The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
gittermaster Wrote:http://s197.photobucket.com/albums/aa86/...imedia.flv

Zou the Hunt al hun wijven geneukt hebben?? Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Yzeren Henkie Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Balthazar Wrote:
Mukkus Wrote:Het geruchtencircuit in Heerenveen draait op volle toeren.....SC Heerenveen schijnt een absolute topspeler aan te gaan trekken. Meer details zullen binnen een week volgen. En het lijkt niet een 1 aprilgrap te zijn.

Een naam heb ik ook gehoord, maar die hou ik nog even voor me.


Niedzielan?

Kezman!

Machlas!

Charisteas !
Reply
Mag ik bedanken?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Mag ik bedanken?

Dat mag.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Bedankt!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Bedankt!

Geen dank...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Waarom zou je bedanken voor Kezman? Die schopt er in de eredivisie zo weer 30 in hoor.
Reply
Hangt ervan af bij welke club. En 30 lijkt me wel erg veel.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Hangt ervan af bij welke club. En 30 lijkt me wel erg veel.

jij hebt er liever een die er minder maakt? dan hou je lazovic toch? :razz:
Reply
kopen?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Lazovic ruilen voor Kezman lijkt me een goeie deal. Bij PSG zijn ze toch niet blij met Kezman dus met Lazovic wordt t vast niet minder voor ze. Hakkuh
Reply
Peter Wrote:Waarom zou je bedanken voor Kezman? Die schopt er in de eredivisie zo weer 30 in hoor.

Kezman kan. Ik bedankte eigenlijk voor die andere 3. En voor andere soortgelijke graspollen van dat niveau.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waarom zou je bedanken voor Kezman? Die schopt er in de eredivisie zo weer 30 in hoor.

Kezman kan. Ik bedankte eigenlijk voor die andere 3. En voor andere soortgelijke graspollen van dat niveau.


Rene van Rijswijk?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waarom zou je bedanken voor Kezman? Die schopt er in de eredivisie zo weer 30 in hoor.

Kezman kan. Ik bedankte eigenlijk voor die andere 3. En voor andere soortgelijke graspollen van dat niveau.

Rene van Rijswijk?

Nee. En ook geen Henk Vos....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Balthazar Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waarom zou je bedanken voor Kezman? Die schopt er in de eredivisie zo weer 30 in hoor.

Kezman kan. Ik bedankte eigenlijk voor die andere 3. En voor andere soortgelijke graspollen van dat niveau.

Rene van Rijswijk?

Nee. En ook geen Henk Vos....

welke richting moeten we denken dan? gevestigde speler of een talent?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Quote:'Transfer Ooijer naar PSV bijna rond'

AMSTERDAM - André Ooijer keert volgend seizoen terug bij PSV. Zijn zaakwaarnemer Sigi Lens stelt dat de overeenkomst 'in kannen en kruiken' is.

Hij zegt dat tegen Sportweek. Per 1 juli is Ooijer, momenteel verdediger bij Backburn Rovers, transfervrij.

"André heeft zijn keuze al gemaakt; hij wil alleen nog maar naar PSV", aldus Lens. "En de club wil aan onze wensen voldoen. We hoeven alleen nog wat kleine details met elkaar te bespreken en de handtekeningen te zetten. Ik verwacht dat in mei alles wordt rondgemaakt."

Ooijer kwam eerder tussen 1998 en 2006 uit voor de Eindhovense club. Hij maakte in die periode vijf landstitels mee.


Quote:'Ajax wil Brondby-talent vastleggen'Door Biense_ op 17-03-2009 om 16:08
Volgens diverse Deense media hoopt Ajax zich binnen afzienbare tijd te versterken met het zeventienjarige talent Nicolai Boilesen. Dinsdag is de Deense verdediger in Amsterdam om te praten met Ajax.

Ajax-scout John Steen Olsen zegt in Ekstra Bladet dat hij het talent heeft aanbevolen bij de clubleiding van Ajax. Er zou ook al een contract klaarliggen.

Ajax heeft echter veel concurrentie van andere clubs. Ondermeer Manchester United en AS Monaco zouden de verdediger willen vastleggen. De speler zelf heeft wel oren naar een vertrek naar Nederland. ''Ik ben zeer benieuwd wat Ajax mij te bieden heeft", zegt Boilesen, die in zijn vaderland vaak vergeleken wordt met Daniel Agger. "Het is in ieder geval hartstikke spannend allemaal."

Hij lijkt wel het 7-jarige broertje van Agger:

[Image: 45779_1237302857.jpg]
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Balthazar Wrote:
Mukkus Wrote:
Balthazar Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Waarom zou je bedanken voor Kezman? Die schopt er in de eredivisie zo weer 30 in hoor.

Kezman kan. Ik bedankte eigenlijk voor die andere 3. En voor andere soortgelijke graspollen van dat niveau.

Rene van Rijswijk?

Nee. En ook geen Henk Vos....

welke richting moeten we denken dan? gevestigde speler of een talent?

Gevestigde naam. Veelscorende aanvaller (type 'goaltjesdief' zeg maar), jonger dan 30 jaar en international. Speelt bij een relatief grote club.
Naam die ik heb, is het waarschijnlijk niet. Komt bij een andere bron vandaan. Waarschijnlijk was dat het resultaat van dat gerucht.
Ben wel benieuwd waar jullie aan denken. Kezman wordt o.a. genoemd en nog een paar andere namen van dat 'niveau'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Marc Janco.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Mido
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alves
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Pipo Inzaghi \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Pipo Inzaghi \Big Grin/

Die is inderdaad nog geen 30 jaar.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
centre court Wrote:Pipo Inzaghi \Big Grin/

Is die jonger dan 30?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Antidote Wrote:Alves
Undecided
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:Pipo Inzaghi \Big Grin/

Is die jonger dan 30?

Als alle ''kenmerken'' kloppen die Muk noemt dan is 't zo uit te zoeken. Maar er gaat echt geen speler met een grote naam(international) die in de bloei van z'n leven zit(onder de 30) en nu bij een grote club speelt naar Heerenveen. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Samaras of Koevermans...
Reply
Podolski?
Reply
Mukkus weet het zelf ook niet.
We lezen het vanzelf wel een keer op internet.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
centre court Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
centre court Wrote:Pipo Inzaghi \Big Grin/

Is die jonger dan 30?

Als alle ''kenmerken'' kloppen die Muk noemt dan is 't zo uit te zoeken. Maar er gaat echt geen speler met een grote naam(international) die in de bloei van z'n leven zit(onder de 30) en nu bij een grote club speelt naar Heerenveen. Undecided

Het is ons al eens gelukt om Korneev, van der Gijp, Been, Camataru en Bosvelt aan te trekken. Grote namen destijds....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Korneev was gruwelijk door het ijs gezakt, Been is nooit echt doorgebroken, Camataru een grote naam?, Bosvelt was al uitgevoetbald, Van der Gijp is nou ook nooit echt een grote naam geweest, wel een grote muil.

Heerneveen is goed in het aantrekken van talent maar grote namen behalve Abe Lenstra? :-k
Reply


Forum Jump: