The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
ADO houdt hem aan zijn contract...

Suk van AJAX naar Groningen...
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Quote:'Koopclub' PSV mikt voortaan op eigen jeugd

De eigen jeugd heeft de toekomst bij PSV, zegt technisch manager Marcel Brands in gesprek met AD Sportwereld. De Eindhovense club heeft vanwege fikse financiële problemen geen geld meer om spelers te kopen en gortige salarissen te betalen.

“PSV was altijd een kopende club, maar dat moet veranderen”, reageert Brands. “Wij hebben veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding, daar moeten we de vruchten van plukken. We willen toe naar een selectie met achttien of negentien voetballers, aangevuld met vier of vijf talenten uit de jeugdopleiding.”

“Je moet een jochie van twaalf jaar dat bij PSV komt perspectief kunnen bieden. Hij moet zien dat het écht mogelijk is om het eerste te halen”, stelt Brands. “Het gebeurt al, met Zakaria Labyad, Género Zeefuik en Stijn Wuytens. Het is belangrijk dat de talenten een opening zien naar het eerste elftal.”

De koerswijziging gaat per direct in, belooft Brands. “Wie weet maakt Erik Pieters in de toekomst een prachtige transfer naar het buitenland. Dan hebben we Abel Tamata uit de eigen jeugd klaar staan. Als je mikt op kwartfinale Champions League, kies je eerder voor een ervaren jongen. Wij slaan een andere weg in. Alleen voor spelers met een grote toegevoegde waarde betalen we meer dan een miljoen euro salaris. Dat doen we dus niet voor tien man. Dat is een duidelijk signaal. We zullen creatief moeten zijn, maar ook realistisch. Het is ons doel om in eigen land prijzen te pakken. Dat kan nog altijd met ons budget”, besluit de manager optimistisch.

En vervolgens zijn ze persoonlijk rond met Mertens en willen ze ook Strootman nog hebben voor in totaal meer dan 10 miljoen :-k

edit: en ook El Hamdoui is in the picture....

Hamdaoui is helemaal niet in beeld. Weer zo'n slechte internetmedia optelsom van PSV zoekt spits en Ajax wil er 1 kwijt. PSV kan zn salaris niet betalen en Hamdaoui wil niet in de spits maar erachter. Die komt echt niet.

Naast Mertens en Strootman (vandaag deal voor 13,5 miljoen naar verluidt) gaan ze nog vol voor Wijnaldum. Dus voorlopig (gewenst):
Mertens-Toivonen-Lens
Engelaar-Wijnaldum-Strootman

Waarbij Engelaar nog weg mag en Hutchinson daarvoor terugkeert van blessure.

Overigens vind ik 13,5 M van de zotte. Blijkbaar is PSV bereid het gevonden geld van de Dzsudzsaktranfer zomaar door te geven aan een andere club. Ze rekenden voor Dzsudzsak op 10M, is 14M geworden. 9,5M voor Mertens en Strootman is redelijk, maar of het slim is om die gevonden 4M zomaar weer weg te geven gezien de financiele situatie?? Ik vind het erg risicovol.

Daarnaast zie ik Wijnaldum niet komen ,die wacht op een mooie buitenlandse club denk ik. Dan belandt ie op de bank en is zn carriere over, maar dat terzijde.
Reply
#Feyenoord en #PSV naderen akkoord over #wijnaldum. In Rotterdam verwachten ze morgen definitief uitsluitsel
2 minutes ago · reply · retweet · favorite
Reply
Wijnaldum, Mertens, Strootman.......toch leuke aankopen. Kost ze wel 20 miljoen.
Maar ach, ze hebben net 44 miljoen van de Gemeente gekregen.........
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Wijnaldum, Mertens, Strootman.......toch leuke aankopen. Kost ze wel 20 miljoen.
Maar ach, ze hebben net 44 miljoen van de Gemeente gekregen.........

[-X

We heben 14 gehad van Doetzie, 5 transferbudget was er al; dat was genoeg voor deze 3 (14M naar Utrecht en 4,2 naar Feyenoord).

Door het verdwijnen van grootverdieners Koevermans, Berg en Kromkamp is er, ook als die 3 definitief gehaald mochten worden, nog wat geld voor een spits over.

Nou nog een verdediger van allure en PSV kan om de titel gaan meedoen. Maar daarvoor zullen toch echt eerst Engelaar en Maza verkocht moeten worden (of Toivonen).

Het geld van alle herfinancieringen (oa. gemeente inderdaad) wordt gebruikt om het structurele gat van 10M op de begroting te dichten.

PSV is straks ook zonder CL gezond, al blijft CL natuurlijk een welkome bonus.

Maar zoals gezegd: 14 voor Strootman+Mertens vind ik erg fors. Zul je er bij verkoop nog wel voor terug krijgen en mss wel wat meer zelfs, maar toch. Wijnaldum is mi. wel een wereldaankoop. Die verkoop je over 2 jaar voor het 3-voudige van die 4,2M. Hopelijk blijft ook Labyad zijn minuten maken.


Overigens als we toch aan het twitteren zijn:
KhalidSinouh
Nou nu nog Wijnaldum en Hamdaoui en we zijn klaar voor de strijd!!!!

Zou hij meer weten? Wink
Reply
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wijnaldum, Mertens, Strootman.......toch leuke aankopen. Kost ze wel 20 miljoen.
Maar ach, ze hebben net 44 miljoen van de Gemeente gekregen.........

Maar zoals gezegd: 14 voor Strootman+Mertens vind ik erg fors. Zul je er bij verkoop nog wel voor terug krijgen en mss wel wat meer zelfs, maar toch. Wijnaldum is mi. wel een wereldaankoop. Die verkoop je over 2 jaar voor het 3-voudige van die 4,2M. Hopelijk blijft ook Labyad zijn minuten maken.

Gisterochtend ging je er vanuit dat Wijnaldum bij een buitenlandse club op de bank zou komen en dan was z'n carriere over. Een dag later ga je er vanuit dat PSV 'm over 2 jaar voor ruim 12 miljoen verkoopt?
En waarom je nou weer 4,2 miljoen noemt? Totaal nergens op gebaseerd... als ik hier nou 8 miljoen roep, zullen we er dan vanuit gaan dat 't ong. in 't midden zit?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wijnaldum, Strootman en Mertens. Puike aankopen. PSV meldt zich weer als titelkandidaat!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zeker, al ben ik niet kapot van Mertens, wel van die andere twee.
Reply
Dugarry Wrote:Zeker, al ben ik niet kapot van Mertens, wel van die andere twee.

Vorig seizoen bij middenmoter Utrecht 31 duels 10 goals 17 assists. Op NL-niveau top dus, niet veel minder dan Doetzie die het bij een top-3 club deed. Internationaal zal hij zich nu moeten gaan bewijzen. Ik ben benieuwd! In ieder geval mannetje met flair en veel inzet, zal goed vallen bij het publiek vergeleken met de slappe hap van afgelopen seizoen.
Reply
centre court Wrote:
Peter Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wijnaldum, Mertens, Strootman.......toch leuke aankopen. Kost ze wel 20 miljoen.
Maar ach, ze hebben net 44 miljoen van de Gemeente gekregen.........

Maar zoals gezegd: 14 voor Strootman+Mertens vind ik erg fors. Zul je er bij verkoop nog wel voor terug krijgen en mss wel wat meer zelfs, maar toch. Wijnaldum is mi. wel een wereldaankoop. Die verkoop je over 2 jaar voor het 3-voudige van die 4,2M. Hopelijk blijft ook Labyad zijn minuten maken.

Gisterochtend ging je er vanuit dat Wijnaldum bij een buitenlandse club op de bank zou komen en dan was z'n carriere over. Een dag later ga je er vanuit dat PSV 'm over 2 jaar voor ruim 12 miljoen verkoopt?
En waarom je nou weer 4,2 miljoen noemt? Totaal nergens op gebaseerd... als ik hier nou 8 miljoen roep, zullen we er dan vanuit gaan dat 't ong. in 't midden zit?

Ik had idd verwacht dat hij naar buitenland zou gaan en dan zou hij mi. net als bv. Van Aanholt en Bruma ondersneeuwen. Zonde als je op zo'n leeftijd niet speelt op niveau. Leuk een topsalaris voor zo'n 'snotneus', maar je moet echt van Van Persie niveau blijken wil zo'n stap niet het eind van je sportieve carriere betekenen. Verkeerde opbouw van je loopbaan kan je zoveel kosten.

Nu gaat hij wekelijks ballen en zal hij in 2 jaar tijd zeer zeker doorgroeien, dat is zo belangrijk op zijn leeftijd, dan ben je zomaar 12M waard als je blijft groeien. Geen garanties natuurlijk daarvoor, je kunt ook gewoon stagneren, maar ik vind hem afgelopen jaar bv. al behoorlijk veel gegroeid. Echt toe aan spelen in de NL top.

Die jongen is verstandiger dan ik dacht, kijkt nog niet naar het geld en kiest het juiste pad, te weten via de NL-top naar het buitenland als je daar echt rijp voor bent. Denk echt dat hij slimmer bezig is dan Castagnois, ook al vind ik Castganois nóg talentvoller.

nl populaire tags vandaag
1. #tweetsvanvroeger
2. #noodweer
3. #NS
4. #pvv
5. #PSV
6. #Wijnaldum
7. #allochtoon
8. #onweer
9. #vakantie
10. #slajezelf
11. #A2
12. #blij
13. #wtf
14. #Feyenoord
15. #goedemorgen
16. #google
17. #pww
18. #lekker
19. #wijnaldumnsb
20. #kenjedat

:roll:
Reply
Peter Wrote:19. #wijnaldumnsb
20. #kenjedat

:roll:

vind je dat opmerkelijk?

wijnaldum verruilt feyenoord voor een club in de provincie, waar het niet echt veel beter gaat. als je veronderstelt dat psvee de top van nederland is, valt daar al veel op af te dingen. bovendien verschilt het niveau van 'de top van nederland' steeds minder met de clubs daaronder.

feyenoord heeft nog wel even een weg te gaan, maar het is niet vreemd dat supporters zo reageren op een ventje dat deze overstap maakt terwijl hij nog geen half jaar achter elkaar goed gepresteerd heeft.

ik vind het wel prima zo. wij zullen hem niet heel erg missen. ik snap wijnaldum dat hij in nederland wil blijven en dat vind ik ook verstandig. wij krijgen 5 mio voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en we hopen schone er voor terug te krijgen. dan gaan we er voorlopig voetballend op vooruit.

voor de zekerheid hoop ik dat ze een percentage bij doorverkoop hebben geregeld, maar dat zal wel lastig zijn.

al met al aardige aankopen van psvee, maar al deze spelers zijn met moeite in de top 10 geeindigd. het is ook niet zo dat ze bij psvee in een gespreid bedje terecht komen, want de rest van de selectie is middelmatig. psvee neemt risico en heeft niet meteen een elftal dat cl gaat afdwingen. en dat hebben ze toch echt nodig. het kan goed gaan, maar ik vind het veel te riskant.
Reply
Bredanaar Wrote:Och joh Bumme heeft gewoon net zo´n hekel aan PSV als ik dat aan Ajax heb. Zonnebrilverschijnselen. :razz:

ongelooflijk idd, als iemand zo'n teringhekel heeft aan ajakkes zet hij hem op ignore. de waarheid is: hij kan een andere mening niet verdragen. als je het niet leest, dan bestaat het niet. Undecided
Reply
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:Och joh Bumme heeft gewoon net zo´n hekel aan PSV als ik dat aan Ajax heb. Zonnebrilverschijnselen. :razz:

ongelooflijk idd, als iemand zo'n teringhekel heeft aan ajakkes zet hij hem op ignore. de waarheid is: hij kan een andere mening niet verdragen. als je het niet leest, dan bestaat het niet. Undecided

Fijn dat je er weer bent waf! Heb je gemist!
Treurig dat je er nog steeds niet achter bent dat het puur vanwege je forumgedrag is waarom ik op je op ignore heb staan en nog geen 1% vanwege je teringhekel aan, en mening over, Ajax. Ik vind jou gewoon de aller- aller- aller irritantste forummer die hier ooit heeft rondgelopen. Niet meer, niet minder.
Al had je naast mij bij Ajax in het stadion gezeten en je hier net zo gedragen als je nu doet had ik je nog op ignore staan.

O ja: was wel benieuwd wat je na weken afwezigheid zou hebben geschreven dus vandaar even gekeken. Mijn vermoeden werd gelijk bevestigd, heerlijk hoe voorspelbaar je bent.

Fijne zomer!
En nu *hop* weer op ignore.............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
en weer kan hij het niet nalaten om te reageren. voor de zoveelste keer laf en je laat weer zien dat je de ruggengraat hebt van een tuinslang.

het is vrij lastig om ergens achter te komen als jij een standpunt niet eens kunt onderbouwen. ik ben er dus nog steeds niet achter. alleen maar wat roepen, daar heb ik niet zo veel aan he.

maar goed, je verbale onvermogen blijkt ook al uit het feit dat je iemand uberhaupt op ignore zet. het is wat mij betreft een feit dat je een andere mening niet kunt verdragen. dat geldt niet alleen naar mij, maar ook naar andere forummers, vnl psveejers (gek genoeg doe je dat niet bij ajakkessieden....). maar goed, als je er echt niet meer uitkomt, dan kun je het maar beter ontkennen. want als je het niet leest dan bestaat het niet en dan blijf je lekker koning in je eigen bekrompen wereldje vol met ja-knikkers die je mening wel delen. wat een leuk leven. Undecided

succes ermee!
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:19. #wijnaldumnsb
20. #kenjedat

:roll:

vind je dat opmerkelijk?

wijnaldum verruilt feyenoord voor een club in de provincie, waar het niet echt veel beter gaat. als je veronderstelt dat psvee de top van nederland is, valt daar al veel op af te dingen. bovendien verschilt het niveau van 'de top van nederland' steeds minder met de clubs daaronder.

feyenoord heeft nog wel even een weg te gaan, maar het is niet vreemd dat supporters zo reageren op een ventje dat deze overstap maakt terwijl hij nog geen half jaar achter elkaar goed gepresteerd heeft.

ik vind het wel prima zo. wij zullen hem niet heel erg missen. ik snap wijnaldum dat hij in nederland wil blijven en dat vind ik ook verstandig. wij krijgen 5 mio voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en we hopen schone er voor terug te krijgen. dan gaan we er voorlopig voetballend op vooruit.

voor de zekerheid hoop ik dat ze een percentage bij doorverkoop hebben geregeld, maar dat zal wel lastig zijn.

al met al aardige aankopen van psvee, maar al deze spelers zijn met moeite in de top 10 geeindigd. het is ook niet zo dat ze bij psvee in een gespreid bedje terecht komen, want de rest van de selectie is middelmatig. psvee neemt risico en heeft niet meteen een elftal dat cl gaat afdwingen. en dat hebben ze toch echt nodig. het kan goed gaan, maar ik vind het veel te riskant.

Vind het niet opmerkelijk want dat de helft van de voetbalfans zwakzinnig is wist ik al langer, maar ergens blijft het triest.

Schöne beter dan Wijnaldum vind ik wel echt onzin.. in Schöne zit geen rek meer en hij scoort veel te weinig.

Zonder Mertens en Strootman was Utrecht nog lager geeindigd, juist omdat de verschillen in NL steeds kleiner worden versterk je jezelf zeker als je de beste spelers van middenmoters kunt wegkopen. En natuurlijk jongens waar nog rek inzit. Er zijn gewoon weinig betere alternatieven. Allerlei buitenlanders blijkt ook niets, in NL heb je geen beter alternatieven. Onzin om nu al te stellen dat PSV geen CL gaat afdwingen met dit elftal. Ik vind Twente nog niet sterker op papier. Ajax wel, maar daar kunnen er nog zomaar 3/4 vertrekken de komende maanden. PSV kan alleen Toivonen nog kwijtraken. Dat deze 3 clubs weer de top 3 gaan vormen lijkt me kraakhelder.

Als PSV maar niet zo dom is om Hamdoui te halen. Tis misschien de enige spits van maar 5M die zeker 20+ keer voor je scoort, maar toch.
Reply
Peter Wrote:Vind het niet opmerkelijk want dat de helft van de voetbalfans zwakzinnig is wist ik al langer, maar ergens blijft het triest.

ik probeer je dus uit te leggen dat de mensen zich met name beduveld voelen omdat deze speler bij ons nog veel te kort goed presteert en hij kennelijk nog wel uitdaging ziet bij een club die nog maar een klein zetje nodig heeft of ze lazeren in net zo'n diep gat als waar wij in zaten.

oftewel: doe het bij ons of pleur echt op voor het grote geld.

Quote:Schöne beter dan Wijnaldum vind ik wel echt onzin.. in Schöne zit geen rek meer en hij scoort veel te weinig.

voorlopig worden wij daar voetballend beter van is mijn stelling. de wedstrijden dat wijnaldum echt goed speelde zijn echt op 1 hand te tellen, terwijl schone nec al een aantal jaren draagt. er zit uiteraard meer rek in wijnaldum, maar dat is mijn stelling niet.

Quote:Zonder Mertens en Strootman was Utrecht nog lager geeindigd, juist omdat de verschillen in NL steeds kleiner worden versterk je jezelf zeker als je de beste spelers van middenmoters kunt wegkopen. En natuurlijk jongens waar nog rek inzit. Er zijn gewoon weinig betere alternatieven.

misschien wel lager, maar hoger eindigden ze ook niet. mertens vind ik okay, strootman vind ik okay. ze zijn voor veel te duur gekocht en je moet nog maar zien of ze het niveau dat psvee nastreeft halen. dat is gewoon riskant.

Quote:Allerlei buitenlanders blijkt ook niets, in NL heb je geen beter alternatieven. Onzin om nu al te stellen dat PSV geen CL gaat afdwingen met dit elftal.


dat heb ik niet gezegd, op dit moment hebben ze geen cl elftal. dat wil niet zeggen dat het elftal zich zo ontwikkelt dat ze cl afdwingen. ik vraag me dat af.

Quote:Ik vind Twente nog niet sterker op papier. Ajax wel, maar daar kunnen er nog zomaar 3/4 vertrekken de komende maanden. PSV kan alleen Toivonen nog kwijtraken. Dat deze 3 clubs weer de top 3 gaan vormen lijkt me kraakhelder.

mij niet. ajakkes wel, de rest niet vanzelfsprekend.

Quote:Als PSV maar niet zo dom is om Hamdoui te halen. Tis misschien de enige spits van maar 5M die zeker 20+ keer voor je scoort, maar toch.

kweenie, het is idd ook riskant, maar als je die gast belangrijk kunt maken...
Reply
Er komt al-tijd stront met die kerel, daar kun je klok op gelijk zetten. Niet halen.
Reply
Kom op waf, je weet zelf ook dat PSV nog lang niet zover als feyenoord is gezonken en dat dat ook niet meer gaat gebeuren na alle herfinancieringen. Wijnaldum en Fer spelen nog hooguit 2 jaar in NL. Als ze dat bij PSV en Twente gaan doen spelen ze in de top 3, bij Feyenoord speel je hooguit tot 5 met zelfs kans op veel minder. Das toch heel anders. Dat Feyenoord en PSV over 5 of 10 jaar misschien weer gelijkwaardig zullen zijn, daar hebben zij nu niets aan. Tegen die tijd zijn ze allang het land uit.

Schone draagt NEC echt niet al jaren. Hij wel op links gezet afgelopen jaar, tot onvrede van de eigen aanhang overigens, en was op die positie gewoon heel vaak slecht. Jaar daarvoor was ie geblesseerd. Benieuwd of hij de druk van een volle kuip kan handelen. Lijkt me wel een nuchtere slimme jongen, dus het kan best een goeie aankoop zijn voor Feyenoord.

Wie zie je komend seizoen PSV en/of Twente voorbij streven dan? Het leeggekochte AZ? Feyenoord? Groningen? :-k
Reply
Vitesse natuurlijk!!! :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
Och ja.. waar blijven al die topaankopen van Jordania eigenlijk? :o
Reply
Peter Wrote:Kom op waf, je weet zelf ook dat PSV nog lang niet zover als feyenoord is gezonken en dat dat ook niet meer gaat gebeuren na alle herfinancieringen.

ik snap dat je blij bent dat je geld uit kan geven, maar het geld is besteed aan iemand die een half jaar geleden nog bij sparta zat, enn belg die zijn hoge niveau niet vast heeft kunnen houden en een speler die afgelopen jaar nauwelijks vorderingen heeft gemaakt en eigenlijk maar 6 wedstrijden goed gespeeld heeft. bovendien zijn die herfinancieringen het begin van het einde. je kunt nu geen kant meer op, terwijl ook de jeugdopleiding van psvee slecht blijft en er eenvoudigweg een te kleine achterban bestaat om dat maar de blijven dragen.

de 3 aankopen worden aangevuld met een selectie die nauwelijks top 3 waardig is.

ik vind het allemaal niet zo verheffend. 18 mio heb je uitgegeven he, en dan heb je nog niet eens een spits. wat dat kun je die toivonen, die ik ook schromelijk overschat vind, niet noemen.

Quote:Wijnaldum en Fer spelen nog hooguit 2 jaar in NL. Als ze dat bij PSV en Twente gaan doen spelen ze in de top 3, bij Feyenoord speel je hooguit tot 5 met zelfs kans op veel minder. Das toch heel anders. Dat Feyenoord en PSV over 5 of 10 jaar misschien weer gelijkwaardig zullen zijn, daar hebben zij nu niets aan. Tegen die tijd zijn ze allang het land uit.

we hebben psvee in de kuip nog helemaal zoek gespeeld. het verschil was vorig jaar niet zo groot als jij hier suggereert. psvee heeft over het hele seizoen op zijn top gepresteerd, feyenoord bij lange na niet. dat kwam imo niet alleen door kwaliteit.

Quote:Schone draagt NEC echt niet al jaren. Hij wel op links gezet afgelopen jaar, tot onvrede van de eigen aanhang overigens, en was op die positie gewoon heel vaak slecht. Jaar daarvoor was ie geblesseerd. Benieuwd of hij de druk van een volle kuip kan handelen. Lijkt me wel een nuchtere slimme jongen, dus het kan best een goeie aankoop zijn voor Feyenoord.

wijnaldum heeft in de meeste wedstrijden ook geen hol gebracht. schone is zeker niet minder.

Quote:Wie zie je komend seizoen PSV en/of Twente voorbij streven dan? Het leeggekochte AZ? Feyenoord? Groningen? :-k

az, grun, heerenveen, roda, weet ik veel. het zit allemaal steeds dichter bij elkaar.
Reply
Je hebt de berichtgeving niet goed gevolg waf. PSV geeft geen cent van de herfinancieringen uit aan transfers. Als ze dat gaan doen is het inderdaad het begin van het einde, dat ben ik met je eens. Ze hebben de som van Dzsudzsak (14M) en Afellay (3M) uitgegeven plus een klein deel van het bescheiden transferpotje dat er al was.

De verlaagde rentelasten dienen puur om het structurele tekort van 10M bij mislopen CL te dichten en is niet beschikbaar voor transfers. De kosten zijn daardoor structureel met 5M per jaar verlaagd en de sponsorinkomsten met 5M verhoogd door oa. shirtreclame op de achterzijde. Al met al is PSV nu structureel gezond en is CL halen of Wijnaldum, Strootman en/of Mertens met winst verkopen slechts leuk meegenomen, geen noodzaak. Ik zie die 3 in ieder geval zeker niet in waarde dalen de komende 3 jaar. Maar dat blijkt koffiedik kijken.

De herstructureringen hebben er natuurlijk wel voor gezorgd dat de volledige transferopbrengsten van Dzdudzsak en Afellay geherinvesteerd konden worden, anders had dat in het gapende gat gemoeten zodat dat weer voor 1 seizoen dicht was. Nu is het reeds structureel dicht.

Doel je met die matige Wijnaldum ook op zn 2e seizoenhelft op '10' met al die goals? Dat is namelijk de plek waar hij in Eindhoven gaat spelen. Dat hij op links minder heeft gepresteerd boeit dan ook totaal niet.

Wat die spits betreft. Hamdoui wordt ook nog gehaald als het aan PSV ligt, dat proef je overal. Rutten die vrijuit praat over ego's die hij in het verleden altijd goed kon handelen, Brandts die zijn goed band met Hamdoui overal meldt, dan laat er weer een vallen dat Hamdoui zo eerzuchtig is dat hij zeker gaat vlammen in Eindhoven enz. Nu Ajax hem naar het 2e heeft teruggezet hebben zij niets te zeggen.. Hamdoui kan zich altijd op positieverbetering beroepen. PSV wil daar 5M neerlleggen zodra Toivonen verkocht is. Alleen denk ik persoonlijk dat Hamdoui gewoon in het buitenland gaat cashen en het is mi. zeer de vraag of er net als vorige zomer een bod van 10M op Toivonen gaat komen.

Ik hoop voor jou dat je gelijk hebt, maar denk dat je je echt iets te rijk rekent als je denkt dat Feyenoord op korte termijn kan concurreren met PSV.
Reply
Wijnaldum is voor PSV begrippen een miskoop en gaat dat ook bewijzen dit seizoen. Mertens en Strootman gaan PSV ook niet naar een hoger niveau tillen.
Feyenoord mag dit seizoen heul heul blij zijn met een plekje bij de eerste 9. Dan hebben ze het goed gedaan.
Twente en Ajax gaan weer uitmaken wie er kampioen wordt, met heel misschien PSV als outsider.

AZ, Groningen, Heerenveen, Roda JC, Utrecht kunnen zomaar vierde worden.
ADO DH, Heracles, Feyenoord, NEC, Vitesse, moeten hopen op een plek in het linkerrijtje. Ook vd Brom gaat van dat vreemdelingenlegioen geen topploeg maken.

NAC gaat z'n wonden likken en VVV, Excelsior, RKC spelen om niet te degraderen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Peter Wrote:Je hebt de berichtgeving niet goed gevolg waf. PSV geeft geen cent van de herfinancieringen uit aan transfers. Als ze dat gaan doen is het inderdaad het begin van het einde, dat ben ik met je eens. Ze hebben de som van Dzsudzsak (14M) en Afellay (3M) uitgegeven plus een klein deel van het bescheiden transferpotje dat er al was.

waar leid je nou in godsnaam uit af dat ik de berichtgeving niet goed gevolgd heb en stel dat die spelers zijn gekocht van het gemeentegeld? die herfinanciering begrijp ik prima, maar dat is wel de laatste slag die gemaakt kan worden. en om dan je transferopbrengsten zo te besteden, dat vind ik nog al wat.

Quote:De verlaagde rentelasten dienen puur om het structurele tekort van 10M bij mislopen CL te dichten en is niet beschikbaar voor transfers. De kosten zijn daardoor structureel met 5M per jaar verlaagd en de sponsorinkomsten met 5M verhoogd door oa. shirtreclame op de achterzijde. Al met al is PSV nu structureel gezond en is CL halen of Wijnaldum, Strootman en/of Mertens met winst verkopen slechts leuk meegenomen, geen noodzaak. Ik zie die 3 in ieder geval zeker niet in waarde dalen de komende 3 jaar. Maar dat blijkt koffiedik kijken.

ik denk ook niet dat ze in waarde dalen. ik denk wel dat psvdee cl inkomsten nodig gaat krijgen.

Quote:Doel je met die matige Wijnaldum ook op zn 2e seizoenhelft op '10' met al die goals? Dat is namelijk de plek waar hij in Eindhoven gaat spelen. Dat hij op links minder heeft gepresteerd boeit dan ook totaal niet.

nee, ik bedoel niet zijn periode op links of op rechts. ik bedoel gewoon 4 jaar wijnaldum. wijnaldum heeft ook voor de winterstop vaak zat achter de spitsen gespeeld. hij heeft gewoon (op een aantal wedstrijden na) nooit super gepresteerd, ook na de winterstop niet. 23 goals in 110 wedstrijden.

Quote:Wat die spits betreft. Hamdoui wordt ook nog gehaald als het aan PSV ligt, dat proef je overal. Rutten die vrijuit praat over ego's die hij in het verleden altijd goed kon handelen, Brandts die zijn goed band met Hamdoui overal meldt, dan laat er weer een vallen dat Hamdoui zo eerzuchtig is dat hij zeker gaat vlammen in Eindhoven enz. Nu Ajax hem naar het 2e heeft teruggezet hebben zij niets te zeggen.. Hamdoui kan zich altijd op positieverbetering beroepen. PSV wil daar 5M neerlleggen zodra Toivonen verkocht is. Alleen denk ik persoonlijk dat Hamdoui gewoon in het buitenland gaat cashen en het is mi. zeer de vraag of er net als vorige zomer een bod van 10M op Toivonen gaat komen.

ik lees hier psveerjes die hamui niet willen. ik zeg juist dat psvee dat wel zou moeten willen. moet je mij niet uit gaan leggen waarom dat goed zou zijn.


Quote:Ik hoop voor jou dat je gelijk hebt, maar denk dat je je echt iets te rijk rekent als je denkt dat Feyenoord op korte termijn kan concurreren met PSV.

ik vind de selectie van psvee gewoon niet indrukwekkend. zelf sniet met deze aankopen. feyenoord moet met de huidige selectie blij zijn met een plaats in het linkerrijtje, ben ik met ejr eens, maar ik blijf er bij dat de verschillen in de subtop erg klein zijn.
Reply
Als je met EL je begroting sluitend maakt heb je nooit CL nodig! PSV handelt gewoon realistisch. Niemand verwacht van de huidige selectie een titel. 2e of 3e wordt je met dit materiaal. Zeker niet lager. 2e worden en via voorronde CL in, met een hogere doelstelling mag en zal niemand de huidige selectie opzadelen.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2556749/fc-utrecht-wil-naast-toornstra-verhoek.html">http://www.nu.nl/sport/2556749/fc-utrec ... rhoek.html</a><!-- m -->

FC Utrecht wil Toornstra en Verhoek. Das toch geen positieverbetering man.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Als Vitesse als positieverbetering is ten opzichte van ADO dan Utrecht helemaal.

Denk dat Vitesse en Utrecht met name financiële verbeteringen zijn.
Reply
toch wat "informele" concretere belangstelling...

PSV heeft interesse in Mounir El Hamdaoui. Via het informele circuit hebben de Eindhovenaren belangstelling getoond voor de Marokkaan om te kijken of zijn salariswensen in de huishouding van PSV passen.
El Hamdaoui heeft eind vorige maand van Ajax te horen gekregen dat hij niet welkom is bij de eerste selectie en zich moet melden bij Jong Ajax. De spits botste vorig seizoen herhaaldelijk met trainer Frank de Boer.
PSV's technisch manager Marcel Brands is gecharmeerd van de aanvaller. Hij werkte eerder al met hem samen bij AZ.
The great old Ludwig von...
Reply
Dan moet hij Volkswagen gaan rijden, dat gaat natuurlijk niet gebeuren!
Reply
EJR Wrote:Wijnaldum is voor PSV begrippen een miskoop en gaat dat ook bewijzen dit seizoen. Mertens en Strootman gaan PSV ook niet naar een hoger niveau tillen.
Feyenoord mag dit seizoen heul heul blij zijn met een plekje bij de eerste 9. Dan hebben ze het goed gedaan.
Twente en Ajax gaan weer uitmaken wie er kampioen wordt, met heel misschien PSV als outsider.

AZ, Groningen, Heerenveen, Roda JC, Utrecht kunnen zomaar vierde worden.
ADO DH, Heracles, Feyenoord, NEC, Vitesse, moeten hopen op een plek in het linkerrijtje. Ook vd Brom gaat van dat vreemdelingenlegioen geen topploeg maken.

NAC gaat z'n wonden likken en VVV, Excelsior, RKC spelen om niet te degraderen.

en de Graafschap? Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: