The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Telegraaf: Lee heeft besloten te willen vertrekken
Volgens De Telegraaf heeft de Koreaan Lee definitief besloten te willen vertrekken. De linksback heeft nog een contract tot 2006 met een optie voor PSV op nog een seizoen. Hij zou de aanbieding voor contractverlenging hebben afgewezen. Morgen zou Hiddink hem volgens De Telegraaf in een onderhoud nog op een andere gedachten willen brengen.
Reply
'Feyenoord doet officieel bod op Denny Landzaat'

11/7/2005 19:48

Denny Landzaat is de belangrijkste gegadigde om Bart Goor op te volgen bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben een miljoenenbod uitgebracht op de AZ-middenvelder, meldt NOS Sportjournaal.
Het saillante aan de Rotterdamse belangstelling is dat Landzaat als Willem II'er een aantal jaren geleden ook al werd begeerd door de Stadionclub. De strijd ging toen tussen hem en Alfred Schreuder van RKC Waalwijk. Schreuder won die strijd, maar voldeed niet in De Kuip. Dit seizoen krijgt hij onder Erwin Koeman toch weer een nieuwe kans.

Feyenoord heeft voor de naar Anderlecht vertrokken Bart Goor een aardige transfersom hebben ontvangen, die volledig voor de komst van Landzaat aangewend zou kunnen worden.

AZ liet vorig week nog weten dat het geen enkel bod op Landzaat serieus zou nemen, ondanks de officiële interesse van zowel Everton, Fiorentina en Birmingham City. Landzaat liet echter weten dat hij zijn zinnen had gezet op een vertrek, waarop zijn zaakwaarnemer Sigi Lens vertelde dat de Alkmaarse club voor Landzaat 'de absolute hoofdprijs' wil hebben.

Het is echter maar de vraag of AZ de international liever afstaat aan een concurrent dan aan een buitenlandse club, hoewel er sinds het afketsen van de overgang van Jan Kromkamp naar Valencia (en Porto) wellicht één en ander is veranderd in de Hout.



hier de link. Leuke foto trouwens, Denny.. lekker Ramzi op d'n bek pakk'n! :roll:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conten.../sc=67cb28
Wie dit leest is gek
Reply
Zou zonde zijn voor zijn carriere Wink
Nee serieus, denk ik dat hij bij AZ meer kan leren van van Gaal dan bij Feyenoord van Koeman en voor de rest doen beide teams niet voor elkaar onder. Daarnaast is hij Ajacied in zijn hart, dus ik zou zeggen... lekker bij AZ blijven
The great old Ludwig von...
Reply
Landzaat is persoonlijk al rond met Birmingham City....
Reply
Fabian Wrote:Landzaat is persoonlijk al rond met Birmingham City....

Fijne Topclub.
Nee, met zo'n aanbieding zou ik ook niet naar Feyenoord gaan. Tsjongejonge, Birmingham City, poeh, poeh, da's waarschijnlijk altijd al een droom voor hem geweest. Icon_twisted
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Zelfde niveau (subtop) in een sterkere competitie........... ik zou het dus wel weten!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Is dat ook zo'n club die Europees iets gewonnen heeft, de laatste 10 jaar, of zeg ik nou iets stoms?
Ik heb het natuurlijk niet over halve finales en dergelijke, hè. Het gaat in dit geval echt over gewonnen hoofdprijzen, geen nationale bekers of iets dergelijks.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:
Fabian Wrote:Landzaat is persoonlijk al rond met Birmingham City....

Fijne Topclub.
Nee, met zo'n aanbieding zou ik ook niet naar Feyenoord gaan. Tsjongejonge, Birmingham City, poeh, poeh, da's waarschijnlijk altijd al een droom voor hem geweest. Icon_twisted

Net of Feyenoord een flinke stap vooruit is. :roll:
Feyenoord is Goor kwijt, en raakt misschien nog een belangrijke speler kwijt.

Het 'miljoenenbod' van Feyenoord valt trouwens ook mee. Feyenoord wil namelijk het geld van Goor gebruiken om Landzaat te halen. Goor leverde vooralsnog 2 miljoen euro op. Bij lange na niet genoeg om Landzaat naar Rotterdam te halen (vraagprijs 4,5 miljoen euro).
Reply
joep Wrote:Is dat ook zo'n club die Europees iets gewonnen heeft, de laatste 10 jaar, of zeg ik nou iets stoms?
Ik heb het natuurlijk niet over halve finales en dergelijke, hè. Het gaat in dit geval echt over gewonnen hoofdprijzen, geen nationale bekers of iets dergelijks.

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Een nieuw seizoen met nieuwe kansen...
Reply
Kezmania Wrote:Net of Feyenoord een flinke stap vooruit is. :roll:
Feyenoord is Goor kwijt, en raakt misschien nog een belangrijke speler kwijt.

Het 'miljoenenbod' van Feyenoord valt trouwens ook mee. Feyenoord wil namelijk het geld van Goor gebruiken om Landzaat te halen. Goor leverde vooralsnog 2 miljoen euro op. Bij lange na niet genoeg om Landzaat naar Rotterdam te halen (vraagprijs 4,5 miljoen euro).

feyenoord is een flinke stap vooruit ja. nog altijd. vorig jaar had az een topseizoen en fainoid een redelijk slecht seizoen en toen was het verschil aan het eind 2 punten. het jaar daarvoor, toen az ook bovengemiddeld draaide en fainoid ondergemiddeld was het verschil 10 punten........ in het voordeel van fainoid.

ik snap wel dat je het leuk vindt om (doorlopend) denigrerend te doen, en dat het je ook een beetje in je 'brabantse' bol gestegen is, maar dat wil nog niet zeggen dat je zo hoeft te blaten.

ook je laatste redenering getuigt (voor de zoveelste keer) niet van doordenken. als fainoid zegt dat het het geld van goor wil gebruiken voor een transfersom, dan wil niet zeggen dat ze alleen die transfersom hebben. je kan namelijk ook 5 miljoen bieden en de 2 mio van goor daarvoor gebruiken. dat je zelf niet een beetje kriegelig wordt van je beperkte visie is me een raadsel.

ik blijf landzaat overschat vinden. maar toch de beste optie, omdat we op zijn positie iemand nodig hebben. fainoid zou niet lang moeten onderhandelen maar gewoon de poeplap trekken. kwaliteit kost geld, voor 2 mio koop je louter middelmaat. de vraag is of scheringa uberhaupt wil onderhandelen. (en uiteraard of landzaat zelf wil).
Reply
Ooijer --> Genoa
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Net of Feyenoord een flinke stap vooruit is. :roll:
Feyenoord is Goor kwijt, en raakt misschien nog een belangrijke speler kwijt.

Het 'miljoenenbod' van Feyenoord valt trouwens ook mee. Feyenoord wil namelijk het geld van Goor gebruiken om Landzaat te halen. Goor leverde vooralsnog 2 miljoen euro op. Bij lange na niet genoeg om Landzaat naar Rotterdam te halen (vraagprijs 4,5 miljoen euro).

feyenoord is een flinke stap vooruit ja. nog altijd. vorig jaar had az een topseizoen en fainoid een redelijk slecht seizoen en toen was het verschil aan het eind 2 punten. het jaar daarvoor, toen az ook bovengemiddeld draaide was het verschil 10 punten.

ik snap wel dat je het leuk vindt om (doorlopend) denigrerend te doen, en dat het je ook een beetje in je 'brabantse' bol gestegen is, maar dat wil nog niet zeggen dat je zo hoeft te blaten.

ook je laatste redenering getuigt (voor de zoveelste keer) niet van doordenken. als fainoid zegt dat het het geld van goor wil gebruiken voor een transfersom, dan wil niet zeggen dat ze alleen die transfersom hebben. je kan namelijk ook 5 miljoen bieden en de 2 mio van goor daarvoor gebruiken. dat je zelf niet een beetje kriegelig wordt van je beperkte visie is me een raadsel.


AZ lacht om Land-zaat-bod Feyenoord
AZ neemt de belangstelling van Feyenoord voor aanvoerder Denny Landzaat niet serieus.


,,Het bedrag dat Feyenoord wil betalen is voor ons onbespreekbaar. Daar gaan we niet eens over onderhandelen.'', zegt Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ.

Welk bedrag Feyenoord voor Landzaat over heeft wil Gerbrands niet zeggen. De transfer van Goor leverde de club zo'n twee miljoen euro op, plus een bonus indien Anderlecht de Champions League haalt. Dat bedrag zou de Rotterdamse club over hebben voor de aanvoerder van AZ.

Maw Feyenoord wil idd de centen die ze voor Goor kregen aan Landzaat besteden. Ze zijn zelfs bereid daar misschien iets bij te doen. Maar als we Gerbrands moeten geloven komt het bij lange na niet in de buurt van de 4 miljoen.

Verder zeg ik nergens dat Feyenoord 2 miljoen voor Landzaat bied. Ik zeg alleen dat het bedrag dat ze voor Goor kregen bij lange na niet genoeg is om Landzaat naar Rotterdam te halen.

Quote:feyenoord is een flinke stap vooruit ja. nog altijd. vorig jaar had az een topseizoen en fainoid een redelijk slecht seizoen en toen was het verschil aan het eind 2 punten. het jaar daarvoor, toen az ook bovengemiddeld draaide was het verschil 10 punten.

Met het verschil dat AZ de halve finale haalde en daardoor in April heel veel punten heeft laten liggen in de nationale competitie.

Bij AZ weet hij wat krijgt, bij Feyenoord is het nog maar afwachten, het is namelijk helemaal nog niet zeker of Kuijt, Kalou en Castelen in Rotterdam blijven (bij AZ kan Kromkamp ook nog vertrekken), en voorlopig heeft Feyenoord nog geen enkele aankoop van naam kunnen presenteren.
Reply
Peter Wrote:Ooijer --> Genoa

Vonlanthen wil vlammen bij NAC

Wat goed is, komt snel. De timing was daarbij perfect. Vlak voor het maken van de jaarlijkse elftalfoto schoof hij aan, Johan Vonlanthen. De aanvaller wordt voor een jaar gehuurd van PSV.

Van der Schaaf 'eindelijk' naar Vitesse

Het ANP (zie Planet.nl) meldt dat Vitesse bevestigd heeft dat het tot een akkoord is gekomen met Remco van der Schaaf over een contract voor drie seizoenen. Hij moet nog wel medisch gekeurd worden. Bij PSV kon hij nooit echt doorbreken. Al twee jaar lonkten Vitesse en van der Schaaf naar elkaar, maar kwam het nooit tot een transfer.


ED: Ooijer open voor Genoa

In het Eindhovens Dagblad heeft Ooijer laten weten wel open te staan voor een transfer naar het Italiaanse Genoa. In tegenstelling tot berichten in Italie enkele dagen geleden zijn er nog geen onderhandelingen tussen de clubs gaande. "Op zich sta ik best open voor een nieuw avontuur.

Zaakwaarnemer: 3 Engelse clubs voor Lee; PSV vraagt vijf miljoen euro
De zaakwaarnemer van Young-pyo Lee liet in het Eindhovens Dagblad weten dat PSV niet aan de financiele voorwaarden van Lee kan voldoen en dat de linksback daraom wil vertrekken. "De situatie is glashelder. Young-pyo wil PSV verlaten, dat heeft hij me duidelijk gezegd. Hij hoopt een goede club te vinden, waar hij conform zijn kwaliteiten zal worden beloond."
PSV Netwerk
De interesse van Manchester United zou niet concreet zijn, wel die van als Newcastle United, Everton en Aston Villa en twee clubs van het vasteland. PSV zou het salarisniveau van de clubs uit de Premier League niet kunnen bieden.
PSV Netwerk
Volgens de zaakwaarnemer vraagt PSV vijf miljoen euro voor Lee. "Veel teveel. Dat soort bedragen worden niet betaald voor een verdediger van 28 jaar. Als PSV meer vraagt dan vier miljoen kan Lee niet weg. Ik hoop dat PSV wil meedenken en meewerken. Dat is ook in hun belang. PSV heeft in Korea een geweldige naam als springplank voor jonge talenten. Lee kan daarvan als nieuw bewijs gelden. Zijn transfer kan het imago van PSV versterken."
Reply
Kezmania Wrote:Verder zeg ik nergens dat Feyenoord 2 miljoen voor Landzaat bied. Ik zeg alleen dat het bedrag dat ze voor Goor kregen bij lange na niet genoeg is om Landzaat naar Rotterdam te halen.


Met het verschil dat AZ de halve finale haalde en daardoor in April heel veel punten heeft laten liggen in de nationale competitie.

Bij AZ weet hij wat krijgt, bij Feyenoord is het nog maar afwachten, het is namelijk helemaal nog niet zeker of Kuijt, Kalou en Castelen in Rotterdam blijven (bij AZ kan Kromkamp ook nog vertrekken), en voorlopig heeft Feyenoord nog geen enkele aankoop van naam kunnen presenteren.

je zegt het niet maar suggereert het wel, omdat het miljoenenbod wel mee zou vallen. en daarvoor gebruik je de opbrengst van goor als argument. jij weet niet wat ze geboden hebben en wat ze er voor over hebben.

je kan ook zo denken. ze hadden 3,5 voor simons en nu 1,7 van goor erbij. maakt 5,2. ik denk dat ze nog wel hoger gaan en het lijkt me raar als ze denken hem voor minder dan 4 te kunnen krijgen.

landzaat wil gewoon ooit naar een topclub. die wil niet izjn hele leven bij az zitten. dat zie je ook aan kromkamp, ze vonden het succes dar leuk, maar je telt niet echt mee als je daar je hele leven voetbalt. bovendien lees ik overal dat ze het goed geschoten hebben met die scheringa die zijn afspraken niet nakomt.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Verder zeg ik nergens dat Feyenoord 2 miljoen voor Landzaat bied. Ik zeg alleen dat het bedrag dat ze voor Goor kregen bij lange na niet genoeg is om Landzaat naar Rotterdam te halen.


Met het verschil dat AZ de halve finale haalde en daardoor in April heel veel punten heeft laten liggen in de nationale competitie.

Bij AZ weet hij wat krijgt, bij Feyenoord is het nog maar afwachten, het is namelijk helemaal nog niet zeker of Kuijt, Kalou en Castelen in Rotterdam blijven (bij AZ kan Kromkamp ook nog vertrekken), en voorlopig heeft Feyenoord nog geen enkele aankoop van naam kunnen presenteren.

je zegt het niet maar suggereert het wel, omdat het miljoenenbod wel mee zou vallen. en daarvoor gebruik je de opbrengst van goor als argument. jij weet niet wat ze geboden hebben en wat ze er voor over hebben.

je kan ook zo denken. ze hadden 3,5 voor simons en nu 1,7 van goor erbij. maakt 5,2. ik denk dat ze nog wel hoger gaan en het lijkt me raar als ze denken hem voor minder dan 4 te kunnen krijgen.

landzaat wil gewoon ooit naar een topclub. die wil niet izjn hele leven bij az zitten. dat zie je ook aan kromkamp, ze vonden het succes dar leuk, maar je telt niet echt mee als je daar je hele leven voetbalt. bovendien lees ik overal dat ze het goed geschoten hebben met die scheringa die zijn afspraken niet nakomt.

Klopt, maar voorlopig hebben ze nog niet geboden wat AZ wil hebben.
En je kan zeggen wat je wil van Scheringa, maar hij probeert wel zijn spelers in Alkmaar te houden.

Bovendien wil Landzaat naar een topclub. Een topclub waar hij om de prijzen speelt. En dat laatste is nou net wat er ontbreekt bij Feyenoord.

Ik denk dat je het me eens bent als ik zeg dat Feyenoord zich hoe dan ook moeten versterken, wil het om de prijzen mee kunnen doen dit seizoen.

Voor een speler als Landzaat begint de leeftijd ook te tellen. Hij wil prijzen winnen, en heeft niet de tijd om nog een keer (net als bij AZ) te helpen een team op te bouwen.
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Verder zeg ik nergens dat Feyenoord 2 miljoen voor Landzaat bied. Ik zeg alleen dat het bedrag dat ze voor Goor kregen bij lange na niet genoeg is om Landzaat naar Rotterdam te halen.


Met het verschil dat AZ de halve finale haalde en daardoor in April heel veel punten heeft laten liggen in de nationale competitie.

Bij AZ weet hij wat krijgt, bij Feyenoord is het nog maar afwachten, het is namelijk helemaal nog niet zeker of Kuijt, Kalou en Castelen in Rotterdam blijven (bij AZ kan Kromkamp ook nog vertrekken), en voorlopig heeft Feyenoord nog geen enkele aankoop van naam kunnen presenteren.

je zegt het niet maar suggereert het wel, omdat het miljoenenbod wel mee zou vallen. en daarvoor gebruik je de opbrengst van goor als argument. jij weet niet wat ze geboden hebben en wat ze er voor over hebben.

je kan ook zo denken. ze hadden 3,5 voor simons en nu 1,7 van goor erbij. maakt 5,2. ik denk dat ze nog wel hoger gaan en het lijkt me raar als ze denken hem voor minder dan 4 te kunnen krijgen.

landzaat wil gewoon ooit naar een topclub. die wil niet izjn hele leven bij az zitten. dat zie je ook aan kromkamp, ze vonden het succes dar leuk, maar je telt niet echt mee als je daar je hele leven voetbalt. bovendien lees ik overal dat ze het goed geschoten hebben met die scheringa die zijn afspraken niet nakomt.

Klopt, maar voorlopig hebben ze nog niet geboden wat AZ wil hebben.
En je kan zeggen wat je wil van Scheringa, maar hij probeert wel zijn spelers in Alkmaar te houden.

Bovendien wil Landzaat naar een topclub. Een topclub waar hij om de prijzen speelt. En dat laatste is nou net wat er ontbreekt bij Feyenoord.

Ik denk dat je het me eens bent als ik zeg dat Feyenoord zich hoe dan ook moeten versterken, wil het om de prijzen mee kunnen doen dit seizoen.

Voor een speler als Landzaat begint de leeftijd ook te tellen. Hij wil prijzen winnen, en heeft niet de tijd om nog een keer (net als bij AZ) te helpen een team op te bouwen.

beetje een cirkelredenering he? misschien kan hij feyenoord wel aan prijzen helpen?

ik zeg niet wat ik wil van scheringa, ik weet dat je elk dubbeltje 3x moet omdraaien wil je uberhauopt zo rijk worden, goed dat hij zijn spelers dar wil houden, maar ik hoor dat hij zijn afspraken niet nakomt. verder weet ik niets. ik weet ook niet of het waar is.

jij weet nogal goed wat landzaat precies wil. is hij daarom gaan praten met birmingham denk je, om prijzen te winnen? :roll:
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Verder zeg ik nergens dat Feyenoord 2 miljoen voor Landzaat bied. Ik zeg alleen dat het bedrag dat ze voor Goor kregen bij lange na niet genoeg is om Landzaat naar Rotterdam te halen.


Met het verschil dat AZ de halve finale haalde en daardoor in April heel veel punten heeft laten liggen in de nationale competitie.

Bij AZ weet hij wat krijgt, bij Feyenoord is het nog maar afwachten, het is namelijk helemaal nog niet zeker of Kuijt, Kalou en Castelen in Rotterdam blijven (bij AZ kan Kromkamp ook nog vertrekken), en voorlopig heeft Feyenoord nog geen enkele aankoop van naam kunnen presenteren.

je zegt het niet maar suggereert het wel, omdat het miljoenenbod wel mee zou vallen. en daarvoor gebruik je de opbrengst van goor als argument. jij weet niet wat ze geboden hebben en wat ze er voor over hebben.

je kan ook zo denken. ze hadden 3,5 voor simons en nu 1,7 van goor erbij. maakt 5,2. ik denk dat ze nog wel hoger gaan en het lijkt me raar als ze denken hem voor minder dan 4 te kunnen krijgen.

landzaat wil gewoon ooit naar een topclub. die wil niet izjn hele leven bij az zitten. dat zie je ook aan kromkamp, ze vonden het succes dar leuk, maar je telt niet echt mee als je daar je hele leven voetbalt. bovendien lees ik overal dat ze het goed geschoten hebben met die scheringa die zijn afspraken niet nakomt.

Klopt, maar voorlopig hebben ze nog niet geboden wat AZ wil hebben.
En je kan zeggen wat je wil van Scheringa, maar hij probeert wel zijn spelers in Alkmaar te houden.

Bovendien wil Landzaat naar een topclub. Een topclub waar hij om de prijzen speelt. En dat laatste is nou net wat er ontbreekt bij Feyenoord.

Ik denk dat je het me eens bent als ik zeg dat Feyenoord zich hoe dan ook moeten versterken, wil het om de prijzen mee kunnen doen dit seizoen.

Voor een speler als Landzaat begint de leeftijd ook te tellen. Hij wil prijzen winnen, en heeft niet de tijd om nog een keer (net als bij AZ) te helpen een team op te bouwen.

beetje een cirkelredenering he? misschien kan hij feyenoord wel aan prijzen helpen?

ik zeg niet wat ik wil van scheringa, ik weet dat je elk dubbeltje 3x moet omdraaien wil je uberhauopt zo rijk worden, goed dat hij zijn spelers dar wil houden, maar ik hoor dat hij zijn afspraken niet nakomt. verder weet ik niets. ik weet ook niet of het waar is.

jij weet nogal goed wat landzaat precies wil. is hij daarom gaan praten met birmingham denk je, om prijzen te winnen? :roll:

Ik baseer mijn mening op uitspraken Landzaat gedaan heeft.
Overigens kan ik nergens vinden dat hij met Birmingham aan het praten is. Persoonlijk zou ik het stom vinden om naar Birmingham te gaan.

Maar bij Birmingham wordt meer betaald, en je speelt in een andere competitie.

Dat hij Feyenoord misschien aan prijzen kan helpen is een afweging die hij moet maken.
Reply
kezmania Wrote:Klopt, maar voorlopig hebben ze nog niet geboden wat AZ wil hebben.
En je kan zeggen wat je wil van Scheringa, maar hij probeert wel zijn spelers in Alkmaar te houden.

ik weet niet of dit waar is maaqr ik vind het logischer. die reactie van az voor iemand met een contract van 1 jaar zou in dit geval weer lachwekkend zijn....

Quote:'Feyenoord bood 4 miljoen; nu investeren in selectie'
[Bron: FR-Fans.nl]


Volgens het Rotterdams Dagblad had Feyenoord zo'n vier miljoen euro over voor Denny Landzaat. Dat is dus fors meer dan het bedrag van twee miljoen euro dat Nos Langs de Lijn gisteren noemde, maar voor Az nog steeds veel te weinig. De Rotterdammers vingen al meteen bot bij voorzitter Dirk Scheringa, die zijn selectie op peil wil houden. Onderhandelingen zijn er dus niet eens geweest. Feyenoord gaat de twee miljoen euro die het van Anderlecht ontving voor Goor nu investeren in de spelersgroep.
Reply
PSV dreigt Alex kwijt te raken aan Internazionale. Volgens de Gazzetta dello Sport heeft een delegatie van Inter afgelopen zondag met Chelsea onderhandeld over een transfer van de Braziliaan. De Londenaren hebben de transferrechten op de 23-jarige verdediger, die afgelopen seizoen indruk maakte bij PSV.

Alex werd al eerder in verband gebracht met Inter. De nerazzurri zijn naarstig op zoek naar een centrale verdediger, waarbij Walter Samuel (Real Madrid) de eerste keus is. Omdat de onderhandelingen met Real over de komst van de Argentijn dreigen te mislukken, richt Inter zijn pijlen op Alex. Volgens de Gazzetta geven de Italianen zich nog een week de tijd om Samuel aan te kunnen trekken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
'Chelsea biedt 90 miljoen euro voor Shevchenko'

Eerder al werd een bod van 82 miljoen euro afgewezen door AC Milan, maar Chelsea heeft zijn bod op Andrei Shevchenko volgens Football Italia nu verhoogd naar 90 miljoen euro. De Londenaren zijn al de hele zomer opzoek naar een spits van wereldklasse.

AC Milan lijkt al te hebben geanticipeerd op het vertrek van haar superspits, zo werd Christian Vieri vorige week al aangetrokken en worden de Rossoneri al enige tijd in verband gebracht met Alberto Gilardino van Parma. Daarnaast heeft AC Milan nog de beschikking over spitsen Filippo Inzaghi en Jon Dahl Tomasson.

Hernan Crespo werd door Chelsea al teruggehaald van AC Milan, aangezien de boden op Fernando Torres (Atlético Madrid) Adriano (Internazionale), Gilardino (Parma), Samuel Eto'o (Barcelona) en Shevchenko (AC Milan) niet werden geaccepteerd. Met het bod van 90 miljoen Euro lijkt Chelsea dan eindelijk haar zin te krijgen, als Shevchenko verhuist naar London, is hij meteen de duurste speler aller tijden.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Alex weg???
Bommel weg!!!
Lee weg???
Ooijer weg???
Park weg!!!
Vogel gevlogen !!!

Ik ruik kansen........................!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Feyenoord begint zo langzamerhand wel het lachertje van de transfermarkt te worden. Steeds spelers op het oog hebben en zogenaamde miljoenen-biedingen te doen. Uiteindelijk pissen ze telkens weer naast de pot en staat er nog steeds een zeer matige selectie.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Bumme Wrote:Alex weg???
Bommel weg!!!
Lee weg???
Ooijer weg???
Park weg!!!
Vogel gevlogen !!!

Ik ruik kansen........................!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Wie dit leest is gek
Reply
Bumme Wrote:Alex weg???
Bommel weg!!!
Lee weg???
Ooijer weg???
Park weg!!!
Vogel gevlogen !!!

Ik ruik kansen........................!

Ik ook, MAAR zeiden we dat ook vorig jaar niet..... Sad
The great old Ludwig von...
Reply
Vorig jaar was ik er zeker van. Had toen zelfs een weddenschap met een PSV-vriend van mij (contradictie?) dat het verschil met PSV bij de winsterstop 10 punten zou zijn......... Als ik er toen niet bij had gezegd dat dat in het voordeel van Ajax zou zijn had ik die nog gewonnen ook....... Sad
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
gittermaster Wrote:
Bumme Wrote:Alex weg???
Bommel weg!!!
Lee weg???
Ooijer weg???
Park weg!!!
Vogel gevlogen !!!

Ik ruik kansen........................!

Ik ook, MAAR zeiden we dat ook vorig jaar niet..... Sad

Ach voor Alex halen we Taye Taiwo... ook zo'n tank. En voor de zekerheid dan nog Vlaar erbij. Een linksback hebben ze al op proef en als ze dan ook nog ff Kalou halen worden 'we' weer makkelijk kampioen.

Zonder versterkingen maakt Ajax mss een beetje kans, maar:

Gomes

Lucius, Cocu, Bouma, Ferreyra

Vayrynen, Simons, de Jong

Beasley, V of H, Farfan

Bank:
Zoetebier
Addo
Robert
Afelley
Feher
Takak
Sibon

lijkt me nog steeds gewoon een kampioensploeg in de zwakke nederlandse competitie. Nadeel is wel dat de selectie in de breedte veel verliest.
Reply
Als al die spelrs echt weggaan dan komen er echt wel versterkingen hoor. Sowieso komen die er trouwens wel. Lijkt me niet echt een werkelijk lijstje.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Fabian Wrote:Telegraaf: Lee heeft besloten te willen vertrekken
Volgens De Telegraaf heeft de Koreaan Lee definitief besloten te willen vertrekken. De linksback heeft nog een contract tot 2006 met een optie voor PSV op nog een seizoen. Hij zou de aanbieding voor contractverlenging hebben afgewezen. Morgen zou Hiddink hem volgens De Telegraaf in een onderhoud nog op een andere gedachten willen brengen.

12/7/2005 - Hiddink: geen concreet bod op Lee; Koreaan sluit zich aan bij selectie
(Gepost door RvN)



Guus Hiddink heeft in Zuid-Korea bij aankomst laten weten dat PSV geen concreet bod heeft ontvangen van clubs betreffende een transfer van Young-pyo Lee. Hiddink liet weten er daarom vooralsnog vanuit te gaan dat de Koreaan bij PSV blijft. Daarnaast liet hij weten met Lee te gaan praten in een poging hem te overtuigen bij PSV te blijven.
PSV Netwerk
Young-pyo Lee sloot zich bij aankomst van de selectie in Zuid-Korea aan bij de selectie. vanwege interlandverplichtingen kreeg hij langer vrijaf.
Reply
=D>
Reply
Quote:Erelijst
Winaar Nacompetitiemanager '04-'05
Winterkampioen GG-Subleague '04-'05

=D>
Wie dit leest is gek
Reply


Forum Jump: