The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:ik vind 10 mio prima overigens (ik geloof echt niet dat psvee dat gaat betalen), een prachtig bedrag. aangezien het een bod is nog een tegenbod doen van 12 mio en 25%, ergens in het midden uitkomen, gewoon een strik erom en landzaat halen. leuk ook dat beasly, waarschijnlijk zonder te vragen, in de besprekingen wordt betrokken. die pijpt zeker niet goed genoeg?

Denk zeker niet dat Landzaat naar een de laatste jaren minder presterende club? Op termijn zal fey az wel weer voorbij komen maar momenteel nog niet in ieder geval. Landzaaat heeft zn zinnen gezet op het buitenland en geen binnenlandse tobclub.
Reply
waf Wrote:
Quote:Verder zijn het vooral Kalou zelf, en Westerhof (die totaal geen ervaring heeft) die uitspraken doen in de media. Zo nu en dan komt daar weer een leugen van Wotte tussendoor. En ondertussen zijn de rapen gaar in Rotterdam

Even wat anders. Wat vind je van de uitspraken van Kalou in het AD en de Sportweek van deze week? Kan iemand die zulke uitspraken doet nog bij Feyenoord voetballen?

oh, dus jij weet dat het leugens zijn van wotte? fijn. als het al zo is dan heb ik er helemaal geen problemen mee. leugenstjes om bestwil zijn het. leuk dat je weer probeert te stoken, maar de rapen zijn helemaal niet gaar. hoe kom je erbij?

Op het Feyenoordforum, en bij de serieuze Feyenoordsupporters die op PSVforum komen zijn de rapen aardig gaar (of zijn bedreigingen geuit aan het adres van Kalou niet erg genoeg?). En ook in de selectie van Feyenoord lijkt iedereen zijn zegje te moeten doen (Koeman, Kuijt en Lodewijks)

waf Wrote:kalou heeft aangegeven dat hij een probleem heeft als een transfer niet doorgaat. so be it. wordt hij door een deel uitgefloten. door een ander deel niet. so be it. uiteraard kan hij nog blijven voetballen.

ik waardeer zijn eerlijkheid, kan begrijpen dat hij zo snel mogelijk cl wil voetballen, weet dat spelers van psvee vaker bij goeie europese clubs terechtkomen, maar vindt wel dat hij ook wel wat te danken heeft aan feyenoord en dat hij dit niet slim, maar zeker niet netjes aanpakt. geldt ook voor psvee. dit is niet met open vizier, maar achterbaks.

Ik weet niet hoe lang het achter de schermen al speelt, maar ik weet wel dat Kalou zich vrij lang stil heeft gehouden. De laatste tijd gooit hij er alleen wel vrij veel uit.

waf Wrote:dat gold overigens nog meer voor goor. van een duitse bank getrokken voor een habbekrats, en dan hard roepen dat hem beloofd is dat simons zou komen, en anderlecht dat heel verbolgens gaar zitten doen terwijl ze hem een jaar eerder nog niet moesten. wat mij betreft hadden ze deze belg de laatste 2 jaar van zijn carriere op de bank mogen laten zitten. geen 1,7 mio, laat hem maar lekker verpieteren. eens kijken hoe snel dit verwende gedrag ophoudt.

Dus jij denkt dat Goor zit te liegen? Naar mijn mening heeft niet alleen Goor, maar ook Gullit afgelopen seizoen al aangegeven dat er aankopen beloofd waren. Er was wat geld beschikbaar. Maar alle beschikbare spelers wilden niet naar Feyenoord.
Dat Gullit zich dan 'versterkt' met spelers als Basto, Gibbs, Hofs en Ostlund moet voor iemand als Goor (die voor de prijzen wil spelen) frusterend zijn.

Als dan ook dit seizoen (al is het nog wat vroeg) er nog geen enkele aankoop van naam gepresenteerd is, zou ik me ook wel 3x achter de oren krabben.
Reply
Wat een hoop letters zeg... :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
Sssssssssst.............Waf is weer aan zet Kleine Jan.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Kezmania Wrote:Als dan ook dit seizoen (al is het nog wat vroeg) er nog geen enkele aankoop van naam gepresenteerd is, zou ik me ook wel 3x achter de oren krabben.

Vroeg? Binnen een maand begint de competitie al, dan hoor je je selectie rond te hebben. Heerenveen heeft al 2 weken de selectie rond......hoewel er nog geld is voor 2 aankopen, maar dat terzijde.

Feyenoord had de selectie allang rond moeten hebben. Als je nu nog spelers moet aantrekken, ben je fout bezig. Dan heb je een slecht scoutingsapparaat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
of wederom een klote trainer :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kezmania Wrote:Op het Feyenoordforum, en bij de serieuze Feyenoordsupporters die op PSVforum komen zijn de rapen aardig gaar (of zijn bedreigingen geuit aan het adres van Kalou niet erg genoeg?). En ook in de selectie van Feyenoord lijkt iedereen zijn zegje te moeten doen (Koeman, Kuijt en Lodewijks)

oh ja, als enkele supporters kalou niet meer lief vinden en sommige dragende spelers van de selectie desgevraagd hun mening geven dan zijn de rapen gaar. :roll: ik weet, bij provincieclubjes met max 35000 valt dat gedrag wat eerder uit de toon. bij clubs met een grotere aanhang gebeurt dat eerder.

Quote:Ik weet niet hoe lang het achter de schermen al speelt, maar ik weet wel dat Kalou zich vrij lang stil heeft gehouden. De laatste tijd gooit hij er alleen wel vrij veel uit.

dit is totaal geen zinnige reactie op wat ik hierover schreef. bovendien is het vreselijk tegenstrijdig. je weet niet hoe lang het speelt, maar wel dat kalou het lang stilgehouden heeft. :roll:

Quote:Dus jij denkt dat Goor zit te liegen? Naar mijn mening heeft niet alleen Goor, maar ook Gullit afgelopen seizoen al aangegeven dat er aankopen beloofd waren. Er was wat geld beschikbaar. Maar alle beschikbare spelers wilden niet naar Feyenoord.
Dat Gullit zich dan 'versterkt' met spelers als Basto, Gibbs, Hofs en Ostlund moet voor iemand als Goor (die voor de prijzen wil spelen) frusterend zijn.

is de transfer periode al om? nee. kunnen er dus nog versterkingen komen? ja. je zegt zelf dat het nog wat vroeg is, een maand geleden gold dat helemaal. goor liegt uiteraard voorzover hij gezegd zou hebben dat feyenoord hem simons beloofd had, al was het alleen maar om dat je zoiets als vanzelfsprekend niet kan beloven.

ik weet niet wat hem beloofd is. jij ook niet. kun je geen oordeel over geven. behalve dat indien zoals gezegd versterkingen beloofd zijn je daarover pas mag zeuren als vaststaat dat dat niet meer mogelijk is. ik denk dat er wat anders speelde, namelijk zijn ruzie met lazovic (en weliicht de reactie van collega's daarop).


het ging trouwens om de handelwijze van psvee. niet om de handelwijze van kalou, ook niet om het spelersmateriaal van feyenoord, ook niet om het huidoige niveau tov van psvee. dat kan over twee jaar weer anders zijn. als psvee wil kopen moeten ze zaken komen doen, boter bij de vis doen, en niet gluiperig inspelen op speler en media. dat je daar geen afdoende reactie op weet te geven zegt me overigens genoeg.
Reply
Mukkus Wrote:Feyenoord had de selectie allang rond moeten hebben. Als je nu nog spelers moet aantrekken, ben je fout bezig. Dan heb je een slecht scoutingsapparaat.

de selectie is rond. we hebben nog altijd de beste aanval. greene vind ik een versterking. dat basto weg is ook. het zou kunnen dat er nog 1 of 2 spelers bijkomen. het scoutingsapparaat heb ik ook geen hoge pet van op, behalve dat iedereen weet dat feyenoord geen geld heeft wat onderhandelen lastig maakt.
Reply
Okay, ik had het gevoel dat de selectie bij Feyenoord nog niet rond was. Waarschijnlijk zit ik ook op die grote naam te wachten. Of moeten Ali Boussabon bestempelen als dé aankoop van het seizoen? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Feyenoord had de selectie allang rond moeten hebben. Als je nu nog spelers moet aantrekken, ben je fout bezig. Dan heb je een slecht scoutingsapparaat.

de selectie is rond. we hebben nog altijd de beste aanval. greene vind ik een versterking. dat basto weg is ook. het zou kunnen dat er nog 1 of 2 spelers bijkomen. het scoutingsapparaat heb ik ook geen hoge pet van op, behalve dat iedereen weet dat feyenoord geen geld heeft wat onderhandelen lastig maakt.

Greene een versterking? Die komt bij RKC weg meen ik me te herinneren. Kan me ooit ene Lamey herinneren die kwam daar ook weg had een goed jaar gedraaid en heeft het nog nooit kunnen maken bij PSV, dus om nu te zeggen dat dat een versterking is, vind ik wel snel. Laat hem het eerst maar waar maken.
Reply
Ik kan me Bouhlarouz ook nog herinneren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
dat is waar ja, ik zeg ook laat het hem eerst maar eens waar maken, niet dat ik zeg dat het geen versterking is. Bouhlarouz had ik in eerste instantie ook wel mn twijfels bij, maar hij heeft het wel laten zien. Hopelijk voor Fey doet Greene dat ook
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Op het Feyenoordforum, en bij de serieuze Feyenoordsupporters die op PSVforum komen zijn de rapen aardig gaar (of zijn bedreigingen geuit aan het adres van Kalou niet erg genoeg?). En ook in de selectie van Feyenoord lijkt iedereen zijn zegje te moeten doen (Koeman, Kuijt en Lodewijks)

oh ja, als enkele supporters kalou niet meer lief vinden en sommige dragende spelers van de selectie desgevraagd hun mening geven dan zijn de rapen gaar. :roll:

Enkele supporters :eeeek:

Het is niet meer dan raar dat Kalou zijn mond moet houden over de kwestie PSV, maar dat spelers als Kuijt en Lodewijks er wel over mogen praten met de pers.

waf Wrote:
Quote:Ik weet niet hoe lang het achter de schermen al speelt, maar ik weet wel dat Kalou zich vrij lang stil heeft gehouden. De laatste tijd gooit hij er alleen wel vrij veel uit.

dit is totaal geen zinnige reactie op wat ik hierover schreef. bovendien is het vreselijk tegenstrijdig. je weet niet hoe lang het speelt, maar wel dat kalou het lang stilgehouden heeft. :roll:

Kalou was niet de eerste die er mee naar buiten kwam. Wotte, en Westerhof hadden eerder al dingen in de media gegooid. Het duurde vervolgens enige tijd voor ook Kalou reageerde.

waf Wrote:
Quote:Dus jij denkt dat Goor zit te liegen? Naar mijn mening heeft niet alleen Goor, maar ook Gullit afgelopen seizoen al aangegeven dat er aankopen beloofd waren. Er was wat geld beschikbaar. Maar alle beschikbare spelers wilden niet naar Feyenoord.
Dat Gullit zich dan 'versterkt' met spelers als Basto, Gibbs, Hofs en Ostlund moet voor iemand als Goor (die voor de prijzen wil spelen) frusterend zijn.

is de transfer periode al om? nee. kunnen er dus nog versterkingen komen? ja. je zegt zelf dat het nog wat vroeg is, een maand geleden gold dat helemaal. goor liegt uiteraard voorzover hij gezegd zou hebben dat feyenoord hem simons beloofd had, al was het alleen maar om dat je zoiets als vanzelfsprekend niet kan beloven.

ik weet niet wat hem beloofd is. jij ook niet. kun je geen oordeel over geven. behalve dat indien zoals gezegd versterkingen beloofd zijn je daarover pas mag zeuren als vaststaat dat dat niet meer mogelijk is. ik denk dat er wat anders speelde, namelijk zijn ruzie met lazovic (en weliicht de reactie van collega's daarop).


het ging trouwens om de handelwijze van psvee. niet om de handelwijze van kalou, ook niet om het spelersmateriaal van feyenoord, ook niet om het huidoige niveau tov van psvee. dat kan over twee jaar weer anders zijn. als psvee wil kopen moeten ze zaken komen doen, boter bij de vis doen, en niet gluiperig inspelen op speler en media. dat je daar geen afdoende reactie op weet te geven zegt me overigens genoeg.

Een overleg voer je met meer mensen. Als je dus met de club overlegt zijn er altijd 2 partijen. Hiddink sprak met Wotte, Westerhof sprak met Vd Herik. Volgens mij is dat een correcte manier van zaken doen. Dat PSV eerst de zaakwaarnemer van Kalou benaderd vind ik niet meer dan normaal. Waarom moeite doen voor een speler die misschien niet wil komen.

Als PSV naar buiten brengt dat er een nieuw bod op Kalou komt, kan ik daar ook niets verkeerds in zien. Jij ziet dat anders.
Dat Kalou ondertussen in de media verteld dat hij naar PSV wil, en PSV hoger aanslaat dan Feyenoord, daar is PSV niet voor verantwoordelijk.

Dat de media hierboven op duikt is niet meer dan logisch. Kalou naar PSV zou namelijk een kleine sensatie zijn. We hebben het hele seizoen kunnen genieten van de problemen bij Ajax en in mindere mate bij Feyenoord. Ook dit is weer groot nieuws, logisch dat het in alle kranten en bladen staat als er weer iets te melden is.
Reply
FC Petr Wrote:Sssssssssst.............Waf is weer aan zet Kleine Jan.

:Big Grin
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
SB Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Feyenoord had de selectie allang rond moeten hebben. Als je nu nog spelers moet aantrekken, ben je fout bezig. Dan heb je een slecht scoutingsapparaat.

de selectie is rond. we hebben nog altijd de beste aanval. greene vind ik een versterking. dat basto weg is ook. het zou kunnen dat er nog 1 of 2 spelers bijkomen. het scoutingsapparaat heb ik ook geen hoge pet van op, behalve dat iedereen weet dat feyenoord geen geld heeft wat onderhandelen lastig maakt.

Greene een versterking? Die komt bij RKC weg meen ik me te herinneren. Kan me ooit ene Lamey herinneren die kwam daar ook weg had een goed jaar gedraaid en heeft het nog nooit kunnen maken bij PSV, dus om nu te zeggen dat dat een versterking is, vind ik wel snel. Laat hem het eerst maar waar maken.

nee, hij gaat niet weg, hij komt net.


hij moet zich bewijzen ja. maar als je op meerdere plekken inzetbaar bent ben je in de verdediging van feyenoord al snel een versterking.

boularouz? of telt die niet? op je landzaat post reageerde ik maar niet, omdat jij helemaal niet weet wat landzaat wil en omdat je ten onrechte opmerkt of wilt suggereren dat az (structureel) beter zou zijn dan feyenoord. dat ze in 1 jaar 2 punten hoger eindigen doet daar niet aan af.
Reply
SB Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Feyenoord had de selectie allang rond moeten hebben. Als je nu nog spelers moet aantrekken, ben je fout bezig. Dan heb je een slecht scoutingsapparaat.

de selectie is rond. we hebben nog altijd de beste aanval. greene vind ik een versterking. dat basto weg is ook. het zou kunnen dat er nog 1 of 2 spelers bijkomen. het scoutingsapparaat heb ik ook geen hoge pet van op, behalve dat iedereen weet dat feyenoord geen geld heeft wat onderhandelen lastig maakt.

Greene een versterking? Die komt bij RKC weg meen ik me te herinneren. Kan me ooit ene Lamey herinneren die kwam daar ook weg had een goed jaar gedraaid en heeft het nog nooit kunnen maken bij PSV, dus om nu te zeggen dat dat een versterking is, vind ik wel snel. Laat hem het eerst maar waar maken.



Een versterking is iemand die beter is dan zijn voorganger. Naar mijn mening is Greenhe dus een versterking, Basto, Gibbs en Ostlund zijn alle 3 stuk voor stuk minder dan Greenhe.
Reply
waf Wrote:hij moet zich bewijzen ja. maar als je op meerdere plekken inzetbaar bent ben je in de verdediging van feyenoord al snel een versterking.

boularouz? of telt die niet? op je landzaat post reageer ik maar niet, omdat ji helemala niet weet wat landzaat wil en omdat je ten onrechte opmerkt dat az beter zou zijn dan feyenoord. dat ze in 1 jaar 2 punten hoger eindigen doet daar niet aan af.

heb ik hierboven niet aangegeven dat boulahrouz het wel heeft waargemaakt Icon_question Hoewel ik daar eerst mn twijfels bij had maar goed, hij heeft ze weggenomen door zn spel. Dat hoop ik voor Greene uiteraard ook. Qua resultaten in europa bedoelde ik AZ inderdaad en ik weet dat het 1 seizoen is en dat we moeten afwachten wat AZ nu gaat doen. Voor het overige is feyenoord normaal gesproken de betere van feyenoord, maar feit is ook dat AZ aangeeft dat het Landzaan NIET verkoopt.
Reply
Kezmania Wrote:Enkele supporters :eeeek:

Het is niet meer dan raar dat Kalou zijn mond moet houden over de kwestie PSV, maar dat spelers als Kuijt en Lodewijks er wel over mogen praten met de pers.
waf Wrote:
Quote:Ik weet niet hoe lang het achter de schermen al speelt, maar ik weet wel dat Kalou zich vrij lang stil heeft gehouden. De laatste tijd gooit hij er alleen wel vrij veel uit.

een spreekverbod is het niet. als jij van van mening wil zijn dat enkele supporters die op een forum reageren voor het hele legioen praten, moet je dat vooral doen.

Quote:Een overleg voer je met meer mensen.


oh ja joh?

Quote:Als je dus met de club overlegt zijn er altijd 2 partijen. Hiddink sprak met Wotte, Westerhof sprak met Vd Herik. Volgens mij is dat een correcte manier van zaken doen.

jij weet helemaal niet wie er met elkaar gesproken heeft en wat er gezegd is. zaken doen is een bod uitbrengen en zolang je dat niet doet houd je je bek in de pers.

Quote:Dat PSV eerst de zaakwaarnemer van Kalou benaderd vind ik niet meer dan normaal. Waarom moeite doen voor een speler die misschien niet wil komen.

eens. dit is ook niet het gedrag dat ik afkeur.

Quote:Dat Kalou ondertussen in de media verteld dat hij naar PSV wil, en PSV hoger aanslaat dan Feyenoord, daar is PSV niet voor verantwoordelijk.

ik houd psvee daar wel voor verantwoordelijk. ze laten het dooretteren met het risico op een patstelling. ze zouden voor maandag besluiten of ze nog een bod zouden doen. ze laten niets horen en reageren pas weer als kalou reageert. laat zien wat je wilt bieden, als het genoeg is dan hoor je het wel.


Quote:Dat de media hierboven op duikt is niet meer dan logisch. Kalou naar PSV zou namelijk een kleine sensatie zijn. We hebben het hele seizoen kunnen genieten van de problemen bij Ajax en in mindere mate bij Feyenoord. Ook dit is weer groot nieuws, logisch dat het in alle kranten en bladen staat als er weer iets te melden is

eens. maar ik neem de media niets kwalijk, ik neem psvee wat kwalijk.
Reply
SB Wrote:maar feit is ook dat AZ aangeeft dat het Landzaan NIET verkoopt.

hoe kom je erbij dat dat een feit is?

geldt hetzelfde als bij kalou.

Quote:20-07-2005: Vi: Feyenoord wil Landzaat kopen met externe financier
[Bron: Voetbal International]


De papieren versie van Voetbal International meldt dat Feyenoord nog steeds moeite doet om Landzaat naar de Kuip te halen. Landzaat zou ongeveer 6 miljoen Euro moeten betalen aan Az. Om dat bedrag bij elkaar te krijgen is Feyenoord opzoek naar een externe financier. Volgens Voetbal International zou de huidige voorzitter (Brus, oud voorzitter van Fc Den Bosch) van Rksv Schijndel wel oren hebben naar een dergelijke financiering. Ook de oefenwedstrijd die laatst is toegevoegd aan het programma zou daar een verband mee hebben.
Reply
waf Wrote:
SB Wrote:maar feit is ook dat AZ aangeeft dat het Landzaan NIET verkoopt.

hoe kom je erbij dat dat een feit is?

geldt hetzelfde als bij kalou.

Quote:20-07-2005: Vi: Feyenoord wil Landzaat kopen met externe financier
[Bron: Voetbal International]


De papieren versie van Voetbal International meldt dat Feyenoord nog steeds moeite doet om Landzaat naar de Kuip te halen. Landzaat zou ongeveer 6 miljoen Euro moeten betalen aan Az. Om dat bedrag bij elkaar te krijgen is Feyenoord opzoek naar een externe financier. Volgens Voetbal International zou de huidige voorzitter (Brus, oud voorzitter van Fc Den Bosch) van Rksv Schijndel wel oren hebben naar een dergelijke financiering. Ook de oefenwedstrijd die laatst is toegevoegd aan het programma zou daar een verband mee hebben.

Doet Feyenoord nou niet hetzelfde als PSV??? :wink:
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
SB Wrote:maar feit is ook dat AZ aangeeft dat het Landzaan NIET verkoopt.

hoe kom je erbij dat dat een feit is?

geldt hetzelfde als bij kalou.

Quote:20-07-2005: Vi: Feyenoord wil Landzaat kopen met externe financier
[Bron: Voetbal International]


De papieren versie van Voetbal International meldt dat Feyenoord nog steeds moeite doet om Landzaat naar de Kuip te halen. Landzaat zou ongeveer 6 miljoen Euro moeten betalen aan Az. Om dat bedrag bij elkaar te krijgen is Feyenoord opzoek naar een externe financier. Volgens Voetbal International zou de huidige voorzitter (Brus, oud voorzitter van Fc Den Bosch) van Rksv Schijndel wel oren hebben naar een dergelijke financiering. Ook de oefenwedstrijd die laatst is toegevoegd aan het programma zou daar een verband mee hebben.

Doet Feyenoord nou niet hetzelfde als PSV??? :wink:

nu moet jij weer zeggen dat je vind van niet waf
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
waf Wrote:
SB Wrote:maar feit is ook dat AZ aangeeft dat het Landzaan NIET verkoopt.

hoe kom je erbij dat dat een feit is?

geldt hetzelfde als bij kalou.

Ok, in basis verkopen ze hem niet, tenminste als je Scheringa moet geloven, wat ze doen als er voldoende miljoentjes komen is punt 2
Reply
Kezmania Wrote:Doet Feyenoord nou niet hetzelfde als PSV??? :wink:

zou kunnen. maar ik denk niet dat dit bij feyenoord vandaan komt.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Doet Feyenoord nou niet hetzelfde als PSV??? :wink:

zou kunnen. maar ik denk niet dat dit bij feyenoord vandaan komt.

Ook niet alle geruchten over Kalou komen bij PSV vandaan.
:8:
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Doet Feyenoord nou niet hetzelfde als PSV??? :wink:

zou kunnen. maar ik denk niet dat dit bij feyenoord vandaan komt.

Ook niet alle geruchten over Kalou komen bij PSV vandaan.
:8:

zucht. niet alle, nee.

coole opmerking idd. :roll: (doe je bril maar weer af)
Reply
Jezus kristus kolere waf! Dagje vrij of zo?
Reply
Hoef Wrote:Jezus kristus kolere waf! Dagje vrij of zo?
zegzeg, sommige mensen zitten 4 maanden per jaar te nietsnutten in frankrijk en anderen gebruiken zo eens per tijd een wat uitgebreidere lunchpauze om het geblaat van kletsmania te weerspreken. (met als gevolg dat ik nu nog niet klaar ben. maar dat geeft niet, want ik heb de hele avond nog. :razz: )
Reply
waf Wrote:
Hoef Wrote:Jezus kristus kolere waf! Dagje vrij of zo?
zegzeg, sommige mensen zitten 4 maanden per jaar te nietsnutten in frankrijk en anderen gebruiken zo eens per tijd een wat uitgebreidere lunchpauze om het geblaat van kletsmania te weerspreken. (met als gevolg dat ik nu nog niet klaar ben. maar dat geeft niet, want ik heb de hele avond nog. :razz: )

Waar ben je niet klaar mee? Met Kletsmania of je werk? :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
Wat een heerlijk topic wordt dit zo. Hou normaal niet zo van topics met lange lappen tekst, maar dit lijkt een best-seller te worden! Heb het hele verhaal uitermate geboeid zitten lezen, en wacht in spanning af op wat komen gaat...
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Doet Feyenoord nou niet hetzelfde als PSV??? :wink:

zou kunnen. maar ik denk niet dat dit bij feyenoord vandaan komt.

Ook niet alle geruchten over Kalou komen bij PSV vandaan.
:8:

zucht. niet alle, nee.

coole opmerking idd. :roll: (doe je bril maar weer af)

Maar ondertussen hou je PSV er wel voor verantwoordelijk.
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Het lijkt me dus niet dat PSV verantwoordelijk is voor dingen die Feyenoord of Kalou naar buiten brengen. Ze hebben er hooguit een rol in gespeeld.

Landzaat naar Feyenoord, zou goed zijn voor Feyenoord. Maar Feyenoord heeft een bod gedaan wat AZ niet geaccepteerd heeft. AZ zegt vervolgens dat er niet te praten valt. En Landzaat staat ondertussen te mokken op de training want hij wil naar een mooie club. Wat doet Feyenoord vervolgens? Er wordt bekend gemaakt dat ze een nieuw bod aan het voorbereiden zijn!

Gek het lijkt verdacht veel op de story PSV - Kalou - Feyenoord.

De pot verwijt de ketel....
Reply


Forum Jump: