het is toch weer te zot voor worden.
Een kaartje voor mijn eigen plek voor europa league 72 euro.
Krijg lekker de tering, ik ga gewoon niet!
Het moet echt een keer afgelopen zijn met die belachelijke prijzen
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:het is toch weer te zot voor worden.
Een kaartje voor mijn eigen plek voor europa league 72 euro.
Krijg lekker de tering, ik ga gewoon niet!
Het moet echt een keer afgelopen zijn met die belachelijke prijzen

voor jou 10 anderen! alle provicialen die lekker willen gloryhunten komen graag naar het stadion. ik ken er zat! en als het uitverkocht raakt heeft ajakkes gewoon gelijk.
Reply
Dan gaan die anderen maar lekker.
Ik ga echt gewoon niet. Pleur maar lekker op, met die belachelijke kutprijzen!
En dan adverteren met "kaarten vanaf 31". Ja dat is de rolstoeltribune. De rest is minimaal 12 euro duurder.
The great old Ludwig von...
Reply
72 euro cry

Dat is bijna net zo duur als een CL passe-partout bij PSV een paar jaar terug. Undecided
Reply
gittermaster Wrote:Dan gaan die anderen maar lekker.
Ik ga echt gewoon niet. Pleur maar lekker op, met die belachelijke kutprijzen!
En dan adverteren met "kaarten vanaf 31". Ja dat is de rolstoeltribune. De rest is minimaal 12 euro duurder.

het is gewoon veel geld, en zeker als je 0-3 de bietenbrug op gaat is het zuur.

maar stel nou dat je 3-0 wint, dan is het toch kut dat je er niet bij was?

bij feyenoord zou dit niet gebeuren denk ik, ajakkes is gewoon een veel te koude club die provinciale gloryhunters in het stadion verkiest boven de trouwe aanhang.
Reply
PSV is ook altijd belachelijk duur, maar 72 euries voor 1 pot is wel heel veel.
Betaalde ik trouwens ook voor het uitvak bij Arsenal, maar daar liggen de prijzen sowieso een stuk hoger als ik me niet vergis. Manchester uit was ook maar iets goedkoper.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:PSV is ook altijd belachelijk duur, maar 72 euries voor 1 pot is wel heel veel.
Betaalde ik trouwens ook voor het uitvak bij Arsenal, maar daar liggen de prijzen sowieso een stuk hoger als ik me niet vergis. Manchester uit was ook maar iets goedkoper.

voor 72 euro in het uitvak bij arsenal-psvee in een van de mooiste stadions ter wereld...

dan vind ik het opeens niet zo duur...
Reply
71 euro is echt bizar inderdaad. Mijn plek is gelukkig 'maar' 44 euro en dan is er nog een kortingsbon te downloaden van 10 euro (<!-- m --><a class="postlink" href="http://ajaxwaardebon.nl/pageid=114">http://ajaxwaardebon.nl/pageid=114</a><!-- m -->). Uiteindelijk 35 euro dus daarvoor ga ik het wel doen maar het blijft belachelijk.
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:PSV is ook altijd belachelijk duur, maar 72 euries voor 1 pot is wel heel veel.
Betaalde ik trouwens ook voor het uitvak bij Arsenal, maar daar liggen de prijzen sowieso een stuk hoger als ik me niet vergis. Manchester uit was ook maar iets goedkoper.

voor 72 euro in het uitvak bij arsenal-psvee in een van de mooiste stadions ter wereld...

dan vind ik het opeens niet zo duur...

Was het idd ook meer dan waard Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mijn plek is tegen de 6 tientjes, en de korting had ik al gebruikt met mijn CL passe partout.
Te bizar voor woorden dat de CL kaarten gewoon goedkoper waren dan die voor de EL.

Vind het wel geschoten deze keer.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
70 euro voor 1 wedstrijd is bizar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: