The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
De geruchten gaan dat Janssen vandaag tekent bij Ajax. Van mij mag hij komen.....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Van mij ook! Enig struikelblok namens kamp Janssen zou echter wel eens het strenge rookbeleid in de ArenA kunnen worden.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Prima aankoop zou dat zijn. Waarom hoor ik opeens namen als Janssen, Sigthorsson en Mathijsen in plaats van Dost? :cry: Ajax heeft opeens het geld en een goede transfervisie. Gadver.

Waarschijnlijk staan die sukkels die Janssen zondag bij iedere corner bekogeld met alle mogelijke rotzooi dan morgen vooraan in de fanshop om een shirtje met 3 sterren en Janssen achterop te kopen. Undecided
Reply
Peter Wrote:Prima aankoop zou dat zijn. Waarom hoor ik opeens namen als Janssen, Sigthorsson en Mathijsen in plaats van Dost? :cry: Ajax heeft opeens het geld en een goede transfervisie. Gadver.

Waarschijnlijk staan die sukkels die Janssen zondag bij iedere corner bekogeld met alle mogelijke rotzooi dan morgen vooraan in de fanshop om een shirtje met 3 sterren en Janssen achterop te kopen. Undecided

ik weet niet of ik jansen zo'n goeie aankoop vind voor ajakkes eerlijk gezegd. het is wel een mannetje hoor. maar goed, gelimiteerde transfersom, dus een grote buil kun je je niet vallen.

sigtorson is wel erg duur voor het aantal goals dat hij heeft gemaakt.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Prima aankoop zou dat zijn. Waarom hoor ik opeens namen als Janssen, Sigthorsson en Mathijsen in plaats van Dost? :cry: Ajax heeft opeens het geld en een goede transfervisie. Gadver.

Waarschijnlijk staan die sukkels die Janssen zondag bij iedere corner bekogeld met alle mogelijke rotzooi dan morgen vooraan in de fanshop om een shirtje met 3 sterren en Janssen achterop te kopen. Undecided

ik weet niet of ik jansen zo'n goeie aankoop vind voor ajakkes eerlijk gezegd. het is wel een mannetje hoor. maar goed, gelimiteerde transfersom, dus een grote buil kun je je niet vallen.

sigtorson is wel erg duur voor het aantal goals dat hij heeft gemaakt.

Met Janssen is het risico mi. vooral dat hij veel eerder dan de meeste andere spelers zal zijn opgebrand omdat hij zelden echt als prof heeft geleefd.

Sigthorsson heeft juist heel vaak gescoord, volgens mij is hij (of Reis) topscorer als je kijkt naar goals per gespeelde minuut. En bovendien speelt hij gewoon prima, ook los van zijn goals. Ben echt onder de indruk van hem.
Reply
Peter Wrote:Sigthorsson heeft juist heel vaak gescoord, volgens mij is hij (of Reis) topscorer als je kijkt naar goals per gespeelde minuut. En bovendien speelt hij gewoon prima, ook los van zijn goals. Ben echt onder de indruk van hem.

jawel goeie speler, ik had hem graag gehad als opvolger van petur peturson, maar toch veel te duur voor het aantal goals.

dat vind ik van bas dost ook trouwens, waar feyenoord nu kennelijk achteraan zit. ik vind 4 mio voor bas dost echter gewoon veel te veel, maar ik denk dat je dat soort bedrag tegenwoordig al nodig hebt voor middelmaat.

maar gelukkig hebben wij jon dahl! zou ik wel bijzonder vinden als het waar is.

Quote:Tomasson gaat in op aanbod Feyenoord'
Geschreven op 2011-05-16 om 23:26:38 | Bekeken: 3103 | Reacties: 53 | Foto: OrangePictures |
Jon Dahl Tomasson zal volgend seizoen nog steeds te bewonderen zijn in De Kuip. Feyenoord-watcher en Voetbal International journalist Martijn Krabbendam meldt op twitter dat de 34-jarige Deense spits in zal gaan op het aanbod van de Rotterdammers om tegen verlaagde voorwaarden bij de Stadionclub te blijven.
Tomasson keerde in de zomer van 2008 terug bij de club waar hij eerder de meest succesvolle periode uit z'n carrière beleefde, met de UEFA Cup van 2002 als absolute hoogtepunt. De laatste jaren kende de Deen echter veel blessureleed, waardoor zijn carrière als een nachtkaars uit dreigde te gaan. Tomasson lijkt daar nu een stokje voor te willen steken
Reply
en gelukkig blijft er nog een aantal talenten behouden:

Oranje onder 17 jaar greep zondag de Europese titel door Duitsland met 5-2 te verslaan. Scouts van grote clubs jagen op de sterke lichting van coach Albert Stuivenberg, maar de Feyenoorders Tonny Trindade de Vilhena en Anass Achahbar blijven bij Feyenoord. 'Wij willen eerst in de Kuip slagen', zeggen ze in het AD. (4 van de 7 of zo......)
Reply
Hoop op Janssen en Luuk de Jong voor Ajax ipv die Sigthorsson.
Reply
Denk dat Jansen wel een versterking is voor Ajax, ze gaan dan overigens wel aanvallend spelen met het middenveld.

Lijkt mij dat ze dan gaan spelen met het middenveld Jansen/De Jong/Eriksen? Dan zou De Zeeuw/Anita kind van de rekening worden. Of de Jong moet in de punt gaan spelen maar daar gaan ze juist die Sigthorsson voor halen?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Eriksen is sowieso onomstreden en met drie dwergen op je middenveld kun je in de CL niet aankomen dus logisch dat De Zeeuw of Anita eruit gaat. Als V/d Wiel nog vertrekt kan Anita ook back gaan spelen.
Reply
Peter Wrote:Eriksen is sowieso onomstreden en met drie dwergen op je middenveld kun je in de CL niet aankomen dus logisch dat De Zeeuw of Anita eruit gaat. Als V/d Wiel nog vertrekt kan Anita ook back gaan spelen.

Ik snap het wel maar je gaat dan met 6 aanvallend ingestelde spelers spelen, is toch niet echt de stijl van De Boer?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:Waarschijnlijk staan die sukkels die Janssen zondag bij iedere corner bekogeld met alle mogelijke rotzooi dan morgen vooraan in de fanshop om een shirtje met 3 sterren en Janssen achterop te kopen.

sorry hoor Peter, in de regel is je commentaar wel goed, maar dit slaat echt nergens op.
Natuurlijk werd hij gisteren bij elke corner bekogeld met rotzooi, maar wie die corner ook genomen had, had dit overkomen. Gewoon zoveel mogelijk initmideren om die pot te winnen...
Overigens schijnen zijn shirts alleen in xxxl te komen, dus zal het ook wel meevallen
The great old Ludwig von...
Reply
Denk niet dat Anita de beoogde back is. Misschien dat Blind of Boilesen naar rechts kan? Zou anders ook niet echt een goede vervanger binnen NL weten die betaalbaar is.

Bij Liverpool spelen sinds januari steeds 2 jeugdspelers op back, gaan steeds beter spelen en nu was er tijd genoeg om dingen te proberen. Afg. zondag liep die Glenn Johnson er weer, drama, drama, drama en direct weer een nederlaag. Met andere woorden, gewoon een goede back/centrale verdediger uit de beloften of A1 proberen in de voorbereiding. Zo zijn Blind en Frank de Boer zelf ook begonnen.
Reply
Peter Wrote:Met Janssen is het risico mi. vooral dat hij veel eerder dan de meeste andere spelers zal zijn opgebrand omdat hij zelden echt als prof heeft geleefd.

Hee, gisteren ook naar Johan Derksen gekeken, zie ik. =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dugarry Wrote:Denk niet dat Anita de beoogde back is. Misschien dat Blind of Boilesen naar rechts kan? Zou anders ook niet echt een goede vervanger binnen NL weten die betaalbaar is.

Bij Liverpool spelen sinds januari steeds 2 jeugdspelers op back, gaan steeds beter spelen en nu was er tijd genoeg om dingen te proberen. Afg. zondag liep die Glenn Johnson er weer, drama, drama, drama en direct weer een nederlaag. Met andere woorden, gewoon een goede back/centrale verdediger uit de beloften of A1 proberen in de voorbereiding. Zo zijn Blind en Frank de Boer zelf ook begonnen.

Mee eens!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:Waarschijnlijk staan die sukkels die Janssen zondag bij iedere corner bekogeld met alle mogelijke rotzooi dan morgen vooraan in de fanshop om een shirtje met 3 sterren en Janssen achterop te kopen.

sorry hoor Peter, in de regel is je commentaar wel goed, maar dit slaat echt nergens op.
Natuurlijk werd hij gisteren bij elke corner bekogeld met rotzooi, maar wie die corner ook genomen had, had dit overkomen. Gewoon zoveel mogelijk initmideren om die pot te winnen...
Overigens schijnen zijn shirts alleen in xxxl te komen, dus zal het ook wel meevallen

eens dat hoort erbij. en als er iemand is die dat volgens mij weet is het dikke theo wel.
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:Waarschijnlijk staan die sukkels die Janssen zondag bij iedere corner bekogeld met alle mogelijke rotzooi dan morgen vooraan in de fanshop om een shirtje met 3 sterren en Janssen achterop te kopen.

sorry hoor Peter, in de regel is je commentaar wel goed, maar dit slaat echt nergens op.
Natuurlijk werd hij gisteren bij elke corner bekogeld met rotzooi, maar wie die corner ook genomen had, had dit overkomen. Gewoon zoveel mogelijk initmideren om die pot te winnen...
Overigens schijnen zijn shirts alleen in xxxl te komen, dus zal het ook wel meevallen

eens dat hoort erbij. en als er iemand is die dat volgens mij weet is het dikke theo wel.

Theo is juist iemand die alleen maar beter gaat spelen van dat soort dingen, dus dan was het helemaal dom.

Reken maar dat Theo meer op zn dak kreeg omdat het Theo was. Der liep in de 1e helft bijvoorbeeld iemand die bij iedere corner van links een boekje met soort poster van Theo als gay in zn hand, als zo'n zelfde kerel nu zijn komst toejuicht is dat van de zotte. Undecided
Reply
Ach, kan me nog de overgang van Figo van Barca naar real herinneren. Van god naar zot in Barca, van zot naar god in Madrid.

Tis maar een spelletje en allemaal zeer betrekkelijk.

Zie bv Gallas, jaren verketterd door Spurs omdat hij bij Arsenal en Chelsea speelde, nu is het een held.
Reply
Quote:ENSCHEDE - Het is een publiek geheim dat Theo Janssen het helemaal gehad heeft met Twente-voorzitter Joop Munsterman. Janssen betichtte Munsterman er eerder dit seizoen van dat hij bewust heeft laten lekken dat hij slecht in de spelersgroep zou liggen. Munsterman heeft dat altijd ontkend.

Janssen kwam eind 2009 in het nieuws, toen hij na de wedstrijd Twente - Vitesse betrokken raakte bij een auto-ongeluk. Daarbij raakten alle vier inzittenden van zijn auto gewond, onder wie zijn broer Johan en oud-prof Kevin Moeliker, die in coma raakte. Later bleek uit de bloedproef dat het alcoholpromillage van Janssen tijdens het ongeluk te hoog was. FC Twente legde hem hiervoor de maximale boete op en schorste hem twee maanden.

Munsterman en Derksen zijn twee handen op een buik dus dat zou me niks verbazen als het op deze manier bij VI is beland. Dat hij vertrekt is iig zeker lijkt me.

Ik weet niet of ik als Ajax voor Janssen zou gaan, maar het blijft natuurlijk een klasbak. Ben het overigens totaal oneens met dat papegaaigepraat over de fysieke gesteldheid van Janssen. Dat hij vanwege roofbouw nog maar twee jaar mee kan bla bla. Elk lichaam is anders. Hij is geen modelspeler, maar je zou de rokende en drinkende profvoetballer de kost moeten geven...Theo komt er openlijk voor uit, prima.

Ik zie liever Dost dan die IJslander btw.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:Waarschijnlijk staan die sukkels die Janssen zondag bij iedere corner bekogeld met alle mogelijke rotzooi dan morgen vooraan in de fanshop om een shirtje met 3 sterren en Janssen achterop te kopen.

sorry hoor Peter, in de regel is je commentaar wel goed, maar dit slaat echt nergens op.
Natuurlijk werd hij gisteren bij elke corner bekogeld met rotzooi, maar wie die corner ook genomen had, had dit overkomen. Gewoon zoveel mogelijk initmideren om die pot te winnen...
Overigens schijnen zijn shirts alleen in xxxl te komen, dus zal het ook wel meevallen

eens dat hoort erbij. en als er iemand is die dat volgens mij weet is het dikke theo wel.

Theo is juist iemand die alleen maar beter gaat spelen van dat soort dingen, dus dan was het helemaal dom.

Reken maar dat Theo meer op zn dak kreeg omdat het Theo was. Der liep in de 1e helft bijvoorbeeld iemand die bij iedere corner van links een boekje met soort poster van Theo als gay in zn hand, als zo'n zelfde kerel nu zijn komst toejuicht is dat van de zotte. Undecided
joh, dat mag jij van de zotte vinden. Overigens weet ik en jij helemaal niet of hij dat shirt koopt, of hem toejuicht.
Dat juist Jansen aangepakt wordt is niet zo gek, hij is by far de gevaarlijkste.
Heb er niet veel van gemerkt dat juist hij er veel beter van ging spelen, afgezien van zijn doelpunt weinig gezien van hem.
Het is ook niet zo dat er tegen hem spreekkoren waren, zoals bijvoorbeeld standaard bij Nicky Hofs het geval is/was.
Overigens ben ik het met Waf eens dat ik niet weet of het een ajax-speler is, en ook niet ten koste van wie dit moet gaan, als verdedigende middenvelder speelt Anita echt heel goed (nooit verwacht) en als je een spits haalt, dan heb je de Jong als aanvallende mid. Maar met een gelimiteerde ts en dus wrs een mooie prijs, is dat moeilijk om te laten lopen. Ik zie hem in ieder geval graag erbij, al durf ik niet te stellen dat hij nou DE speler is die w enodig hebben
The great old Ludwig von...
Reply
Rutten blijft bij PSV. Vind ik (als één van de weinigen) goed nieuws. Cocu nog een jaartje rijpen en dan voor de leeuwen. Verder gaan ze doorselecteren qua keepers, op het middenveld en in de spits. Ook al helemaal mee eens. Hoop wel dat Engelaar blijft want dat blijft een prima regisseur als je der 2 bijtertjes bijzet op het middenveld in plaats van zelfde types als Bakkal.

Hutchinson -> Schaars
Isaksson -> Vorm
Berg -> El Hamdaoui (:razzSmile (als nr. 10, Toivonen spits tot Reis terug is)
Bouma -> Mathijsen

En dan heb je weer een elftal dat kampioen kan spelen.
Reply
Janssen was dit jaar pas echt belangrijk voor Twente. Ik denk dat hij bij Ajax zal tegenvallen. Het duurt even voor hij daar aan het spel gewend is (of het team aan hem) en dat krediet zal hij niet krijgen. En wellicht is dit seizoen een uitschieter. Vitesse was 3 jaar geleden nog blij dat ze van hem af waren, bij Twente 2 redelijke jaren en nu 1 topjaar. Niet doen dus.
Reply
Peter Wrote:Hutchinson -> Schaars
Isaksson -> Vorm
Berg -> El Hamdaoui (:razzSmile (als nr. 10, Toivonen spits tot Reis terug is)
Bouma -> Mathijsen

En dan heb je weer een elftal dat kampioen kan spelen.

Met de eerste 2 ga je een stap vooruit in mijn ogen, en beide spelers zijn haalbaar nu Ajax terecht kiest voor Vermeer.
Zou je echt 5 miljoen over hebben voor El Ham? Ikdenk zeker dat als hij ergens kan slagen, het bij het altijd rustige PSV is. Ik zou me er echter niet meer aanwagen.
Mathijsen is zeker een stap vooruit, maar uiteraard hoop ik dat die naar Ajax komt (als er iemand weg gaat).

Wie gaat Doedelzak vervangen trouwens?

Quote:Balázs Dzsudzsák overweegt serieus weg te gaan bij PSV, deze zomer. De Hongaarse vleugelspeler, die het vaakst van alle Eredivisie-spelers betrokken was bij een doelpunt dit seizoen, geeft aan Nemzeti Sport te kennen dat hij wil voorkomen dat de verzadiging toeslaat. “Het is tijd voor verandering. Eerder wilde ik daar nog niet over praten, maar het is mogelijk dat ik wegga bij PSV.”
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Rutten blijft bij PSV. Vind ik (als één van de weinigen) goed nieuws.
nee hoor. Ik ook...
The great old Ludwig von...
Reply
Quote:Belgisch toptalent Rits kiest voor Ajax

------------------------------------------------------------------------------

(Novum) - Het grote Belgische talent Mats Rits tekent voor twee seizoenen bij Ajax. De 17-jarige middenvelder komt transfervrij over van GBA. Rits stond ook nadrukkelijk in de belangstelling van FC Utrecht, Anderlecht en PSV. "Maar bij Ajax was het gevoel het beste", zegt Rits woensdag zelf in De Telegraaf.

Met Rits heeft Ajax mogelijk de vijfde versterking binnen. Eerder meldde De Telegraaf al dat de overgang van Theo Janssen (FC Twente), Kolbeinn Sigthorsson (AZ), Derk Boerrigter (RKC Waalwijk) en Thulani Serero (Ajax Cape Town) zo goed als rond is.

Rits was op zijn veertiende al eens op proef in Amsterdam, maar vond de tijd toen nog niet rijp voor een overgang naar het buitenland. Hij koos ervoor bij GBA in Antwerpen te blijven en scoorde bij zijn debuut op zijn zestiende direct twee keer.

De Belgische (ex-)Ajacieden Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en Toby Alderweireld overtuigden Rits ervan voor Ajax te kiezen. Hij kwam zelfs bij Alderweireld thuis omdat diens familie en de familie Rits elkaar kennen.

Rits doet in de voorbereiding van het nieuwe seizoen met het eerste elftal mee. Dan wordt besloten of de tweebenige speler, die vooral rechts op het middenveld of op 'tien' uit de voeten kan, bij de selectie blijft of bij de A1 of Jong Ajax moet rijpen.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Hutchinson -> Schaars
Isaksson -> Vorm
Berg -> El Hamdaoui (:razzSmile (als nr. 10, Toivonen spits tot Reis terug is)
Bouma -> Mathijsen

En dan heb je weer een elftal dat kampioen kan spelen.

Met de eerste 2 ga je een stap vooruit in mijn ogen, en beide spelers zijn haalbaar nu Ajax terecht kiest voor Vermeer.
Zou je echt 5 miljoen over hebben voor El Ham? Ikdenk zeker dat als hij ergens kan slagen, het bij het altijd rustige PSV is. Ik zou me er echter niet meer aanwagen.
Mathijsen is zeker een stap vooruit, maar uiteraard hoop ik dat die naar Ajax komt (als er iemand weg gaat).

Wie gaat Doedelzak vervangen trouwens?

Quote:Balázs Dzsudzsák overweegt serieus weg te gaan bij PSV, deze zomer. De Hongaarse vleugelspeler, die het vaakst van alle Eredivisie-spelers betrokken was bij een doelpunt dit seizoen, geeft aan Nemzeti Sport te kennen dat hij wil voorkomen dat de verzadiging toeslaat. “Het is tijd voor verandering. Eerder wilde ik daar nog niet over praten, maar het is mogelijk dat ik wegga bij PSV.”

Assaidi of Mertens lijkt me. Maarre... Nemzeti Sport? Dan zal het wel waar zijn! Balazs kan zoveel willen, hij heeft in de beslissende fase werkelijk geen pepernoot geraakt dus er zullen zich weinig clubs melden die een stap vooruit zijn en PSV heeft natuurlijk ook nog wat te zeggen in dezen.

El Ham zal niet komen, die gaat vast ergens zakken vullen, maar hem op 10, Balasz op links, Lens op rechts en Toivonen die de voorzetten binnenkopt lijkt me wel wat als voorhoede. PSV kan El Hamdaoui een vrije rol bieden op zijn favoriete positie omdat wij geen Eriksen hebben rondlopen, dan blijft ie zeker in het gareel en schopt hij er 20 voor je in.
Reply
_Tampie Wrote:Janssen was dit jaar pas echt belangrijk voor Twente. Ik denk dat hij bij Ajax zal tegenvallen. Het duurt even voor hij daar aan het spel gewend is (of het team aan hem) en dat krediet zal hij niet krijgen. En wellicht is dit seizoen een uitschieter. Vitesse was 3 jaar geleden nog blij dat ze van hem af waren, bij Twente 2 redelijke jaren en nu 1 topjaar. Niet doen dus.

Ik zag laatst een terugblik op de seizoensontknoping 2006-2007 voorbij komen met PSV-Vitesse. Liep Janssen ook nog rond.. mijn god wat een flopkop had hij toen. Zag er echt slecht uit. Die is pas in Enschede een beetje als prof gaan leven en presteren naar zijn kunnen.
Reply
Nee, El Hamdaoui is een lekkere prof...

Een van de grootste luie honden die ik ken, en dat wil wat zeggen, mn hele familie zit er vol mee FU
Reply
Peter Wrote:Rutten blijft bij PSV. Vind ik (als één van de weinigen) goed nieuws. Cocu nog een jaartje rijpen en dan voor de leeuwen. Verder gaan ze doorselecteren qua keepers, op het middenveld en in de spits. Ook al helemaal mee eens. Hoop wel dat Engelaar blijft want dat blijft een prima regisseur als je der 2 bijtertjes bijzet op het middenveld in plaats van zelfde types als Bakkal.

Hutchinson -> Schaars
Isaksson -> Vorm
Berg -> El Hamdaoui (:razzSmile (als nr. 10, Toivonen spits tot Reis terug is)
Bouma -> Mathijsen

En dan heb je weer een elftal dat kampioen kan spelen.

maar kan psvee deze gasten naar eindhoven krijgen?

hamdaoui wil naar spanje, mathijsen zal vanwege cl wel ajakkes verkiezen (als hij al naar nl wil). bovendien wil doedelzak weg.
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Rutten blijft bij PSV. Vind ik (als één van de weinigen) goed nieuws. Cocu nog een jaartje rijpen en dan voor de leeuwen. Verder gaan ze doorselecteren qua keepers, op het middenveld en in de spits. Ook al helemaal mee eens. Hoop wel dat Engelaar blijft want dat blijft een prima regisseur als je der 2 bijtertjes bijzet op het middenveld in plaats van zelfde types als Bakkal.

Hutchinson -> Schaars
Isaksson -> Vorm
Berg -> El Hamdaoui (:razzSmile (als nr. 10, Toivonen spits tot Reis terug is)
Bouma -> Mathijsen

En dan heb je weer een elftal dat kampioen kan spelen.

maar kan psvee deze gasten naar eindhoven krijgen?

hamdaoui wil naar spanje, mathijsen zal vanwege cl wel ajakkes verkiezen (als hij al naar nl wil). bovendien wil doedelzak weg.

Ik denk dat na Schaars en Vorm het potje wel leeg is. Er schijnt nu 5 miljoen te besteden te zijn.

Als Dzsudzsak gaat (zie mijn post iets hiervoor, ik geloof niet dat er veel interesse zal zijn) heb je sowieso geld om Assaidi of Mertens (ik hoop de laatste) te halen en misschien nog wel wat over voor een extra spelers. Als je Dzsudzsak kunt verkopen en er Mertens+een spits voor kunt terugkopen moet je dat mi. zeker doen.

Ik had veel van Dzsudzsak verwacht in de seizoensontknoping, maar mijn god wat is die door de mand gevallen. Ik zie m al aankomen in de Primera Division of Premier League met dat spel. Undecided
Reply


Forum Jump: