The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Klap maar, hij gaat toch weg.. Een speler die wil en die al, via z'n zaakwaarnemer, bezig is een vertrek te forceren, valt niet tegen te houden.

Kromkamp traint toch ook mee ? Landzaat toch ook ? Goor trainde toch ook ?

=D> =D>
Reply
Zolang ze trainen zit het wel snor!

[Image: aanv-snor.jpg]

=D>
Wie dit leest is gek
Reply
Wat een treurige Krelis Krulspeld.
Reply
zo beter?

[Image: Dikken_en_den_dunne.gif]
May The Schwartz Be With You
Reply
Fabian Wrote:Klap maar, hij gaat toch weg.. Een speler die wil en die al, via z'n zaakwaarnemer, bezig is een vertrek te forceren, valt niet tegen te houden.

Kromkamp traint toch ook mee ? Landzaat toch ook ? Goor trainde toch ook ?

=D> =D>

Dus je denkt dat Ajax dit jaar kans maakt om kampioen te worden? =D>
Reply
Hmm, is dit nu weer een typisch geval van 'Eindhovens-woorden-in-de-mond-gesmijt' ?

Ik ga op jouw woorden in, en jij haalt iets aan wat ik nooit gezegd/gedacht heb ?

Knap hoor Peter! =D> (om maar ff in het geklap te blijven 'hangen'!)
Reply
Fabian Wrote:Klap maar, hij gaat toch weg.. Een speler die wil en die al, via z'n zaakwaarnemer, bezig is een vertrek te forceren, valt niet tegen te houden.

Kromkamp traint toch ook mee ? Landzaat toch ook ? Goor trainde toch ook ?

=D> =D>

Het verschil is dat Lee persoonlijk niks over een vertrek gezegd heeft. Zijn zaakwaarnemer kan wel een hoop vertellen, maar het is uiteindelijk Lee die beslist.

Bij Landzaat, Kromkamp en Goor, waren/zijn het juist de spelers die in de pers spreken over een vertrek.
Reply
hoe weet jij nu wat lee wel of niet gezegd heeft?

als lee weggaat wordt psvee er alleen maar sterker op.
Reply
waf Wrote:hoe weet jij nu wat lee wel of niet gezegd heeft?

als lee weggaat wordt psvee er alleen maar sterker op.

Dan moet er eerst nog een vervanger gevonden worden.
Lee is verdedigend misschien wel niet de sterkste, maar hij bestrijkt in zijn eentje de hele linkerkant, en loopt zo zijn tegenstander kapot. Het zal heel lastig worden om een soortgelijke speler te vinden.

Bovendien is het wel een jongen die nooit verzaakt, hij staat er altijd.
Reply
Als Lee toch weg mocht gaan....zal ie dan op gebak trakteren of op mini-loempia's?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
12/7/2005 - PSV wint arbitragezaak Leandro
(Gepost door BvT)

BRON: PSV.NL

PSV heeft de zaak over Leandro gewonnen bij de arbitragecommissie van de KNVB. De Braziliaan meende dat zijn contract tot 2007 niet rechtsgeldig was en zodoende transfervrij te kunnen vertrekken naar FC Porto. Volgens deze uitspraak was dat niet het geval en zodoende hoopt de Eindhovense club alsnog op een transfervergoeding van de Portugezen.
Reply
En Porto zegt: 'KNVB? Hebben we schijt aan!"

Zal toch nog wel een 'europese' uitspraak moeten komen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:Lee is verdedigend misschien wel niet de sterkste, maar hij bestrijkt in zijn eentje de hele linkerkant, en loopt zo zijn tegenstander kapot. Het zal heel lastig worden om een soortgelijke speler te vinden.

Taiwo! (al eerder gelezen in dit topic, zou een goede versterking zijn mocht Bruce weggaan)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Taiwo speelt al bij een grotere club, moet dikke centen kosten....
Reply
Fabian Wrote:Taiwo speelt al bij een grotere club, moet dikke centen kosten....

Idd Taiwo is absoluut onhaalbaar.
Reply
Mukkus Wrote:En Porto zegt: 'KNVB? Hebben we schijt aan!"

De KNVB kan heeeele boze brieven schrijven!! Dat zal Porto leren! Icon_twisted
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:
Mukkus Wrote:En Porto zegt: 'KNVB? Hebben we schijt aan!"

De KNVB kan heeeele boze brieven schrijven!! Dat zal Porto leren! Icon_twisted

Er loopt ook nog een zaak bij het CAS (Court of Arbitration for Sport).

PSV wilde zekerheid over de rechtsgeldigheid van de verbintenis binnen de Nederlandse wetgeving en legde de zaak voor aan de arbitragecommissie van de voetbalbond. Deze zaak heeft PSV dus gewonnen.
Reply
Telegraaf: PSV laat Lee gaan; Monaco onderhandelt vandaag in Eindhoven
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink na een onderhoud met Young-pyo Lee heeft besloten de linksback te laten gaan. Hij heeft hem niet op andere gedachten kunnen brengen. Volgens de krant komt een delegatie van Monaco vandaag naar Eindhoven om te onderhandelen over de transfersom. PSV zou 5 miljoen euro vragen voor de verdediger.
Reply
Fabian Wrote:Telegraaf: PSV laat Lee gaan; Monaco onderhandelt vandaag in Eindhoven
De Telegraaf meldt dat Guus Hiddink na een onderhoud met Young-pyo Lee heeft besloten de linksback te laten gaan. Hij heeft hem niet op andere gedachten kunnen brengen. Volgens de krant komt een delegatie van Monaco vandaag naar Eindhoven om te onderhandelen over de transfersom. PSV zou 5 miljoen euro vragen voor de verdediger.

Volgens andere bronnen heeft Lee een clausule in zijn contract staan.
Het bedrag dat in die clausule staat is niet bekend. Wel is bekend dat PSV enkele weken geleden een bod van Monaco van 5 miljoen euro heeft afgewezen.

Het schijnt dat Monaco nu wel het bedrag wil betalen dat in de clausule staat.

Het gekke is dat de zaakwaarnemer van Lee met geen woord gerept heeft over een clausule.

Edit: bron is o.a. VI
Quote:De papieren uitgave van Voetbal International meldt dat Young-pyo Lee in tegenstelling tot andere berichten wel een gelimiteerde transfersom in zijn contract zou hebben. Die transfersom zou het Franse Monaco bereid zijn te betalen. Daardoor wordt het volgens het voetbalblad bijna onmogelijk voor PSV hem te behouden, aangezien hij zelf zou willen vertrekken. Ondertussen doet PSV er van alles aan hem te overtuigen de verbeterde aanbieding te accepteren.
Reply
Koreaanse WK onder 20 keeper op stage bij PSV
BRON: PSV.nl

Guus Hiddink liet vandaag op de persconferentie na afloop van het vriendschappelijke duel van PSV weten dat de ploeg vanaf donderdag de pas 18-jarige Koreaan Ki-Seok Cha op proef krijgt. Hij was de doelman van het Koreaanse elftal onder 20 op het afgelopen WK in Nederland. PSV orienteert zich dus al nadrukkelijk op de toekomst.
Reply
Het is nu definitief.

FEYENOORD BEREIKT AKKOORD MET JOHN OWOERI

Feyenoord en John Owoeri hebben donderdag een akkoord bereikt over een éénjarig contract met de mogelijkheid tot een langere verbintenis. De razendsnelle Nigeriaanse aanvaller die uitblonk tijdens het WK voor spelers onder de 20 jaar, verbleef de afgelopen week op proef in De Kuip. Owoeri zal zich aansluiten bij de selectie zodra de administratieve formaliteiten rond zijn verbintenis afgerond zijn.


Bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.feyenoord.nl/domains/feyenoord/pages/article_v2.asp?content=12790000011159_2_12770000000008">http://www.feyenoord.nl/domains/feyenoo ... 0000000008</a><!-- m -->
Reply
14/7/2005 - 'PSV trekt jonge Braziliaan aan; FC Groningen liet hem lopen wegens ontbreken werkvergunning?'
(Gepost door RvN)



Volgens diverse gerespecteerde Braziliaanse media heeft PSV de 18-jarige Braziliaan Taianan (zie profiel) aangetrokken. De middenvelder uit de jeugd van Internacional is een tweebenige spelbepalende speler. Hij werd onlangs uitgeroepen tot beste speler in een internationaal toernooi in Chili. PSV zou hem via onder andere Hans van der Zee al een aantal maanden volgen. Hij zou 500.000 euro hebben gekost, waarbij de Braziliaanse club ook nog 20% van de transferrechten heeft bedongen. Inmiddels zou hij zijn afgereisd naar Nederland.
PSV Netwerk
Het vreemde is dat enkele dagen geleden werd gemeld dat hij op stage zou komen bij FC Groningen. Nota bene vanmiddag meldt de club uit Groningen op haar website dat dat niet doorgaat. Een stage zou geen zin hebben omdat de club had begrepen dat hij niet in aanmerking komt voor een tewerkstellingvergunning in Nederland.
Reply
14/7/2005 - VI: Andre Ooijer voor 1,5 miljoen naar Genoa
(Gepost door RvN)



Volgens VI.nl is de transfer van Andre Ooijer naar Genoa rondgekomen. De transfer hing al enkele dagen in de lucht. PSV zou 1,5 miljoen euro hebben gekregen voor de 31-jarige verdediger. Hij moet alleen nog medisch gekeurd worden in Italie. Zelf kwam Ooijer ene tweejarig contract overeen met de promovendus in de Serie A. Daarmee verliest PSV opnieuw een belangrijke basisspeler.
Reply
Neeee, niet ook Ooijer :eeeek:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Kalou: "Ik wil naar PSV" =D> =D>

Feyenoorder Kalou: Ik wil snel naar PSV
Van onze sportredactie

Salomon Kalou wil het nieuwe voetbalseizoen begin-nen bij PSV en dus zo snel mogelijk vertrekken bij Feyenoord.

,,Dat is het beste voor mij én voor Feyenoord, omdat de club zo nog een mooie transfersom voor me kan krijgen.''

In een openhartig interview met AD Sportwereld verklaart Kalou dat hij graag naar PSV wil, omdat hij hogerop wil. Maar tegelijkertijd wil hij in Nederland blijven.

,,Feyenoord is een mooie club, maar PSV is veel verder. Daar kan ik Champions League spelen. Als ik me wil verbeteren, kán ik alleen maar naar PSV. Ik wil namelijk Nederlander worden, ik droom ervan om voor het Nederlands elftal te spelen. Daarom wil ik nu absoluut niet naar het buitenland.''

Feyenoord herhaalde gisteren bij monde van technisch directeur Mark Wotte dat Kalou niet te koop is 'en zéker niet voor de concurrentie'.
Reply
PSV'er Lee: minstens vijf miljoen euro
Van onze verslaggever

PSV wil voor linksback Young-pyo Lee minimaal vijf miljoen euro incasseren. Dat heeft de Zuid-Koreaan als minimumopbrengst in zijn contract staan.

De voorzitter van PSV, Rob Westerhof, wil de verhalen ontzenuwen dat zijn club maximaal vijf miljoen mag vragen. Deze worden vooral door de zaakwaarnemers van Lee de wereld ingebracht. ,,Het is precies andersom'', zegt Westerhof. ,,We kunnen zelf onze prijs bepalen, met een minimum van vijf miljoen euro. Dat zullen we ook doen. Ook Ji-sung Park had een dergelijke clausule in zijn contract staan.'' De aanvaller verhuisde naar ManUnited.

AS Monaco is concreet geïnteresseerd in Lee. De verdediger staat open voor een transfer naar het belastingparadijs. PSV verwacht dat de Zuid-Koreaan binnenkort vertrekt. De kampioen lichtte de optie in het contract dat nog tot 2006 liep, daardoor heeft Lee officieel nog twee jaar te gaan in Eindhoven.

,,Het is jammer dat zo'n topspeler ons wellicht gaat verlaten'', aldus Westerhof, ,,maar je houdt 't niet tegen. Monaco is een interessant staatje om te wonen, je betaalt er nauwelijks belasting. We oriënteren ons op vervangers.''. Lee zal niet makkelijk te vervangen zijn. De rechtsbenige back bestreek in z'n eentje bijna de gehele linkervleugel.

Overigens stond gisteren op de officiële website van Olympique Marseille te lezen dat PSV serieuze interesse had in de jonge Nigeriaanse verdediger Taye Taiwo, die tijdens het WK-jeugd in Nederland zo'n verpletterende indruk maakte en uitgroeide tot een van de uitblinkers van het toernooi. Bij monde van Marseille-voorzitter Pape Diouf zouden de Eindhovenaren voorgesteld hebben Lee in de transfer met Taiwo willen betrekken. Daar voelt de Zuid-Franse club echter niets voor, zo liet Diouf weten.

Als Lee daadwerkelijk vertrekt, zou hij na Mark van Bommel, Johann Vogel en Ji-sung Park al de vierde bepalende speler zijn die PSV deze zomer de rug toekeert. De Eindhovense selectie, nog met Lee in de gelederen, begint vandaag het vriendschappelijke toernooi om de Peace Cup. De titelverdediger ontmoet in Seoul de Zuid-Koreaanse club Seongnam Ilhwa.
Reply
Gezien de huidige leegloop bij PSV moet ik nog maar zien of PSV wel een stap hoger is voor Kalou. Sta er niet raar van te kijken wanneer PSV een matig jaar krijgt met directe uitschakeling in europees voetbal. hiermee zeg ik dus niet dat Feyenoord beter is, maar of PSV dat komend seizoen is vraag ik me werkelijk af...
Reply
Opmerkelijk berichtje:

Roda JC heeft interesse in de Nigeriaan Dele Adeleye. Met de zestien jaar die in zijn paspoort staat is de verdediger van Shooting Stars Sports Club echter te jong om in Nederland te mogen spelen. Omdat Adeleye zelf via een van zijn zaakwaarnemers liet weten te twijfelen aan zijn leeftijd, is Roda JC bereid hem aan een bottentest te onderwerpen.

,,Als blijkt dat hij minimaal achttien is, dan zou het mogelijk interessant voor ons kunnen worden'', vertelt algemeen directeur Frank Rutten van de Kerkraadse club. Met nadruk op 'zou', want ook Rutten weet dat de bottentest wel een aanwijzing geeft dat de speler ouder is, maar dat daarmee zijn exacte leeftijd nog niet is vastgesteld, laat staan dat de gegevens in zijn paspoort dan meteen gewijzigd worden.

De Roda-directeur verwijst berichten in Nigeriaanse media dat zijn club Adeleye een 'superaanbieding' heeft gedaan en hem stante pede naar Nederland wil halen voor de bottentest dan ook naar het rijk der fabelen. ,,Zo ver is het nog lang niet en het is nog maar de vraag of het ooit concreet wordt. Het is dat de speler zelf heeft laten weten dat hij mogelijk ouder is. Daarop hebben we de mogelijkheid van een test laten vallen. Als hij onder de achttien is, heeft het geen zin hem te contracteren. Hij komt dan niet in aanmerking voor een tewerkstellingsvergunning en mag dus niet voetballen'', zegt Rutten.

Een eventuele leeftijdstest zou ook internationaal heel wat stof kunnen doen opwaaien. Zeker als blijkt dat de leeftijd van een van de spelers van het nationale jeugdteam van Nigeria, de nummer twee van het WK onder 20 jaar, niet klopt. Over die leeftijden is toch al veel te doen, zo twijfelden tegenstanders als Marokko openlijk aan de juistheid ervan.

Volgens de gegevens van de bond is Dele Adeleye geboren op Eerste Kerstdag van 1988. Met zijn zestien jaar was hij de jongste speler van het Nigeriaanse team tijdens het jeugd-WK, maar de verdediger maakte in Nederland indruk door zijn snelheid en kordate ingrijpen. In de finale ging hij echter in de fout door Argentinië-ster Lionel Messi in het strafschopgebied onnodig onderuit te halen. 'Een schooljongensfout' die volgens een in de Nigeriaanse tabloid Daily Sun geciteerde bondsofficial wordt aangevoerd als 'bewijs' dat Adeleye nog maar een 'onervaren jonkie' is.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Woutiknout Wrote:Gezien de huidige leegloop bij PSV moet ik nog maar zien of PSV wel een stap hoger is voor Kalou. Sta er niet raar van te kijken wanneer PSV een matig jaar krijgt met directe uitschakeling in europees voetbal. hiermee zeg ik dus niet dat Feyenoord beter is, maar of PSV dat komend seizoen is vraag ik me werkelijk af...

Dream on.

Vayrynen en Simons zijn goede vervangers voor van Bommel en Vogel.
Wat we van Ferreyra kunnen verwachten, weet eigenlijk niemand.
Op het middenveld lopen verder ook nog John de Jong en Afellay.
Wat Vayrynen betreft, hij heeft de potentie om van Bommel op te volgen, of hij het waar gaat maken moet nog blijken.

Kalou zou een goede vervanger voor Park zijn.

Wat rest is een rechtsback (waar ook Lucius nog kan spelen), en een linksback als Lee daadwerkelijk vertrekt (waar het wel naar uitziet).

Of Feyenoord zich heeft versterkt met de aankopen die het gedaan heeft is nog maar af te wachten. Persoonlijk denk ik dat Greenhe een versterking is, en dat Schreuder een nuttige speler kan worden. De Nigeriaan die ze gisteren hebben aangetrokken vind ik in elk geval wel een aanwinst.
Reply
Het verlies aan spelers van dit jaar is veel zwaarder dan het vertrek van Kezman, Robben, Waterreus en Rommeldahl.
Vayrinnen en Affelay zijn leuke spelers maar ik moet eerst nog maar zien hoe ze zich gana gedragen als ze een heel seizoen op het hoogste niveau moeten presteren. Neem als voorbeeld maar Feher, een topper bij een subtopper maar hij komt te kort voor PSV.

Over de titelkansen van Ajax ga ik nog niets zeggen maar ik zie het nieuwe seizoen met veel vertrouwen tegemoet.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: