The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:begint er weer een te zeiken over kalou. kunnen ze lekker over hun eigen selectie gaan praten? in deze komkommertijd is dit zeker het enige waar vi vragen over kan stellen?

ik weet alex dat deze 19 jarige speler je gedold heeft. maar erger: naast het feit dat de nederlandse media je kwaliteiten overschatten, ben je het zelf nog gaan geloven ook. het braziliaanse elftal, pfffffffffff.

En toen werd je wakker.

Kalou heeft Alex nooit gedold. Verder hadden enkele topspitsen geen schijn van kans tegen Alex. Maar ze hadden ongetwijfeld allemaal een slechte dag.

Alex wordt niet overschat, hij is gewoon echt goed, in tegen stelling tot Saidi, Ostlund, Basto, Greenhe, Gibbs en Zuiverloon.
Reply
Fabian Wrote:Hmm, ik mis hier ook een Gabriel Heinze, toch ook geen misselijke linksback...?

Er zijn er verder nog wel meer te verzinnen, een Diego Placente vind ik ook goed.

Lee is middelmaat. Maxwell is gewoon top, volgend seizoen gaat hij naar Juve en een jaar later is hij standaard-back van het Braziliaans elftal. Over 3 jaar is hij well known een van de besten. Dan zit Lee met heimwee al weer in dat loempia-land, met Hie Doeng Koe z'n p*k te spelen.....

Maxwell heeft een geweldig jaar achter de rug, hij was wekelijks een van de uitblinkers bij Ajax. Ik zou idd geen betere linksback weten in Nederland.
Reply
Mukkus Wrote:En ik maar denken dat alleen Amsterdammers arrogant zijn.....

nadat 433x gestrand zijn in de 1ste ronde hebben ze 1x (met name door een mazzelloting) de 1/2 finale gehaald en direct denken ze daaro dat ze jezus zijn en de nederlandse competitie en de andere nederlandse topclubs (clubs ja!) ontgroeid zijn. het gaat bijna een beetje zielig worden.

in de polder hebben ze kolder (in hun hoof!).
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:En ik maar denken dat alleen Amsterdammers arrogant zijn.....

nadat 433x gestrand zijn in de 1ste ronde hebben ze 1x (met name door een mazzelloting) de 1/2 finale gehaald en direct denken ze daaro dat ze jezus zijn en de nederlandse competitie en de andere nederlandse topclubs (clubs ja!) ontgroeid zijn. het gaat bijna een beetje zielig worden.

in de polder hebben ze kolder (in hun hoof!).

En koeien-kadavers op de snelweg....
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Hmm, ik mis hier ook een Gabriel Heinze, toch ook geen misselijke linksback...?

Er zijn er verder nog wel meer te verzinnen, een Diego Placente vind ik ook goed.

Lee is middelmaat. Maxwell is gewoon top, volgend seizoen gaat hij naar Juve en een jaar later is hij standaard-back van het Braziliaans elftal. Over 3 jaar is hij well known een van de besten. Dan zit Lee met heimwee al weer in dat loempia-land, met Hie Doeng Koe z'n p*k te spelen.....

Maxwell heeft een geweldig jaar achter de rug, hij was wekelijks een van de uitblinkers bij Ajax. Ik zou idd geen betere linksback weten in Nederland.

Eindelijk, eindelijk en nog eens EINDELIJK een zinnige post van Kezza.... =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:En ik maar denken dat alleen Amsterdammers arrogant zijn.....

nadat 433x gestrand zijn in de 1ste ronde hebben ze 1x (met name door een mazzelloting) de 1/2 finale gehaald en direct denken ze daaro dat ze jezus zijn en de nederlandse competitie en de andere nederlandse topclubs (clubs ja!) ontgroeid zijn. het gaat bijna een beetje zielig worden.

in de polder hebben ze kolder (in hun hoof!).

Natuurlijk, het was een mazzelloting

Arsenal de kampioen van Engeland
Lyon de kampioen van Frankrijk
Monaco was de finalist van een jaar eerder
AC Milan

Is het zo moeilijk om toe te geven dat het een geweldige prestatie was?

Wie is naast Ajax de andere Nederlandse topclub?
Reply
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Hmm, ik mis hier ook een Gabriel Heinze, toch ook geen misselijke linksback...?

Er zijn er verder nog wel meer te verzinnen, een Diego Placente vind ik ook goed.

Lee is middelmaat. Maxwell is gewoon top, volgend seizoen gaat hij naar Juve en een jaar later is hij standaard-back van het Braziliaans elftal. Over 3 jaar is hij well known een van de besten. Dan zit Lee met heimwee al weer in dat loempia-land, met Hie Doeng Koe z'n p*k te spelen.....

Maxwell heeft een geweldig jaar achter de rug, hij was wekelijks een van de uitblinkers bij Ajax. Ik zou idd geen betere linksback weten in Nederland.

Eindelijk, eindelijk en nog eens EINDELIJK een zinnige post van Kezza.... =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Ik weet dat je graag in de waan gelaten wordt.

Maar nu even de realiteit:
Maxwell heeft een dramatisch seizoen gespeeld. Was niet meer de speler die een jaar eerder verkozen werd tot best speler van het seizoen door zijn collega's.

De Maxwell van 2003/2004 was een topspeler. De Maxwell van 2004/2005 was niet beter dan Feyenoords miskoop Bruno Basto.
Reply
Kezmania Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:En ik maar denken dat alleen Amsterdammers arrogant zijn.....

nadat 433x gestrand zijn in de 1ste ronde hebben ze 1x (met name door een mazzelloting) de 1/2 finale gehaald en direct denken ze daaro dat ze jezus zijn en de nederlandse competitie en de andere nederlandse topclubs (clubs ja!) ontgroeid zijn. het gaat bijna een beetje zielig worden.

in de polder hebben ze kolder (in hun hoof!).

Natuurlijk, het was een mazzelloting

Arsenal de kampioen van Engeland
Lyon de kampioen van Frankrijk
Monaco was de finalist van een jaar eerder
AC Milan

Is het zo moeilijk om toe te geven dat het een geweldige prestatie was?

Ja, dat was een geweldige prestatie. WAS.....
Maar om nu van de daken te schreeuwen, dat PSV de CL wint. Beetje overmoedig en totaal PSV-onwaardig!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kezmania Wrote:Natuurlijk, het was een mazzelloting

Arsenal de kampioen van Engeland
Lyon de kampioen van Frankrijk
Monaco was de finalist van een jaar eerder
AC Milan

Is het zo moeilijk om toe te geven dat het een geweldige prestatie was?

het was een goeie prestatie, maar dat wil niet zeggen dat paapsvee zich gelijk maar moet gedragen als de belangrijkste nederlandse club en dat hiddink een beetje stoer gaat lullen dat psvee een grotere club is dan feyenoord.

-arsenal was in de poel.
-lyon was goed, maar op dat moment de beste loting.
-monaco was een jaar eerder finalist maar geen schim meer van die ploeg.
-ac milan was idd een zware loting. daar werd paapsvee dan ook door uitgeschakeld.

Kezmania Wrote:Kalou heeft Alex nooit gedold

ik kan niet zo snel een verdediger opnoemen waar kalou meer tegen gescoord heeft de vorige competitie. het was ook niet zo moeilijk, gewoon dat logge lijf voorbij lopen. en nogmaals, als feyenoord zo verdedigd had, waren de kritieken niet van de lucht geweest.
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Hmm, ik mis hier ook een Gabriel Heinze, toch ook geen misselijke linksback...?

Er zijn er verder nog wel meer te verzinnen, een Diego Placente vind ik ook goed.

Lee is middelmaat. Maxwell is gewoon top, volgend seizoen gaat hij naar Juve en een jaar later is hij standaard-back van het Braziliaans elftal. Over 3 jaar is hij well known een van de besten. Dan zit Lee met heimwee al weer in dat loempia-land, met Hie Doeng Koe z'n p*k te spelen.....

Maxwell heeft een geweldig jaar achter de rug, hij was wekelijks een van de uitblinkers bij Ajax. Ik zou idd geen betere linksback weten in Nederland.

Eindelijk, eindelijk en nog eens EINDELIJK een zinnige post van Kezza.... =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Ik weet dat je graag in de waan gelaten wordt.

Maar nu even de realiteit:
Maxwell heeft een dramatisch seizoen gespeeld. Was niet meer de speler die een jaar eerder verkozen werd tot best speler van het seizoen door zijn collega's.

De Maxwell van 2003/2004 was een topspeler. De Maxwell van 2004/2005 was niet beter dan Feyenoords miskoop Bruno Basto.

Whahaha, ik nam je al niet zo serieus, maar nu ben je echt al je geloofwaardigheid verloren.
Fan van pisvee oké, beetje objectiviteit en voetbalknowhow bezit je verder echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet.
Wat een partij onzin berichten, onzin vergelijkingen en verder een hoop geschreeuw.

Knappe kerel!
Reply
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Hmm, ik mis hier ook een Gabriel Heinze, toch ook geen misselijke linksback...?

Er zijn er verder nog wel meer te verzinnen, een Diego Placente vind ik ook goed.

Lee is middelmaat. Maxwell is gewoon top, volgend seizoen gaat hij naar Juve en een jaar later is hij standaard-back van het Braziliaans elftal. Over 3 jaar is hij well known een van de besten. Dan zit Lee met heimwee al weer in dat loempia-land, met Hie Doeng Koe z'n p*k te spelen.....

Maxwell heeft een geweldig jaar achter de rug, hij was wekelijks een van de uitblinkers bij Ajax. Ik zou idd geen betere linksback weten in Nederland.

Eindelijk, eindelijk en nog eens EINDELIJK een zinnige post van Kezza.... =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Ik weet dat je graag in de waan gelaten wordt.

Maar nu even de realiteit:
Maxwell heeft een dramatisch seizoen gespeeld. Was niet meer de speler die een jaar eerder verkozen werd tot best speler van het seizoen door zijn collega's.

De Maxwell van 2003/2004 was een topspeler. De Maxwell van 2004/2005 was niet beter dan Feyenoords miskoop Bruno Basto.

Whahaha, ik nam je al niet zo serieus, maar nu ben je echt al je geloofwaardigheid verloren.
Fan van pisvee oké, beetje objectiviteit en voetbalknowhow bezit je verder echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet.
Wat een partij onzin berichten, onzin vergelijkingen en verder een hoop geschreeuw.

Knappe kerel!

Gelukkig heeft Maxwell zelf wel toegegeven dat hij een slecht seizoen gespeeld heeft. Dat is ook 1 van de redenen waarom hij misschien voor nog 1 jaar wil bijtekenen. :8:

Jij mist de objectiviteit die ik wel heb. Bovendien vind je (net als enkele anderen) het nodig om namen van spelers te vervangen door racistische uitingen.
Ik noem Maduro toch ook geen roetmop.

Verder vind je het constant nodig. randzaken in de discussie te betrekken.
Ik heb het toch ook niet constant over de misdaden van Patrick K, of over de affaire van Feyenoord met de FIOD over bepaalde transfers.

Maar verder interesseert het me vrij weinig wat jij van mij vind. Iemand die voortdurend randzaken en racistische uitingen gebruikt in een discussie, kan ze nooit helemaal op een rijtje hebben.

Maar ik vind het in elk geval fijn dat je jezelf een hele kerel vind. :o
Reply
Kezmania Wrote:Alex wordt niet overschat, hij is gewoon echt goed, in tegen stelling tot Saidi, Ostlund, Basto, Greenhe, Gibbs en Zuiverloon.

En daarom staat Andre Bahia vanaf nu in de basis Big Grin
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Kezmania Wrote:Gelukkig heeft Maxwell zelf wel toegegeven dat hij een slecht seizoen gespeeld heeft. Dat is ook 1 van de redenen waarom hij misschien voor nog 1 jaar wil bijtekenen. :8:

Gelukkig heb ik mezelf hier ook nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak dat hij een geweldig seizoen heeft gedraaid. :roll:
Ik zeg alleen dat het een top linksback is, en verder kent elke speler wel mindere seizoenen.

Kezmania Wrote:Jij mist de objectiviteit die ik wel heb. Bovendien vind je (net als enkele anderen) het nodig om namen van spelers te vervangen door racistische uitingen.
Ik noem Maduro toch ook geen roetmop.

Als ik tegen jou zeg dat je objectiviteit mist, kom jij met een tegenargument dat juist ik het mis ? Damn, zo'n goede hebben we nog niet gehad!
En sinds wanneer is een eetstaafje een racistische uiting ?

Kezmania Wrote:Verder vind je het constant nodig. randzaken in de discussie te betrekken.
Ik heb het toch ook niet constant over Zlaten die Sylvie neukt, over de misdaden van Patrick K, of over de affaire van Feyenoord met de FIOD over bepaalde transfers.

Ik betrek randzaken in een discussie ? We hadden het hier in oorsprong over Lee, jij kwam met de talenten van Ajax aanzetten, om eens over randzaken te beginnen. De pot verwijt, wederom, de ketel!

Kezmania Wrote:Maar verder interesseert het me vrij weinig wat jij van mij vind. Iemand die voortdurend randzaken en racistische uitingen gebruikt in een discussie, kan ze nooit helemaal op een rijtje hebben.

Maar ik vind het in elk geval fijn dat je jezelf een hele kerel vind. :o

Knappe constateringen, maar zoals hierboven al gezegd, de pot verwijt de ketel.... En dat 'knappe kerel' sloeg op jou, en dan alleen op je prachtige vergelijkingen ed.
En of ik ze op een rijtje heb zal je nooit weten, misschien zou je dat soort uitspraken kunnen laten, naar ik aanneem moet je iemand toch wel redelijk kennen om met dat soort dingen aan te komen. Toch knap dat je dat uit een voetbal-discussie kan halen....!
Reply
Kezmania Wrote:Jij mist de objectiviteit die ik wel heb.

Undecided

schrijf dan iig dat je pretendeert objectief te zijn, want je zit alleen maar pro-paapsvee-taal uit te slaan.

loempia tegen een koreaan zeggen is niet zo erg hoor. je hoeft niet zo te overdrijven.
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Jij mist de objectiviteit die ik wel heb.

Undecided

schrijf dan iig dat je pretendeert objectief te zijn, want je zit alleen maar pro-paapsvee-taal uit te slaan.

loempia tegen een koreaan zeggen is niet zo erg hoor. je hoeft niet zo te overdrijven.

Mini-loempia, da's pas racistisch.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Jij mist de objectiviteit die ik wel heb.

Undecided

schrijf dan iig dat je pretendeert objectief te zijn, want je zit alleen maar pro-paapsvee-taal uit te slaan.

Lastig he, PSV schrijven?

Verder pretendeer ik objectief te zijn, ik probeer zo nu en dan mijn bril af te zetten :wink:.
Reply
Fabian Wrote:Gelukkig heb ik mezelf hier ook nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak dat hij een geweldig seizoen heeft gedraaid. :roll:
Ik zeg alleen dat het een top linksback is, en verder kent elke speler wel mindere seizoenen.

Hmm volgens mij gaf ik duidelijk aan dat Maxwell afgelopen jaar dramatisch was, maar dat jaar daarvoor juist heel goed. Dus wat is het verschil? Afgelopen jaar was hij zeker niet beter dan de meeste middelmatige linksbenige verdedigers in Nederland.

Fabian Wrote:En sinds wanneer is een eetstaafje een racistische uiting ?

Sinds wanneer gebruik jij een loempia om mee te eten?

Fabian Wrote:Ik betrek randzaken in een discussie ? We hadden het hier in oorsprong over Lee, jij kwam met de talenten van Ajax aanzetten, om eens over randzaken te beginnen. De pot verwijt, wederom, de ketel!

Het ging om de verwijzingen naar Fons S. Maar zo slim was je waarschijnlijk zelf ook wel.
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Gelukkig heb ik mezelf hier ook nog nooit kunnen betrappen op een uitspraak dat hij een geweldig seizoen heeft gedraaid. :roll:
Ik zeg alleen dat het een top linksback is, en verder kent elke speler wel mindere seizoenen.

Hmm volgens mij gaf ik duidelijk aan dat Maxwell afgelopen jaar dramatisch was, maar dat jaar daarvoor juist heel goed. Dus wat is het verschil? Afgelopen jaar was hij zeker niet beter dan de meeste middelmatige linksbenige verdedigers in Nederland.

Fabian Wrote:En sinds wanneer is een eetstaafje een racistische uiting ?

Sinds wanneer gebruik jij een loempia om mee te eten?

Fabian Wrote:Ik betrek randzaken in een discussie ? We hadden het hier in oorsprong over Lee, jij kwam met de talenten van Ajax aanzetten, om eens over randzaken te beginnen. De pot verwijt, wederom, de ketel!

Het ging om de verwijzingen naar Fons S. Maar zo slim was je waarschijnlijk zelf ook wel.

Verwijzingen naar Fons S. ? Niet gebruikt in deze discussie, lees maar terug.

Nooit gedacht dat een eetstaafje ook een eetbaar staafje kon zijn, of moet ik alles letterlijk voor je optypen (mooie GZ ? )

Dit jaar was Maxwell slecht in vorm, maar altijd nog beter spelend als een Lee of een andere LB in NL. Maxwell straalt iets uit, is creatief, heeft brille, dit alles mist Lee, die kan alleen maar heel hard op en neer rennen....
Reply
Fabian Wrote:Nooit gedacht dat een eetstaafje ook een eetbaar staafje kon zijn, of moet ik alles letterlijk voor je optypen (mooie GZ ? )

Fabian Wrote:Mooi hoor, die loempia die altijd naar z'n rechter draait. Leuke linksback, maar tegen een een echte rechtsbuiten legt hij het constant af, verdedigend is het gewoon een natte dweil....

Sinds wanneer is een eetstaafje gelijk aan een loempia?

Fabian Wrote:Dit jaar was Maxwell slecht in vorm, maar altijd nog beter spelend als een Lee of een andere LB in NL. Maxwell straalt iets uit, is creatief, heeft brille, dit alles mist Lee, die kan alleen maar heel hard op en neer rennen....


Daar zijn de meningen dus over verdeeld. Ik vond Maxwell waardeloos. En Lee speelde een uitstekend seizoen!
Reply
Kezmania Wrote:
Fabian Wrote:Nooit gedacht dat een eetstaafje ook een eetbaar staafje kon zijn, of moet ik alles letterlijk voor je optypen (mooie GZ ? )

Fabian Wrote:Mooi hoor, die loempia die altijd naar z'n rechter draait. Leuke linksback, maar tegen een een echte rechtsbuiten legt hij het constant af, verdedigend is het gewoon een natte dweil....

Sinds wanneer is een eetstaafje gelijk aan een loempia?

Fabian Wrote:Dit jaar was Maxwell slecht in vorm, maar altijd nog beter spelend als een Lee of een andere LB in NL. Maxwell straalt iets uit, is creatief, heeft brille, dit alles mist Lee, die kan alleen maar heel hard op en neer rennen....


Daar zijn de meningen dus over verdeeld. Ik vond Maxwell waardeloos. En Lee speelde een uitstekend seizoen!

Sinds wanneer lees jij alles letterlijk ? Ontzettende loempia dat je d'r bent...!

Maxwell met een slecht/waardeloos seizoen is nog altijd gelijkwaardig/beter als Lee met een uitstekend seizoen.
Meningen hierover kunnen verschillen, maar ga nou niet vertellen dat desbettreffende lingping-bootvluchteling (dit beter? :wink: ), meer dan 5 mio waard is. Dikke onzin, gewoon een truc om hem te houden...
Reply
OFF TOPIC
Economists do it with models...
Reply
Quote:Meningen hierover kunnen verschillen, maar ga nou niet vertellen dat desbettreffende lingping-bootvluchteling (dit beter? ), meer dan 5 mio waard is. Dikke onzin, gewoon een truc om hem te houden...

Zoals ik ook al eerder zei, vergeet niet de waarde van de merchandising in het verre oosten!!
Reply
SB Wrote:
Quote:Meningen hierover kunnen verschillen, maar ga nou niet vertellen dat desbettreffende lingping-bootvluchteling (dit beter? ), meer dan 5 mio waard is. Dikke onzin, gewoon een truc om hem te houden...

Zoals ik ook al eerder zei, vergeet niet de waarde van de merchandising in het verre oosten!!

Daar worden nu gigantisch veel Lee-mpia's verkocht.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
jij snapt t
Reply
HT-Moker Wrote:OFF TOPIC

In de categorie: waar hebben we dat eerder gezien?

En dat trouwens van iemand die een aantal maanden OFF-LINE was. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kalou zal genoten hebben van de open dag van Feyenoord!! We gaan vanavond eens bekijken of (en zo ja, hoe hard) hij uitgefloten werd.

Op het PSV-forum werd gesuggereerd dat Guus Hiddink zich onder de handtekeningenjagers geschaard had. :razz:
Reply
Djabs Wrote:Kalou zal genoten hebben van de open dag van Feyenoord!! We gaan vanavond eens bekijken of (en zo ja, hoe hard) hij uitgefloten werd.

Op het PSV-forum werd gesuggereerd dat Guus Hiddink zich onder de handtekeningenjagers geschaard had. :razz:

hij is idd uitgefloten. en terecht. hij wist ook dat dat de consequenties konden zijn van zijn gedrag.

nu weer over tot de orde van de dag. met goed voetballen het legioen weer voor je winnen, tenzij er natuurlijk een keer een beetje normaal bod komt van paapsvee.
Reply
Waf, wat is dat voor raar bericht op feyenoord.netwerk.to ...??

Over die Jihad-debiel in F'nooit shirt... ?!?!
Reply
:eeeek: Wat doe jij op die site?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Meelezen... :lol:
Reply


Forum Jump: