The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Aílton houdt Gelsenkirchen na één seizoen alweer voor gezien. De 32-jarige Braziliaan verruilt Schalke 04, waar hij nog één jaar onder contract stond, voor het Turkse Besiktas. De clubs kwamen maandagavond een afkoopsom overeen van rond de drie miljoen euro. De aanvaller tekent voor twee jaar bij zijn nieuwe club.

"Het eerste bod van Besiktas was onbespreekbaar", aldus Schalke-trainer Ralf Rangnick. "Toen kwam er een tweede bod en dat konden we niet weigeren." Aílton verhuisde na het behalen van de Duitse titel met Werder Bremen vorige zomer naar Schalke. Voor die club speelde hij 29 competitieduels, waarin hij 14 maal scoorde.

bron: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbal.nl">http://www.voetbal.nl</a><!-- w -->
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
"Het eerste bod van Besiktas was onbespreekbaar", aldus Schalke-trainer Ralf Rangnick. "Toen kwam er een tweede bod en dat konden we niet weigeren."

??
Wai biet 1 mio? Unbesprechbar!!

Ok, ok wai biet 8 mio? Ganz gut. Einpacken und Strick darum. Auf wienerschnitzel!
Reply
Nee, bij het 2e bod kreeg Schalke Lucius er bij
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Waarom meldde jullie toch niets over de nieuwe super aankoop van NEC. Voor 8 ton is de 1 meter 95 lange Zweed Jonas Olsson aangetrokken. Centrale verdediger, aggressieve speelstijl, speelt in jong Zweden. Beetje Meastro type :wink:

Olsson, eindelijk een blonde Zweed (19/07/2005)
N.E.C. is weer een buitenlands talent rijker. Jonas Olsson tekende een contract voor vier jaar. De verwachtingen van de Zweed (22) zijn hoog. Wat wil je met 195 centimeter en een goede linker als wapens.

Jonas Olsson is in drie jaar tijd de derde Zweed die op De Goffert neerstrijkt. Maar de verdediger verschilt in velerlei opzichten van zijn voorgangers. Olsson is bijvoorbeeld de enige Zweed van het stel die aan het stereotype beeld blond en groot voldoet. Dat kon je van Mike Owusu (donker en klein) en Eddie Gustafsson (een vrolijke Bob Marley-fan met roots op de Bahamas) moeilijk beweren.

Verder is er het verschil in verwachtingspatroon. Owusu werd gehaald voor de breedte en verdween na anderhalf seizoen en drie invalbeurten geruisloos uit Nijmegen. Gustafsson was vorig seizoen in de race om Dennis Gentenaar op te volgen. Hij maakte indruk tijdens zijn proefperiode, maar werd toch afgetest.

Nee, dan Olsson. De 1,95 meter lange reus tekende gisteren voor vier jaar in Nijmegen. Totaal ontspannen liet hij alles over zich heenkomen. De linkspoot is topfit, want vol in competitie. "We zijn in Zweden in april begonnen. Voor aanvang van het seizoen hoopte ik al op een buitenlandse club. Ik begon aan mijn vierde seizoen in het eerste van Landskrona en mijn zestiende bij de club. Het was tijd voor iets anders en toen NEC kwam, was de keuze makkelijk."

Eind mei bekeek een Nijmeegse delegatie hem in een wedstrijd van Jong Zweden. In juli werd de interesse concreet. "Ik kon naar een paar Noorse en Zweedse clubs. Ook Engelse ploegen hebben me bekeken, maar geen concreet bod gedaan. N.E.C. is de juiste club voor mij. Ik heb er met Rasmus Lindgren over gepraat. Dat is een goede vriend van mij, die al een paar jaar voor Ajax speelt. Hij vertelde dat ze hier met geluk hadden gewonnen."

Er volgden moeizame onderhandelingen tussen Landskrona en N.E.C. Pas na twee weken steggelen was het rond. En dat terwijl vader Lennart Olsson in het bestuur zit. "Maar ik geloof niet dat hij betrokken was bij deze zaak. Hij heeft een kleine rol."

Uiteindelijk kwamen de partijen eruit. N.E.C. had zijn centrale verdediger en Landskrona was zijn middenvelder en aanvoerder kwijt. "Centraal achterin is absoluut mijn favoriete positie. Daar speel ik altijd bij Jong Zweden. Door blessures kwam ik bij Landskrona op het middenveld terecht en ik ben daar blijven staan."

Dat had een voordeel. "Daardoor is mijn aanvallende spel enorm verbeterd. Ik had mijn kracht en een goede kopbal. Nu ben ik heel allround. Ik kan ook een goede pass geven over vijftig meter. Soms tenminste."

De Zweed is wel een kaartenpakker. "Mijn manier van spelen is agressief. Ik heb er een paar te veel gehad, maar het hoort bij mijn spel. Ik kreeg als verdediger wel veel minder kaarten dan op het middenveld. Als je achterin staat, heb je het spel voor je."

Olsson traint vandaag (om 10.30 en 14.45 uur) voor het eerst mee bij N.E.C. Hij maakt morgen zijn debuut tijdens de oefenwedstrijd FC Dordrecht-N.E.C., die om 19.00 uur in Waardenburg begint.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
20/7/2005 - AS Monaco ziet af van PSV'er Lee
(Gepost door martini88)

BRON: Eindhovens Dagblad

AS Monaco heeft bedankt voor Young-Pyo Lee, mede vanwege zijn te hoge transdersom van 5 miljoen, zo meldt het Eindhovens Dagblad. Omdat PSV een volgend contractjaar van Lee had gelicht, waardoor Lee geen 2 maar 5 miljoen kostte. Nu AS Monaco is weggevallen zouden slechts nog Engelse subtoppers (Aston Villa, Everton en Newcastle) voor hem in de markt zijn.
PSV Netwerk
Volgens zaakwaarnemer Dong-kook Kim is nu alles weer mogelijk. Ook een langer verblijf bij PSV, of zelfs contractverlenging, wordt niet uitgesloten.
Reply
20/7/2005 - ED: Na terugkeer Feyenoord uit China nieuwe poging PSV voor Kalou
(Gepost door RvN)



Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV na terugkeer van Feyenoord uit China opnieuw een poging wagen om Salomon Kalou te strikken. De aanvaller van Feyenoord wil zelf graag naar PSV, zo liet hij meerderemalen weten. Feyenoord lijkt echter vooralsnog niet te willen meewerken aan een transfer.
Reply
Charisteas in belangstelling diverse clubs.
Ajax zou eventueel aan Diego Placente denken als linksback...

Lijkt me onzin trouwens, het onderste... Gast heeft salarisseisen waar zelfs AS Roma van schrok...
Reply
Fabian Wrote:Charisteas in belangstelling diverse clubs.
Ajax zou eventueel aan Diego Placente denken als linksback...

Lijkt me onzin trouwens, het onderste... Gast heeft salarisseisen waar zelfs AS Roma van schrok...

Nadenken mag altijd toch.... :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
Kezmania Wrote:20/7/2005 - ED: Na terugkeer Feyenoord uit China nieuwe poging PSV voor Kalou
(Gepost door RvN)



Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV na terugkeer van Feyenoord uit China opnieuw een poging wagen om Salomon Kalou te strikken. De aanvaller van Feyenoord wil zelf graag naar PSV, zo liet hij meerderemalen weten. Feyenoord lijkt echter vooralsnog niet te willen meewerken aan een transfer.

kunnen jullie je niet een keer je normaal gedragen of opteringtieftstralen? nooit een bod uitbrengen, maar wel het hoofd op hol brengen van persie, vaart, trabelsi en nu weer kalou.

kalou is volgens wotte niet te koop. als jullie die zin niet begrijpen dan staat het vrij om desondanks een bod te doen. als je geen bod doet, houd dan je smoel. 1x de halve finale van de cl en gelijk denken die kutprovincialen dat ze jezus zijn.
Reply
zo, lekker geslapen waf?
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Als zo'n speler vooruitgang wil boeken dan moet je hem niet tegen houden in zn ontwikkeling lijkt mij toe
Reply
Saartje Wrote:zo, lekker geslapen waf?

heerlijk. ik heb sowieso maar weining nodig om eens tekeer te gaan tegen achterbakse papen (pleonastiche tautologie :razz: ). ook heerlijk.

die fons spooren is nog maar net veroordeeld of ze zitten al weer met hun handjes aan andere kinderen. :razz:
Reply
:8:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:20/7/2005 - ED: Na terugkeer Feyenoord uit China nieuwe poging PSV voor Kalou
(Gepost door RvN)



Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV na terugkeer van Feyenoord uit China opnieuw een poging wagen om Salomon Kalou te strikken. De aanvaller van Feyenoord wil zelf graag naar PSV, zo liet hij meerderemalen weten. Feyenoord lijkt echter vooralsnog niet te willen meewerken aan een transfer.

kunnen jullie je niet een keer je normaal gedragen of opteringtieftstralen? nooit een bod uitbrengen, maar wel het hoofd op hol brengen van persie, vaart, trabelsi en nu weer kalou.

kalou is volgens wotte niet te koop. als jullie die zin niet begrijpen dan staat het vrij om desondanks een bod te doen. als je geen bod doet, houd dan je smoel. 1x de halve finale van de cl en gelijk denken die kutprovincialen dat ze jezus zijn.

20/7/2005 - Hiddink valt Wotte aan: wel bod gedaan; Beasley weer genoemd
(Gepost door RvN)

Guus Hiddink reageerde in de papieren uitgave van Voetbal International fel op de uitlatingen van Mark Wotte dat PSV zich niet aan de regels zou houden inzake Kalou. "Als Mark Wotte doet alsof wij niet volgens de regels handelen, dan liegt hij" aldus Hiddink. "Ik kan je zo laten zien dat wij een bod hebben neergelegd en de interesse al lang kenbaar hebben gemaakt aan Feyenoord."
PSV Netwerk
VI meldt dat PSV zo'n 10 miljoen euro over zou hebben voor Kalou, een percentage bij doorverkoop en DaMarcus Beasley


Waf dat zelfs jij gelooft wat ze bij Feyenoord zeggen :|
De Feyenoord krant en de website van Feyenoord zijn pure propaganda middelen. Het was al bewezen dat Kalou wel degelijk met de media had gesproken (dit sprak feyenoord.nl tegen). Verder was het interview met Kalou op de Feyenoordsite vooraf geregiseert om de Feyenoordsupporters tevreden te houden. Verder zeiden zowel Hiddink als Westerhof dat er met Feyenoord gesproken was. Wotte bevestigde dit eerst, om later te zeggen dat geen enkel bod van PSV serieus genomen wordt.
Reply
SB Wrote:Als zo'n speler vooruitgang wil boeken dan moet je hem niet tegen houden in zn ontwikkeling lijkt mij toe

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Reply
Beasley zal het ook wel naar z'n zin hebben bij Pisvee nu.... :roll:
Reply
Ze gaan DaMarcus toch niet aan een concurent verkopen!!!! :eeeek:





Woehaha :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
Fabian Wrote:Beasley zal het ook wel naar z'n zin hebben bij Pisvee nu.... :roll:

Maar hij wil Nederlander worden dus hij moet wel naar Feyenoord...
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:Ze gaan DaMarcus toch niet aan een concurent verkopen!!!! :eeeek:

Nee denk het niet, verkochten ze hem maar aan FC Twente....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Kezmania Wrote:[De Feyenoord krant en de website van Feyenoord zijn pure propaganda middelen. Het was al bewezen dat Kalou wel degelijk met de media had gesproken (dit sprak feyenoord.nl tegen). Verder was het interview met Kalou op de Feyenoordsite vooraf geregiseert om de Feyenoordsupporters tevreden te houden. Verder zeiden zowel Hiddink als Westerhof dat er met Feyenoord gesproken was. Wotte bevestigde dit eerst, om later te zeggen dat geen enkel bod van PSV serieus genomen wordt.

als kalou met de media spreekt (denk je dat je het wiel hebt uitgevonden of zo? denk e nu echt dat je een baanbrekende conclusie trekt waarin je moet wijzen op de feyenoordpravda? tuurlijk heeftuie met de media gesproken en zijn wens kenbaar gemaakt) is het netjes dat psvee dat dus ook doet? wat is dat nou voor redenering?

wie zegt dat ik (alles) geloof wat ze bij de feyenoordpravda zeggen? en wie zegt dat ik mijn informatie louter haal uit deze porpagandamiddelen? zijn er geen andere kranten? zou ik niemand kennen bij feyenoord? denk je dat ik zelf niet slim genoeg ben om berichtgeving kritisch te benaderen?waarom moet ik anderzijds geloven wat de grote boze hiddink zegt?

ik heb ook interviews gelezen waarin westerhof zegt dat het juist is dat nog geen bod is gedaan. en ook een interview met wotte waarin hij zegt dat psvee gen bod heeft gedaan. dat lijkt mij het dichtst bij de waarheid te liggen, alle berichtgeving in ogenschouw genomen. ze hebben kennelijk met elkaar gesproken, nou fijn! doet niets af aan de dieptrieste handelwijze van psvee. voor die uitspraak had ze al lopen poken. net als ze deden bij persie, vaart en trabelsi (waar je gemakshalve maar niet op reageert)

als er trouwens uit de gevoerde gesprekken afgeleid mag zou moeten worden dat een bod is gedaan dan is dat kennelijk afgewezen. ook dan gaat mijn verhaal nog op. OF je doet een nieuw bod OF je houd je bek. niet gaan zitten papen.

leuk dat je deze katholieke handelwijze wil verdedigen, mij overtuig je niet.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:[De Feyenoord krant en de website van Feyenoord zijn pure propaganda middelen. Het was al bewezen dat Kalou wel degelijk met de media had gesproken (dit sprak feyenoord.nl tegen). Verder was het interview met Kalou op de Feyenoordsite vooraf geregiseert om de Feyenoordsupporters tevreden te houden. Verder zeiden zowel Hiddink als Westerhof dat er met Feyenoord gesproken was. Wotte bevestigde dit eerst, om later te zeggen dat geen enkel bod van PSV serieus genomen wordt.

als kalou met de media spreekt (denk je dat je het wiel hebt uitgevonden of zo? denk e nu echt dat je een baanbrekende conclusie trekt waarin je moet wijzen op de feyenoordpravda? tuurlijk heeftuie met de media gesproken en zijn wens kenbaar gemaakt) is het netjes dat psvee dat dus ook doet? wat is dat nou voor redenering?

wie zegt dat ik (alles) geloof wat ze bij de feyenoordpravda zeggen? en wie zegt dat ik mijn informatie louter haal uit deze porpagandamiddelen? zijn er geen andere kranten? zou ik niemand kennen bij feyenoord? denk je dat ik zelf niet slim genoeg ben om berichtgeving kritisch te benaderen?waarom moet ik anderzijds geloven wat de grote boze hiddink zegt?

ik heb ook interviews gelezen waarin westerhof zegt dat het juist is dat nog geen bod is gedaan. en ook een interview met wotte waarin hij zegt dat psvee gen bod heeft gedaan. ze hebben kennelijk met elkaar gesproken, nou fijn! voor die uitspraak had ze al lopen poken. net als ze deden bij persie, vaart en trabelsi (waar je gemakshalve maar niet op reageert)

als er trouwens uit de gevoerde gesprekken afgeleid mag zou moeten worden dat een bod is gedaan dan is dat kennelijk afgewezen. ook dan gaat mijn verhaal nog op. OF je doet een nieuw bod OF je houd je bek. niet gaan zitten papen.

leuk dat je deze katholieke handelwijze wil verdedigen, mij overtuig je niet.

Wat vd Vaart en Trabelsi betreft heeft PSV nooit met Ajax gesproken. Hiddink heeft alleen via via een balletje opgegooid. Dus kom niet met onzin aanzetten.

Er komt een nieuw bod aan dus zit niet te zeuren.

Volgens jou beweert Wotte dat Kalou niet te koop is. Wotte beweert dit inderdaad. Alleen zegt hij erbij: "voor de juiste prijs is iedereen te koop".
Trek zelf je conclusie!

Verder zijn het vooral Kalou zelf, en Westerhof (die totaal geen ervaring heeft) die uitspraken doen in de media. Zo nu en dan komt daar weer een leugen van Wotte tussendoor. En ondertussen zijn de rapen gaar in Rotterdam

Even wat anders. Wat vind je van de uitspraken van Kalou in het AD en de Sportweek van deze week? Kan iemand die zulke uitspraken doet nog bij Feyenoord voetballen?
Reply
Quote:Een vertegenwoordiger van de Australische bond liet in een tv-interview weten dat hij voor 99% zeker is dat Guus Hiddink binnen enkele dagen tekent als bondscoach van Australie zo melden Australische media. 'De inkt is nog niet droog op het papier maar het is dichtbij. Het is een kwestie van dagen, niet van weken. We verwachten dat wanneer zijn verplichtingen in Korea voorbij zijn, we zijn volledige aandacht krijgen.' In Australie gaan ze ervan uit dat indien PSV morgen wordt uitgeschakeld ind e Peace Cup Hiddink voor het weekend al naar Australie komt. Haalt PSV de finale dan moeten ze wachten tot begin volgende week.
Reply
Hiddink is een vieze achterbakse k*tprovinciaal die spelers 'geil' probeert te maken via de media. 'Name-dropping' noemen ze dat. Irritante coaches die dat doen... BAH!
Reply
Kezmania Wrote:Wat vd Vaart en Trabelsi betreft heeft PSV nooit met Ajax gesproken. Hiddink heeft alleen via via een balletje opgegooid. Dus kom niet met onzin aanzetten.

Er komt een nieuw bod aan dus zit niet te zeuren.

Volgens jou beweert Wotte dat Kalou niet te koop is. Wotte beweert dit inderdaad. Alleen zegt hij erbij: "voor de juiste prijs is iedereen te koop".
Trek zelf je conclusie!

je ziet toch wat ik schrijf of niet? ik schrijf dat wotte gezegd heeft dat hij niet te koop is maar dat je toch een bod kunt doen. vervolgens ga jij voor mij vertellen dat ik de verkeerde concusies trek.

maar tuurlijk, doe het maar weer af als onzin. het is stelselmatig dezelfde handelswijze. ook bij persie. eerst semivriendelijk als een goedlachse pastoor zieltjes winnen, vervolgens gaat de speler via de gekgemaakte en dollarsindeogenhebbende zaakwaarnemer met de pers praten (waarschijnlijk op advies van paapsv), en vervolgens wordt de vriendelijke pastoor om zijn mening gevraagd. en net als de pastoor door de plaatselijjke jeugd is afgezogen in het biechthokje zegt hij heel vriendelijk en op zachte toon dat goeie spelers altijd welkom zijn (vooral als ze jong en fruitig zijn). maar dan is er nog altijd geen bod uitgebracht, alleen de speler, en erger, zijn zaakwaarnemer, is reeds gek gemaakt.

leuk dat er nog een bod komt. dat zegt helemaal niets over de gewraakte handelwijze. eerst een bod doen en dan lullen.

ik vind 10 mio prima overigens (ik geloof echt niet dat psvee dat gaat betalen), een prachtig bedrag. aangezien het een bod is nog een tegenbod doen van 12 mio en 25%, ergens in het midden uitkomen, gewoon een strik erom en landzaat halen. leuk ook dat beasly, waarschijnlijk zonder te vragen, in de besprekingen wordt betrokken. die pijpt zeker niet goed genoeg?
Reply
10 miljoen, Beasley en een percentage bij doorverkoop?

Hele grote strik erom en meteen per aangetekende post verzenden richting E'hoven die Kalou!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Wat vd Vaart en Trabelsi betreft heeft PSV nooit met Ajax gesproken. Hiddink heeft alleen via via een balletje opgegooid. Dus kom niet met onzin aanzetten.

Er komt een nieuw bod aan dus zit niet te zeuren.

Volgens jou beweert Wotte dat Kalou niet te koop is. Wotte beweert dit inderdaad. Alleen zegt hij erbij: "voor de juiste prijs is iedereen te koop".
Trek zelf je conclusie!

je ziet toch wat ik schrijf of niet? ik schrijf dat wotte gezegd heeft dat hij niet te koop is maar dat je toch een bod kunt doen. vervolgens ga jij voor mij vertellen dat ik de verkeerde concusies trek.

maar tuurlijk, doe het maar weer af als onzin. het is stelselmatig dezelfde handelswijze. ook bij persie. eerst semivriendelijk als een goedlachse pastoor zieltjes winnen, vervolgens gaat de speler via de gekgemaakte en dollarsindeogenhebbende zaakwaarnemer met de pers praten (waarschijnlijk op advies van paapsv), en vervolgens wordt de vriendelijke pastoor om zijn mening gevraagd. en net als de pastoor door de plaatselijjke jeugd is afgezogen in het biechthokje zegt hij heel vriendelijk en op zachte toon dat goeie spelers altijd welkom zijn (vooral als ze jong en fruitig zijn). maar dan is er nog altijd geen bod uitgebracht, alleen de speler, en erger, zijn zaakwaarnemer, is reeds gek gemaakt.

leuk dat er nog een bod komt. dat zegt helemaal niets over de gewraakte handelwijze. eerst een bod doen en dan lullen.

ik vind 10 mio prima overigens (ik geloof echt niet dat psvee dat gaat betalen), een prachtig bedrag. aangezien het een bod is nog een tegenbod doen van 12 mio en 25%, ergens in het midden uitkomen, gewoon een strik erom en landzaat halen. leuk ook dat beasly, waarschijnlijk zonder te vragen, in de besprekingen wordt betrokken. die pijpt zeker niet goed genoeg?

Als je die onzin er om heen nou eens weg laat.
Reply
Quote:Verder zijn het vooral Kalou zelf, en Westerhof (die totaal geen ervaring heeft) die uitspraken doen in de media. Zo nu en dan komt daar weer een leugen van Wotte tussendoor. En ondertussen zijn de rapen gaar in Rotterdam

Even wat anders. Wat vind je van de uitspraken van Kalou in het AD en de Sportweek van deze week? Kan iemand die zulke uitspraken doet nog bij Feyenoord voetballen?

oh, dus jij weet dat het leugens zijn van wotte? fijn. als het al zo is dan heb ik er helemaal geen problemen mee. leugenstjes om bestwil zijn het. leuk dat je weer probeert te stoken, maar de rapen zijn helemaal niet gaar. hoe kom je erbij?

kalou heeft aangegeven dat hij een probleem heeft als een transfer niet doorgaat. so be it. wordt hij door een deel uitgefloten. door een ander deel niet. so be it. uiteraard kan hij nog blijven voetballen.

ik waardeer zijn eerlijkheid, kan begrijpen dat hij zo snel mogelijk cl wil voetballen, weet dat spelers van psvee vaker bij goeie europese clubs terechtkomen, maar vindt wel dat hij ook wel wat te danken heeft aan feyenoord en dat hij dit niet slim, maar zeker niet netjes aanpakt. geldt ook voor psvee. dit is niet met open vizier, maar achterbaks.

dat gold overigens nog meer voor goor. van een duitse bank getrokken voor een habbekrats, en dan hard roepen dat hem beloofd is dat simons zou komen, en anderlecht dat heel verbolgens gaar zitten doen terwijl ze hem een jaar eerder nog niet moesten. wat mij betreft hadden ze deze belg de laatste 2 jaar van zijn carriere op de bank mogen laten zitten. geen 1,7 mio, laat hem maar lekker verpieteren. eens kijken hoe snel dit verwende gedrag ophoudt.
Reply
waf Wrote:........leuk ook dat beasly, waarschijnlijk zonder te vragen, in de besprekingen wordt betrokken. die pijpt zeker niet goed genoeg?

Notworthy
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Lee gaat nie
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Kezmania Wrote:Als je die onzin er om heen nou eens weg laat.

als je nou eens reageert op wat ik zeg in plaats van te verzinnen welke conclusies ik waaruit moet trekken.
Reply


Forum Jump: