The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Haggie Wrote:
EJR Wrote:Wijnaldum is voor PSV begrippen een miskoop en gaat dat ook bewijzen dit seizoen. Mertens en Strootman gaan PSV ook niet naar een hoger niveau tillen.
Feyenoord mag dit seizoen heul heul blij zijn met een plekje bij de eerste 9. Dan hebben ze het goed gedaan.
Twente en Ajax gaan weer uitmaken wie er kampioen wordt, met heel misschien PSV als outsider.

AZ, Groningen, Heerenveen, Roda JC, Utrecht kunnen zomaar vierde worden.
ADO DH, Heracles, Feyenoord, NEC, Vitesse, moeten hopen op een plek in het linkerrijtje. Ook vd Brom gaat van dat vreemdelingenlegioen geen topploeg maken.

NAC gaat z'n wonden likken en VVV, Excelsior, RKC spelen om niet te degraderen.

en de Graafschap? Icon_twisted

Ah kut, vergeet ik er toch een. Schaar die superboeren maar net op niveau NAC. ;-)
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Utrecht zonder Wolfswinkel, Mertens, Silberbauer, Nesu, Cornelisse en Strootman toch nog mogelijk 4e? Gewaagde voorspelling zolang daar geen aankopen komen.
Reply
Peter Wrote:Utrecht zonder Wolfswinkel, Mertens, Silberbauer, Nesu, Cornelisse en Strootman toch nog mogelijk 4e? Gewaagde voorspelling zolang daar geen aankopen komen.

Utrecht is twijfelgevalletje idd. Ze hebben wel budget om gericht aan te kopen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Tssk, blijkbaar denkt Utrecht dat spelers voor een tientje meer bij Utrecht komen voetballen.
Ben wel benieuwd over welke afkoopsom de clubs het eens waren.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.vi.nl/Nieuws-item/203087/Toornstra-zegt-Utrecht-af-ondanks-akkoord-tussen-clubs.htm">http://www.vi.nl/Nieuws-item/203087/Too ... -clubs.htm</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Roma in Adam voor onderhandelingen over Stekelenburg...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
dat scheen vorige week de hele week ook al zo te zijn Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Van vertrek Stekelenburg wordt Ajax niet zwakker. Als Vertonghen nou eens gaat.. :p
Reply
Vertonghen gaat nog wel.. die roept te hard dat ie een jaartje Adam wel gezelig vind.
Nog andere leuke geruchten ben er een weekendje uit geweest Wink
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Van vertrek Stekelenburg wordt Ajax niet zwakker. Als Vertonghen nou eens gaat.. :p

Dus jij vindt Vermeer van het niveau Stekelenburg? Verhoeven is dat natuurlijk wel, maar die is helaas 2e/3e keeper.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Met Stekelenburg in de goal uit bij NEC was Twente nu kampioen! Die La Ling in t AD trouwens.. Gadverdamme zeg, op het uitkramen van zulke onzin over concurrenten zouden grote straffen moeten staan.
Reply
Peter Wrote:Met Stekelenburg in de goal uit bij NEC was Twente nu kampioen!

Ah ok, jij meet de kwaliteit aan 1 wedstrijd. Dan is het me duidelijk :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nee hoor, tis een voorbeeldje. Vind Stekelenburg wel wat overschat. En blijkbaar veel scouts ook want hij komt NL maar niet uit ondanks het feit dat bij veel europese (sub)toppers maar matige keepers in de goal staan.
Reply
Van der Sar speelde toch ook tot z'n 35ste jarenlang bij een prutsclub (Fulham)? Nota bene onder het oog van al die Engelse topclubs. Stekelenburg is gewoon een topper, het echte verschil maken als keeper is alleen lastig.
Reply
Peter Wrote:Nee hoor, tis een voorbeeldje. Vind Stekelenburg wel wat overschat. En blijkbaar veel scouts ook want hij komt NL maar niet uit ondanks het feit dat bij veel europese (sub)toppers maar matige keepers in de goal staan.

Sorry Peter, maar dan heb je geen verstand van keepers. Stekelenburg hoort echt bij de beste 5 keepers van de wereld op dit moment en wordt niet overschat. En dat maakt dus even niet uit of hij nu bij Ajax, Psv, Twente of voor welke club je ook bent.
Maar de clubs geven niet graag zoveel geld uit voor een keeper (snap ik niet echt, want een goeie keeper maakt wel een verschil van 10 punten per jaar).

Met een goeie keeper had Psv bijvoorbeel dit jaar weer kampioen geworden (zoals Gomes een paar jaar heeft gedaan).
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Beste 5 is mss ook weer wat overdreven!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Afellay naar Italie?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
kuiper Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, tis een voorbeeldje. Vind Stekelenburg wel wat overschat. En blijkbaar veel scouts ook want hij komt NL maar niet uit ondanks het feit dat bij veel europese (sub)toppers maar matige keepers in de goal staan.

Sorry Peter, maar dan heb je geen verstand van keepers. Stekelenburg hoort echt bij de beste 5 keepers van de wereld op dit moment en wordt niet overschat. En dat maakt dus even niet uit of hij nu bij Ajax, Psv, Twente of voor welke club je ook bent.
Maar de clubs geven niet graag zoveel geld uit voor een keeper (snap ik niet echt, want een goeie keeper maakt wel een verschil van 10 punten per jaar).

Met een goeie keeper had Psv bijvoorbeel dit jaar weer kampioen geworden (zoals Gomes een paar jaar heeft gedaan).

Wie de 5 beste keepers van de wereld zijn is geen feit zoals jij hier zo'n beetje stelt. Jij zegt dat Steekelenburg hier bij hoort en dat iemand zoals Peter, die dat waarschijnlijk niet vindt, er daarom geen verstand van heeft. 8-[ Klinkt ietwat arrogant in mijn oren.
Hoe goed een keeper is, is feitelijk niet meetbaar. Het blijft een mening. Je kan een ranglijst van keepers misschien nog het dichtste benaderen door een verkiezing te houden onder de beste voetbalkenners van de wereld, maar dan nog blijft het subjectief.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Quote:Je kan een ranglijst van keepers misschien nog het dichtste benaderen door een verkiezing te houden onder de beste voetbalkenners van de wereld, maar dan nog blijft het subjectief.
maar wie zijn de beste voetbalkenners van de wereld? Lijkt me ook nogal subjectief :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
prima!

Roma vindt keeper in Spanje en gaat niet meer voor Stekelenburg
Woensdag, 13 juli 2011 om 15:05
AS Roma gaat geen werk maken van de komst van Maarten Stekelenburg. De Italianen toonden vorige maand voor het eerst interesse in de doelman van Ajax, maar technisch directeur Walter Sabatani gaf vier dagen geleden al aan dat Roma op zoek was naar een sluitpost met een ‘iets andere spelopvatting’. Carlos Kameni van Espanyol zal aangetrokken worden als nieuwe eerste keus.
Luis Enrique en diens assistent Ivan de La Pena zijn zeer bekend met de kwaliteiten van Kameni: laatstgenoemde speelde vorig seizoen nog samen met de keeper. “Het is zeer waarschijnlijk dat hij komt”, zei Sabatani woensdag. “Daar bedoel ik mee dat dit meer dan zomaar een mogelijkheid is, al is er op de transfermarkt van alles mogelijk. Stekelenburg is een uitstekende doelman, maar we hebben een andere keuze gemaakt.”
De 27-jarige Kameni heeft er al zeven seizoenen bij Espanyol opzitten en beschikt over een contract dat tot 2013 doorloopt en dus afgekocht moet worden. Het is niet bekend wat Roma zal betalen voor de keeper uit Kameroen, die in de kleedkamer de plek moet gaan innemen van Alexander Doni. De Braziliaanse keeper is op weg naar Liverpool, waar hij stand-in zal worden van José Reina.
The great old Ludwig von...
Reply
Bredanaar Wrote:
kuiper Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, tis een voorbeeldje. Vind Stekelenburg wel wat overschat. En blijkbaar veel scouts ook want hij komt NL maar niet uit ondanks het feit dat bij veel europese (sub)toppers maar matige keepers in de goal staan.

Sorry Peter, maar dan heb je geen verstand van keepers. Stekelenburg hoort echt bij de beste 5 keepers van de wereld op dit moment en wordt niet overschat. En dat maakt dus even niet uit of hij nu bij Ajax, Psv, Twente of voor welke club je ook bent.
Maar de clubs geven niet graag zoveel geld uit voor een keeper (snap ik niet echt, want een goeie keeper maakt wel een verschil van 10 punten per jaar).

Met een goeie keeper had Psv bijvoorbeel dit jaar weer kampioen geworden (zoals Gomes een paar jaar heeft gedaan).

Wie de 5 beste keepers van de wereld zijn is geen feit zoals jij hier zo'n beetje stelt. Jij zegt dat Steekelenburg hier bij hoort en dat iemand zoals Peter, die dat waarschijnlijk niet vindt, er daarom geen verstand van heeft. 8-[ Klinkt ietwat arrogant in mijn oren.
Hoe goed een keeper is, is feitelijk niet meetbaar. Het blijft een mening. Je kan een ranglijst van keepers misschien nog het dichtste benaderen door een verkiezing te houden onder de beste voetbalkenners van de wereld, maar dan nog blijft het subjectief.

Mee eens, blijft subjectief en ik wou zeker niet arrogant overkomen. Hoewel ik wel zelf 20 jaar op redelijk hoog niveau heb gekeept en toch wel een beetje verstand van keepers heb. Maar het ging er mij meer om dat Peter vond dat Stekelenburg nogal overschat werd en dat vind ik absoluut niet. Het is gewoon een topkeeper!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:
Bredanaar Wrote:
kuiper Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, tis een voorbeeldje. Vind Stekelenburg wel wat overschat. En blijkbaar veel scouts ook want hij komt NL maar niet uit ondanks het feit dat bij veel europese (sub)toppers maar matige keepers in de goal staan.

Sorry Peter, maar dan heb je geen verstand van keepers. Stekelenburg hoort echt bij de beste 5 keepers van de wereld op dit moment en wordt niet overschat. En dat maakt dus even niet uit of hij nu bij Ajax, Psv, Twente of voor welke club je ook bent.
Maar de clubs geven niet graag zoveel geld uit voor een keeper (snap ik niet echt, want een goeie keeper maakt wel een verschil van 10 punten per jaar).

Met een goeie keeper had Psv bijvoorbeel dit jaar weer kampioen geworden (zoals Gomes een paar jaar heeft gedaan).

Wie de 5 beste keepers van de wereld zijn is geen feit zoals jij hier zo'n beetje stelt. Jij zegt dat Steekelenburg hier bij hoort en dat iemand zoals Peter, die dat waarschijnlijk niet vindt, er daarom geen verstand van heeft. 8-[ Klinkt ietwat arrogant in mijn oren.
Hoe goed een keeper is, is feitelijk niet meetbaar. Het blijft een mening. Je kan een ranglijst van keepers misschien nog het dichtste benaderen door een verkiezing te houden onder de beste voetbalkenners van de wereld, maar dan nog blijft het subjectief.

Mee eens, blijft subjectief en ik wou zeker niet arrogant overkomen. Hoewel ik wel zelf 20 jaar op redelijk hoog niveau heb gekeept en toch wel een beetje verstand van keepers heb. Maar het ging er mij meer om dat Peter vond dat Stekelenburg nogal overschat werd en dat vind ik absoluut niet. Het is gewoon een topkeeper!
jij vind vermeer dus heel veel minder? @gitter echt zo blij met afhaken? Dan gaat ie dus transfervrij volgend jaar. Kost miljoenen terwijl zn opvolger nu ook al klaar staat.
Reply
Peter Wrote:
kuiper Wrote:
Bredanaar Wrote:
kuiper Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, tis een voorbeeldje. Vind Stekelenburg wel wat overschat. En blijkbaar veel scouts ook want hij komt NL maar niet uit ondanks het feit dat bij veel europese (sub)toppers maar matige keepers in de goal staan.

Sorry Peter, maar dan heb je geen verstand van keepers. Stekelenburg hoort echt bij de beste 5 keepers van de wereld op dit moment en wordt niet overschat. En dat maakt dus even niet uit of hij nu bij Ajax, Psv, Twente of voor welke club je ook bent.
Maar de clubs geven niet graag zoveel geld uit voor een keeper (snap ik niet echt, want een goeie keeper maakt wel een verschil van 10 punten per jaar).

Met een goeie keeper had Psv bijvoorbeel dit jaar weer kampioen geworden (zoals Gomes een paar jaar heeft gedaan).

Wie de 5 beste keepers van de wereld zijn is geen feit zoals jij hier zo'n beetje stelt. Jij zegt dat Steekelenburg hier bij hoort en dat iemand zoals Peter, die dat waarschijnlijk niet vindt, er daarom geen verstand van heeft. 8-[ Klinkt ietwat arrogant in mijn oren.
Hoe goed een keeper is, is feitelijk niet meetbaar. Het blijft een mening. Je kan een ranglijst van keepers misschien nog het dichtste benaderen door een verkiezing te houden onder de beste voetbalkenners van de wereld, maar dan nog blijft het subjectief.

Mee eens, blijft subjectief en ik wou zeker niet arrogant overkomen. Hoewel ik wel zelf 20 jaar op redelijk hoog niveau heb gekeept en toch wel een beetje verstand van keepers heb. Maar het ging er mij meer om dat Peter vond dat Stekelenburg nogal overschat werd en dat vind ik absoluut niet. Het is gewoon een topkeeper!
jij vind vermeer dus heel veel minder? @gitter echt zo blij met afhaken? Dan gaat ie dus transfervrij volgend jaar. Kost miljoenen terwijl zn opvolger nu ook al klaar staat.

Stekelenburg gaat in dat geval natuurlijk gewoon nog 2 jaar bijtekenen...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nusport.nl/eredivisie/2564954/gattuso-raadde-genoa-sno.html">http://www.nusport.nl/eredivisie/256495 ... a-sno.html</a><!-- m -->

Goh, zouden we het allemaal bij het verkeerde eind hebben dan, als we zeggen dat Sno een middelmatige voetballer is?
Reply
Peter Wrote:
kuiper Wrote:
Bredanaar Wrote:
kuiper Wrote:
Peter Wrote:Nee hoor, tis een voorbeeldje. Vind Stekelenburg wel wat overschat. En blijkbaar veel scouts ook want hij komt NL maar niet uit ondanks het feit dat bij veel europese (sub)toppers maar matige keepers in de goal staan.

Sorry Peter, maar dan heb je geen verstand van keepers. Stekelenburg hoort echt bij de beste 5 keepers van de wereld op dit moment en wordt niet overschat. En dat maakt dus even niet uit of hij nu bij Ajax, Psv, Twente of voor welke club je ook bent.
Maar de clubs geven niet graag zoveel geld uit voor een keeper (snap ik niet echt, want een goeie keeper maakt wel een verschil van 10 punten per jaar).

Met een goeie keeper had Psv bijvoorbeel dit jaar weer kampioen geworden (zoals Gomes een paar jaar heeft gedaan).

Wie de 5 beste keepers van de wereld zijn is geen feit zoals jij hier zo'n beetje stelt. Jij zegt dat Steekelenburg hier bij hoort en dat iemand zoals Peter, die dat waarschijnlijk niet vindt, er daarom geen verstand van heeft. 8-[ Klinkt ietwat arrogant in mijn oren.
Hoe goed een keeper is, is feitelijk niet meetbaar. Het blijft een mening. Je kan een ranglijst van keepers misschien nog het dichtste benaderen door een verkiezing te houden onder de beste voetbalkenners van de wereld, maar dan nog blijft het subjectief.

Mee eens, blijft subjectief en ik wou zeker niet arrogant overkomen. Hoewel ik wel zelf 20 jaar op redelijk hoog niveau heb gekeept en toch wel een beetje verstand van keepers heb. Maar het ging er mij meer om dat Peter vond dat Stekelenburg nogal overschat werd en dat vind ik absoluut niet. Het is gewoon een topkeeper!
jij vind vermeer dus heel veel minder? @gitter echt zo blij met afhaken? Dan gaat ie dus transfervrij volgend jaar. Kost miljoenen terwijl zn opvolger nu ook al klaar staat.

Nee, ik vind Vermeer niet heel veel minder. Hij is nog lang niet van het niveau van Stekelenburg, maar voor nederlandse begrippen is Vermeer een goeie keeper. Als Maarten blijft dan moet Vermeer toch echt een jaar worden uitgeleend.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/171960/Medische_regels_zitten_Sno_en_Genoa_dwars.html">http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuw ... dwars.html</a><!-- m -->

Soepel geregeld! =D> Was mss handig geweest dit eerst uit te zoeken gezien het verleden van Sno, ik weet niet hoor.
Reply
Whaha PSV is derin geslaagd Maza te verpatsen voor een paar miljoen. Dat geloof je toch haast niet. Benieuwd of dat naar verluidt super grote Deense talent nog haalbaar is nu, want Arsenal schijnt m ook al te willen.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2565923/drenthe-wil-terug-feyenoord.html">http://www.nu.nl/sport/2565923/drenthe- ... noord.html</a><!-- m -->

Quote:Drenthe heeft volgens de krant geen zin in een overstap naar Portugal en zou zelfs bereid zijn salaris in te leveren om naar Feyenoord te kunnen terugkeren.

Zegt de man die weigerde een paar maandjes voor zn club en supporters door te spelen omdat er wat achterstallig salaris was. Undecided
Reply
Rutten hoopt nu toch weer op Hamdioui...
Op basis van zijn voetbalkwaliteiten mag ie komen, maar van de andere kant... tsja
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Rutten hoopt nu toch weer op Hamdioui...
Op basis van zijn voetbalkwaliteiten mag ie komen, maar van de andere kant... tsja

Op basis van zijn voetbalkwaliteiten mag ie blijven!
Denk dat De Boer en Rutten zodanig andere persoonlijkheden zijn dat het bij PSV zomaar beter kan dan bij Ajax. In dat geval kunnen jullie er een hele goede speler bij hebben.
Ik gun hem een mooie transfer en dat lijkt mij een vertrek naar PSV voor hem wel (en daar bedoel ik niets ironisch mee).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Rotte appels komen vroeg of laat bovendrijven, niet kopen dus.

Amrabat zou trouwens in de belangstelling staan van oa Galatasaray. Prijs: 8-9 miljoen. :eeeek: Ik neem aan dat PSV bij verkoop zo slim is geweest een mooie clausule met doorverkooppercentage in het contract te bouwen?
Reply


Forum Jump: