The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
gelderlander Wrote:PSV legt kwestie met Kalou bij juristen
Door onze verslaggever

EINDHOVEN - PSV zal Salomon Kalou ook juridisch ondersteunen in zijn streven om aan de slag te kunnen in Eindhoven. De directie van PSV heeft gisteren juridische hulp ingeroepen om te kijken of Kalou onder zijn tweejarige contract bij Feyenoord uit kan. Als het tot een rechtszaak komt, zal de Ivoriaanse aanvaller zich moeten beroepen op positieverbetering. Volgens het Nederlands arbeidsrecht kunnen de werkomstandigheden en/of de salariëring aanleiding geven om een arbeidscontract door de rechter te laten ontbinden.

PSV en de begeleiders van de speler onderzoeken nu twee mogelijke scenario's. Of de gang naar de kantonrechter of het inschakelen van de arbitragecommissie van de KNVB. Die tweede optie is minder gewenst, omdat die waarschijnlijk veel meer tijd in beslag neemt.

PSV wil Kalou graag contracteren vóór 31 augustus, als de inschrijving van spelers voor het Champions League-toernooi sluit.

Mr. Ko Andriessen, directeur van spelersvakbond Pro Prof, acht de kans dat Kalou zijn 'gelijk' haalt vijftig procent. "Een belangrijk argument kan zijn dat de speler zijn werkzaamheden op een veel hoger niveau en interessanter podium kan verrichten, namelijk de Champions League. Een hoger salaris is voor de rechter lang niet altijd reden om een speler in het gelijk te stellen."

De directie van PSV besloot gisteren om de eventuele transfer van Kalou door te zetten, nadat Feyenoord opnieuw duidelijk maakte dat het weigert om rond de tafel te gaan zitten.

Voorzitter Jorien van den Herik stuurde andermaal een e-mail, waarin hij aangaf geen contact met PSV meer te willen over de zaak.

Afgelopen vrijdag deed hij dat een eerste keer. Toen luidde de tekst: laat ons met rust.

Overigens wenst PSV zelf geen medewerking te verlenen aan een vertrek van doelman Heurelho da Silva Gomes. Voor de Braziliaan bestaat concrete belangstelling. Vermeende interesse in de verdedigers Wilfred Bouma en Theo Lucius doet voorzitter Rob Westerhof af als 'berichten uit het makelaarscircuit'. De clubleiding denkt dat spelersagenten beide PSV'ers aanbieden bij clubs in Engeland.

wat zijn die katho's laag zeg. dieptrieste bedoening. dit gaat uit de hand lopen vrees ik.

fabian Wrote:Mark van den Boogaard, groot talent van Fnooit, naar Sevilla.

niet zo overdrijven. gewoon, 1 van de talenten.
Reply
Ho ho, zo wordt ie door sommige van jullie zelf omschreven Waf, niks overdreven aan.
Reply
hij wordt het taltent genoemd in meerdere grote landelijke kranten...
Reply
SB Wrote:hij wordt het taltent genoemd in meerdere grote landelijke kranten...

oh, ja, als het in de (grote) kranten staat dan is het waar. sorry, ik was even abuis.
Reply
inderdaad..ze denken dat het waar is.

Maar dat zeggen ze ook van al die grote Ajax talenten, dus het zou nog wel eens kunnen dat het inderdaad 1 vd is...
Quote:Castelen vreest zware blessure
ROTTERDAM - Romeo Castelen vreest dat hij voorlopig niet voor Feyenoord in actie kan komen. De rechtsbuiten raakte woensdagavond tijdens de door zijn club verloren oefenwedstrijd tegen Charlton Athletic (2-0) aan zijn hamstring geblesseerd.


Onderzoek in het ziekenhuis moet donderdag nog de ernst van de blessure aantonen. Castelen vreest echter een zware blessure. "Het voelt niet goed maar we moeten maar afwachten."

Hossam Ghaly hield aan het duel met de Engelsen een lichte rugblessure over. De middenvelder is vermoedelijk op tijd fit voor de eerste competitiewedstrijd van Feyenoord, tegen NAC.
Reply
waf Wrote:
SB Wrote:hij wordt het taltent genoemd in meerdere grote landelijke kranten...

oh, ja, als het in de (grote) kranten staat dan is het waar. sorry, ik was even abuis.

Ik heb hem nooit zien spelen Waf, jij wel ? Was het een talent.

Wel heel erg zonde, misschien was het iemand die ook/eindelijk eens kon doorstromen naar Fnooit 1...
Reply
Phil Neville speelt komend seizoen voor Everton. De club uit Liverpool is met Manchester United tot een akkoord gekomen en legt 4,5 miljoen euro neer voor de middenvelder.

Als Neville de medische keuring goed doorstaat, tekent hij deze week nog een vijfjarig contract. "We zijn erg blij dat we een speler met het kaliber en ervaring van Phil hebben weten binnen te halen", aldus trainer Moyes op de officiële website van Everton.

De 28-jarige Neville was nooit vaste waarde in de basis van ManU en begon afgelopen seizoen slechts 12 wedstrijden. Voor Engeland speelde hij tot nog toe 52 interlands.

En Figo gaat naar Inter.
Reply
Baros naar Aston Villa, West Ham of Everton
Reply
waf Wrote:
gelderlander Wrote:Afgelopen vrijdag deed hij dat een eerste keer. Toen luidde de tekst: laat ons met rust.

Overigens wenst PSV zelf geen medewerking te verlenen aan een vertrek van doelman Heurelho da Silva Gomes. Voor de Braziliaan bestaat concrete belangstelling. Vermeende interesse in de verdedigers Wilfred Bouma en Theo Lucius doet voorzitter Rob Westerhof af als 'berichten uit het makelaarscircuit'. De clubleiding denkt dat spelersagenten beide PSV'ers aanbieden bij clubs in Engeland.

Engeland is voor Bouma en Lucius ook positieverbetering en ws ook een salarisverbetering. Dus zelf werkt PSVau ook niet mee als spelers op deze gronden willen vertrekken. Ik als antikakkerlak ben van mening dat Feyenoord voet bij stuk moet houden, net als Ajax indertijd met de Boertjes deed. Contract is contract, willen ze je verkopen dan kan het, houden ze je aan het getekende contrct dan heb je dat te slikken!

wat zijn die katho's laag zeg. dieptrieste bedoening. dit gaat uit de hand lopen vrees ik.

fabian Wrote:Mark van den Boogaard, groot talent van Fnooit, naar Sevilla.

niet zo overdrijven. gewoon, 1 van de talenten.
Reply
is een apparte Kalou/PSV topic geen optie?
Wie dit leest is gek
Reply
Quote:Theo Lucius: 'Er is wel degelijk interesse'

4/8/2005 14:34

PSV-voorzitter Rob Westerhof doet de vermeende Engelse interesse in de PSV'ers Lucius en Wilfred Bouma af als 'berichten uit het makelaarscircuit.' Volgens de leiding van de Eindhovense club worden de beide spelers her en der aangeboden in Engeland. Lucius laat in het Brabants Dagblad evewel weten dat er wel degelijk enkele Engelse clubs in hem geïnteresseerd zijn.

'Laat ik voorop stellen dat ik het naar mijn zin heb bij PSV', zegt Lucius. 'Ik heb ook veel aan de club te danken. Maar ik moet wél aan spelen toekomen, zeker ook met het oog op het WK in Duitsland volgend jaar.'

Lucius heeft vernomen dat er meerdere clubs uit de bovenste helft van de Premier League naar hem hebben geïnformeerd. 'Maar ik wacht eerst maar even af of PSV er uitkomt met één van de gegadigden.'

Ehm, vertrouwt u deze club nog m.b.t haar berichtgeving? Aan een verhaal zitten altijd 2 kanten, maar naast de onruststokerij bij andere clubs heeft PSV dus ook een beetje onrust binnen de eigen gelederen. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Theo Lucius: 'Er is wel degelijk interesse'

4/8/2005 14:34

PSV-voorzitter Rob Westerhof doet de vermeende Engelse interesse in de PSV'ers Lucius en Wilfred Bouma af als 'berichten uit het makelaarscircuit.' Volgens de leiding van de Eindhovense club worden de beide spelers her en der aangeboden in Engeland. Lucius laat in het Brabants Dagblad evewel weten dat er wel degelijk enkele Engelse clubs in hem geïnteresseerd zijn.

'Laat ik voorop stellen dat ik het naar mijn zin heb bij PSV', zegt Lucius. 'Ik heb ook veel aan de club te danken. Maar ik moet wél aan spelen toekomen, zeker ook met het oog op het WK in Duitsland volgend jaar.'

Lucius heeft vernomen dat er meerdere clubs uit de bovenste helft van de Premier League naar hem hebben geïnformeerd. 'Maar ik wacht eerst maar even af of PSV er uitkomt met één van de gegadigden.'

Ehm, vertrouwt u deze club nog m.b.t haar berichtgeving? Aan een verhaal zitten altijd 2 kanten, maar naast de onruststokerij bij andere clubs heeft PSV dus ook een beetje onrust binnen de eigen gelederen. :wink:

Net of ie bij die clubs dan wel basisspeler wordt :eeeek:
Reply
Ja meneer is 1x geselecteerd voor oranje, en denkt nu meteen in aanmerking te komen voor een vaste plaats in de selectie. Ik vind het prima als hij weg wil, om elke week aan spelen toe te komen, maar hij moet niet te hoog van de toren blazen.
Reply
3/8/2005 - Nu ook Juanfran in verband gebracht met Ajax
(Gepost door RvN)

De laatste tijd worden er meer linksbacks in verband gebracht met Ajax. Dit keer is het de beurt aan de Spanjaard Juanfran. Na vijf jaar Celta de Vigo vertrok hij vorig seizoen naar het Turkse Besiktas. Volgens het Turkse Ajansspor en het Turkse Internet Haber zou Ajax interesse hebben om de 29-jarige verdediger en voormalig international te huren. Enkele weken geleden bevestigde Besiktas in gesprek te zijn over de verhuur van Juanfran aan Bolton Wanderers.
Ajax Netwerk
Het is natuurlijk maar zeer de vraag of dit weer een van die spelers is die bij Ajax bijna dagelijks wordt aangeboden nu de ploeg op zoek is naar een linksback, ofdat het de speler is die Ajax volgt. In Voetbal International liet Van Geel weten dat de ploeg qua scouting van een linksback in de tussenfase is. Krol heeft afgelopen weekend iemand bekeken
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Kezmania Wrote:Ja meneer is 1x geselecteerd voor oranje, en denkt nu meteen in aanmerking te komen voor een vaste plaats in de selectie. Ik vind het prima als hij weg wil, om elke week aan spelen toe te komen, maar hij moet niet te hoog van de toren blazen.

Beetje hetzelfde gedrag als de boertjes de laatste tijd ?
Reply
Fabian Wrote:
Kezmania Wrote:Ja meneer is 1x geselecteerd voor oranje, en denkt nu meteen in aanmerking te komen voor een vaste plaats in de selectie. Ik vind het prima als hij weg wil, om elke week aan spelen toe te komen, maar hij moet niet te hoog van de toren blazen.

Beetje hetzelfde gedrag als de boertjes de laatste tijd ?

Ja tuurlijk wat jij wil...
Reply
bocaloca Wrote:3/8/2005 - Nu ook Juanfran in verband gebracht met Ajax
(Gepost door RvN)

De laatste tijd worden er meer linksbacks in verband gebracht met Ajax. Dit keer is het de beurt aan de Spanjaard Juanfran. Na vijf jaar Celta de Vigo vertrok hij vorig seizoen naar het Turkse Besiktas. Volgens het Turkse Ajansspor en het Turkse Internet Haber zou Ajax interesse hebben om de 29-jarige verdediger en voormalig international te huren. Enkele weken geleden bevestigde Besiktas in gesprek te zijn over de verhuur van Juanfran aan Bolton Wanderers.
Ajax Netwerk
Het is natuurlijk maar zeer de vraag of dit weer een van die spelers is die bij Ajax bijna dagelijks wordt aangeboden nu de ploeg op zoek is naar een linksback, ofdat het de speler is die Ajax volgt. In Voetbal International liet Van Geel weten dat de ploeg qua scouting van een linksback in de tussenfase is. Krol heeft afgelopen weekend iemand bekeken

Er schiet mij ineens een (in het verleden) aardige linksback te binnen die op dit moment toch niks te doen heeft en die dolgraag nog 1 of 2 jaartjes wil ballen... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Er schiet mij ineens een aardige linksback te binnen...

Ik hoop dat je vaseline gebruikt hebt..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Juanfran potentiële nieuwe linksback Ajax

5/8/2005 9 :57

Ajax heeft Juanfran op het oog als mogelijk nieuwe linksback. De Spaanse oud-international wil weg bij Besiktas.

'Hij is een van de linksbacks die ons is aangeboden', zegt technisch directeur Martin van Geel in het AD. 'Maar we zijn nog in de fase van afwegen en overleggen. Hij staat op onze lijst, niet meer en niet minder.'

Juanfran staat nog onder contract bij Besiktas, dat de 29-jarige Spanjaard een jaar geleden overnam van Celta de Vigo. Maar het Turkse avontuur voor de oud-international is niet geworden wat hij ervan had verwacht. Na slechts dertien wedstrijden, waarvan acht als basiskracht, kijkt Juanfran uit naar een nieuwe club.


nu ook op vi.nl
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
aidshovens dagblad Wrote:Hiddink en Westerhof tegenover elkaar


Vrijdag 5 augustus 2005 - EINDHOVEN – Guus Hiddink wil even tegengas geven: volgens een bericht in deze krant is de directie van PSV eventueel bereid juristen in te schakelen om Salomon Kalou naar Eindhoven te halen. Maar Hiddink, als technisch directeur lid van de directie, weet van niets. „Dit is niet in overleg met mij besloten en ik sta er ook niet achter“, zo zegt Hiddink.

Voorzitter Rob Westerhof opperde de mogelijkheid van juridische stappen, omdat de pogingen om de spits over te nemen van Feyenoord in een impasse zijn geraakt. Volgens de directie zou het te overwegen zijn om de kantonrechter of de arbitragecommissie in te schakelen. Een van die instanties zou zich dan moeten uitspreken over de vraag of Kalou op grond van positieverbetering onder zijn contract met Feyenoord uit kan komen.

„Als wordt gemeld dat de directie van PSV dit wil doen, kan ik daar niet achter staan. De afspraak is dat wij als PSV niets doen en dat de bal in het kamp van Kalou zelf ligt. Dan loopt dit daar een beetje doorheen. Ik vraag niet om een juridisch onderzoek of om initiatieven in die richting. Dat is niet aan de orde. Wij moeten de rust bewaren en eventuele bewegingen in Rotterdam afwachten.“

Hiddink vindt het voornemen niet slim en vreest dat juridische stappen provocerend werken op de leiding van Feyenoord. „In de zaak Kalou zitten wij op dit moment rustig achterover. Wij hebben niks te doen.“

Onderhandelingen

Overigens heeft Hiddink aanwijzingen, dat er bij Feyenoord stemmen opgaan om toch met PSV in onderhandeling te gaan. Kalou zelf heeft al meerdere malen aangegeven, dat hij zijn loopbaan bij PSV wil voortzetten. Zijn contract bij Feyenoord loopt nog twee jaar door. Duidelijk is dat hij bij PSV veel meer kan verdienen en op een hoger niveau (Champions League) kan spelen.

valt me niet tegen van hiddink. gaat terecht tegen de zeer domme opmerking van zijn voorzitter in.

kalou heeft uiteraard geen kans. nu toevallig cl spelen is geen positieverbetering. geld ook niet, want bij fainoid kan hij net zoveel verdienen. paapsvee zou zich met deze (pretense) actie aardig in de vingers laten snijden, want als een rechter al zo zou oordelen wordt hun selectie ook voor een habbekrats leeggeplukt in het geval ze eens een keer geen cl halen ofwel in het geval er een willekeurige engelse club komt.

wel geestig dattie linse ook zaakwaarnemer is van lazovic. die wil naar den haag, maar dat mag alleen als kalou of kuijt niet vertrekt. als kalou vertrekt mag lazovic niet weg. lijkt me een tegenstrijdig belang. maar ja, hij heeft het gevoel voor ethiek van een zak drop, dushet zal hem wel niet kunnen schelen.
Reply
Waf, weet jij wanneer Kalou voor het eerst een verbeterd contract heeft aangeboden gekregen van Feyenoord? Is het zo dat hij nu nog een jeugdcontract heeft?
Sportshag
Reply
Dat is zo ja, een verbeterd contract voor een langere periode wil hij niet. Vandaar dat het verschil nu zop groot is het het geld wat hij bij PSVau krijgt. Maar de rechter gaat ook d everbetering van Feyenoord bekijken. PSVau en Kalou hebben geen schijn van kans!
Reply
Quote:nu toevallig cl spelen is geen positieverbetering
Dat toevallig CL spelen is bij PSV meer structureel dan bij feyenooit, wanneer was feyenooit voor het laast deelnemer Icon_question
Reply
SB Wrote:
Quote:nu toevallig cl spelen is geen positieverbetering
Dat toevallig CL spelen is bij PSV meer structureel dan bij feyenooit, wanneer was feyenooit voor het laast deelnemer Icon_question

Elke rechter zal oordelen dat het verschil tussen Fnooit en pisvee zo gering is dat het geen ECHTE positie-verbetering is. Fnooit is zelfs een klassieke topclub, net als Ajax is. Dus eigenlijk zou het eerder andersom moeten zijn....

Overigens is Juanfran, evenals Coco AANGEBODEN door z'n makelaar. Juanfran is overigens helemaal geen linksback, zou me dus niks verbazen als Ajax hem haalt.... :roll:
Reply
Joost Wrote:Waf, weet jij wanneer Kalou voor het eerst een verbeterd contract heeft aangeboden gekregen van Feyenoord? Is het zo dat hij nu nog een jeugdcontract heeft?

halverwege het vorige seizoen dacht ik wilden ze hem al langer vastleggen. maar ook toen al had linsse zijn paapsvee connectie (en omdat persie mislukt was heeft hij natuurlijk wat goed te maken, eerst probeerde hij dat met neikel de jong, nu met kalouzer).

hij heeft dacht ik idd een 'jeugdcontract', wat overigens nog altijd zo'n 325 k oplevert. maar hij kan zo meer verdienen. hij is een dief van zijn eigen portemonnee om geen ander contract te tekenen denk ik, dat levert hem in 2 jaar zeker 2 mio op (en je bedingt gewoon een percentage van een -desgewenst gelimiteerde- koopsom). linsse handelt in eigenbelang en niet in het belang van kalou.
Reply
Naar welke club is Riga verkast???

Wil ik 'm net opstellen is 't ie gewoon pleite. :eeeek:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Na een eerdere tevergeefse poging is Sparta Rotterdam er toch in geslaagd Yuri Rose aan te trekken. De 26-jarige aanvaller wordt overgenomen van SC Heerenveen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Wat een smeerlappen bij Feyenooit:

Quote:Achter de rug van Salomon Kalou om heeft Feyenoord de spits verkocht aan de investeringsmaatschappij Soccer Investments and Representations.

Dat bedrijf kocht voor negen miljoen euro de transferrechten van de 20-jarige Ivoriaan. De investeringsmaatschappij wil Kalou ter beschikking stellen aan de Portugese topclub Benfica, de club van trainer Ronald Koeman. Met de bedoeling hem na één of twee jaar voor een mega-bedrag door te verkopen aan een veel grotere club. In deze constructie betaalt Benfica, dat Kalou voor vijf jaar wil contracteren, het salaris van de spits en een 'lease-bedrag'.

Omdat de FIFA alleen een overeenkomst tussen clubs als rechtsgeldig ziet, moet er een deal worden gesloten tussen de Portugese topclub en Feyenoord. Dat kan alleen als Kalou zelf op het aanbod van Benfica in gaat. Gisteren en eergisteren was Benfica's technisch directeur Vega in Nederland, maar tot een ontmoeting met Kalou kwam het niet. De transfer staat derhalve nog steeds op losse schroeven.

De investeringsmaatschappij zal in dat geval Kalou aan een andere club verkopen. Feyenoord weigerde eerder in te gaan op een aanbieding van PSV dat Kalou wilde overnemen voor een soortgelijk bedrag. Technisch directeur Mark Wotte zei meerdere malen dat de spits bij Feyenoord zou blijven. Ook toen de overeenkomst met de investeringsgroep al rond was.
Reply
:eeeek: Ik las het ook net op teletekst. Heeeeeeeeeeeeel merkwaardig verhaal en tis dus pas 'rechtsgeldig' als er een soort nepcontract tussen Feyenoord en Benfica getekend wordt. Dat moet dan wel een bijna leeg contract zijn, want dan zijn er zo weinig mogelijk regels waar de beide clubs zich aan moeten houden.

En Kalou wil toch niet naar Benfica, want dan kan ie het Nederlands paspoort wel vergeten. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Wotte laat in een reactie bij het ANP weten dat Kalou niet is verkocht. Verder wil Feyenoord niet reageren op geruchten rond Kalou. Hij had het verhaal nog niet gelezen, liet hij verder weten.

Wotte: Vertrek Kalou niet aan de orde

ROTTERDAM (ANP) - Feyenoord gaat er nog steeds van uit dat de begeerde Salomon Kalou dit seizoen in de Kuip blijft. De laatste nieuwsontwikkelingen rond de 20-jarige Ivoriaan neemt de Rotterdamse directie voor kennisgeving aan.
,,Welk verhaal bedoel je? Wij reageren niet. Een vertrek van Kalou is niet aan de orde'', zo luidde zaterdagochtend de summiere reactie van technisch directeur Mark Wotte.
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Feyenoord de transferrechten van Kalou voor een bedrag van 9 miljoen euro aan een internationale investesteringsmaatschappij verkocht, Soccer Investments en Representations. Dit bedrijf zou de Afrikaanse aanvaller een of twee jaar bij Benfica of een andere gerenommeerde Europese club willen stallen, om hem daarna met veel winst door te verkopen aan
een echte Europese topclub.

Ik weet niet meer wat er nu wel en niet waar is. Een vreemde zaak is het al een tijdje....
Reply


Forum Jump: