The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
EJR Wrote:
Ricochan Wrote:Buissie Buis is binnen \Big Grin/

Ben ik erg blij mee. En tssssimuttie mag ook komen.

Als Buissie Buis, weer zo gaat voetballen als toen ja dan hebben ze een goeie binnengehaald
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Wanneer is toen? zoals in de F'jes? dan heb je er weinig aan bij Ado.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
laatste jaar bij groningen, speelde hij heel sterk,echte meer waarde
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Heerlijk dat transfernieuws.. :crazy:

Man City mag van AC Milan onderhandelen met Kaká
15/01/2009 22:19

AC Milan heeft Manchester City toestemmig gegeven de onderhandelingen met Kaká te openen. Overigens benadrukken de Rossoneri dat de clubs onderling nog geen akkoord hebben bereikt.

'Milan heeft toegestaan dat we gaan praten met City', bevestigt Diogo Kotschko, zaakwaarnemer van de Braziliaanse spelmaker, aan de BBC. 'De volgende stap is nu dat de vader van Kaká met Manchester City gaat onderhandelen.'

Een woordvoerder van AC Milan benadrukt dat er nog geen akkoord is tussen de clubs. 'Het overwegen van het bod betekent nog niet dat er al is besloten of dat het bod al is geaccepteerd. We hebben nog geen beslissing genomen of een overeenkomst gesloten.'
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
tja 110 mil daar koop je gerard en lampard voor \Big Grin/
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Oud-tennisser Koevermans volgt Woerts op
Geschreven op vrijdag, 16 januari om 12:18

Mark Koevermans is de nieuwe commercieel directeur van Feyenoord. De voormalig proftennisser volgt Chris Woerts op, die eind vorig jaar overstapte naar het Engelse Sunderland. "Voor mij gaat er een jongensdroom in vervulling", aldus Koevermans. Koevermans treedt per 1 april 2009 in dienst van de Rotterdammers.

"Mark is absoluut de juiste kandidaat voor deze positie", vertelt algemeen directeur Eric Gudde over de aanstelling van Koevermans. "Hij is zakelijk zeer succesvol bij O’Neill, is een voormalige topsporter met veel elan en een groot netwerk. Bovendien, en dat is mooi meegenomen, is Mark al zijn leven lang Feyenoord-supporter en heeft hij aangegeven dat dit voor hem een droomkans is. Dat verzekert ons ervan dat hij alles uit de kast gaat halen om van deze functie een succes te maken."

Koevermans deed zowel in het bedrijfsleven als in zijn topsportcarrière ervaring op die hem sterkt in de gedachte een succes te kunnen maken van zijn nieuwe baan. "Ik weet hoe het is om te leven als topsporter, heb een netwerk opgebouwd en kan ook de vertaalslag maken van topsport naar potentiële partners en sponsoren. Ik kijk ook enorm uit naar de spannende dingen die hier staan te gebeuren met het nieuwe stadion. Ik weet dat het niet makkelijk wordt, maar ik hoop het Rotterdamse bedrijfsleven massaal achter de club te krijgen. Dat is een grote uitdaging, maar daar houd ik wel van."
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Basketballers bij Ajax, hockeyers bij Heerenveen, tennissers bij Feyenoord...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Basketballers bij Ajax, hockeyers bij Heerenveen, tennissers bij Feyenoord...

Volleyballers bij AZ
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Basketballers bij Ajax, hockeyers bij Heerenveen, tennissers bij Feyenoord...

Volleyballers bij AZ

Oh ja, was ik alweer vergeten. Die zit daar ook al eeuwen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Tukker Huysegems keert terug naar België
Racing Genk heeft na Tom De Mul een tweede aanvaller aan zich weten te binden. De Belgische club neemt Stein Huysegems over van FC Twente.
Huysegems tekent in Genk een contract dat hem de komende 4,5 jaar aan de Jupiler Pro League-club verbindt. De aanvaller is de tweede 'grote' aankoop van Genk binnen evenzoveel dagen. Donderdag maakte de club al bekend dat Tom De Mul op huurbasis overkomt van het Spaanse Sevilla.

AZ haalde de Belg in het seizoen 2003/2004 naar Nederland. De Alkmaarders namen Huysegems (26) toentertijd over van Lierse SK. In Alkmaar vertoonde de aanvaller zijn beste spel in Nederland. Dit zou hij in één seizoen bij Feyenoord en tijdens zijn verblijf in Enschede niet meer evenaren.

In totaal speelde Huysegems 157 duels in de Eredivisie. Daarin wist de rappe voorhoedespeler 31 keer het net te vinden.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
oprotte met stein scoort te weinig
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Basketballers bij Ajax, hockeyers bij Heerenveen, tennissers bij Feyenoord...

Koekenbakkers bij PSV...
May The Schwartz Be With You
Reply
Quote:NEC wacht op jawoord van Bremens Niemeyer

NEC wacht op een reactie van Peter Niemeyer. De Nijmeegse club ziet in de Duitser een vervanger voor de naar FC Twente vertrokken Peter Wisgerhof. 'Maar eerst moeten we van hem zelf horen of hij open staat voor een overgang', vertelt technisch directeur Carlos Aalbers in De Telegraaf. 'Hij heeft even bedenktijd gevraagd.' NEC zou Niemeyer willen huren tot het einde van het seizoen, met een optie tot koop.

Niemeyer staat nog tot medio 2011 onder contract bij Werder Bremen. Maar sinds de 25-jarige verdedigende middenvelder in de winter van 2007 FC Twente verliet voor de club in Duitsland, kwam hij slechts sporadisch in actie. In de huidige competitie mocht hij tweemaal een kwartier invallen.

Van 2003 tot 2006 was Niemeyer een vaste waarde in de basis van FC Twente. Hij kwam in totaal 104 competitieduels in actie voor de club uit Enschede.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Quote:NEC wacht op jawoord van Bremens Niemeyer

NEC wacht op een reactie van Peter Niemeyer. De Nijmeegse club ziet in de Duitser een vervanger voor de naar FC Twente vertrokken Peter Wisgerhof. 'Maar eerst moeten we van hem zelf horen of hij open staat voor een overgang', vertelt technisch directeur Carlos Aalbers in De Telegraaf. 'Hij heeft even bedenktijd gevraagd.' NEC zou Niemeyer willen huren tot het einde van het seizoen, met een optie tot koop.

Niemeyer staat nog tot medio 2011 onder contract bij Werder Bremen. Maar sinds de 25-jarige verdedigende middenvelder in de winter van 2007 FC Twente verliet voor de club in Duitsland, kwam hij slechts sporadisch in actie. In de huidige competitie mocht hij tweemaal een kwartier invallen.

Van 2003 tot 2006 was Niemeyer een vaste waarde in de basis van FC Twente. Hij kwam in totaal 104 competitieduels in actie voor de club uit Enschede.

Niemeyer verkiest Werder boven verhuur aan NEC
18/01/2009 13:36

NEC moet verder zoeken naar een opvolger van de naar FC Twente vertrokken Peter Wisgerhof. De Nijmeegse club informeerde zonder succes bij Peter Niemeyer.

NEC wilde de 25-jarige Duitser huren van Werder Bremen. 'Maar Peter heeft er over nagedacht en ons verteld dat hij voor zijn laatste kans bij Werder Bremen wil gaan', vertelde technisch directeur Carlos Aalbers voor de camera van Eredivisie Live.

Niemeyer is bezig aan zijn derde seizoen bij Werder, nadat hij FC Twente in januari 2007 had verlaten. De verdedigende middenvelder staat er nog tot medio 2011 onder contract, maar kwam deze competitie niet verder dan twee korte invalbeurten.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Sad
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
De eredivisietransfers van deze winter tot nu toe:
16-1-2009 Stein Huysegems van FC Twente naar Racing Genk Volledige eigenaar
15-1-2009 A. Martha van Willem II naar FC Emmen Lening
15-1-2009 Timothy Derijck van Feyenoord naar ADO Den Haag Volledige eigenaar
15-1-2009 Rogier Veenstra van NAC Breda naar HFC Haarlem Lening
15-1-2009 Ola Toivonen van Malmo naar PSV Volledige eigenaar
14-1-2009 M. Wilusz van Sparta naar RBC Roosendaal Lening
14-1-2009 Peter Wisgerhof van NEC naar FC Twente Volledige eigenaar
12-1-2009 Rob Wielaert van FC Twente naar Ajax Volledige eigenaar
8-1-2009 Eric Addo van PSV naar Roda JC Lening
6-1-2009 L. Delorge van Ajax naar Roda JC Volledige eigenaar
2-1-2009 Ben Sahar van Chelsea naar De Graafschap Lening
2-1-2009 H. Vonk van Ajax naar H'veen Volledige eigenaar
2-1-2009 Mark De Man van Roda JC naar Germinal Beerschot Volledige eigenaar
25-12-2008 C. Lopes van H'veen naar FC Dordrecht Lening
24-12-2008 Berry Powel van FC Groningen naar ADO Den Haag Volledige eigenaar
3-12-2008 K. Huntelaar van Ajax naar Real Madrid Volledige eigenaar
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ik mis Elm en Ingelsten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ik mis Elm en Ingelsten....

Vreemd ja, ik heb het van deze site:


<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.goal.com/nl/Transfertzone.aspx">http://www.goal.com/nl/Transfertzone.aspx</a><!-- m -->
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
De Jong voor 20 mio van HSV naar Man City. Ongelooflijk veel geld voor een modale voetballer. Levert Ajax wel weer pieken op.
Reply
Mukkus Wrote:Ik mis Elm en Ingelsten....

die waren toch al voor deze periode gekocht?
Reply
Mooie kutside dan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik mis Elm en Ingelsten....

die waren toch al voor deze periode gekocht?

Maar pas vanaf 1 januari speelgerechtigd. Huntelaar is toch ook al voor die periode verkocht?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik mis Elm en Ingelsten....

die waren toch al voor deze periode gekocht?

Maar pas vanaf 1 januari speelgerechtigd. Huntelaar is toch ook al voor die periode verkocht?

klopt, het gaat over de transfers van deze winter, daar hoort huntelaars ook niet bij want de winter begint 21 12.

er staat wel 3 12 voor zijn naam, ze dachten zeker dat het toen winter was. stom. maar die spelers van heerenveen zijn iig ver voo de winter gekocht. in de zomer nog dacht ik. of een van de twee wat later, dat weet ik neit meer....
Reply
Elm was inderdaad al in de zomer vastgelegd. Ingelstens transfer is pas 22 december rondgekomen.

Maar dan nog: Beide spelers spelen vanaf 1 januari voor Heerenveen, dus wel degelijk transfers van deze transferperiode.
De transfer van Buijs naar ADO zie ik er ook niet tussen staan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'Feyenoord maakt haast met aanstelling Been'
Geschreven op maandag, 19 januari om 08:01

Feyenoord wil haast maken met de benoeming van Mario Been als opvolger van de vorige week ontslagen hoofdtrainer Gertjan Verbeek. Volgens De Telegraaf is het de bedoeling om nog deze week tot actie over te gaan, zodat Been mogelijk al na het bekerduel tussen NEC en Sparta Rotterdam van woensdag de overstap kan maken.

Uiterlijk volgende week maandag zou de club uit Rotterdam-Zuid hem na het komende competitieweekend willen verwelkomen. Been is vorige week al gepolst via een tussenpersoon en staat positief tegenover een terugkeer naar Feyenoord. Eerder gaf de geboren Rotterdammer aan dat hij nog door niemand was benaderd.

NEC kan een overgang niet blokkeren, omdat Been een vertrekclausule in zijn contract heeft, waardoor hij voor een vastgestelde transfersom van 750.000 euro kan worden vrijgekocht. Een sponsor van Feyenoord is bovendien bereid gevonden om daarvoor in de buidel te tasten. De voormalige spelmaker was in het verleden vier jaar assistent-trainer in De Kuip, waar hij ook als speler jarenlang actief was.

In Nijmegen beseft men Been niet te kunnen behouden en oriënteert zich daarom al voorzichtig op een potentiële vervanger. Volgens de ochtendkrant wordt Verbeek genoemd als een van de kandidaten. De Deventer oefenmeester, die een ontslagpremie van zeven ton mee kreeg, was eerder coach bij Heracles Almelo en SC Heerenveen.

De Boer
In Nijmegen circuleert ook voorzichtig de naam van Frank de Boer. De ex- international moet zich als trainer nog bewijzen, maar kan bogen op een geweldige spelerscarrière. De Boer, die op dit moment bij Ajax de A-jeugd onder zijn hoede heeft en daarnaast assistent-bondscoach is, is iemand tegen wie de spelersgroep van NEC zou opkijken.

Een probleem kan zijn dat De Boer het bij Ajax uitstekend naar zijn zin heeft en bovendien een vorstelijk salaris zou verdienen. In elk geval zo veel geld, dat NEC hierin nooit mee kan gaan, aldus AD/Sportwereld.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Been volgt zijn hart en blijft in Nijmegen
19/01/2009 11:05

Feyenoord kan zich de moeite besparen Mario Been te verleiden tot een directe overstap naar De Kuip. De Rotterdamse trainer blijft NEC trouw.

'Ik werd doodmoe van alle speculaties en alle geruchten', zegt Been op de website van de Nijmeegse club. 'Ik ben deze club zo veel dank verschuldigd en heb mijn hart gevolgd. Voor mij is NEC en rust rondom de ploeg op dit moment het belangrijkste, zeker met de belangrijke wedstrijden die eraan komen.'

Been was een van de voornaamste kandidaten voor de opvolging van de vertrokken Gertjan Verbeek bij Feyenoord. De oud-international, die een maand geleden in Nijmegen bijtekende tot medio 2012, laat de kans lopen weer in Rotterdam te werken. Hij maakt sowieso het seizoen af in De Goffert, zodat Feyenoord zich moet beraden over de invulling van de technische staf tot de zomer.

Beenhakker of Van Hanegem als tussenpaus dan maar?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Niet zo rouwig om, laat 't maar gewoon met een schone lei beginnen in de zomer. Nu Beenhakker voor de groep en vanaf de zomer als TD.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Niet zo rouwig om, laat 't maar gewoon met een schone lei beginnen in de zomer. Nu Beenhakker voor de groep en vanaf de zomer als TD.

Alsjeblieft niet! Ik wil niet weer horen dat 'de cirkel' voor de 10e keer rond is. Dan liever Willem.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:Niet zo rouwig om, laat 't maar gewoon met een schone lei beginnen in de zomer. Nu Beenhakker voor de groep en vanaf de zomer als TD.

Alsjeblieft niet! Ik wil niet weer horen dat 'de cirkel' voor de 10e keer rond is. Dan liever Willem.

ik vind het een mooie beslissing van been. gelijk heeftie.

ik zou nu ook beenhakker als tussenpaus vragen. hoewel ik begrijp dat hij in de kuip gezien wordt als nsbeehakker, met zijn ronde cirkel, maar een peoplemanager is nu meer dan welkom.
Reply
Volgens mij vallen die reacties wel mee mocht 't zover komen. als ad-interim na Koeman was ook bijna iedereen positief.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: