The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Bumme Wrote:Het verlies aan spelers van dit jaar is veel zwaarder dan het vertrek van Kezman, Robben, Waterreus en Rommeldahl.
Vayrinnen en Affelay zijn leuke spelers maar ik moet eerst nog maar zien hoe ze zich gana gedragen als ze een heel seizoen op het hoogste niveau moeten presteren. Neem als voorbeeld maar Feher, een topper bij een subtopper maar hij komt te kort voor PSV.

Over de titelkansen van Ajax ga ik nog niets zeggen maar ik zie het nieuwe seizoen met veel vertrouwen tegemoet.


Weet ik, maar voorlopig heb ik er wel vertrouwen in. Vooral Simons vind ik een goede aankoop. Afellay heeft laten zien dat hij het nivo aan kan. Zijn probleem is vooral zijn fysiek, daar zal hij veel aan moeten werken. Vayrynen komt er wel, hij zal alleen wat tijd nodig hebben. Maar tot die tijd mag De Jong zijn kunsten vertonen. Tenslotte kwam Vogel afgelopen jaar in de ploeg omdat De Jong geblesseerd raakte.

Wat betreft de titelkansen van Ajax. Ik wacht eerst de voorronde van de CL af. Als alles op zijn plaats valt hebben ze een heel goed team.
Ik verwacht dat het dit jaar voor de verandering :wink: weer tussen Ajax en PSV gaat
Reply
En vergeet je Ooijer niet?? Zijn toch een behoorlijk aantal dragende spelers die ze verliezen waardoor het collectief (wellicht) verdwenen is. Leuk vind ik dat je er zeker van blijkt te zijn dat de aankopen van PSV een versterking zijn maar dat je dat bij de aankopen van Feyenoord eerst nog maar moet zien. Ik moet dat bij de aankopen van PSV ook eerst nog maar zien, vandaar mijn twijfel over het feit dat PSV per definitie beter is dan Feyenoord komend seizoen.
Reply
Ik voorzie kansen dat Twente kampioen word dit jaar
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Woutiknout Wrote:En vergeet je Ooijer niet?? Zijn toch een behoorlijk aantal dragende spelers die ze verliezen waardoor het collectief (wellicht) verdwenen is. Leuk vind ik dat je er zeker van blijkt te zijn dat de aankopen van PSV een versterking zijn maar dat je dat bij de aankopen van Feyenoord eerst nog maar moet zien. Ik moet dat bij de aankopen van PSV ook eerst nog maar zien, vandaar mijn twijfel over het feit dat PSV per definitie beter is dan Feyenoord komend seizoen.

Eh Ooijer is toch rechtsback :roll:

De aankopen van PSV hebben een 'iets' grotere staat van dienst.
Greenhe komt bij RKC vandaan. Schreuder is eerder mislukt bij Feyenoord. Vayrynen was de topper bij een subtopper (Heerenveen), en Simons is aanvoerder en international van de Rode Duivels (al zegt dat momenteel niet zo heel veel meer :winkSmile

Bovendien zeg ik duidelijk dat Vayrynen het nog maar waar moet gaan maken. Maar met De Jong en Afellay heeft PSV 2 alternatieven. Simons vind ik een zekerheidje. En Kalou is de ideale opvolger van Park.

Nog even over Kalou...

Quote:Wotte laat via het AD nogmaals weten dat Kalou niet te koop is, en al helemaal niet aan een concurrent. Kalou denkt er anders over: 'Ik vind dat je PSV en Feyenoord niet met elkaar kunt vergelijken op dit moment. PSV is veel verder dan Feyenoord. Daar speel je Champions League en wordt je als jonge speler ook echt beter gemaakt. Hiddink is daar goed in. Maar in die club zit het zelf ook goed, moet je eens kijken hoeveel topspelers PSV al aan de grote competities in Europa heeft geleverd.'

:8:
Reply
Balthazar Wrote:Ik voorzie kansen dat Twente kampioen word dit jaar

Laat Gerben dit niet horen !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gerben moet dit ook lezen! en niet horen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Kezmania Wrote:En Kalou is de ideale opvolger van Park.

totaal verschillende spelers. kalou loopt nog geen kwart van wat die park deed. naast kuijt is hij vrij goed, misschien alleen in een spits ook nog wel, maar als flankspeler is hij echt minder.

als psvee 15 mio betaalt moet fainoid hem gewoon laten gaan. de helft van het legioen vindt het toch al een judas, schiet toch niet meer op. maar hij heeft gelijk als hij vindt dat de spelers van psvee beter in europa terecht komen. dat heeft fainod nou eenmaal slechter geregeld.
Reply
Vayrynen zie ik zeker goedkomen. Als je hem bij Finland de boel ziet regisseren ... Slimme, sterke, technische voetballer, zal geen last krijgen van plankenkoorts.

PSV moeten boeten voor het succes dat ze afgelopen jaar gehad hebben (tenzij je het financieel ziet). Zo gaat het altijd als Nederlandse clubs zich internationaal onderscheiden. Ik denk dat ze ver terugvallen aankomend seizoen. Ze hebben afgelopen jaar veel beter gepresteerd dan je op grond van de individuele kwaliteiten van de spelers mocht verwachten. Het is sterk de vraag of die groepschemie weer aanwezig is en het verschil kan maken tov de concurrentie. Maar je weet 't nooit, misschien presteren ze wel opnieuw beter dan je van ze mag verwachten.
Sportshag
Reply
Joost Wrote:Vayrynen zie ik zeker goedkomen. Als je hem bij Finland de boel ziet regisseren ... Slimme, sterke, technische voetballer, zal geen last krijgen van plankenkoorts.

Misschien wel van kramp?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
Kezmania Wrote:En Kalou is de ideale opvolger van Park.

totaal verschillende spelers. kalou loopt nog geen kwart van wat die park deed. naast kuijt is hij vrij goed, misschien alleen in een spits ook nog wel, maar als flankspeler is hij echt minder.

als psvee 15 mio betaalt moet fainoid hem gewoon laten gaan. de helft van het legioen vindt het toch al een judas, schiet toch niet meer op. maar hij heeft gelijk als hij vindt dat de spelers van psvee beter in europa terecht komen. dat heeft fainod nou eenmaal slechter geregeld.

Klopt wel ja, Park sleurde telkens de hele wedstrijd van voor naar achter en van links naar rechts. Heb ik Kalou nooit zien doen.

Hmmm dan kopen we Dirkie Kuyt maar, we hebben eventjes geld zat tenslotte. :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bumme Wrote:Het verlies aan spelers van dit jaar is veel zwaarder dan het vertrek van Kezman, Robben, Waterreus en Rommeldahl.
Vayrinnen en Affelay zijn leuke spelers maar ik moet eerst nog maar zien hoe ze zich gana gedragen als ze een heel seizoen op het hoogste niveau moeten presteren. Neem als voorbeeld maar Feher, een topper bij een subtopper maar hij komt te kort voor PSV.

Over de titelkansen van Ajax ga ik nog niets zeggen maar ik zie het nieuwe seizoen met veel vertrouwen tegemoet.

Tis een ander soort verlies, vind ik. Vorig jaar verloren ze heel veel doelpunten voor. Nu verliezen ze vooral controlerend en verdedigend heel veel en dat gaat doelpunten tegen opleveren. En dat is precies wat PSV afgelopen seizoen aan hun speelwijze veranderd heeft: van relatief veel scoren naar relatief weinig doelpunten tegen krijgen, vooral in Europa. Ik denk dat het inderdaad een stuk lastiger wordt om dat op te vangen.

Ik schaal die Fin ook het hoogste in, zeker ook omdat hij, zoals Joost ook al zegt, bij Finland ook al 1 van de leiders is en dit jaar bij H'veen ook een iets meer controlerende rol prima vervuld heeft. Affelay lijkt een beetje een brekebeentje te worden en Simons is een Belg en die renderen bij PSV altijd wel gemiddeld tot goed. Maar zonder de hardlopende Koreanen, Bommel, stofzuiger Vogel en met de ouder wordende Cocu en wegzakkende Bouma ziet het er niet echt heel erg rooskleurig uit, vind ik. Is er al bekend of Sibon weggaat en zo ja, waarheen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Joost Wrote:Vayrynen zie ik zeker goedkomen. Als je hem bij Finland de boel ziet regisseren ... Slimme, sterke, technische voetballer, zal geen last krijgen van plankenkoorts.

PSV moeten boeten voor het succes dat ze afgelopen jaar gehad hebben (tenzij je het financieel ziet). Zo gaat het altijd als Nederlandse clubs zich internationaal onderscheiden. Ik denk dat ze ver terugvallen aankomend seizoen. Ze hebben afgelopen jaar veel beter gepresteerd dan je op grond van de individuele kwaliteiten van de spelers mocht verwachten. Het is sterk de vraag of die groepschemie weer aanwezig is en het verschil kan maken tov de concurrentie. Maar je weet 't nooit, misschien presteren ze wel opnieuw beter dan je van ze mag verwachten.

over vajjerienen ben ik het met je eens. goeie speler, jammer dat hij zo lelijk is. (na park wederom de grootste grobbenkop van de competitie in dienst!).

psvee zal wel ietsje terugvallen. maar niet veel denk ik. simons is niet veel beter dan de beperkte vogel en vajjerinen is iets minder dan bommel. cocu is een jaartje ouder. de tekortkomingen van alex en flapoor zullen beter aan het licht komen en door de verzwakking in de breedte kunnen er meer probleem komen, maar ze konden wel wat lijen....
Reply
Ooijer speelt op dit moment trouwens nog gewoon mee in het duel om de peace cup (waarin PSV op dit moment voorstaat met 2-1)

De wedstrijd is live te zien op internet, en op eurosport!
Reply
Url?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://stream.andongmbc.co.kr/tv.htm">http://stream.andongmbc.co.kr/tv.htm</a><!-- m -->

of

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.chmbc.co.kr/vod/chmbctv.asx">http://www.chmbc.co.kr/vod/chmbctv.asx</a><!-- m -->

Ik heb de 2e en die werkt perfect!

Het is bijna rust trouwens..(nog 5 min) in de rust zullen ze wel de doelpunten herhalen. De 2 van PSV waren in elk geval aardig, het Koreaanse doelpunt heb ik niet gezien.
Reply
Bedankt, helaas heb ik vanaf hier geen beeld.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Bedankt, helaas heb ik vanaf hier geen beeld.

Woensdag had ik ook geen beeld, maar vandaag doet hij het in eens wonderbaarlijk goed.

Vooral de sfeerbeelden zijn leuk om te zien. Vakken vol met Koreaantjes die allemaal in PSV shirt zitten. En het stadion zit gewoon vol :eeeek:
Reply
Quote:Sparta trekt Polak aan

Sjaak Polak
Foto: Dijkstra bv.
ROTTERDAM - Sparta heeft zich versterkt met verdediger Sjaak Polak. De 29-jarige linksback tekent bij de Rotterdamse voetbalclub een contract voor drie seizoenen. Sparta nam Polak over van ADO Den Haag, waar hij nog een doorlopende verbintenis had.

Voor Polak, die eerder voor FC Twente speelde, zich definitief bij de gepromoveerde Zuid-Hollanders aansluit, moet hij nog medisch worden goedgekeurd.

Leuke aanwinst.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Rzasa is de vervanger van Polak bij ADO.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Rzasa is de vervanger van Polak bij ADO.

Oh, dan is H'veen ook mooi van overtollige ballast af. Hij trainde deze week nog wel mee zag ik staan.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Waarom gaat de Beste Linksback Van Nederland" ieder jaar naar een mindere club? Die jongen hoort bij Juventus te spelen in plaats van die versleten Thuram! :eeeek:

Vond ik wel mooi:
Sparta heeft zich versterkt met Sjaak Polak (ja, nogal ja!)
Rzaza gaat naar ADO
Reply
Kezmania Wrote:http://stream.andongmbc.co.kr/tv.htm

of

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.chmbc.co.kr/vod/chmbctv.asx">http://www.chmbc.co.kr/vod/chmbctv.asx</a><!-- m -->

Ik heb de 2e en die werkt perfect!

Het is bijna rust trouwens..(nog 5 min) in de rust zullen ze wel de doelpunten herhalen. De 2 van PSV waren in elk geval aardig, het Koreaanse doelpunt heb ik niet gezien.
Het doelpunt van die Koreanen was ook een hele mooie,het leek een beetje rommelig maar in de herhaling zag je nog net dat hij zijn rechtevoet tegen de bal kreeg in het strafschopgebied wel een fraaie? :8:
Reply
Ooijer (nog) niet naar Genoa
Marco - Datum: 15-07-2005 - Bron: PSVZone.nl

Gisteren meldde VI.nl dat André Ooijer voor 2 seizoenen naar Genoa vertrekt. Dit bericht is echter onwaar. Genoa kampt met financiële problemen en hoort op 25 juli pas of ze haar licentie krijgt voor het komende seizoen. Tot die tijd kan Genoa geen transfers doen en dus blijft Ooijer voorlopig in Eindhoven.
Wie dit leest is gek
Reply
Dat zou mooi zijn, Ooijer is een belangrijke speler die je niet zo maar moet laten gaan.
'T is zwaar klote dat belangrijke spelers (smaakmakers) weer vertrekken op 't moment dat het nederlandse voetbal in de lift zit, maar helaas is het niet anders.....................doet me een beetje denken aan de top jaren van AZ. :cry:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Inmiddels meldt RTV Oost dat Bernard Hofstede met onmiddelijke ingang aan de selectie van Heracles is toegevoegd. Na wat getrouwtrek moet Heracles iets meer dan 100.000 betalen aan VVV. VVV wou in eerste instantie 200.000 hebben.

Dit allemaal zou ook betekenen dat hij ook gewoon mee kan naar het trainingskamp in Billerbeck.

Bernard, welkom in Almelo en een heel goed seizoen gewenst!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ooijer, volgens Genoa zelf, toch naar Genoa.... Meld psv.netwerk.to.
Reply
Fabian Wrote:Ooijer, volgens Genoa zelf, toch naar Genoa.... Meld psv.netwerk.to.

Het ligt waarschijnlijk iets anders.

Genoa kan nog teruggeplaats worden naar de Serie-B (of zelfs C) omdat er bewijzen zijn van omkoping. Genoa ontkent dit natuurlijk.
Ooijer zal ondertussen heus wel met Genoa gesproken hebben, en waarschijnlijk ook wel een accoord bereikt hebben. Maar hij zal pas tekenen als het 100% zeker is dat Genoa in de serie A uitkomt volgend seizoen.

Volgens justitie zijn er tapes met bewijzen van omkoping. Dus het is nog even afwachten. 2 augustus valt de beslissing.
Reply
Het gerucht gaat dat Plageman bezig is met Patrick Paauwe als linksback voor het geval als die nieuwe Griek niet doorgaat??
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Kennedy Wrote:Het gerucht gaat dat Plageman bezig is met Patrick Paauwe als linksback voor het geval als die nieuwe Griek niet doorgaat??

Lijkt me sterk. Volgens mij krijgt Paauwe in eerste instantie een basisplaats van Erwin Koeman.
Reply
Kan er verder ook nixxx over vinden,heb het ook niet verzonnen!
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply


Forum Jump: