The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ik dacht ook aan dat laatste toen ik het had over een weloverwogen keuze. Salaris zal ook stuk hoger zijn.

EDIT:

Quote:Ook Sevilla begeert Afellay Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Naast Hamburger SV staat PSV-middenvelder Ibrahim Afellay ook in de belangstelling van Sevilla. HSV heeft echter al een bod uitgebracht op de PSV-er en zijn overgang naar de Duitse club lijkt een formaliteit. Toch zijn PSV en het 'kamp Afellay' minder stellig.



Afellay, vlak na aankomst in Seefeld De Noord-Duitsers dingen al twee jaar naar de gunst van de Marokkaanse Nederlander, meldden zich vorige week zondag inderdaad bij Tiny Sanders en Jan Reker en deden een openingsbod. Het bedrag - negen miljoen euro - wordt in Eindhoven als 'te mager' bestempeld en Afellay twijfelt op dit moment nog of hij zijn loopbaan wel in Hamburg wil voortzetten. HSV heeft voor komend seizoen nog geen trainer en greep naast Europees voetbal. Eljero Elia en Joris Mathijsen zullen de komende dagen benutten om het talent alsnog over de streep te trekken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:9M echt veel te weinig imo.

Vind je? Speler die zich het afgelopen jaar nauwelijks ontwikkelt heeft en nog maar 1 jaar contract heeft. Bovendien is het crisis in de voetballerij.

Het ED publiceerde vanochtend dat PSV El Hamdaoui voor 7M kan kopen van AZ. Afellay verkopen voor 9 en hem halen voor 7 vind ik geen verzwakking. Hamdaoui is precies wat PSV afgelopen seizoen miste.. iemand die er (veel) meer dan 15 inschopt in een jaar.

Een middenveld met Bakkal en Engelaar als controleurs en Toivonen op 10, mi meer zijn positie dan spits.
Reply
Quote:Lens naar PSV, Marcellis naar AZ
Uitgegeven: 21 mei 2010 12:10
Laatst gewijzigd: 21 mei 2010 12:12

EINDHOVEN - PSV en AZ hebben vrijdag overeenstemming bereikt over de transfers van Jeremain Lens en Dirk Marcellis.
Lens gaat van AZ naar PSV, terwijl Marcellis de omgekeerde weg bewandelt. Beide spelers moeten nog wel tot een akkoord komen met hun nieuwe werkgever.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Want PSV scoort natuurlijk zo weinig... Spitsen renderen niet... Hitself
PSV heeft meer scorende spelers dan AZ, PSV scoort als team meer dan AZ.... én El Hamdaoui is een totaal andere spits dan PSV gebruikt momenteel. Of PSV moet z'n systeem gaan aanpassen komend seizoen maar anders heb ik mijn twijfels of El Hamdaoui gaat slagen binnen een team als PSV.
PSV heeft in mijn ogen meer aan een type Huntelaar (een Inzaghi die wél kan voetballen Wink) dan aan een speler als Hamdaoui...

Overigens:

Kruiswijk Anderlecht - Heerenveen
Sibon Heerenveen - Australie
Worm Heerenveen - Australie
...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Want PSV scoort natuurlijk zo weinig... Spitsen renderen niet... Hitself

PSV is vooral kampioen kansen verprusten. Uit de seizoensstatistieken van VI bleek dat PSV bijna evenveel creëerde als Ajax, maar toch veel minder gescoord. Met een clubtopscorer met 14 goals wordt je nooit kampioen. Op de vleugels en het middenveld was voldoende scorend vermogen, als je dat completeert met een afmaker die er 25/30 inschopt ben je al bijna kampioen (maar niet altijd, zie Ajax).
Reply
Marshall Wrote:Worm Heerenveen - Australie

We zijn inderdaad elfde geworden dit jaar, maar zelfs zulke slechte spelers hebben we hier niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Undecided
Reply
Mukkus Wrote:
Marshall Wrote:Worm Heerenveen - Australie

We zijn inderdaad elfde geworden dit jaar, maar zelfs zulke slechte spelers hebben we hier niet.

Haha... Heerenveen is het NEC van Noord-Nederland: de arbeidersklasse die verder niks te doen hebben gaan klapveeen in een stadionneke Wink

@Peter: Maar dan moet dat wel een speler zijn die in het systeem past. El hamdaoui is dat in mijn ogen niet. Lens al meer maar die zal niet zijn scorend vermogen kunnen benutten zoals bij AZ.
PSV kan imo beter een Amoah kopen of Papodopoulos, dat past beter.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:
Marshall Wrote:Worm Heerenveen - Australie

We zijn inderdaad elfde geworden dit jaar, maar zelfs zulke slechte spelers hebben we hier niet.

Haha... Heerenveen is het NEC van Noord-Nederland: de arbeidersklasse die verder niks te doen hebben gaan klapveeen in een stadionneke Wink

Bij Heerenveen en NEC zitten er tenminste nog mensen op de tribunes! :eten:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
Marshall Wrote:
Mukkus Wrote:
Marshall Wrote:Worm Heerenveen - Australie

We zijn inderdaad elfde geworden dit jaar, maar zelfs zulke slechte spelers hebben we hier niet.

Haha... Heerenveen is het NEC van Noord-Nederland: de arbeidersklasse die verder niks te doen hebben gaan klapveeen in een stadionneke Wink

Bij Heerenveen en NEC zitten er tenminste nog mensen op de tribunes! :eten:

=D>
Het zero tolerance beleid: "alleen mensen met niefoo mogen binnen" is inderdaad iets doorgeslagen. IK heb al een verzoek ingediend om m'n skaiboksje volgend jaar iets meer naar het veld te kunnen verplaatsen. Daar hebben ze bij Hjerrenvaen geen last van, nee Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:. IK heb al een verzoek ingediend om m'n skaiboksje volgend jaar iets meer naar het veld te kunnen verplaatsen. Daar hebben ze bij Hjerrenvaen geen last van, nee Wink

Misschien moet je hem eerst even over laten spuiten...
[Image: Keet_23012004_37.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Van der Meijde alweer weg bij PSV, wat een verrassing!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ik zou zeggen; welkom terug. Daar kunnen we wel een plekje voor vrijmaken


'Seedorf wil loopbaan afsluiten bij Ajax'


Copyright 2010, Novum

'Seedorf wil terug naar Ajax'
(Novum) - Clarence Seedorf wil volgend seizoen de selectie van Ajax versterken. De speler van AC Milan ziet voor zichzelf komend seizoen weinig speeltijd weggelegd en denkt na over een terugkeer naar Amsterdam. Dat meldt La Gazzetta dello Sport.

Seedorf wil zijn carrière op een mooie en positieve manier afsluiten en ziet Ajax daarin als zijn laatste club. Hij wil zijn carrière niet op de bank beëindigen in Milaan en wil daarom naar Ajax vertrekken. Het is voor hem een uitdaging om nog eens met de Amsterdammers in de Champions League te spelen.

De 34-jarige middenvelder maakte op 16-jarige leeftijd zijn debuut voor Ajax. In Amsterdam won hij onder meer de Champions League. Hierna volgden vele succesvolle jaren, met landstitels in Spanje bij Real Madrid en in Italië met AC Milan. Hij is de Nederlander met de meeste Champions League-titels achter zijn naam. In totaal won hij er vier.

edit: Er is onduidelijkheid over de waarheid van dit artikel
The great old Ludwig von...
Reply
Lijkt mij een prima bruikbare speler voor op het middenveld. Echter wie wordt dan het slachtoffer? De Jong? Enoh?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
=D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hoe gaat Ajax zijn salaris betalen ? Of is ie bereid om zo veel in te leveren ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
gittermaster Wrote:Ik zou zeggen; welkom terug. Daar kunnen we wel een plekje voor vrijmaken


'Seedorf wil loopbaan afsluiten bij Ajax'


Copyright 2010, Novum

'Seedorf wil terug naar Ajax'
(Novum) - Clarence Seedorf wil volgend seizoen de selectie van Ajax versterken. De speler van AC Milan ziet voor zichzelf komend seizoen weinig speeltijd weggelegd en denkt na over een terugkeer naar Amsterdam. Dat meldt La Gazzetta dello Sport.

Seedorf wil zijn carrière op een mooie en positieve manier afsluiten en ziet Ajax daarin als zijn laatste club. Hij wil zijn carrière niet op de bank beëindigen in Milaan en wil daarom naar Ajax vertrekken. Het is voor hem een uitdaging om nog eens met de Amsterdammers in de Champions League te spelen.

De 34-jarige middenvelder maakte op 16-jarige leeftijd zijn debuut voor Ajax. In Amsterdam won hij onder meer de Champions League. Hierna volgden vele succesvolle jaren, met landstitels in Spanje bij Real Madrid en in Italië met AC Milan. Hij is de Nederlander met de meeste Champions League-titels achter zijn naam. In totaal won hij er vier.

edit: Er is onduidelijkheid over de waarheid van dit artikel


Nee, niet bruikbaar in mijn ogen.
Heb een weergaloze Seedorf toen gezien tegen Madrid, maar veel vaker heb ik een draak van een voetballer gezien.
Waar moet ie spelen? 10? Staat de Jong al.
op links? hou je Eriksen tegen.
Rechts? kan ie niet ( Nederlands elftal).
Laat hem maar lekker afbouwen met de familie in Monza of zo......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
'El Akchaoui op weg naar Heerenveen'
Uitgegeven: 31 mei 2010 22:55
Laatst gewijzigd: 31 mei 2010 22:55

HOOFDDORP - Youssef El Akchaoui is dicht bij een overgang naar SC Heerenveen. De 29-jarige linksback is transfervrij en is de onderhandelingen met de Friese club gestart. Heerenveen wil de speler van NEC graag een meerjarige verbintenis laten tekenen. El Akchaoui kan ook rekenen op de interesse van Feyenoord. Zaakwaarnemer Karel van Burik heeft gesproken met technisch directeur Leo Beenhakker. De Rotterdammers hebben echter te weinig financiële armslag. "Mijn zaakwaarnemer Karel van Burik heeft komende dinsdag een onderhoud in Heerenveen", aldus El Akchaoui tegen Voetbal International.

Prachtige club
"Natuurlijk is Heerenveen een prachtige club. Ze hebben een minder jaar gedraaid, maar voor komend seizoen heb ik hoge verwachtingen. Ik wacht wel wat er komen gaat en op welke manier we eruit komen.' De Dordtenaar speelde vanaf de winterstop op huurbasis voor het Duitse FC Augsburg. Zijn club NEC, waar hij sinds 2006 onder contract staat, zag geen toekomst meer in verdere samenwerking. Eind april brak El Akchaoui zijn kuitbeen. Hij hoopt beging juni weer te kunnen trainen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Heerenveen kan meer salaris betalen dan Feyenoord? Damn, het daar nog slechter dan ik dacht.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Heerenveen kan meer salaris betalen dan Feyenoord? Damn, het daar nog slechter dan ik dacht.

Heerenveen kan ook meer salaris betalen dan PSV en Ajax denk ik. Dat geld van Alves, Huntelaar, Suljemani enz. zal toch nog niet op zijn?
Reply
Ondertussen worden er wel geruchten de wereld in geholpen omtrent interesse van Feijenooit in aanvallers:

Feyenoord aast op ‘reus’ Pavicsevic
Feyenoord schijnt volgens de Feyenoordblog Darko Pavicsevic op de korrel te hebben. Deze 25-jarige Montenegrijnse aanvaller scoorde afgelopen seizoen 13 keer in 20 wedstrijden voor Zalaegerszegi TE, de nummer vijf van Hongarije.


En baboniks mag ook weg:

De wapenfeiten van Stefan Babovic in dienst van Feyenoord blijven definitief beperkt tot een doelpunt tegen FC Groningen en een rode kaart tegen Ajax. De Serviër heeft officieel van Feyenoord te horen gekregen, dat er volgend seizoen geen plaats meer voor hem is en is op zoek naar een nieuwe werkgever.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Helaas, ook Verhaegh weg:

Verhaegh volgt Sankoh en De Jong naar Augsburg van Luhukay

Piet waarschijnlijk ook wel weg, selectie terug naar 18 spelers en 4 stagiaires. Dat wordt gewoon degradatievoetbal in Arnhem komend seizoen. :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Helaas, ook Verhaegh weg:

Verhaegh volgt Sankoh en De Jong naar Augsburg van Luhukay

Piet waarschijnlijk ook wel weg, selectie terug naar 18 spelers en 4 stagiaires. Dat wordt gewoon degradatievoetbal in Arnhem komend seizoen. :roll:

Wordt al een aardig rijtje van clubs die even een stap terug moeten doen:
Willem II, NAC, Vitesse, AZ. Misschien Feyenoord nog....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Misschien Feyenoord nog....

ja hoor....

Quote:Feyenoord raakt opnieuw toptalent kwijt aan Chelsea
04/06/2010 08:47

Na Jeffrey Bruma raakt Feyenoord opnieuw een toptalent kwijt aan Chelsea. Kyle Ebecilio speelt met ingang van komend seizoen voor de Engelse topclub.

B-junior Ebecilio is een zestienjarige middenvelder. Jeffrey Bruma had dezelfde leeftijd toen hij de overstap maakte naar The Blues.

Het is overigens de bedoeling dat Ebecilio deel gaat uitmaken van de jeugdopleiding, net zoals dat bij Bruma destijds het geval was.

Jong Oranje-international Bruma maakte al wel enkele deel uit van de A-selectie in Londen en kreeg van coach Carlo Ancelotti ook al speeltijd in de Premier League.

tering engelsen.

tering systeem. vrij verkeer van werknemers, maar geen gelijkheid op de televisiemarkt. en zo worden we in nederland langzaam leegerroofd.
Reply
en daarom wordt Ajax geen kampioen meer in de jeugd, dan vallen de talenten teveel op. :wink:

Maar ben het met je eens dat het vechten tegen de bierkaai is zo met de ongelijkheid van TV en/of schulden( Real en ik dacht dat Man.Utd ook niet helemaal schuldenvrij is.....).
Je kan alleen maar hopen dat je een keer een selectie bij elkaar kan houden met uitzonderlijke talenten( bv Ajax 95).
Maar eigenlijk is Nedeland nu ook gewoon een voetbaldwerg( qua competitie) en dat is pijnlijk om te constateren, maar vooral(zeer) pijnlijk om mee te leven.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
En dan komen ze een paar jaar later ervaring opdoen bij een concurrent Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Misschien Feyenoord nog....

ja hoor....

Quote:Feyenoord raakt opnieuw toptalent kwijt aan Chelsea
04/06/2010 08:47

Na Jeffrey Bruma raakt Feyenoord opnieuw een toptalent kwijt aan Chelsea. Kyle Ebecilio speelt met ingang van komend seizoen voor de Engelse topclub.

B-junior Ebecilio is een zestienjarige middenvelder. Jeffrey Bruma had dezelfde leeftijd toen hij de overstap maakte naar The Blues.

Het is overigens de bedoeling dat Ebecilio deel gaat uitmaken van de jeugdopleiding, net zoals dat bij Bruma destijds het geval was.

Jong Oranje-international Bruma maakte al wel enkele deel uit van de A-selectie in Londen en kreeg van coach Carlo Ancelotti ook al speeltijd in de Premier League.

tering engelsen.

tering systeem. vrij verkeer van werknemers, maar geen gelijkheid op de televisiemarkt. en zo worden we in nederland langzaam leegerroofd.


Het is inderdaad stom. Eigenlijk zou Europa eenzelfde soort systeem als ZA, Afrika & Azie moeten hanteren. Geen spelers van U18 naar het buitenland maar ja, dan heb je weer dat vrije verkeer Sad.

Hoe goed is die Ebecilio eigenlijk waf? Die Bruma zit momenteel bij Oranje -21 maar schurkt al een beetje bij het nederlands elftal voor een stageplek toch? Zeker als hij veel meer gaat spelen bij Chelsea net als die van Aanholt.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
ik had nog nooit van hem gehoord. :Big Grin

maar in rotterdam zit altijd hele goeie jeugd bij spartaan20. hun eerste speelt niet echt hoog, dat bewijst dat ze gen talenten behouden. veel daarvan gaan naar sparta feyenoord, maar ook daar staat chelsea al langs de lijn.
Reply
en de plannen om europese clubs enkel tranfers toe te laten als ze schuldenvrij zijn werkt, hoe goedbedoeld ook, allleen maar dit soort situ's in de hand....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: