The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Davids naar Real en Figo naar Inter. Volgens Italiaanse bronnen is dat een aanstaande ruil.

Toch weer een mooie club voor Ed, hoop dat ie daar wel aan spelen toekomt.
Reply
Edje word helemaal de oude daar :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
waf Wrote:eind goed al goed (voor zolang het duurt....)

hoofdstuk 23.

Quote:Kalou twijfelt
Salomon Kalou haalde zich vorige week de woede van de Feyenoord-leiding op de hals. Hij sprak openlijk over zijn wens naar PSV te vertrekken.
[ <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ad.nl">http://www.ad.nl</a><!-- w --> ]


Daar kwam hij later op terug, maar zaterdag liet de Ivoriaan bij Radio Rijnmond doorschemeren weinig zin te hebben in Feyenoord.

Wil je naar PSV?
Kalou: ,,Iedereen weet wat ik wil. Meer kan ik niet zeggen, voor commentaar moet je bij mijn zaakwaarnemer zijn.''

Sta je op 14 augustus bij Feyenoord in de basis?
,,Dat kan ik niet zeggen, in het voetbal is zo veel mogelijk.''

Je wilt niet zeggen dat je in Rotterdam blijft?
,,Het is niet zeker of ik blijf. In het voetbal is niets zeker. Ik weet niet wat er de komende tijd gaat gebeuren.''

Vertrek je misschien naar een buitenlandse club?
,,Nee, ik wil ooit voor het Nederlands elftal spelen. Dus dan moet ik in Nederland blijven voetballen.''

diganiegoe. :eeeek:
Reply
Waarom speelde hij dan ook zo goed, het afgelopen WK onder 20. Nu heeft ie geen schijn van kans meer om voor Heerenveen uit te komen!!!! :wink:

Heerenveen wil(de) Messi :cry:
Heerenveen was serieus van plan om de Argentijnse spits Lionel Messi te huren van Barcelona. Probleem is dat iedereen in de voetbalwereld nu weet wie Messi is.

Argentinië won het WK onder 20 en Lionel Messi was de onbetwiste ster van het toernooi. De spits werd topscorer van het WK, onder anderen door twee benutte penalty's in de finale. Door de pers werd Messi bovendien uitgeroepen tot beste speler. SC Heerenveen had hem al op de korrel voordat het WK begon, maar beseft nu dat Messi geen haalbare kaart meer is. De afgelopen maanden dacht de club Messie te kunnen huren van Barcelona, maar dat is volgens De Telegraaf zo langzamerhand een 'mission impossible'. De speler kost op dit moment volgens Barcelona zo'n 150 miljoen euro.

Ook John Obi Mikel (WK-finalist namens Nigeria) was voor de technische staf geen onbekende. Trainer Gertjan Verbeek: ,,Ik heb Mikel nog zien debuteren bij Lyn toen hij 17 was. Hij is veel meer middenvelder dan Messi. Maar diens directe acties zijn echt ongelooflijk.'' Toen voorzitter Riemer van der Velde onlangs op de tribune zat bij SFK Lyn in Noorwegen bleek Mikel de hele wedstrijd wisselspeler te zijn.


,,Pranjic naar Heerenveen'' :lol:
SC Heerenveen is het volgens Sky Sports met Dinamo Zagreb eens geworden over de transfer van de middenvelder Danijel Pranjic. Deze week nog worden zaken gedaan.

Volgens Sky Sports hoeft Pranjic nog slechts de medische keuring te doorstaan om speler van SC Heerenveen te worden. De speler zelf bevestigt dat ook in Kroatische media en is enthousiast: ,,Ik ben heel blij met deze nieuwe uitdaging en ik hoop dat ik me in Heerenveen verder kan ontwikkelen.''

Pranjic is een 23-jarige middenvelder en speelt slechts één seizoen bij Dinamo Zagreb. Hij is geen onbekende voor de supporters met een goed geheugen. In het UEFA Cup-duel tegen SC Heerenveen op 2 december 2004 maakte hij het tweede Kroatische doelpunt. Voor zijn komst naar Dinamo Zagreb speelde Pranjic voor NK Osijek. Hij kwam tot nu toe één keer uit voor het nationale elftal van Kroatië en zou SC Heerenveen ongeveer een half miljoen euro kosten.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.abelenstra.com">http://www.abelenstra.com</a><!-- w -->

Waf, bij Heerenveen gahetwelgoe! :wink:
(Heerenveen koopt voor een half miljoen een kroatisch 'international', voor dat geld koopt Feyenoord Edwin de Graaf......)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Liverpool dreigt Steven Gerrard kwijt te raken

4/7/2005 9 :46

Liverpool dreigt zijn belangrijkste speler kwijt te raken. Steven Gerrard maakte zondagavond een einde aan de onderhandelingen met de clubleiding van The Reds. Chelsea en Real Madrid lijken de belangrijkste kandidaten hem in te lijven.
Gerrard staat nog tot de zomer van 2007 onder contract bij Liverpool, maar de roemruchte club wil het contract van de aanvoerder graag verlengen. De Engelse international zette zondag echter onverwacht een punt achter de gesprekken met de club, waarvan hij de jeugdopleiding doorliep.

Naar verluidt zou Gerrard teleurgesteld zijn in het uitblijven van een betere aanbieding. Momenteel staat hij op de loonlijst voor circa 80.000 pond per week (circa zes miljoen euro per jaar), maar hij zou een salaris van 90.000 tot 100.000 pond nastreven (circa acht miljoen euro).

Met het afblazen van de onderhandelingen lijkt Gerrard een duidelijk teken te hebben afgegeven, dat hij Anfield wil verlaten. Chelsea en Real Madrid hebben in het verleden al hun interesse kenbaar gemaakt en zouden als één van de weinige clubs kunnen voldoen aan de vraagprijs van circa 45 miljoen euro.

Maar bij Liverpool zeggen ze nog niet in paniek te zijn. 'Ons standpunt is heel erg duidelijk', meldde woordvoerder Ian Cotton. 'We willen dat Gerrard bij de club blijft.'
Reply
FC Twente heeft sinds vandaag de halfbroer van spits Blaise N'Kufo op proef.

De 18-jarige Yannick N'Kufo komt van Lausanne Sports, een club uit de Zwitserse tweede divisie.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:FC Twente heeft sinds vandaag de halfbroer van spits Blaise N'Kufo op proef.

De 18-jarige Yannick N'Kufo komt van Lausanne Sports, een club uit de Zwitserse tweede divisie.

Klopt ik las het net, ik ben benieuwd. Een aantal afgezanten van fansites zijn aanwezig op het trainingscentrum dus ik ben benieuwd wat ze ervan vinden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Twente straks met 2 spitsen. N'Kufo en N'Kufo. Als het net zo'n beest is als z'n broer dan doen ze goede zaken in Enschede.
Reply
Zou het dan toch?

AlmeloNieuws.nl meld dat Heracles de onderhandelingen met Ali Elkhattabi heeft hervat. Volgens hun heeft zijn zaakwaarnemer dat bevestigd. Ook zou er met Sibon een overeenkomst zijn, maar omdat hij momenteel nog in Aruba is, laat de presentatie nog op zich wachten. Er zou deze week weer een gesprek volgen met Sander Westerveld.

Quote:Zoals PSVZone.nl al eerder exclusief meldde, is Gerald Sibon rond met Heracles. Volgens Almelo Nieuws is hij nog niet gepresenteerd, omdat hij in Aruba zat voor het Aruba Beach Footvolley 2005 toernooi. Sibon zal dan donderdag gepresenteerd worden als de 'spectaculaire aankoop' van Heracles.
De transfer was vlak na het einde van de competitie al rond, maar Sibon vroeg bedenktijd aan Heracles om te kijken of er betere clubs zouden komen. Die zijn nu niet gekomen, zodat hij akkoord is gegaan met het voorstel van Heracles.

Behalve Sibon trok Heracles ook al Jan Wuytens aan, zodat beide spelers op 13 augustus hun debuut voor Heracles kunnen maken. Saillant detail is dat Heracles dan in eigen huis aantreed tegen PSV.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Micheael Mols speelt het komende seizoen voor Den Haag meldt NOS-Teletekst.

:roll: :roll: :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Micheael Mols speelt het komende seizoen voor Den Haag meldt NOS-Teletekst.

:roll: :roll: :roll:

Waarom is die druiloor in godsnaam weer terug naar Utrecht gegaan?????

Quote:Michael Mols gaat naar ADO Den Haag. De 34-jarige spits van FC Utrecht tekende een contract voor een jaar bij de Haagse eredivisionist, die getraind wordt door IJsselsteiner Frans Adelaar. Mols kwam vorig jaar november terug in de Galgenwaard, nadat hij vijf jaar voor Glasgow Rangers had gespeeld. Het afgelopen seizoen speelde Mols voor FC Utrecht zeven wedstrijden. Hij kwam daarin één keer tot scoren
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
ADO duh Haag haalt Michael Mols binnen

4/7/2005 13:58

Michael Mols zet zèn loâpbaan voâht bè ADO duh Haag. duh 34-jariguh aanvalleâh kwam maahndagh met duh Haagse eâhredivisionist tot un mondeling akkoâhd oveâh un einjariguh veâhrbintenis. ut eniguh struikelblok zou duh mediese keuring kunnuh zèn, die deze weik gepland staat.
Mols zat zondeâh club nadat hè bè FC Utrecht gein nieuw contract kreig aangeboden. duh Amsteâhrdammeâh keiâhrduh tèdens ut afgelopen sèzoen teâhrug in Nedeâhrland, mâh slaagduh eâh bè FC Utrecht niet in om indruk tuh maken. In veiâhrtien wedstrèden kwam hè tot precies één goal.

ADO is voâh Mols duh vèfduh club in zèn loâpbaan. Nadat hè duh jeugdoplèding van jâuduh had doâhlopen, veâhrhuisduh hè bè Cambuur, waâhrna hè via FC Twentuh en FC Utrecht bè Glasgow Rangeâhrs belandde. Hè kwam zes keiâh uìt voâh ut Nedeâhrlands elftal.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Tripplexxx Wrote:Twente straks met 2 spitsen. N'Kufo en N'Kufo. Als het net zo'n beest is als z'n broer dan doen ze goede zaken in Enschede.

[Image: broertjekufo.jpg]

Ik hoop dat hij bij twente komt, want inderdaad Kufo - Kufo staat toch al dreigend genoeg :lol:
Reply
AZ haalt Marcel Brands weg bij RKC

4/7/2005 17:25

RKC Waalwijk moet op zoek naar een nieuwe technisch directeur, nu Marcel Brands bij AZ de vacature gaat invullen die is ontstaan na het vertrek van Martin van Geel.
Eind juni werd AZ verrast door het vertrek van Martin van Geel, die ondanks eerdere toezeggingen bij Ajax aan de slag ging. De Alkmaarse club heeft binnen twee weken in Brands een nieuwe directeur Voetbalzaken gevonden.

'Deze stap past helemaal in mijn carrière en is absoluut een promotie', aldus Brands (43) op de website van zijn nieuwe werkgever. De oud-prof van onder meer Feyenoord was al eerder benaderd voor een overstap, maar hapte bij het aanbod uit Alkmaar wel toe.

'Dit was echter de eerste keer dat ik er een heel goed gevoel bij had. Ik zie dit ook als een absolute promotie. Ik vertrek straks bij RKC met pijn in m'n hart, want ik heb daar altijd heel fijn gewerkt, met fantastische mensen. Iedereen bij RKC gunt het me, dat is een goed teken. Deze stap past prima in mijn carrière. AZ is een stap omhoog.'

'Het ambitieniveau van de club spreekt mij enorm aan. Ik heb de afgelopen jaren met Martin Jol en Erwin Koeman bij RKC met fantastische trainers gewerkt, maar ik vind het een eer om met Louis van Gaal te mogen en kunnen werken. Van Gaal is een naam die zowel nationaal als internationaal aanspreekt. AZ heeft bovendien een enorm goede selectie. AZ is in alles een promotie.'

Brands, die in Alkmaar een contract voor onbepaalde tijd tekende, treedt op 1 september in dienst van AZ. Tot die tijd zal hij zich als algemeen directeur nog inzetten voor RKC Waalwijk.
Reply
de familie N'kufo is ongeveer hetzelfde als de familie Kalou. :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:de familie N'kufo is ongeveer hetzelfde als de familie Kalou. :wink:

Oh ja hoezo? :roll:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:
Balthazar Wrote:de familie N'kufo is ongeveer hetzelfde als de familie Kalou. :wink:

Oh ja hoezo? :roll:

Omdat ze op indianen lijken en graag nasi eten tijdens het zwemmen in de pannekoekenplas :roll:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
goa Wrote:
Balthazar Wrote:de familie N'kufo is ongeveer hetzelfde als de familie Kalou. :wink:

Oh ja hoezo? :roll:

Omdat ze op indianen lijken en graag nasi eten tijdens het zwemmen in de pannekoekenplas :roll:

Pannenkoekenplas
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
goa Wrote:
Balthazar Wrote:de familie N'kufo is ongeveer hetzelfde als de familie Kalou. :wink:

Oh ja hoezo? :roll:

Omdat ze op indianen lijken en graag nasi eten tijdens het zwemmen in de pannekoekenplas :roll:

Pannenkoekenplas

Nee Gerben, het is een naturist en gay ontmoetingsplek in Oldenzaal wat de naam Pannekoekenplas heeft. Nu ze de spelling hebben veranderd betekent niet dat een zelfstandig naamwoord ook veranderd.
Als alle "g's" worden vervangen door "ch" noem jij jezelf toch ook niet ineens Cherben of wel soms?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Waar is die plas precies?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Waar is die plas precies?

Oldenzaal naast de A1. Als je de afslag neemt bij Mc Donalds ga je het zandpad in achter het Cannondale kantoor.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Berend Botje Wrote:Waar is die plas precies?

Oldenzaal naast de A1. Als je de afslag neemt bij Mc Donalds ga je het zandpad in achter het Cannondale kantoor.

Wel een schrikbarend gedetailleerde uitleg, Vret. Kom je er vaak?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jazeker, je kunt er rustig zwemmen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Moet ik dan mijn zwemdiploma meenemen?
May The Schwartz Be With You
Reply
Er word gezegt dat Kennedy( de CM2 topper :wink: ) vanavond een contract gaat tekenen bij Twente. Nou Tsigalko nog :razz:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
goa Wrote:
Balthazar Wrote:de familie N'kufo is ongeveer hetzelfde als de familie Kalou. :wink:

Oh ja hoezo? :roll:

Omdat ze op indianen lijken en graag nasi eten tijdens het zwemmen in de pannekoekenplas :roll:

Pannenkoekenplas

Nee Gerben, het is een naturist en gay ontmoetingsplek in Oldenzaal wat de naam Pannekoekenplas heeft. Nu ze de spelling hebben veranderd betekent niet dat een zelfstandig naamwoord ook veranderd.
Als alle "g's" worden vervangen door "ch" noem jij jezelf toch ook niet ineens Cherben of wel soms?

Hee Pannenkoek, als jij pannekoekeplas niet met een hoofdletter tikt kan ik natuurlijk niet ruiken dat het de naam is van een choco-prinsen-meertje en niet een of andere bijnaam die jij aan een plas geeft. En je lult ook uit je bilnaad, want alle zelfstandige naamwoorden worden juist wel veranderd, behalve de eigennamen, maar die schrijf je met een HOOFDLETTER. Dus voordat je weer begint te leuteren kan je ook eerst even kijken wat je tikt voordat je op Submit drukt.

En het 2e veranderd moet met een t.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Doe anders Submit ook ff met je C A P S L O C K aan, irritante taalfreak!
Reply
Het is dus waar :Big Grin

Kennedy Bakircioglu heeft een tweejarig contract getekend bij FC Twente. In de verbintenis is een optie voor een derde jaar opgenomen. De 24 jarige aanvaller(geboortedatum 2 november 1980) speelde tot nu toe 5 interlands voor Zweden en kwam 14 keer uit voor Zweden onder 21. Hij is 1,81 meter lang en weegt 71 kilo.



Algemeen directeur Johan Plageman is tevreden. “Onze scouts hadden hem twee jaar geleden al in beeld maar toen was hij niet haalbaar voor ons. Hij is toen naar Griekenland gegaan, maar we hebben hem wel op ons netvlies gehouden. Nu hebben
we Kennedy transfervrij kunnen halen en we zijn erg blij met deze versterking.”

Bakircioglu komt transfervrij over van het Griekse Iraklis Saloniki waar hij de laatste anderhalf jaar actief was. Daarvoor speelde hij in Zweden vier seizoenen voor Hammarby IF.
Plageman: “Kennedy is een rechterspits en kan daarnaast in een 4-4-2 systeem ook rechts aan de buitenkant van het middenveld uit de voeten.”

Bakircioglu reist terug naar Griekenland om daar een aantal zaken af te handelen en zal komende maandag, bij het begin van het trainingskamp in Hoenderloo, voor het eerst meetrainen met de equipe van trainer Rini Coolen.


Bron: fctwente.nl
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Fabian Wrote:Doe anders Submit ook ff met je C A P S L O C K aan, irritante taalfreak!

Staat dat bij jou in beeld met hoofdletters dan?

Bovendien refereerde ik in allereerste instantie aan dit:

Treesong Wrote:
goa Wrote:
Treesong Wrote:So far alleen Gary Busey en Amanda Donohoe gevonden... maar da's nog altijd beter dan die twee andere pannekoeken

PanneNkoeken. Overigens zijn vandaag ook George Hale (van Bopp), en Pieter Paul Rubens jarig. [Image: 35.gif]

Zo lang ik leef, zal ik WEIGEREN panneNkoeken te schrijven. Overigens: als het woord naar een persoon verwijst, magget nie eens met een n. :wink:

*EDIT* sjit, nou hebbik het toch geschreven Icon_evil

Maar ik neem het je niet heel erg kwalijk dat je dat niet snapt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tuurlijk GZ, kom maar weer op met zo'n low life one-liner aan het einde. Knap hoor van je, om nog even onder de gordel uit te halen. Grote vent ben je nu!

Slaap je nu ook beter ?
Reply


Forum Jump: