The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:FEYENOORD VRAAGT PSV OM ‘MET RUST GELATEN TE WORDEN’

Feyenoord heeft PSV vorige week reeds per mail gevraagd om inzake Salomon Kalou ‘met rust gelaten te worden’. Om die reden betreurt Feyenoord het in hoge mate dat PSV gisteren opnieuw via de pers liet weten in Kalou geïnteresseerd te zijn. Te meer omdat in de uitlatingen van PSV-zijde gesproken wordt over het uitblijven van een antwoord op het bod. Feyenoord heeft nooit om een bod gevraagd. Ook niet om een verhoogd bod.
Feyenoord houdt vast aan het standpunt Salomon Kalou niet te verkopen aan PSV en zal Kalou aan zijn contract houden dat nog doorloopt tot 1 juli 2007. Feyenoord heeft daar de zaakwaarnemers van Kalou – De Visser en Linse – overigens al drie weken geleden in een persoonlijk gesprek van op de hoogte gebracht. Ook PSV kreeg vorige week nogmaals de bevestiging nadat PSV-manager Fossen zich – op verzoek van Guus Hiddink - opnieuw per email had gemeld met de vraag of een overgang van Kalou wel of niet bespreekbaar was.


Fossen richtte die mail dit keer rechtstreeks aan de Raad van Commissarissen van Feyenoord. Daarop heeft Jorien van den Herik de leiding van PSV vriendelijk verzocht 'alsjeblieft met rust gelaten te worden', juist omdat al meermalen door Feyenoord was aangegeven dat een transfer niet bespreekbaar was. Met als slotzin: Einde discussie.


Vandaag heeft Feyenoord andermaal en nu rechtstreeks aan PSV-voorzitter Rob Westerhof zijn standpunt herhaald en daarbij gevraagd dit (en het contract van Kalou met Feyenoord) te respecteren.

:lol: :lol: :lol:
Reply
jaaaaaaaaaaa feyenoord wil met rust gelaten worden door psv, terwijl er in de slectie een kip rondloopt die 50 keer op een dag blert: Ik wil naar psv, ik wil naar psv!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
splinter Wrote:in de daily express stond vandaag dat tottenham inmiddels 18 tot 20 miljoen voor dirkie wil betalen... misschien kunnen we dan alex van psv kopen...... en lee.......

Helaas is Alex geen 100% eigendom van PSV, maar is hij gehaald met hulp van Chelski, waar hij waarschijnlijk na volgend seizoen ook naar toe zal gaan...
Reply
Gehaald met hulp ? Kom eens onder die steen vandaan EI. Chelsea heeft ALLES betaald, het volle pond. 100% eigendom van Chelsea...!

@ Waf, alleen zei Nigel meteen dat hij NOOIT naar pisvee zou gaan... :wink:
Reply
Djabs Wrote:
Mukkus Wrote:
Djabs Wrote:In de verlenging speelden:
Gomes - basisspeler
Bogelund - jarenlang basisspeler
Van Bommel - basisspeler
Addo - mislukte aankoop van 4 miljoen euro
Lee - basisspeler
Lucius - net geen basisspeler, maar te goed voor een B-elftal
Affelay - het grootste PSV-talent
Beasley - basisspeler
Park - basisspeler
Robert - zie Lucius
Farfan - basisspeler

Ik zou alle elf spelers uitnodigen en hun voorleggen dat dit een B-elftal is...

Het volgende gaat dan gebeuren:
Lucius steekt je een partij professioneel vuurwerk in je hol, Park slaat net zo lang totdat jouw ogen net zo dicht zitten als die van hem, Affelay belt even met de moslim-extremisten in die beruchte Eindhovense moskee, van Bommel vraagt om een gele kaart.......

Ik had het over een half B-elftal en dat is het, hoe je het ook bekijkt. Vogel, Cocu, Vennegoor, Ooijer, Bouma, Alex stonden er niet in, Bommel (centraal achterin) en Beasley (middenveld) speelden niet op hun normale positie. Dat er goede alternatieven voorhanden zijn is een kwestie van een brede selectie.

Overigens: Dit is zwaar OFF-TOPIC!

Als je wilt beoordelen of dit een B-team is, moet kijken naar wie er spelen en niet naar wie er niet spelen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:Gehaald met hulp ? Kom eens onder die steen vandaan EI. Chelsea heeft ALLES betaald, het volle pond. 100% eigendom van Chelsea...!

Ja daaaaag :| :crazy: Undecided
Reply
ON-TOPIC dan maar weer:

Eddy Achterlijkeberg (Schwalbe'04) is gesignaleerd bij de oefenwedstrijd Heerenveen - Gaziantepspor. Het vermoeden is dat ie is komen kijken naar Petter Hansson.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Fabian Wrote:@ Waf, alleen zei Nigel meteen dat hij NOOIT naar pisvee zou gaan... :wink:

niet meteen! :razz: maar ook hier heeft de combi linse-hinnik het geprobeerd. ik durf bijna te zweren dat hinnik (net als gerets) een prive belang heeft.

en dat geld dat hinnik met deze verderfelijke methodes verdient stopt hij vast in zijn gehandicapte zielige pindakindjes project in zuid korea, zodat hij daar de mooiweer-goedheiligman kan spelen. :razz:

ik heb zinnan 11 december, simons, hinnik en wie weet niet allemaal nog meer in de kuip vervuld met haat. :wink:
Reply
waf heb je moeite met namen typen of zo Icon_question
Reply
SB Wrote:waf heb je moeite met namen typen of zo Icon_question

Supporter van Feyenoord :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
SB Wrote:waf heb je moeite met namen typen of zo Icon_question

Het is kansloos om er wat van te zeggen, het blijft tenslotte een Feyenoord supporter.
Reply
Ik vind het wel grappig :Big Grin
Economists do it with models...
Reply
NSB Wrote:waf heb je moeite met namen typen of zo Icon_question

ik verbaster namen, jij trapt doorlopend open deuren in.

zo hebben we allemaal wat. hou je commentaar maar voor je, ga ik jouw nietszeggende posts ook niet onder de loep leggen.
Reply
Wat een heerlijke botte reactie weer van Waf, haha.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
waf Wrote:
NSB Wrote:waf heb je moeite met namen typen of zo Icon_question

ik verbaster namen, jij trapt doorlopend open deuren in.

zo hebben we allemaal wat. hou je commentaar maar voor je, ga ik jouw nietszeggende posts ook niet onder de loep leggen.

Waf, ik ga nu bijna van je houden.... :lol:
Reply
LONDEN (ANP) - Tottenham Hotspur heeft de transfer van Edgar Davids definitief afgerond. De 32-jarige Nederlandse middenvelder heeft inmiddels alle medische testen goed doorstaan en kwam ook zelf tot overeenstemming met de Londense club.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Martin van Geel ontkent in alle toonaarden dat Ajax bezig zou zijn met een transfer van Tim de Cler naar Ajax.
Dinsdag berichtten diverse media dat de ex-Ajacied wellicht terug zou komen naar de Amsterdamse club. Volgens Van Geel is dit 'absolute nonsens'.

Leek mij wel een goede tijdelijke vervanging......... zo goed als hij nu speelt heeft nog niet gespeeld en hij kent het systeem.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Stom, stom en nog stommer dat ze Coco niet een weekie op proef hebben genomen om zich te bewijzen. IDEALE speler.
Reply
Psies, Ajax mist op dit moment een 'man-van-glas'.....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Saartje Wrote:Psies, Ajax mist op dit moment een 'man-van-glas'.....

:lol: Naast de ziekenhuisbal kent Ajax nu ook een ziekenhuiselftal.

Iets voor 't wereldje?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Saartje Wrote:Psies, Ajax mist op dit moment een 'man-van-glas'.....

en stekelvarken dan? dies om de haverklap geblessederd.

tim ik bler zal toch niet naar ajakkes gaan. ik hoorde scheringa gister nog zeggen dat ajakkes met van geel niet bij hem hoeft aan te kloppen voor welke speler dan ook. hij voelt zich verneukt :roll: (ik kan er slecht tegen als mensen die om alles poten uitdraaien van hun opponenten dat niet sportief kunnen opvatten als met hen hetzelfde wordt gedaan).
Reply
Saartje Wrote:Psies, Ajax mist op dit moment een 'man-van-glas'.....

Als Coco zegt dat hij topfit is, kan hij dat mooi bewijzen in een trainingsweek.
Man is 28, diverse interlands voor Italië en een berg aan ervaring.

Heeft alles wat Ajax momenteel mist. Dom dat ze hem direct hebben afgewezen.
Reply
Heracles Almelo wil een poging doen om Yuri Rose terug te halen naar de club. Trainer Gertjan Verbeek van SC Heerenveen houdt hem voorlopig echter liever in Friesland.

De transfer naar het Portugese Maritimo Funchal ketste een paar weken geleden op het laatste moment af. Een overgang naar Sparta Rotterdam zag de speler zelf op dat moment niet zitten. Heracles Almelo is de volgende club die belangstelling toont. Yuri Rose speelde al eerder voor die club. Tussen 2002 en 2004 maakte hij 35 doelpunten in 68 wedstrijden.

Bij SC Heerenveen kwam Yuri Rose sinds zijn komst in 2004 nauwelijks aan spelen toe. Toch wil trainer Gertjan Verbeek de aanvallende middenvelder niet beslist kwijt.

"We zitten momenteel dun in de spitsen'', zei Verbeek woensdag. "De afgelopen weken waren Lasse Nilsson en Sebastiaan Steur niet fit en Ugur Yildirim toch nog met een knieblessure. In het beloftenelftal hebben we ook problemen om de flanken te bezetten.'' Dat maakte de mogelijkheden voorin een stuk kleiner: "Als Yildirim onverhoopt wegvalt, mag het niet zo zijn dat Saïd Bakkati rechtsbuiten moet spelen. We kunnen yuri rose daarom nog goed gebruiken.''


De vraag is hoe betrouwbaar deze informatie is. Wij spraken enkele weken geleden met Enrico Grobben en die verzekerde ons dat trainer Bosz niet op deze speler zit te wachten. Deze mening zou ondertussen niet veranderd zijn, vandaar de aanhalingstekens in het bericht.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Zinedine Zidane kondigt rentree bij Les Bleus aan

3/8/2005 17:31

Het gaat kennelijk weer kriebelen bij Zinedine Zidane. De middenvelder van Real Madrid wil weer gaan uitkomen voor Les Bleus, zo maakte Zizou op zijn website bekend. 'Ik wil niet in details treden', zo schrijft de 33-jarige Zidane, 'maar ik ben op mijn besluit teruggekomen.'
Die mededeling van de beste nummer tien van de afgelopen twintig jaar komt als een donderslag bij heldere hemel, want toen er afgelopen april werd gespeculeerd over een mogelijke terugkeer in de Franse ploeg was hij nog meer dan resoluut: 'Ik wil bevestigen dat ik bij mijn besluit blijf. Ik ben gestopt als international. Punt uit.'

Zinedine Zidane had precies een jaar geleden afscheid genomen van Les Bleus. Hij liet weten met 'andere zaken bezig te zijn' en wilde de jongeren een kans geven. Bondscoach Domenech kon hem niet op andere gedachten brengen.

'Dit is het uur. Mijn tijd is gekomen. Het is moeilijk om te zeggen dat ik stop, maar op een gegeven moment moet je weten wat je moet doen', zo liet de Zoizou weten. 'Het is geen overhaaste beslissing geweest. Ik had er al voor Euro 2004 over nagedacht. Onafhankelijk van het resultaat, had ik me al voorgenomen om te stoppen met de Franse ploeg.'

Zidane kwam tot nu toe 93 keer uit voor Frankrijk en scoorde in die internlands 26 keer. Hij werd in 1998, 2000 en 2003 gekozen tot beste voetballer ter wereld. Zidane staat nog tot de zomer van 2007 onder contract bij Real Madrid. Hij liet eerder weten na het uitdienen van die verbintenis te zullen stoppen met voetballen.

Sad het ging net zo kut met die fransen.
Reply
Engelse interesse voor Bouma en Lucius

EINDHOVEN (ANP) - De PSV-verdedigers Theo Lucius en Wilfred Bouma staan in de belangstelling van twee clubs uit de Engelse Premier League. Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van de twee internationals, heeft trainer en technisch directeur Guus Hiddink van de Britse interesse op de hoogte gebracht. ,,Maar ik heb nog geen antwoord van hem gehad’’, liet de FIFA-spelersmanager woensdag weten.

Zowel Lucius (tot medio 2007) als Bouma (2008) beschikt in Eindhoven nog over een doorlopend contract. Bouma kan dankzij een clausule in zijn contract per direct weg met een ,,behoorlijke regeling’’, het contract van Lucius moet worden afgekocht, al verwacht Lagendijk niet dat daarvoor een ,,monsterprijs’’ noodzakelijk is.

,,Spelen in de Premier League is voor veel spelers een droom, ook voor Wilfred en Theo’’, legde Lagendijk uit. ,,Financieel kunnen ze er ook flink beter van worden. Maar ze hoeven natuurlijk niet weg bij PSV waar de werkomstandigheden meer dan goed zijn. Theo Lucius is echter niet gelukkig met een mogelijke rol als reservespeler. Dat kan ook een reden zijn om naar Engeland over te stappen.’’
Reply
Ach als Fredje gaat schuift Ooijer naar de positie van Bouma en wordt Theo vast rechtsback. 1 van de 2 mag dus weg...
Reply
Anders is Addo er nog.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Davydoff Wrote:LONDEN (ANP) - Tottenham Hotspur heeft de transfer van Edgar Davids definitief afgerond. De 32-jarige Nederlandse middenvelder heeft inmiddels alle medische testen goed doorstaan en kwam ook zelf tot overeenstemming met de Londense club.

Dat kan niet, want hij gaat naar AZ.... :cry:
The great old Ludwig von...
Reply
Mukkus Wrote:Anders is Addo er nog.

Nee joh, malle fries, dat kunn'n die hagenez'n nooit betaal'n
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mark van den Boogaard, groot talent van Fnooit, naar Sevilla.
Reply


Forum Jump: