The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Het kan gewoon niet waar zijn. Zelfs Feyenoord zou zich niet zou te kijk zetten!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
In dat geval zet het AD zich wel heel erg te kijk.. hoe dan ook, er is een partij nu enorm aan het blunderen.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Quote:Chris van Nijnatten verklaart zojuist in radioprogramma Langs de Lijn dat het bericht van het Algemeen Dagblad voor 100% waar is. In een Portugeese krant staat zelfs al te lezen dat Salomon Kalou voor 9 miljoen Euro voor 5 jaar naar Benfica verhuist. Morgen plaatst het Algemeen Dagblad een nieuw artikel om de transfer van Salomon Kalou te bewijzen.

dit pluk ik van het feyenoordforum. vanmiddag gepost. inmiddels is het bewijs van nijnatten (die ik hoorde een goede vriend van linsse is) kennelijk rond. beetje laat, maar ik ben wel nieuwsgierig.
:razz:
Reply
waf Wrote:hoe kun je het 100% zeker weten als je het goede materiaal nog aan het verzamelen bent?

dingen weten en ze kunnen bewijzen zijn uiteraard 2 verschillende dingen

waf Wrote:maar ja, ook sjaak troost bleef het ontkennen, dus ik ben heel benieuwd waar ze mee komen. als het nu nog waar is, is het hele managementteam onhoudbaar.

het zou geen slechte zaak zijn als v/d Herik eens een keer zijn biezen zou pakken, als dat tenminste een van de mensen is die je bedoeld met managementteam. In de praktijk zal dat niet zo makkelijk gaan omdat v/d herik volgens mij best nog wel wat geld van feyenoord tegoed heeft.

Ik hoop dat feyenoord de wens van het legioen (en mij) respecteerd en kalou niet verkoopt aan PSV, en wel om 2 redenen:

- een buitenlandse club zal meer geld voor kalou geven
- je verkoopt een van je beste spelers gewoon niet aan de concurrent PUNT

Dat Kalou weggaat staat nu wel buiten kijf omdat er inmiddels een onwerkbare situatie is gecreeerd, door kalou zelf en door het legioen. Ik verwacht niet dat het legioen kalou weer in de armen sluit a la trabelsi bij ajax enige tijd geleden
Reply
Quatro Wrote:Dat Kalou weggaat staat nu wel buiten kijf omdat er inmiddels een onwerkbare situatie is gecreeerd, door kalou zelf en door het legioen. Ik verwacht niet dat het legioen kalou weer in de armen sluit a la trabelsi bij ajax enige tijd geleden

Feyenoord heeft geen gloriehunterssupportersschare... Zoveel wil ik de Stadionclub nog wel meegeven...

Maar zoals ik gisteren al zei: Van Nijnatten is er niet de journalist naar om iets te brengen zonder dat hij 99 procent zeker weet dat het klopt... Dus als ik morgenochtend wakker word zie ik de excuses van baf graag tegemoet...
Reply
Keyzer Wrote:
Quatro Wrote:Dat Kalou weggaat staat nu wel buiten kijf omdat er inmiddels een onwerkbare situatie is gecreeerd, door kalou zelf en door het legioen. Ik verwacht niet dat het legioen kalou weer in de armen sluit a la trabelsi bij ajax enige tijd geleden

Feyenoord heeft geen gloriehunterssupportersschare... Zoveel wil ik de Stadionclub nog wel meegeven...

Maar zoals ik gisteren al zei: Van Nijnatten is er niet de journalist naar om iets te brengen zonder dat hij 99 procent zeker weet dat het klopt... Dus als ik morgenochtend wakker word zie ik de excuses van baf graag tegemoet...

Als we dit soort dingen gaan wensen dan hoop ik morgen tussen de Olsen twins wakker te worden :razz:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Quatro Wrote:het zou geen slechte zaak zijn als v/d Herik eens een keer zijn biezen zou pakken, als dat tenminste een van de mensen is die je bedoeld met managementteam. In de praktijk zal dat niet zo makkelijk gaan omdat v/d herik volgens mij best nog wel wat geld van feyenoord tegoed heeft.

nee, hij behoort niet tot het managementteam, maar zou dan idd ook wegmoeten. ze hebben gezegd (tegen kuijt en koeman en ook in de media) dat ze kalou niet zouden verkopen aan psvee en aan een ander indien die ander de hoofdprijs betaalt. wat de hoofdprijs voor iemand is met een (jeugdig) contract van 2 jaar weet ik niet, maar wotte noemt het 'robbenachtig'. als ze anders gaan doen zijn ze ongeloofwaardig.

keyzer Wrote:Maar zoals ik gisteren al zei: Van Nijnatten is er niet de journalist naar om iets te brengen zonder dat hij 99 procent zeker weet dat het klopt... Dus als ik morgenochtend wakker word zie ik de excuses van baf graag tegemoet...

sjongejonge. je snapt kennelijk nog altijd niet wat ik je verwijt? :roll: of het waar is of niet doet er niet toe. ik weet namelijk niet of het waar is. jij hebt iets klakkeloos aangenomen en bent conclusies gaan trekken zonder dat je de andere kant van het verhaal gehoord hebt en dat met als dubieuze grondslag: als van nijnatten zegt dat het waar (nu is opeens 99% waar) is dan is het zo. hoor en wederhoor is 1 van de basisprincipes van een journalist, voor jou kennelijk niet.

ik zie dus niet in waarom ik jou excuses zou moeten maken, ik heb namelijk nooit gezegd dat het niet waar is alleen dat je te vroeg conclusies trok hoezeer ze 'toevallig' ook waar zullen blijken te zijn.

nijnatten is overigens niet zo betrouwbaar als je suggereert. de link met ss maar vooral met die dubieuze linsse is me dunkt op zijn minst verdacht.
Reply
Aukinho Wrote:Als we dit soort dingen gaan wensen dan hoop ik morgen tussen de Olsen twins wakker te worden :razz:

sjezus, tussen die verwaande anorexia kinderen? Over smaak valt zeker te twisten, maar in dit geval leg je de lat niet al te hoog.

Ze zijn wel lekker rijk uiteraard :razz:
Reply
beter dan de hilton zusjes *blegh!*
Reply
Ik word liever wakker naast Scarlet Johansson (zie het film-topic)...

Ennuh waf... Jij roept ook maar wat... Blijkbaar maakt je clubliefde dusdanig blind dat je nog steeds denkt dat Feyenooit het allemaal netjes speelt... De laatste weken heb ik diverse aanknopingspunten gevonden om te concluderen dat Feyenooit een heel vies spelletje speelt, met Kalou als ongelukkig middelpunt... En dan kun je wel gaan schermen over hoor en wederhoor, maar vooralsnog liegt Feyenooit wat mij betreft de boel bij elkaar...

Wotte die zegt dat er niets aan de hand is, Jorien die mister schijnheil uithangt... En dan morgen ineens naar buiten brengen dat Kalou verkocht is aan Benfica... Lazer toch alsjeblieft een eind op... Ik loop lang genoeg mee in de voetballerij om te weten wat voor schimmenspel het is...

Een voorbeeld uit eigen keuken: Een week of wat geleden was ik weer eens bij de training van FC Utrecht... De geruchten over een overgang van Van de Haar naar RKC Waalwijk zongen al een paar dagen rond... Toen ik Hans ermee confronteerde was er totaal geen sprake van... Sterker nog, hij beweerde bij hoog en laag dat er geen contact met Brabant was... Een dag later tekent hij bij de katholieken...

Maar goed, houd jij maar lekker je roodwitte Feyenooitbril op en dan morgen moord en brand schreeuwen over wat voor klootzakken er wel niet in het management op Zuid zitten... Terwijl je met een beetje gezond (voetbal)verstand dit al lang had zien aankomen...

Ik rust mijn zaakie
Reply
ik wil de 2200e reactie...
Reply
Keyzer Wrote:Blijkbaar maakt je clubliefde dusdanig blind dat je nog steeds denkt dat Feyenooit het allemaal netjes speelt

:roll: volgens mij ben jij echt blind. waar staat of waar maak je uit op dat ik dat denk, mijnheer gezond verstand?

waar maak je uit op dat ik morgen moord en brand ga gillen als het waar is, mijnheer ik ben zo verschrikkelijk ervaren (dus ik werk bij metro)?

fyi, als kalou voor 9 mio naar benfica gaat vind ik dat overigens prima.
Reply
Quatro Wrote:
Aukinho Wrote:Als we dit soort dingen gaan wensen dan hoop ik morgen tussen de Olsen twins wakker te worden :razz:

sjezus, tussen die verwaande anorexia kinderen? Over smaak valt zeker te twisten, maar in dit geval leg je de lat niet al te hoog.

Ze zijn wel lekker rijk uiteraard :razz:

en een tweeling :razz:

maar ik ben benieuwd hoevaak jij al een pingel als stam hebt genomen als je een trio met de olsen twins een intikkertje wil noemen :wink:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
waf Wrote::roll: volgens mij ben jij echt blind. waar staat of waar maak je uit op dat ik dat denk, mijnheer gezond verstand?

Uit al jouw reacties op dit onderwerp blijkt dat jij vindt dat alleen de waarheid die Feyenooit (met Pravda-hoofdredacteur Jan D. Swart aan de touwtjes) naar buiten brengt, de échte waarheid is... Dat noem ik een roodwitte Feyenooitbril...

waf Wrote:waar maak je uit op dat ik morgen moord en brand ga gillen als het waar is, mijnheer ik ben zo verschrikkelijk ervaren (dus ik werk bij metro)?

Dat jij Metro blijkbaar een niet zo goede krant vindt, is jouw goed recht... Dat jij mij, doordat ik bij Metro werk, misschien ook niet zo'n goed journalist vindt ook. Dat moet je helemaal zelf weten...

Maar ik snap nog steeds niet zo goed wat mijn werk en arbeidsomgeving met deze discussie te maken heeft... Zoals al vaker gezegd, zit ik hier als Keyzer. de (oud-)deelnemer aan de diverse games... Niet als Jochem de Metro-journalist... Jij zit hier toch ook als waf en niet als waf de putjesschepper, of weet ik veel wat voor kansloze en onderontwikkelde baan jij hebt...

waf Wrote:fyi, als kalou voor 9 mio naar benfica gaat vind ik dat overigens prima.

Ik hoop oprecht dat Kalou naar PSV gaat omdat een dergelijke parel voor de Nederlandse competitie behouden zou moeten blijven in plaats van te verpieteren op de bank bij Benfica... En dan hoop ik oprecht dat hij er een aantal inschiet tegen Feyenooit...
Reply
Aukinho Wrote:
Quatro Wrote:
Aukinho Wrote:Als we dit soort dingen gaan wensen dan hoop ik morgen tussen de Olsen twins wakker te worden :razz:

sjezus, tussen die verwaande anorexia kinderen? Over smaak valt zeker te twisten, maar in dit geval leg je de lat niet al te hoog.

Ze zijn wel lekker rijk uiteraard :razz:

en een tweeling :razz:

maar ik ben benieuwd hoevaak jij al een pingel als stam hebt genomen als je een trio met de olsen twins een intikkertje wil noemen :wink:

he, als je toch waanideen hebt over onmogelijke sexuele escapades, dan kan je gelijk maar goed doen.

evangeline lilly en elisha cuthbert lijkt me dan een beter idee. :razz:
Reply
waf Wrote:waar maak je uit op dat ik morgen moord en brand ga gillen als het waar is, mijnheer ik ben zo verschrikkelijk ervaren (dus ik werk bij metro)?

keyzer Wrote:Jij zit hier toch ook als waf en niet als waf de putjesschepper, of weet ik veel wat voor kansloze en onderontwikkelde baan jij hebt...

gaat dit erom wie de langste lul heeft?

keyzer Wrote:Ik hoop oprecht dat Kalou naar PSV gaat omdat een dergelijke parel voor de Nederlandse competitie behouden zou moeten blijven in plaats van te verpieteren op de bank bij Benfica... En dan hoop ik oprecht dat hij er een aantal inschiet tegen Feyenooit...


nee, nee, nee. Echt niet, als hij gaat dan gaat hij maar het buitenland en niet naar een concurrent (ik blijf positief.... :oops: )

9 miljoen is natuurlijk al een hoofdprijs voor zo'n jonge speler. Ben razend benieuwd wat Kalou nou zelf wil als een overgang naar PSV is uitgesloten.
Reply
Quatro Wrote:
Aukinho Wrote:
Quatro Wrote:
Aukinho Wrote:Als we dit soort dingen gaan wensen dan hoop ik morgen tussen de Olsen twins wakker te worden :razz:

sjezus, tussen die verwaande anorexia kinderen? Over smaak valt zeker te twisten, maar in dit geval leg je de lat niet al te hoog.

Ze zijn wel lekker rijk uiteraard :razz:

en een tweeling :razz:

maar ik ben benieuwd hoevaak jij al een pingel als stam hebt genomen als je een trio met de olsen twins een intikkertje wil noemen :wink:

he, als je toch waanideen hebt over onmogelijke sexuele escapades, dan kan je gelijk maar goed doen.

:razz: dat is ook weer waar natuurlijk Icon_twisted

maar het blijft een tweeling :-k
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Oké, nu wordt het allemaal wel een beetje ongeloofwaardig... Eén van de twee partijen heeft straks een heeeeeeeeeel groot probleem:

Algemeen Dagblad Wrote:Ook Kuyt verkocht aan investeerders
Door Chris van Nijnatten en Christiaan Ruesink

Behalve Salomon Kalou heeft Feyenoord in een en dezelfde transactie Dirk Kuyt verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.

Er is één verschil: de transferrechten van Kuyt zijn slechts voor 50 procent verkocht. Daarvoor ontvangt Feyenoord 5 miljoen euro. Dat blijkt uit documenten waarop deze krant beslag wist te leggen.

Gevoegd bij de 9 miljoen die voor Kalou wordt ontvangen, verdient de club nu 14 miljoen euro aan de overeenkomst. Later, als Kuyt is verkocht, komt daar nog een bedrag bij.

Voor Kuyt is nog geen club 'uitgezocht'. Zowel Kalou als Kuyt dient nog wel een handtekening te zetten. Doen ze dat niet, dan vervalt de afspraak. Beide spelers kunnen afzonderlijk beslissen wat ze doen.

Uit de documenten blijkt dat Feyenoord ook verdient aan de volgende transfer van Kalou. De investeerder wil de aanvaller stallen bij Benfica om hem na één of twee seizoenen voor een mega-bedrag door te verkopen. Van dat bedrag krijgt Feyenoord 10 procent, tot een maximum van 1,5 miljoen euro. Verder bepaalt de investeerder wanneer en naar welke club Kalou vertrekt.

Feyenoord moet daar contractueel aan meewerken. Dat is noodzakelijk, omdat de FIFA alleen verbintenissen tussen clubs goedkeurt. Komt Feyenoord zijn verplichtingen op dit punt niet na, is een boeteclausule ingebouwd van 20 miljoen euro. Ook mag de club het contract van Kalou zonder toestemming van het bedrijf tussentijds niet aanpassen.

Zit Feyenooit zo in het nauw, dat ze hun beste twee spelers gaan verkopen om aan geld te komen? Want als én Kalou én Kuyt vertrekken, dan voorzie ik een heel zwaar seizoen voor de Rotterdammers... En Koeman zal zich dan ook lekker in zijn kruis getast voelen...
Reply
Damn, als dit waar is doet Feyenoord echt slechte zaken en zetten ze zichzelf echt belachelijk voor lul zeg. Ook al tekenen Kalou en Kuijt niet, ik zou geen vertrouwen meer in mijn werkgever hebben als ik aan een investeringsmaatschappij ben aangeboden. Maar beide tekenen toch niet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Damn, als dit waar is doet Feyenoord echt slechte zaken en zetten ze zichzelf echt belachelijk voor lul zeg. Ook al tekenen Kalou en Kuijt niet, ik zou geen vertrouwen meer in mijn werkgever hebben als ik aan een investeringsmaatschappij ben aangeboden. Maar beide tekenen toch niet.

Sterker nog, alle andere spelers waar Feyenoord interesse in heeft, zouden wel eens kunnen afhaken als ze op de hoogte zijn van dit soort praktijken.
Reply
waf Wrote:
de narcist Wrote:Waf, ben je nu nog steeds jaloers op de baan van Keyzer??? Ik dacht dat iemand van jouw leeftijd dat stadium al gepasseerd was jochie. Misschien wordt het voor jou ook allemaal nog wel een keertje beter knulletje!

Advies: Ga eens gewoon een discussie aan en geef je mening niet steeds als de enige waarheid en het licht, je hebt echt niet altijd gelijk, en er zijn echt wel (heel veel) mensne die het echt wel beter weten dan jij, fuck up.

[Image: icon_loser.gif]
ik reageer doorgaans niet op jouw doorlopend dramatische postings, maar ik wilde je niet onthouden dat je hier exact doet wat je mij verwijt.

en fyi, als ik een dag in dienst zou zijn van een onbenullig krantje dat louter, althans voornamelijk, gebruikt wordt als dekbed voor daklozen, word ik onterft.
ga nu maar weer fijn de forumjosti uithangen en steek je vmboadviezen diep in je meelopersaars. oninteressant sujet.

[Image: zwaai.gif]

=D> =D> \Big Grin/ =D> =D>
Reply
Keyzer Wrote:Uit al jouw reacties op dit onderwerp blijkt dat jij vindt dat alleen de waarheid die Feyenooit (met Pravda-hoofdredacteur Jan D. Swart aan de touwtjes) naar buiten brengt, de échte waarheid is... Dat noem ik een roodwitte Feyenooitbril...

ik vroeg je dus aan te geven waar dat uit blijkt, want het is namelijk dikke bullshit. ik zou niet te veel vertrouwen op je conclusies. als ik zeg dat nergens uit blijkt dat die van nijnatten gelijk heeft wil dat niet zeggen dat ik DUS feyenoord geloof, denkhoofd. maar als je geen argumenten meer hebt moet je maar een feyenoord bril erbij halen. :roll:

voor mijn opmerkingen over keyzer de journalist verwijs naar ongeveer 300 posts waarin ik het uitleg. sorry dat ik journalisten op een paar uitzonderingen na domme wezens vind en sorry dat jij dat beeld bevestigt.

ontopic: nijnatten zou vandaag met bewijs komen. ik heb net het ad gelezen, maar het blijft allemaal vaag. hij zou beschikken over documenten waarbij iemand van rvc van fainoid zijn handtekening heeft gezet. hij zegt niet wie. (misschien willem scholten wel, de verdreven directeur van het havenbedrijf, kan best dat hij geld nodig had :razz: ).

er wordt geschreven:

Code:
van doorslaggevend belang voor feyenoord om met deze constructie akkoor te gaan was omdat ze dan direct over geld zouden beschikken.
helemaal niemand van feyenoord wordt aan het woord gelaten dus hoe kun je in godsnaam weten dat dat van doorslaggevend belang was?

Code:
kuijt is voor 50% verkocht en als er een club is die meer biedt dan 12 mio moet feyenoord hem verkopen..
in het zelfde stuk staat dat spurs 12,5 geboden heeft. waarom is hij dan nog niet verkocht? omdat, zo zegt het stukje, kuijt heeft toegezegd te blijven als kalou ook blijft. enorme cirkelredenering. :roll:

Code:
de investeringsmij bepaalt waar de speler gaat spelen

dit is echt onbestaanbaar en sowieso arbeidsrechtelijk niet mogelijk. dat weten ze bij feyenoord ook.

Code:
als kalou en kuijt niet tekenen gaat het niet door

er is dus een overeenkomst onder voorwaarde van tekenen van deze spelers. ze hebben niet getekend en zijn dus nog niet verkocht? maar volgens nijnatten zijn ze wel verkocht, kalou voor 9 en kuijt voor 5 plus 50%?
Reply
waf Wrote:
Keyzer Wrote:Blijkbaar maakt je clubliefde dusdanig blind dat je nog steeds denkt dat Feyenooit het allemaal netjes speelt

:roll: volgens mij ben jij echt blind. waar staat of waar maak je uit op dat ik dat denk, mijnheer gezond verstand?

waar maak je uit op dat ik morgen moord en brand ga gillen als het waar is, mijnheer ik ben zo verschrikkelijk ervaren (dus ik werk bij metro)?
fyi, als kalou voor 9 mio naar benfica gaat vind ik dat overigens prima.

Oeeeee, weer proef ik hier die jaloersie, geniaal die man!
Reply
Figo naar Inter!
Reply
waf Wrote:
Code:
als kalou en kuijt niet tekenen gaat het niet door

er is dus een overeenkomst onder voorwaarde van tekenen van deze spelers. ze hebben niet getekend en zijn dus nog niet verkocht? maar volgens nijnatten zijn ze wel verkocht, kalou voor 9 en kuijt voor 5 plus 50%?

Het gaat om de transferrechten die verkocht zijn.
Maw SIR kan met goedkeuring van de speler zelf, de speler bij een andere club plaatsen. Feyenoord heeft daar niets meer over te zeggen.
SIR wil Kalou bij Benfica stallen, zegt Kalou nee, dan gaat het niet door.
De speler bepaald dus waar hij heen wil, maar Feyenoord is geen gesprekspartner meer, dat is nu SIR.

Ik blijf het een vaag verhaal vinden, en het rammelt nogal, laat ze eerst maar met keiharde bewijzen komen.
Reply
Besiktas haalt Kléberson weg bij Man Utd

7/8/2005 18:38

Manchester United heeft Kléberson verkocht aan Besiktas. De Braziliaanse middenvelder, in wie ook Celta de Vigo was geïnteresseerd, tekende in Turkije een contract voor drie jaar.
Met de transfer komt een einde aan een weinig verheffend verblijf van Kléberson op Old Trafford. Mede door verschillende blessures kon de Braziliaanse middenvelder niet aan de verwachtingen voldoen. Manchester United was zodoende bereid mee te werken aan een transfer.

Kléberson stond ook in de warme belangstelling van Celta de Vigo. De Spaanse club had gesproken met Manchester United over een transfer van de Braziliaan, maar is afgetroefd door Besiktas.


<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl">http://www.vi.nl</a><!-- w -->
Reply
AZ'er Christy Janga naar FC Emmen

8/8/2005 9 :23

FC Emmen heeft zich versterkt met Christy Janga van AZ. De negentienjarige middenvelder had in Alkmaar nog een doorlopend contract van één jaar, maar mocht niettemin transfervrij naar Zuidoost-Drente vertrekken.
De op de Nederlandse Antillen geboren Janga tekende op de Meerwijk een contract van twee seizoenen. Hij kwam de afgelopen twee seizoenen twee keer uiit voor de hoofdmacht van AZ.
Reply
Kezmania Wrote:Ik blijf het een vaag verhaal vinden, en het rammelt nogal, laat ze eerst maar met keiharde bewijzen komen.

en dat zou nijnatten toch doen vandaag? :|


ff een beetje nieuw licht, hoewel je niets meer kunt geloven (deze onrust is desastreus voor feyenoord, dit is funest voor een normale competitiestart, maar toch vind ik het wel leuk).

Quote:08-08-2005: V/d Herik: Alleen gesproken met vertegenwoordiger SIR
[Bron: FR-Fans.nl / Volkskrant.nl]


De transferperikelen rond Ivoriaanse aanvaller Salomon Kalou leiden tot verwarring in en rond De Kuip. Kalou blijft bij Feyenoord, zegt voorzitter Jorien van den Herik. Maar is dat wel zo? Hoe een investeringsmaatschappij (SIR), een betrekkelijk nieuw fenomeen in het voetbal, verwarring sticht.

Feyenoord houdt staande dat aanvaller Salomon Kalou niet is verkocht en derhalve ook dit seizoen in De Kuip zal voetballen. ‘Zondag spelen we tegen NAC met Salomon Kalou, zoals we dat in alle wedstrijden van dit seizoen zullen doen’, zegt voorzitter Jorien van den Herik tegenover de Volkskrant.

De preses spreekt met klem tegen dat Feyenoord de 20-jarige Ivoriaanse aanvaller, zonder diens medeweten, zou hebben verkocht aan investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations (afgekort SIR), voor een bedrag van 9 miljoen euro. Dit meldde het Algemeen Dagblad zaterdag. Volgens de krant wil de in de voetbalwereld onbekende investeringsmaatschappij Kalou ter beschikking stellen aan Benfica, met de bedoeling hem na een of twee jaar door te verkopen. Saillant in dit verhaal is dat Ronald Koeman trainer is van Benfica. Broer Erwin coacht Feyenoord.

‘Navraag binnen de organisatie heeft mij geleerd dat er uitsluitend een ontmoetingsgesprek is geweest met die investeringsmaatschappij’, reageert Van den Herik. ‘Die partij is bij ons overigens niet bekend onder de naam Soccer Investments and Representations. Er is alleen kennisgemaakt met de vertegenwoordiger.’

Volgens Van den Herik is het verhaal van de vertegenwoordiger aangehoord, waarna de club heeft gevraagd de ideeën schriftelijk te bevestigen. ‘Dat doen we voor de dossiervorming, en dat is een standaard-procedure. In driekwart van alle gevallen leidt een dergelijk gesprek tot niets en wordt er ook niets bevestigd. Ook nu dus niet.’

Ondanks de in Van den Heriks ogen incorrecte berichtgeving, eist Feyenoord geen rectificatie. ‘Waarom zouden we? Iedereen mag schrijven wat hij wil. Dat gebeurt toch al’, reageert technisch directeur Mark Wotte.

‘In Portugal heeft een investeringsmaatschappij geroepen dat ze Kalou heeft gekocht, maar daar kan geen sprake van zijn. De zaakwaarnemers Rodger Linse en Jan de Visser hebben namens Kalou wel gesproken met de mensen van Soccer Investments and Representations, die daarna een bod bij Feyenoord hebben neergelegd’, zegt Wotte.

‘Het bod dat is gedaan tijdens onze oefenstage in China, was veel te laag. Feyenoord is ook niet bereid Kalou te laten vertrekken. We houden hem gewoon aan zijn tweejarig contract. Wat dat betreft is ons standpunt onveranderd.’

Jan de Visser spreekt deze lezing tegen. ‘Op verzoek van Wotte hebben Rodger en ik woensdag in Den Haag en op Schiphol gesproken met technisch directeur Vega van Benfica en Nelio Lucas van een investeringsmaatschappij, waarvan ik de naam ben vergeten. Benfica had zich eerst keurig bij ons gemeld, dus toen hebben wij gezegd: als Feyenoord toestemming geeft, kunnen we praten.

‘Wotte liet Rodger per sms weten dat we met de man van die investeringsmaatschappij konden praten, maar dat vonden wij niet voldoende. Want Lucas en Vega konden ons geen schriftelijke verklaring van Feyenoord tonen, terwijl wij een mandaat wilden zien. Het enige dat Lucas riep was ‘Trust us, trust us’, maar ik vertrouw dus even helemaal niemand meer’, zegt De Visser. ‘Er is verder geen contractbespreking geweest. En nu wachten we dus maar af.’

Van den Herik hoopt dat de storm rond De Kuip zal gaan liggen. ‘Ik hoop dat de perswaan van de dag snel ten einde komt.’
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:Ik blijf het een vaag verhaal vinden, en het rammelt nogal, laat ze eerst maar met keiharde bewijzen komen.

en dat zou nijnatten toch doen vandaag? :|


ff een beetje nieuw licht, hoewel je niets meer kunt geloven (deze onrust is desastreus voor feyenoord, dit is funest voor een normale competitiestart, maar toch vind ik het wel leuk).

Quote:08-08-2005: V/d Herik: Alleen gesproken met vertegenwoordiger SIR
[Bron: FR-Fans.nl / Volkskrant.nl]


De transferperikelen rond Ivoriaanse aanvaller Salomon Kalou leiden tot verwarring in en rond De Kuip. Kalou blijft bij Feyenoord, zegt voorzitter Jorien van den Herik. Maar is dat wel zo? Hoe een investeringsmaatschappij (SIR), een betrekkelijk nieuw fenomeen in het voetbal, verwarring sticht.

Feyenoord houdt staande dat aanvaller Salomon Kalou niet is verkocht en derhalve ook dit seizoen in De Kuip zal voetballen. ‘Zondag spelen we tegen NAC met Salomon Kalou, zoals we dat in alle wedstrijden van dit seizoen zullen doen’, zegt voorzitter Jorien van den Herik tegenover de Volkskrant.

De preses spreekt met klem tegen dat Feyenoord de 20-jarige Ivoriaanse aanvaller, zonder diens medeweten, zou hebben verkocht aan investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations (afgekort SIR), voor een bedrag van 9 miljoen euro. Dit meldde het Algemeen Dagblad zaterdag. Volgens de krant wil de in de voetbalwereld onbekende investeringsmaatschappij Kalou ter beschikking stellen aan Benfica, met de bedoeling hem na een of twee jaar door te verkopen. Saillant in dit verhaal is dat Ronald Koeman trainer is van Benfica. Broer Erwin coacht Feyenoord.

‘Navraag binnen de organisatie heeft mij geleerd dat er uitsluitend een ontmoetingsgesprek is geweest met die investeringsmaatschappij’, reageert Van den Herik. ‘Die partij is bij ons overigens niet bekend onder de naam Soccer Investments and Representations. Er is alleen kennisgemaakt met de vertegenwoordiger.’

Volgens Van den Herik is het verhaal van de vertegenwoordiger aangehoord, waarna de club heeft gevraagd de ideeën schriftelijk te bevestigen. ‘Dat doen we voor de dossiervorming, en dat is een standaard-procedure. In driekwart van alle gevallen leidt een dergelijk gesprek tot niets en wordt er ook niets bevestigd. Ook nu dus niet.’

Ondanks de in Van den Heriks ogen incorrecte berichtgeving, eist Feyenoord geen rectificatie. ‘Waarom zouden we? Iedereen mag schrijven wat hij wil. Dat gebeurt toch al’, reageert technisch directeur Mark Wotte.

‘In Portugal heeft een investeringsmaatschappij geroepen dat ze Kalou heeft gekocht, maar daar kan geen sprake van zijn. De zaakwaarnemers Rodger Linse en Jan de Visser hebben namens Kalou wel gesproken met de mensen van Soccer Investments and Representations, die daarna een bod bij Feyenoord hebben neergelegd’, zegt Wotte.

‘Het bod dat is gedaan tijdens onze oefenstage in China, was veel te laag. Feyenoord is ook niet bereid Kalou te laten vertrekken. We houden hem gewoon aan zijn tweejarig contract. Wat dat betreft is ons standpunt onveranderd.’

Jan de Visser spreekt deze lezing tegen. ‘Op verzoek van Wotte hebben Rodger en ik woensdag in Den Haag en op Schiphol gesproken met technisch directeur Vega van Benfica en Nelio Lucas van een investeringsmaatschappij, waarvan ik de naam ben vergeten. Benfica had zich eerst keurig bij ons gemeld, dus toen hebben wij gezegd: als Feyenoord toestemming geeft, kunnen we praten.

‘Wotte liet Rodger per sms weten dat we met de man van die investeringsmaatschappij konden praten, maar dat vonden wij niet voldoende. Want Lucas en Vega konden ons geen schriftelijke verklaring van Feyenoord tonen, terwijl wij een mandaat wilden zien. Het enige dat Lucas riep was ‘Trust us, trust us’, maar ik vertrouw dus even helemaal niemand meer’, zegt De Visser. ‘Er is verder geen contractbespreking geweest. En nu wachten we dus maar af.’

Van den Herik hoopt dat de storm rond De Kuip zal gaan liggen. ‘Ik hoop dat de perswaan van de dag snel ten einde komt.’

Ik las het bericht ook net. Het is maar een vaag verhaal, en er zitten meerdere mensen te liegen.
Reply
Iedreen liegt, behalve Kalou. Die blijft zeggen dat ie naar PSV wil en dat Feyenoord en PSV geen echte concurrenten zijn, wat ik beaam.
Reply


Forum Jump: