The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




excelsior-feyenoord
#1
Heerlijke ontknoping...
Maar die Bahia zeg; heb eens de hele wedstrijd gezien, maar wat was hij slecht vandaag zeg. Feyenoord verdiende natuurlijk wel een gelijkspel en drongen aan op de winnende, maar excelsior speelde over de hele pot iets beter imo. Gelijkspel was terecht, maar dit is natuurlijk een erg fijn resultaat...
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Verrassend! Heb niks van de wedstrijd gezien maar ik neem aan dat Feyenoord erg matig heeft gespeeld? Knap herstel van Excelsior na een ruime nederlaag bij concurrent De Graafschap.
Reply
#3
taj als je meteen in de eerste 2 wedstrijden tegen 2 concurrenten speelt moet je die tweede wel winnen als je die eerste al verloren hebt
The great old Ludwig von...
Reply
#4
Tim de Cler:
Die zien we nooit meer... terug!
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Ben benieuwd wat die gezegd heeft in de rust. :eeeek:
Reply
#6
Been was iig heel duidelijk:"als het aan mij ligt hoef ik 'm nooit meer te zien".
Ben dan idd wel benieuwd wat de Cler allemaal gezegd (gedaan?) heeft.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#7
de nieuwe Wrote:Been was iig heel duidelijk:"als het aan mij ligt hoef ik 'm nooit meer te zien".
Ben dan idd wel benieuwd wat de Cler allemaal gezegd (gedaan?) heeft.

Hij schijnt gezegd te hebben dat hij helemaal niet slecht speelde, terwijl Been vond dat het hele team slecht speelde. Daar kan je een meningsverschil over hebben, maar het is natuurlijk niet verstandig om je trainer/coach tegen te spreken in de rust van een wedstrijd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#8
Nou Ajax, sla je slag.
Voor de breedte kun je dan de cler ook wel gebruiken en zal ook wel gratis zijn. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#9
gittermaster Wrote:Heerlijke ontknoping...
Maar die Bahia zeg; heb eens de hele wedstrijd gezien, maar wat was hij slecht vandaag zeg. Feyenoord verdiende natuurlijk wel een gelijkspel en drongen aan op de winnende, maar excelsior speelde over de hele pot iets beter imo. Gelijkspel was terecht, maar dit is natuurlijk een erg fijn resultaat...

zo feyenoord heeft 3-2 gewonnen. feyenoord 2 dan.

en pleur toch op man met je heerlijke ontknoping. die gasten kregen veel te veel, en feyenoord kreeg de verdiende loon. maar goed, als het nederlands elftal dit soort afbraak/countervoetbal speelt, spreekt iedereen er schande van, en als exceslior zo speelt 'speelt het beter'. wat een gelul, ze hebben gewoon meer ruimte om te voetballen. goeie maar voor de hand liggende tactiek.

bahia was idd erg matig, maar dat komt ook door het type spel dat feyenoord opgelegd kreeg. het is al zo'n klein veld daar, heel erg smal, en dan is het voor excelsior een stuk makkelijker om gewoon in de weg te lopen en ta counteren. dan is bahia niet de meest ideale verdediger. helemaal als je dan tegen 0-1 aan loopt, loop je achter de feiten aan. kom je met meer geluk dan wijsheid op 1-2, moet je natuurlijk wel ff geconcentreerd blijven.

maar concentratie in de 2de helft was ver te zoeken. ik heb zo maar het gevoel dat het akkefietje in de rust daar mee te maken heeft gehad. maar hoe fer na rust tot 3 maal toe een bal verspeelde, was echt onthutsend.
Reply
#10
Het was een leuke wedstrijd.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Vret Mien Gras Wrote:Het was een leuke wedstrijd.

er gebeurde wat voor beide doelen, maar het wsa natuurlijk wel gewoon slecht.
Reply
#12
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Heerlijke ontknoping...
Maar die Bahia zeg; heb eens de hele wedstrijd gezien, maar wat was hij slecht vandaag zeg. Feyenoord verdiende natuurlijk wel een gelijkspel en drongen aan op de winnende, maar excelsior speelde over de hele pot iets beter imo. Gelijkspel was terecht, maar dit is natuurlijk een erg fijn resultaat...

zo feyenoord heeft 3-2 gewonnen. feyenoord 2 dan.

en pleur toch op man met je heerlijke ontknoping. die gasten kregen veel te veel, en feyenoord kreeg de verdiende loon. maar goed, als het nederlands elftal dit soort afbraak/countervoetbal speelt, spreekt iedereen er schande van, en als exceslior zo speelt 'speelt het beter'. wat een gelul, ze hebben gewoon meer ruimte om te voetballen. goeie maar voor de hand liggende tactiek.

bahia was idd erg matig, maar dat komt ook door het type spel dat feyenoord opgelegd kreeg. het is al zo'n klein veld daar, heel erg smal, en dan is het voor excelsior een stuk makkelijker om gewoon in de weg te lopen en ta counteren. dan is bahia niet de meest ideale verdediger. helemaal als je dan tegen 0-1 aan loopt, loop je achter de feiten aan. kom je met veel geluk en wijsheid op 1-2, moet je natuurlijk wel ff geconcentreerd blijven.

maar concentratie in de 2de helft was ver te zoeken. ik heb zo maar het gevoel dat het akkefietje in de rust daar mee te maken heeft gehad. maar hoe fer na rust tot 3 maal toe een bal verspeelde, was echt onthutsend.

Mwoah, ik vond het dus WEL een heerlijke ontknoping en vind zeker niet dat ze veel te veel kregen. Misschien ietsje teveel, maar zeker niet veel te veel. De vergelijking met oranje en Excelsior is natuurlijk een slechte. Dat iedereen er bij oranje schande van spreekt komt omdat het verwachtingspatroon anders is. BIj Excelsior is dat niet het geval. Excelsior heeft gewoon meer kansen gehad dan Feyenoord. Ik vond Excelsior ook echt beter spelen. Maar goed "beter spelen" is natuurlijk relatief.

Ben het met je eens dat het de Cler incident ongetwijfeld invloeg heeft gehad, al zou je als dat het geval is verwachten dat dit direct na rust tot uiting komt en niet in het laatste kwartier.
The great old Ludwig von...
Reply
#13
Quote:Adempauze voor De Cler na gesprek met Beenhakker

16/08/2010 11:21

Om de gemoederen wat tot bedaren te brengen hoeft Tim de Cler zich een paar dagen niet te melden bij Feyenoord. De linksback kwam zondag in aanvaring met trainer Mario Been. Been was laaiend over het gedrag van De Cler, die in de rust van het duel met Excelsior met zijn tevredenheid over zijn eigen spel inging tegen het betoog van de trainer. Na afloop was Been duidelijk: 'Als het aan mij ligt gaan we niet eens meer praten.' Maar voorlopig is van een definitieve breuk geen sprake. Leo Beenhakker sprak met Been en zat maandagochtend ook om de tafel met De Cler. 'Afgesproken is dat we een voorlopige adempauze inlassen van een paar dagen, wat wil zeggen dat Tim even niet op de club hoeft te komen', aldus de technisch directeur op de website van Feyenoord. 'Vervolgens gaan we dan rustig kijken hoe we, zoals Fritz Korbach dat altijd zo mooi verwoordde, het huisje weer bij het boompje, bij het schuurtje krijgen', zei Beenhakker over de mogelijke verzoening.

Hete soep, opdienen, etc...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
Leuke spits die Fernandes

Al blijft het treurig om te zien hoe sommige goals in onze Mickey Mouse competitie vallen. Bij de 3-2, keeper schiet de bal ver uit en het is meteen een kans. Wel leuk dat ie aan de goeie kant viel natuurlijk
Reply
#15
:lol: :lol:

Been gunt De Cler nieuwe kans bij Feyenoord
Tim de Cler keert spoedig terug in de selectie van Feyenoord. Trainer Mario Been heeft besloten de linksback een nieuwe kans te gunnen, nadat hij hem zondagmiddag uit de selectie verwijderde.

De Cler had in de rust van Excelsior-Feyenoord kritiek ge-uit op de kritiek van Been, waarop de oefenmeester direct Michael Lumb liet invallen. De Cler verliet vervolgens woedend het stadion.

De oud-international kreeg na afloop van het duel de volle laag van Been, die onder meer riep hem 'nooit meer te willen zien'. Na een verzoeningsgesprek, die maandagavond gepland stond, keert De Cler echter alsnog terug in de selectie van de Rotterdammers, weet Voetbal International.

Been wil De Cler een nieuwe kans gunnen. "Ik was terecht kwaad en dat was ook al eens bij mijn vorige club NEC. Maar ik voel me niet groter dan Feyenoord. Tim heeft zijn excuses aangeboden en hij zal terugkeren in selectie, de kans is groot dat hij er donderdag in de Europa League tegen AA Gent bij is."

"Ik was emotioneel en dan roep je weleens wat", vervolgt hij. Maar ik ben ook iemand die spelers een tweede kans geeft. Dat is nu ook het geval met Tim."
The great old Ludwig von...
Reply
#16
gittermaster Wrote::lol: :lol:

Been gunt De Cler nieuwe kans bij Feyenoord
Tim de Cler keert spoedig terug in de selectie van Feyenoord. Trainer Mario Been heeft besloten de linksback een nieuwe kans te gunnen, nadat hij hem zondagmiddag uit de selectie verwijderde.

De Cler had in de rust van Excelsior-Feyenoord kritiek ge-uit op de kritiek van Been, waarop de oefenmeester direct Michael Lumb liet invallen. De Cler verliet vervolgens woedend het stadion.

De oud-international kreeg na afloop van het duel de volle laag van Been, die onder meer riep hem 'nooit meer te willen zien'. Na een verzoeningsgesprek, die maandagavond gepland stond, keert De Cler echter alsnog terug in de selectie van de Rotterdammers, weet Voetbal International.

Been wil De Cler een nieuwe kans gunnen. "Ik was terecht kwaad en dat was ook al eens bij mijn vorige club NEC. Maar ik voel me niet groter dan Feyenoord. Tim heeft zijn excuses aangeboden en hij zal terugkeren in selectie, de kans is groot dat hij er donderdag in de Europa League tegen AA Gent bij is."

"Ik was emotioneel en dan roep je weleens wat", vervolgt hij. Maar ik ben ook iemand die spelers een tweede kans geeft. Dat is nu ook het geval met Tim."

het is ook ongelooflijk dom om zoiets te roepen. onervarenheid zullen we maar zeggen.
Reply
#17
weet je wat ik serieus denk.
Dat hij dit soort dingen roept om de supporters tegemoed te komen.
Het valt natuurlijk goed bij de aanhang dit soort uitspraken "als je jezelf boven het team plaatst, dan pas je niet bij Feyenoord". Klinkt natuurlijk lekker en leidt af van de nederlaag.
Volgende dag "ik geef mensen graag een tweede kans" klinkt ook al weer zo vriendelijk...
Imo een beetje uitgekookt en ik had al eerder het idee bij hem.
Los vh feit dat het hier om Feyenoord gaat hoor overigens...
The great old Ludwig von...
Reply
#18
gittermaster Wrote:weet je wat ik serieus denk.
Dat hij dit soort dingen roept om de supporters tegemoed te komen.
Het valt natuurlijk goed bij de aanhang dit soort uitspraken "als je jezelf boven het team plaatst, dan pas je niet bij Feyenoord". Klinkt natuurlijk lekker en leidt af van de nederlaag.
Volgende dag "ik geef mensen graag een tweede kans" klinkt ook al weer zo vriendelijk...
Imo een beetje uitgekookt en ik had al eerder het idee bij hem.
Los vh feit dat het hier om Feyenoord gaat hoor overigens...

nou, hij was al woest in de rust, dus het zal niet vanwege de nederlaag zijn. ik weet ook nog steeds niet wat cler zo ontzettende fout gedaan heeft, hij was iig niet d eslechtste van het veld, maar het botert kennelijk niet tussen die twee.

ik vind je analysse dus helegaar niet overtuigend. hij zei trouwens: wat mij betreft zie ik hem nooit meer toch? tsja, wat anderen betreft dus niet. feyenoord kan dit soort kapitaalsvernietiging niet permitteren, dus het lag voor de hand dat hij teruggefloten werd. en terecht. stom van been, en zeker niet uitgekookt.
Reply
#19
precies wat jij zegt net... Laten we het op onervarenheid houden...
Ik geloof dat dus niet. ik denk dat hij heel goed weet wat hij doet en dat hij ook weet dat dit toch niet gebeurd.
Het gros zal inderdaad zeggen "onervarenheid". Dat maakt t m.i. uitgekookt.

Nu krijgt hij hoogstens een standje en vind men t eigenlijk ook wel mooi. Stel nou eens dat hij dit wel vantevoren zo bedacht heeft; dan is t toch behoorlijk uitgekookt. Ik bedoel kom op; je weet toch als je zoiets zegt op een persconferentie dat dit niet slim is, dat heeft weinig met ervaring te maken denk ik, eerder met een goeie beurt scoren bij de trouwe aanhang. En zo ontzettend onervaren is hij dus ook weer niet.
Maar goed, ik ken Been niet, dus kan er heel goed naast zitten, het voelt bij mij alleen wel zo.
The great old Ludwig von...
Reply
#20
gittermaster Wrote:Ik bedoel kom op; je weet toch als je zoiets zegt op een persconferentie dat dit niet slim is, dat heeft weinig met ervaring te maken denk ik, eerder met een goeie beurt scoren bij de trouwe aanhang. En zo ontzettend onervaren is hij dus ook weer niet.
Maar goed, ik ken Been niet, dus kan er heel goed naast zitten, het voelt bij mij alleen wel zo.

ja maar hij was woest, dat was echt niet gespeeld, het was vlak na de wedstrijd, die ook nog volstrekt onverwacht verloren was gegaan. hij heeft echt niet na de wedstrijd of na de rust die opmerking bedacht en alle voor en tegens tegen elkaar afgewogen. ik denk dat ik been goed genoeg ken om te weten dat hij dat niet gedaan heeft en al helemaal niet op zo'n korte termijn.

en das mijn gevoel.
Reply
#21
In VI zijn de pijlen op Been gericht( vd Velde, Dijkshoorn).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#22
dit is dus ook ongeveer wat ik dacht....

Mario Been weigert zelf in de spiegel te kijken
23/08/2010 12:30

Nico Dijkshoorn

Ik schreef deze tekst vorige week zondag een uur na de persconferentie van Mario Been, vlak na de nederlaag van Feyenoord bij Excelsior. U kent het verhaal inmiddels, het is door mijn collega's in tientallen puntige stukjes zijn geduid: de ruzie tussen Tim de Cler en zijn trainer.

Het aardige was dat ik op het moment van schrijven, nog helemaal geen achtergronden kende. Dat was heerlijk. De emotie was nog rauw. Toen ik dit schreef, liep Tim de Cler trillend van woede door het huis. Zijn vrouw keek hem angstig aan. 'Moet je echt niets eten, lieverd? Ik heb beenham.'

Hij liep naar buiten. Enkele ogenblikken later hoorde ze haar man in de schuur een stellage vol verfblikken naar voren trekken. Ze wacht even. Als het rustiger wordt, loopt ze naar het schuurtje en opende de deur.

Tim zat op een kruk en probeerde de telefoongids van Rotterdam doormidden te scheuren. Ze legde een arm om zijn schouders en hij begon schokkend te huilen. Ze fluisterde in zijn oor. 'Jongen, laat ze allemaal stikken. Pak je oude beroep weer op. Wat had je niet altijd een plezier, bij Sikmans Houtmateriaal, voor al uw houtmateriaal.'

Tims huilen ging nu over in zachtjes schreeuwen.

Ik zat nog midden in de eerste afterburn van het conflict. Ik had Been net zien spreken tijdens de persconferentie. Een wanstaltig laf trainerspraatje, waarin Tim de Cler voor een zaal vol journalisten keihard werd geslachtofferd.

Ik had het een paar keer in de herhaling teruggekeken en goed op Been gelet. Ik zag vooral een doodsbange man. Een doodsbange jongen eigenlijk, die heel slecht een standvastige trainer acteerde. Ik denk dat Tim de Cler dat óók heeft gezien. Dat is hem uiteindelijk fataal geworden.

Mario Been had ogenschijnlijk professioneel gereageerd. Hij stelt het belang van Feyenoord voorop. Er was een wanprestatie geleverd en hij had gedaan wat hij móést doen: een onwillige speler de laan uitsturen.

Mario hoefde Tim nooit meer te zien. Dat was de buitenkant. Ik zag iets heel anders. Een doodsbange coach die ijskoud zijn heldenstatus in Rotterdam gebruikte en, in zijn ijver het eigen straatje schoon te vegen, over lijken ging.

Dat lijk was Tim de Cler. Het was een gênante vertoning, die persconferentie.

Ik vind Mario altijd net iets te trots glimmen als hij heel pedant, met rode wangen van opwinding, duidelijk uitlegt waarom hij boos is. Het ligt er allemaal net iets te dik bovenop. Trots zijn omdat je gewoon eerlijk antwoord geeft op een vraag, Mario is er een meester in.

Ik vond de verklaring van Mario Been amateuristisch en ongeloofwaardig. Het was vrij duidelijk wat hier aan de hand was. Been had net, in zijn Rotterdam, verloren van stadgenoot Excelsior. Dat is de ultieme vernedering. Been verloor ook nog eens met vreselijk lelijk voetbal. En híj was schuldig.

Mario Been heeft het nog steeds niet in zich zijn spelers zó neer te zetten dat ze een voorsprong kunnen verdedigen. Hij is het schoolvoorbeeld van de coach die de lekker joviale jongen uithangt als zijn team heeft gewonnen en vooroploopt om de felicitaties in ontvangst te nemen, maar als zijn ploeg heeft verloren, is iedereen schuldig behalve Been.

Het is oeroud coachen. Iedereen met een beetje ogen in zijn hoofd ziet dat Mario Been al jaren achter elkaar goedkope psychologische spelletjes speelt. De bekende gezamenlijke vijand creëren om 'iets los te maken in de groep'. Been hanteert die techniek veelvuldig.

Als Been een smadelijke nederlaag lijdt, zoekt hij opzichtig het conflict met een speler om de boel scherp te krijgen, maar toch vooral om een rookgordijn op te trekken. De discussie verplaatst zich opeens naar de falende, ongehoorzame voetballer en Been kan weer voor een paar weken de ongenaakbare clubman uithangen.

Been zei ook iets heel raars. Voetballers die zich belangrijker voelen dan het team, die kan Feyenoord niet gebruiken. Ik denk dat het omgekeerde waar is. Feyenoord snakt naar zo’n speler. Ze kunnen daar wel weer eens wat ongenaakbare klasse gebruiken.

Het zou juist zo goed zijn voor Feyenoord, als ze dit seizoen een talentvolle arrogante Braziliaan hadden gehad. Zo'n fijne, die niet komt opdagen bij de eerste training. Dát heeft Feyenoord nodig.

Iemand die eerst nog twee weken met zijn familie wat spareribs gaat staan roosteren op het strand, ergens in september eindelijk op het vliegtuig stapt en dan, volledig uit zijn positie lopend, met vier briljante voetbewegingen Feyenoord weer eens met wat brille en glans laat winnen.

Feyenoord heeft precies de verkeerde coach. Het is een denkfout Mario Been te zien als de ideale man voor Feyenoord. Ik ken de verhalen. Been is een Rotterdammer, hij kent de mentaliteit, hij weet wat de supporters willen et cetera.

Die hysterische vooroorlogse mantra in Rotterdam, dat je gewoon je mouwen moet opstropen, niet moet lullen en altijd vanuit het collectief moet voetballen; het vreet Feyenoord langzaam kapot.

Willem van Hanegem had overal schijt aan. Hij sloeg trainingen over of zat dan lekker in de auto en lachte coaches midden in hun gezicht uit, maar ze hebben het over 180 jaar nóg over hem. Een ster. Onvoorspelbaar. Een hekel aan autoriteit.

Mario Been zegt precies de verkeerde dingen en weigert zelf in de spiegel te kijken. Wat Tim de Cler deed, vind ik juist dapper. Weg met die eeuwige hand-in-hand-kameraden-mythe. De Cler vond dat hij het goed deed en waarschijnlijk durfde hij eindelijk door dat geforceerde coach-acteren van zijn trainer heen te prikken.

Feyenoord heeft dat soort spelers juist heel hard nodig. Robin van Persie had het in zich, maar is in Rotterdam kapotgegaan aan de Feyenoord-mentaliteit: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Feyenoord heeft vooral een andere coach nodig. Iemand die kan omgaan met genialiteit en durf. Niet iemand die zo populair mogelijk wil overkomen bij de supporters.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: