The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Legion Wrote:Meneer Lee solliciteert openlijk naar een vertrek, dat is al genoeg

Waar dan?

Mocht hij dat inderdaad gedaan hebben dan ken ik er nog een paar die openlijk naar een vertrek solliciteren of solliciteerde.
Reply
Kezmania Wrote:
Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub?

Altijd tegen dezelfde waardeloze clubs spelen gaat blijkbaar toch vervelen.

wow wat weer een geniaal argument, zoals zo vaak :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kezmania Wrote:
Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub?

Altijd tegen dezelfde waardeloze clubs spelen gaat blijkbaar toch vervelen.

Of je draait het om, altijd bij zo'n waardeloze club spelen gaat blijkbaar toch vervelen...

En Maldini heeft zichzelf constant geleerd met links te spelen, toen hij nog piepjong was, was hij al tweebenig, Kezza. En dat is hij nog steeds, in tegenstelling tot jouw vergelijking.

Mooi hoor, die loempia die altijd naar z'n rechter draait. Leuke linksback, maar tegen een een echte rechtsbuiten legt hij het constant af, verdedigend is het gewoon een natte dweil....
Reply
bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub?

Altijd tegen dezelfde waardeloze clubs spelen gaat blijkbaar toch vervelen.

wow wat weer een geniaal argument, zoals zo vaak :S

leg die zin nog eens uit, en nu in goed Nederlands!
Reply
Quote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub?

is een topclub, maar er zit nog wel degelijk verschil tussen de structurele europese top en psv/ajax
Reply
Kezmania Wrote:
bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub?

Altijd tegen dezelfde waardeloze clubs spelen gaat blijkbaar toch vervelen.

wow wat weer een geniaal argument, zoals zo vaak :S

leg die zin nog eens uit, en nu in goed Nederlands!

aaaaaah kan je niets beters verzinnen dan weer op de taaltour te gaan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:
Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub?

Altijd tegen dezelfde waardeloze clubs spelen gaat blijkbaar toch vervelen.

Of je draait het om, altijd bij zo'n waardeloze club spelen gaat blijkbaar toch vervelen...

En Maldini heeft zichzelf constant geleerd met links te spelen, toen hij nog piepjong was, was hij al tweebenig, Kezza. En dat is hij nog steeds, in tegenstelling tot jouw vergelijking.

Mooi hoor, die loempia die altijd naar z'n rechter draait. Leuke linksback, maar tegen een een echte rechtsbuiten legt hij het constant af, verdedigend is het gewoon een natte dweil....

Onze loempia (waarom een loempia, ik noem Maduro toch ook geen roetmop!), heeft het dit seizoen nou niet bepaald moeilijk gehad in de Nederlandse competitie.

En Maldini is rechtsbenig. Dat hij nu ook redelijk overweg kan met links, komt door jarenlang oefenen. 10 jaar terug was hij nog lang zo ver niet. Lee is een jaartje of 10 jonger, dus hij heeft nog even. Bovendien hoorde ik 10 jaar terug niemand zeiken over het linkerbeen van Maldini.
Reply
bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub?

Altijd tegen dezelfde waardeloze clubs spelen gaat blijkbaar toch vervelen.

wow wat weer een geniaal argument, zoals zo vaak :S

leg die zin nog eens uit, en nu in goed Nederlands!

aaaaaah kan je niets beters verzinnen dan weer op de taaltour te gaan

Jij bent nog nooit op een zinnige opmerking betrapt.
Reply
Kezmania Wrote:
bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
Legion Wrote:Hogerop? psvee is toch zo'n topclub?

Altijd tegen dezelfde waardeloze clubs spelen gaat blijkbaar toch vervelen.

wow wat weer een geniaal argument, zoals zo vaak :S

leg die zin nog eens uit, en nu in goed Nederlands!

aaaaaah kan je niets beters verzinnen dan weer op de taaltour te gaan

Jij bent nog nooit op een zinnige opmerking betrapt.


aaaaaah en dan gaan we persoonlijk worden
wat een verschrikkelijk zielig gebeuren
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:Mooi hoor, die loempia die altijd naar z'n rechter draait. Leuke linksback, maar tegen een een echte rechtsbuiten legt hij het constant af, verdedigend is het gewoon een natte dweil....

Net als Maxwell. Er zijn er maar weinig die zowel aanvallend als verdedigend top zijn. Afgelopen jaar hoorde Lee gewoon bij de beste linksbacks in Europa. Als hij bij een team gaat spelen dat hem minder vrij laat zal hij het misschien lastig krijgen (naast zijn waarschijnlijk gigantisch lange gewenningsproces), maar in een topploeg met opkomende backs zou hij het moeten redden.
Sportshag
Reply
Quote:Afgelopen jaar hoorde Lee gewoon bij de beste linksbacks in Europa.

het duurt even maar we zijn er hoor :Big Grin
Reply
Beste linksbacks van Europa..?? Zelfs in Nederland moet hij zijn meerdere erkenning Maxwell. Om over Europa nog maar te zwijgen.... #-o
Reply
Fabian Wrote:Beste linksbacks van Europa..?? Zelfs in Nederland moet hij zijn meerdere erkenning Maxwell. Om over Europa nog maar te zwijgen.... #-o

Maxwell?
Die bij Lee vergeleken blessure-gevoelige overschatte brulaap?

Ach ja, Heubach is nog beter dan Maxwell :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Fabian Wrote:Beste linksbacks van Europa..?? Zelfs in Nederland moet hij zijn meerdere erkenning Maxwell. Om over Europa nog maar te zwijgen.... #-o

Maxwell?
Die bij Lee vergeleken blessure-gevoelige overschatte brulaap?

Ach ja, Heubach is nog beter dan Maxwell :razz:

Blessure gevoelig? Omdat hij nu 1 zware blessure heeft is hij blessure-gevoelig?
Reply
Lezen Bierteam lezen.......
Vergeleken bij.......blah blah.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Godverdomme. Neem je een slok koffie, lees je dat Lee één van de beste linksbacks van Europa zou zijn. En bedankt. Toetsenbord, monitor en bureau onder koffie.......

Bij PSV is er 1 de beste van Europa. Fons Spooren, de beste sero-positieve kinderverkrachter van Europa.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Maxwell kan fantastisch voetballen maar hij maakt meer Frank-de-Boertjes dan de persoon naar wie de term vernoemd is. Lee kan je iig geen gebrek aan concentratie verwijten.
Sportshag
Reply
SB Wrote:
Quote:Afgelopen jaar hoorde Lee gewoon bij de beste linksbacks in Europa.

het duurt even maar we zijn er hoor :Big Grin

leuk dat jullie er zijn, maar ik ben het er niet mee eens.

er zijn niet veel goeie linksbacks in europa, maar de besten zijn categorie roberto carlos, zambrotta en cole.

in dat rijtje hoort lee (en ook maxwell) in de verste verte niet thuis. alles wat onder deze supercategorie zit ontloopt elkaar individueel niet veel. als het verdere team goed in elkaar zit maakt het niet uit of je lee of rzasa opstelt (alhoewel je uiteraard met rzasa statistisch meer kans hebt om een europese cup te winnen).
Reply
Quote:er zijn niet veel goeie linksbacks in europa, maar de besten zijn categorie roberto carlos, zambrotta en andy cole.

denk niet dat andy een goede linksback is
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bocaloca Wrote:
Quote:er zijn niet veel goeie linksbacks in europa, maar de besten zijn categorie roberto carlos, zambrotta en andy cole.

denk niet dat andy een goede linksback is

sorry
Reply
maar je bedoelde natuurlijk ashley cole
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:als het verdere team goed in elkaar zit maakt het niet uit of je lee of rzasa opstelt

Dit is een fijne vergelijking...

Quote:denk niet dat andy een goede linksback is

pardon Icon_question
Reply
SB Wrote:
Quote:als het verdere team goed in elkaar zit maakt het niet uit of je lee of rzasa opstelt

Dit is een fijne vergelijking...

Quote:denk niet dat andy een goede linksback is

pardon Icon_question

als je het bericht van waf een zou lezen voor je zegt dat iets onzin is
waf noemde de namen roberto carlos zambrotta en ANDY cole als linksback

maar hij bedoelde natuurlijk ashley
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:waf noemde de namen roberto carlos zambrotta en ANDY cole als linksback

inderdaad, andy loopt in de spits te klooien
Reply
Quote:als je het bericht van waf een zou lezen voor je zegt dat iets onzin is

heb ik gelezen, maar dan nog denk ik (persoonlijk) dat er wel een verschil zit tussen rzasa en lee...
Reply
Quote:(alhoewel je uiteraard met rzasa statistisch meer kans hebt om een europese cup te winnen).

Ik moest hem ff 2 x lezen....... :lol:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
[Image: offtopic.gif]

Quote:Alex: 'Mét Kalou heb ik een probleem minder'

26/7/2005 23:28

'Mijn moeilijkste tegenstanders zijn die twee van Feyenoord', zegt PSV-verdediger Alex deze week in Voetbal International. 'We hebben drie keer tegen ze gespeeld en Kuijt en Kalou vormen echt een levensgevaarlijk duo. Ik hoop dat Salomon Kalou naar PSV komt, dan heb ik in elk geval een probleem minder.'
De Braziliaan kijkt, net als zijn ploeg trouwens, terug op een weergaloos seizoen, maar hij bleef desondanks verstoken van een uitnodiging voor de Seleção, óók tot verwondering van de pers in zijn land. 'Ze vragen zich af waarom ik geen kans krijg. Dit jaar winnen we met PSV de Champions League, en dan kan de bondscoach niet meer om me heen. Als hij dan nóg niet belt, dan weet ik ook niet meer wat ik nog moet doen.'

'Ik heb er alle vertrouwen in, we hebben nog steeds een goed team', zegt Alex over de kleine leegloop bij zijn club. Een uitgebreid interview met de verdediger van PSV staat deze week in Voetbal International, die vanaf woensdag in de winkel ligt. Klik hier voor de inhoud van VI 30.


begint er weer een te zeiken over kalou. kunnen ze lekker over hun eigen selectie gaan praten? in deze komkommertijd is dit zeker het enige waar vi vragen over kan stellen?

ik weet alex dat deze 19 jarige speler je gedold heeft. maar erger: naast het feit dat de nederlandse media je kwaliteiten overschatten, ben je het zelf nog gaan geloven ook. het braziliaanse elftal, pfffffffffff.
Reply
Volgens mij heeft die Alex een affaire met Verdonk. Straks zit ie in het braziliaanse elftal, en dan komt ie op het WK in ieder geval Kalou niet tegen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
En ik maar denken dat alleen Amsterdammers arrogant zijn.....

Quote:Dit jaar winnen we met PSV de Champions League, en dan kan de bondscoach niet meer om me heen.

#-o
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hmm, ik mis hier ook een Gabriel Heinze, toch ook geen misselijke linksback...?

Er zijn er verder nog wel meer te verzinnen, een Diego Placente vind ik ook goed.

Lee is middelmaat. Maxwell is gewoon top, volgend seizoen gaat hij naar Juve en een jaar later is hij standaard-back van het Braziliaans elftal. Over 3 jaar is hij well known een van de besten. Dan zit Lee met heimwee al weer in dat loempia-land, met Hie Doeng Koe z'n p*k te spelen.....
Reply


Forum Jump: