The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Hoef Wrote:Mogelijk gaat het om Manchester United (nu.nl)

Hij gaat waarschijnlijk zijn landgenoot Ji-Sung Park achterna naar Manchester United (vi.nl)

Conclusie van GZ:
Ik meldde het slechts ter ondersteuning en om het feit dat VI wel zeker meent te weten (uit het Eindhovens Dagblad) dat het om ManU gaat

Kortom: GZ is van mening dat 'mogelijk' en 'waarschijnlijk' dusdanig verschillende grootheden zijn dat er andere conclusies uit te dienen worden getrokken? Licht toe. oh taalvirtuoos, of geef toe dat je bericht niets toevoegde (wat je eigenlijk al deed door te melden dat VI hetzelfde meldde).

Waarschijnlijk is inderdaad een 'sterker' woord dan mogelijk. Als iemand tegen jou zegt dat je mogelijk door een auto geschept wordt als je straks oversteekt dan zou ik gewoon beter uitkijken, maar als iemand tegen jou zegt dat je waarschijnlijk overreden wordt, zou ik er toch iets meer achter zoeken, als ik jou was... Maar misschien is dat mijn persoonlijke taalgevoel.

iemand = Jomanda?

Als Jomanda iets tegen Hoef heeft, dan is dat mogelijk, doch ik acht het niet waarschijnlijk. Of heeft Hoef connecties in Tiel?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hoef Wrote:
gz Wrote:Waarschijnlijk is inderdaad een 'sterker' woord dan mogelijk. Als iemand tegen jou zegt dat je mogelijk door een auto geschept wordt als je straks oversteekt dan zou ik gewoon beter uitkijken, maar als iemand tegen jou zegt dat je waarschijnlijk overreden wordt, zou ik er toch iets meer achter zoeken, als ik jou was... Maar misschien is dat mijn persoonlijke taalgevoel.

Los van het feit dat ik dat ook wel begrijp maar dat je weigert toe te geven dat je dus niets toevoegt aan het bericht van nu.nl, blijft het dan vreemd dat je in eerste instantie meldt dat vi.nl hetzelfde meldt, waarna je meldt dat het toch niet hetzelfde is. Een bestendige gedragslijn is ver te zoeken

Ik heb toch ook niet beweerd dat ik iets (extra's) toevoeg? Ik meld alleen dat het ook op vi staat en er dus meer mensen denken dat het zo is (en als het op VI staat is het meestal meer dan een gerucht). Verder zeg ik daarna dat VI zeker(der) meent te weten dat het om ManU gaat, maar op basis van hetzelfde bericht in het Eindhovens Dagblad. Dus OF de mensen van VI kunnen beter lezen OF ze nemen iets sneller voor zeker aan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Lee heeft dan wel een contract tot 2006, maar PSV heeft een eenzijdige optie om dat contract te verlengen tot 2007.
Verder heeft PSV het bod van Monaco (5 miljoen) afgeslagen. Dus United zal in elk geval meer dan 5 miljoen op tafel moeten leggen.
Reply
GZ *ignore*
Reply
Hoef Wrote:GZ *ignore*

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.azlyrics.com/lyrics/ramones/ignoranceisbliss.html">http://www.azlyrics.com/lyrics/ramones/ ... bliss.html</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Code:
RTL: Tony Adams trainer Jong Feyenoord
Al eerder waren er berichten dat Feyenoord gesproken had met Tony Adams om jeugdtrainer te wordne bij Feyenoord. Zojuist met RTL Nieuws dat Feyenoord een akkoord heeft bereikt met de Engelse oud-voetballer. Hij behaalde enkele weken terug in Engeland het hoogste trainersdiploma

feyenoord.netwerk.to

Zinvolle trainer (??)

(Het zal vast ook wel nog ergens anders staan, GZ)
Reply
Hoef Wrote:(Het zal vast ook wel nog ergens anders staan, GZ)

:lol: :lol: :lol:

Als 'aanvulling' meldt vi nog het volgende:

Quote:Adams: 'Nergens zo'n gevoel als bij Feyenoord'

7/7/2005 16:05

Feyenoord heeft zoveel indruk gemaakt op Tony Adams, dat de Engelse oud-international in Rotterdam zich wil ontwikkelen als trainer.
Adams gaat komend seizoen aan de slag bij Jong Feyenoord. Met de oud-verdediger is een contract voor onbepaalde tijd overeengekomen. 'Als na een tijdje blijkt dat we allebei veel voor elkaar kunnen betekenen, kan er een langer dienstverband uit voortvloeien', vertelde technisch directeur Mark Wotte in het Rotterdams dagblad. 'Ik mag ervan uitgaan dat zijn enorme staat van dienst een meerwaarde zal betekenen voor onze opleiding.'

Ook Adams heeft een goed gevoel bij Feyenoord. 'Ik ben een paar maanden ter oriëntatie in Italië, Frankrijk en België geweest. In al die landen kon ik aan de slag. Ook in Engeland kon ik trainer worden', zei Adams. 'Nergens hield ik echter zo'n prettig gevoel over aan de gesprekken met de clubleiding als bij Feyenoord.'

Adams heeft al wat ervaring als trainer/coach. Maar zijn verblijf bij Wycombe werd geen onverdeeld succes, hetgeen aanleiding voor hem is eerst ervaring in Europa op te doen voor opnieuw eindverantwoordelijkheid te willen dragen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Adams wil gewoon niets meer met voetbal te maken hebben, tsja dan kom je al gauw uit bij feyenoord.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Zijn er nog leuke kroegen in R'dam?
Reply
jup genoeg Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:7/7/2005 - Hiddink houdt zich stil over Kalou
(Gepost door RvN)

Op de eerste trainingsdag van PSV wilde PSV´s technisch directeur en trainer Guus Hiddink niets kwijt over de mogelijke tranfser van Kalou naar PSV. "Ik wil er nu niets over zeggen. Alle partijen hebben rust nodig. Als alle emoties zijn gaan liggen kunnen we tot een oplossing komen die iedereen tevreden stemt. Een broedse kip moet je ook niet storen." aldus Hiddink in De Telegraaf.
Reply
Blaise contract verlengd tot 2009 de gelimiteerde transfersom is komen te vervallen! hij zal zijn carriere hier dus wel willen afsluiten. en als hij weg wil dan hoeft het dus niet voor 1,3 miljoen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Blaise contract verlengd tot 2009 de gelimiteerde transfersom is komen te vervallen! hij zal zijn carriere hier dus wel willen afsluiten. en als hij weg wil dan hoeft het dus niet voor 1,3 miljoen.

:lol:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Tja hij word al 31 :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Quote:Anderlecht verlost Bart Goor van Feyenoord

9/7/2005 14:12

Bart Goor speelt de komende drie jaar bij Anderlecht. De club uit Brussel bleek na lang onderhandelen bereid de door Feyenoord gevraagde transfersom te betalen. Goor koerste sinds het afketsen van de komst van Timmy Simons openlijk af op een breuk met de Rotterdammers, met veel sneren over en weer.
De 32-jarige linkermiddenvelder kende een behoorlijk eerste seizoen bij Feyenoord. Goor scoorde als aanvoerder zeven keer en was met Salomon Kalou en Dirk Kuijt de beste en meest constante Feyenoorder. Toch bleek de Belgische international teleurgesteld over de daadkracht van het bestuur van Feyenoord, dat er maar niet in slaagde echte versterkingen te halen.

Toen Feyenoord ook naast Simons greep, ontstond er een vrijwel constant gemopper. Goor liet via de pers weten geen toekomst te zien bij de Rotterdammers en namens Feyenoord kreeg de verongelijkte Belg steeds te horen dat hij gewoon nog een contract had en zich als professional moest gedragen.

Uiteindelijk verloste Anderlecht Goor van zijn werkgever. Na zijn actieve carrière treedt hij toe tot de technische staf van de club uit Brussel. Goor sluit zich zaterdagmiddag al aan bij paarswit, dat op trainingskamp gaat in Ermelo.

Tegelijkertijd met de transfer van Goor bereikten Anderlecht en Feyenoord ook een akkoord over Timothy Derijck, die naar Rotterdam verhuist.

Zal Kalou nog 'verlost' worden?
Reply
Matador! Wrote:Zal Kalou nog 'verlost' worden?

Hij is in ieder geval verlost van Goor.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
"Chelsea heeft een monsterbod van 120 miljoen euro uitgebracht op Ronaldinho. Dat meldt de Italiaanse krant Corriere dello Sport. Ronaldinho heeft in Barcelona een contract tot 2010 maar zou voor 120 miljoen weg mogen. Bij Chelsea zou voor de nog maar 25-jarige Braziliaan een contract voor 9 seizoenen (tot 2014) klaarliggen, goed voor een loon van 140 miljoen euro. Dat is bijna 16 miljoen euro per jaar. Als Ronaldinho toehapt, wordt hij de duurste voetbaltransfer ooit."

Bron: teletekst Belgie
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
120 miljoen............. Zo'n bod kun je bijna niet weigeren, maar het zou wel jammer zijn.
Reply
120 mln is leuk, maar Barcelona kan het kampioenschap en de CL dan een jaartje vergeten. Volgens mij hebben ze Ronaldinho gewoon nodig. Of ze moeten iets heel goeds kopen met die centen.

Als ze zouden accepteren geven ze Abramovitsj bovendien het gevoel dat echt alles te koop is. Als het waar is hoop ik dat Barcelona het bod weigert.
Sportshag
Reply
Joost Wrote:Als ze zouden accepteren geven ze Abramovitsj bovendien het gevoel dat echt alles te koop is. Als het waar is hoop ik dat Barcelona het bod weigert.
Precies, daarbij komt nog dat een vervanger (voor zover je Ronaldinho kunt vervangen) aantrekken niet makkelijk zal zijn omdat andere clubs weten dat ze dan ook aan Barcelona de absolute hoofdprijs kunnen vragen.
Reply
kratovsk Wrote:
Joost Wrote:Als ze zouden accepteren geven ze Abramovitsj bovendien het gevoel dat echt alles te koop is. Als het waar is hoop ik dat Barcelona het bod weigert.
Precies, daarbij komt nog dat een vervanger (voor zover je Ronaldinho kunt vervangen) aantrekken niet makkelijk zal zijn omdat andere clubs weten dat ze dan ook aan Barcelona de absolute hoofdprijs kunnen vragen.

Strikje eromheen en verkopen die clown. Barcelona heeft de vervanger al klaar in de persoon van Mark van Bommel.
Reply
Tripplexxx Wrote:
kratovsk Wrote:
Joost Wrote:Als ze zouden accepteren geven ze Abramovitsj bovendien het gevoel dat echt alles te koop is. Als het waar is hoop ik dat Barcelona het bod weigert.
Precies, daarbij komt nog dat een vervanger (voor zover je Ronaldinho kunt vervangen) aantrekken niet makkelijk zal zijn omdat andere clubs weten dat ze dan ook aan Barcelona de absolute hoofdprijs kunnen vragen.

Strikje eromheen en verkopen die clown. Barcelona heeft de vervanger al klaar in de persoon van Mark van Bommel.

Undecided Undecided Undecided
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Vonlanthen wordt verhuurd aan NAC. Ik denk dat NAC europees gaat!
Reply
De geruchten gaan dat Lobutis Konstantinos van Perugia naar Tukkerland komt.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vrijdag meldde Hans van de Haar nog dat hij de concurrentie bij FC Utrecht zou aangaan met de aangetrokken aanvallers Robin Nelisse en Marc-Antoine Fortuné en niet zou ingaan op de vermeende interesse van een aantal clubs. Vandaag is bekend geworden dat de aanvaller is ingegaan op een tweejarige aanbieding van RKC Waalwijk.

De 30 jarige aanvaller had bij FC Utrecht nog een doorlopend contract maar is door RKC Waalwijk transfervrij overgenomen. Naast RKC had ook promovendus Heracles Almelo en de Italiaanse Serie B ploeg Hellas Verona interesse in de aanvaller.

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.voetbalplus.nl">http://www.voetbalplus.nl</a><!-- w -->
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Orlando Engelaar keert mogelijk terug op de Nederlandse velden. Feyenoord ziet in de oud-speler van NAC een optie om Bart Goor te vervangen, zo meldt het AD. Ook Mike Zonneveld wordt genoemd.

Momenteel staat Engelaar onder contract bij het Belgische Racing Genk. Volgens de aanvallende middenvelder heeft Feyenoord nog geen contact opgenomen met hem. De overgang zou niet onlogisch zijn, aangezien Engelaar ook de jeugdopleiding van de Rotterdammers grotendeels doorliep.

Daarnaast zou ook Mike Zonneveld op het lijstje van trainer Erwin Koeman staan, zo meldt NAC-fanzine De Rat. Koeman zou het vertrek van Goor willen opvangen met het aantrekken van twee middenvelders. Nog voor Engelaar en Zonneveld staat Theo Janssen bovenaan het verlanglijstje van de Rotterdammers.

Bron: voetbalprimeur.nl
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Volgens de voorzitter van Shooting Stars heeft Ajax telefonisch contact met hem opgenomen over de transfer van Soga Sambo. Dat zou hij zaterdag hebben gemeld tegen het Nigeriaanse voetbaltijdschift Kick Off. De linkermiddenvelder maakte deel uit van Nigeria onder 20 op het onlangs in Nederland gehouden WK. Hij stond in dat toernooi overigens slechts een keer in de basis en had hij twee invalbeurten waaronder het duel tegen Nederland. Volgens de voorzitter zou Ajax hem direct willen overnemen, zonder hem eerst op stage te nemen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Balthazar Wrote:Koeman zou het vertrek van Goor willen opvangen met het aantrekken van twee middenvelders.

Dit snap ik echt niet. Feyenoord heeft weinig geld, maar waarom dan 2 subtoppers kopen ipv 1 betere? Er is toch ook maar 1 speler weggegaan? Ze lijken niet te willen afwijken van hun vooralsnog mislukte strategie om veel subtoppers te kopen in de hoop dat er een topper bij zit. Engelaar en Zonneveld zijn prima voor Heerenveen of Utrecht, maar ik zie ze niet in staat om bij Feyenoord het verschil te maken of zelfs maar mee te kunnen.
Sportshag
Reply
Joost Wrote:
Balthazar Wrote:Koeman zou het vertrek van Goor willen opvangen met het aantrekken van twee middenvelders.

Dit snap ik echt niet. Feyenoord heeft weinig geld, maar waarom dan 2 subtoppers kopen ipv 1 betere? Er is toch ook maar 1 speler weggegaan? Ze lijken niet te willen afwijken van hun vooralsnog mislukte strategie om veel subtoppers te kopen in de hoop dat er een topper bij zit. Engelaar en Zonneveld zijn prima voor Heerenveen of Utrecht, maar ik zie ze niet in staat om bij Feyenoord het verschil te maken of zelfs maar mee te kunnen.

Ik vind dat Heerenveen een betere selectie heeft dan Feyenoord (zeker als Kalou nog vertrekt) dus hebben Engelaar en Zonneveld meer te zoeken bij Feyenoord dan bij Heerenveen!
Reply
Peter Wrote:
Joost Wrote:
Balthazar Wrote:Koeman zou het vertrek van Goor willen opvangen met het aantrekken van twee middenvelders.

Dit snap ik echt niet. Feyenoord heeft weinig geld, maar waarom dan 2 subtoppers kopen ipv 1 betere? Er is toch ook maar 1 speler weggegaan? Ze lijken niet te willen afwijken van hun vooralsnog mislukte strategie om veel subtoppers te kopen in de hoop dat er een topper bij zit. Engelaar en Zonneveld zijn prima voor Heerenveen of Utrecht, maar ik zie ze niet in staat om bij Feyenoord het verschil te maken of zelfs maar mee te kunnen.

Ik vind dat Heerenveen een betere selectie heeft dan Feyenoord (zeker als Kalou nog vertrekt) dus hebben Engelaar en Zonneveld meer te zoeken bij Feyenoord dan bij Heerenveen!

En ik vind PSV een kutclub :roll:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: