The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ajakkes-inter mailand
#1
[Image: 09.jpg]

lunaticnews Wrote:410 maakt zichzelf weer belachelijk

Dat kindervak 410 niet echt bekend staat om het hoge niveau is al langer bekend. Vuurwerk richting eigen spelers gooien, rotzooi naar beneden gooien waar eigen supporters zitten en een herdenking voor een niet bestaande supporter zijn slechts enkele voorbeelden. Zelfs de f-side vond dat de maat vol was en dreigde met ingrijpen.

Veel geleerd hebben de kinderen van vak 410 echter niet. Gisteren hing er namelijk bij de C(?)L-wedstrijd tegen Inter een lachwekkend spandoek. In de aRENa hing een meterslang spandoek met de tekst: `I Migliori clienti di mia madre sono i tofisi dell´Inter´. Deze tekst betekent zoveel als ´De beste klanten van mijn moeder zijn de tifosi van Inter´.

Wij zijn benieuwd wat de verschillende moeders van de kinderen van vak 410 hiervan vinden. Dat het uitvak aanstaande zondag bij de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo gesloten blijft, zal ze echter niet slecht uitkomen, omdat de meesten na gisteravond wel huisarrest zullen hebben.

Vak 410, het grootste lachertje op supportersgebied...

Undecided Undecided Undecided
Reply
#2
HEHE :lol: :lol:
Reply
#3
Hehe, ik ben helemaal geen Inter-fan!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
waarom is die return eigenlijk pas volgende week ?
Reply
#5
Omdat ze geen tijd hadden om morgenmiddag al die zwart-blauwe snippers weg te halen voordat er savonds zwart-rode neergegooid gaan worden..
Reply
#6
whahahahahaha, prutsers
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
haha niveau hoor hebben ze daar =D> :^o :lol:
Rotterdam...voetbalstad NR. 1 van Nederland
Reply
#8
Ze wilden gewoon extra rust omdat ze dit weekend tegen PSV moeten, en anders geen kans zouden maken...
Bangkok resident.
Reply
#9
Ricochan Wrote:Ze wilden gewoon extra rust omdat ze dit weekend tegen PSV moeten, en anders geen kans zouden maken...

3 punten inlopen op PSV of een ronde verder in de CL..... hmmmm moeilijke keuze zeg :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#10
Davydoff Wrote:
Ricochan Wrote:Ze wilden gewoon extra rust omdat ze dit weekend tegen PSV moeten, en anders geen kans zouden maken...

3 punten inlopen op PSV of een ronde verder in de CL..... hmmmm moeilijke keuze zeg :!:

20 of 17 punten achter maakt inderdaad weinig uit. was de achterstand 6 punten, dan had ik 100% zeker voor de 3 punten gekozen.
Reply
#11
T00L Wrote:
Davydoff Wrote:
Ricochan Wrote:Ze wilden gewoon extra rust omdat ze dit weekend tegen PSV moeten, en anders geen kans zouden maken...

3 punten inlopen op PSV of een ronde verder in de CL..... hmmmm moeilijke keuze zeg :!:

20 of 17 punten achter maakt inderdaad weinig uit. was de achterstand 6 punten, dan had ik 100% zeker voor de 3 punten gekozen.

En Ajax heeft natuurlijk geen rust nodig... Ajax heeft The Hunt :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#12
Davydoff Wrote:
T00L Wrote:
Davydoff Wrote:
Ricochan Wrote:Ze wilden gewoon extra rust omdat ze dit weekend tegen PSV moeten, en anders geen kans zouden maken...

3 punten inlopen op PSV of een ronde verder in de CL..... hmmmm moeilijke keuze zeg :!:

20 of 17 punten achter maakt inderdaad weinig uit. was de achterstand 6 punten, dan had ik 100% zeker voor de 3 punten gekozen.

En Ajax heeft natuurlijk geen rust nodig... Ajax heeft The Hunt :!:


Zelfs stuntelhaar kan ze tegen PSV niet redden.
Reply
#13
Waf en Lunaticnews zijn nog dommer dan een ezel...

Waar hing dit spandoek.... Icon_question

Juist ja, ZUID...
Maar ja, Amsterdamse humor snappen ze al helemaal niet in verrotterdom, laat staan humor... #-o
Reply
#14
Het blijft een slecht spandoek!
Reply
#15
Fabian Wrote:Waf en Lunaticnews zijn nog dommer dan een ezel...

Waar hing dit spandoek.... Icon_question

Juist ja, ZUID...
Maar ja, Amsterdamse humor snappen ze al helemaal niet in verrotterdom, laat staan humor... #-o

tuurlijk, nu ben ik dom. ik weet ook lekker de weg in die sporthal :roll: en hoe kan lunatic nou weten dat vak 410 dat spandoek helemaal aan de andere kant gaat hangen? wel begrijpelijk, kunnen ze er mooi foto's van nemen (en is het beter zichtbaar voor de interfans, die zich ook wel krom gelachten zullen hebben?). Undecided

djiez, want een sukkelpost fabian. zeg dan niets. :|of pak het enige juiste smiley, namelijk :oops:
Reply
#16
Jouw post raakt kant noch wal, klopt niet en is daardoor pertinent onjuist.
Vervolgens ga jij mijn post een 'sukkelpost' noemen, knap!!

Wederom lul je je, via de welbekende omwegen en aftakkingen, jezelf weer helemaal krom! Je teksten worden steeds zwakker, evenals je omwegen... =D>
Reply
#17
Fabian Wrote:Jouw post raakt kant noch wal, klopt niet en is daardoor pertinent onjuist.
Vervolgens ga jij mijn post een 'sukkelpost' noemen, knap!!

Wederom lul je je, via de welbekende omwegen en aftakkingen, jezelf weer helemaal krom! Je teksten worden steeds zwakker, evenals je omwegen... =D>

:roll: heb je aan de pillen gezeten of zo? de ouderwetse fabiankerd die denkt dat hoe harder hij schreeuwt hoe meer gelijk hij heeft.

wat klopt er niet aan mijn post, ga je dat nog uitleggen?
postte ik niet een quote? waarom raakt die kant noch wal?
hing dat spandoek niet in die sporthal tijdens die wedstrijd?
is dat spandoek soms niet de overtreffende trap van lompheid? (oh nee, het was humor!)
denk je dat mij het wat interesseeert wie hem gemaakt/opgehangen heeft, als ik kan kiezen tussen een mongool of een nog grotere mongool?
denk je dat het mij wat interesseert aan welke kant van die sfeerloze kutbak dat ding hing?
Reply


Forum Jump: