The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Blabla en dan verliest Volendam straks zn eerste paar competitieduels terwijl Ajax wint en heb je opeens weer een Ajax-avatar. Xtragaap4de

Tuurlijk, want dat deed hij ook afgelopen seizoen toen Volendam de eerste 7 wedstrijden verloor :roll:

ja, maar ajakkes won niet. :wink:
Reply
Peter Wrote:Blabla en dan verliest Volendam straks zn eerste paar competitieduels terwijl Ajax wint en heb je opeens weer een Ajax-avatar. Xtragaap4de

Heb ik eerder een Ajax-avatar gehad? Ben ik toen naar Volendam gaan switchen omdat die zoveel wonnen? Ik volg deze druiloor opmerking niet helemaal.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Maar je bent blijkbaar wel op je pikkie getrapt, net als je vriendje LL. :p Maar jullie hebben je Volendamscc al verlengd?
Reply
Waarom ben ik op mijn pikkie getrapt? Dit is toch een forum en dan reageer je toch op posts... en helemaal op postst die direct op je gericht zijn.

En ja ik heb mijn seizoenskaart verlengt. De vierde op rij. Maar wat is nu je punt?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Dave, laat Peter maar. Die is zich alweer aan het indekken voor volgend jaar.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Davydoff Wrote:Waarom ben ik op mijn pikkie getrapt? Dit is toch een forum en dan reageer je toch op posts... en helemaal op postst die direct op je gericht zijn.

En ja ik heb mijn seizoenskaart verlengt. De vierde op rij. Maar wat is nu je punt?

Dat je een gloryhunter bent terwijl je je hier probeer voor te doen als een echte fan. :-k 4e jaar op rij pas terwijl je toch de 30 al voorbij bent? Echte fans beginnen dan aan hun 20e seizoenkaart op rij. En vast niet geheel toevallig je 1e seizoenkaart genomen na promotie. Hoe vaak heb je trouwens in het eerste divisie-jaar gebruik gemaakt van je seizoenkaart? Gewoon 19x? En ben je dat komend seizoen ook van plan, ook als ze straks in het rechterrijtje staan omdat ze worden leeggekocht? Dan ben je mss op latere leeftijd een echte fan geworden. Voorlopig vind ik je een gloryhunter die niet bij elk Volendam-wissewasje zo hoog van de toren moet blazen. Confused
Reply
OMFG Peter. Hou toch gewoon lekker je kanus dicht zeg. Pretty annoying dit
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Waarom ben ik op mijn pikkie getrapt? Dit is toch een forum en dan reageer je toch op posts... en helemaal op postst die direct op je gericht zijn.

En ja ik heb mijn seizoenskaart verlengt. De vierde op rij. Maar wat is nu je punt?

Dat je een gloryhunter bent terwijl je je hier probeer voor te doen als een echte fan. :-k 4e jaar op rij pas terwijl je toch de 30 al voorbij bent? Echte fans beginnen dan aan hun 20e seizoenkaart op rij. En vast niet geheel toevallig je 1e seizoenkaart genomen na promotie. Hoe vaak heb je trouwens in het eerste divisie-jaar gebruik gemaakt van je seizoenkaart? Gewoon 19x? En ben je dat komend seizoen ook van plan, ook als ze straks in het rechterrijtje staan omdat ze worden leeggekocht? Dan ben je mss op latere leeftijd een echte fan geworden. Voorlopig vind ik je een gloryhunter die niet bij elk Volendam-wissewasje zo hoog van de toren moet blazen. Confused

Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided jij bent echt niet helemaal goed.

Dus jij gaat mij nu vertellen hoe ik me mag voelen als Volendam speelt of in het nieuws komt? Volgens mij bepaal ik dat helemaal zelf. En hoe kan je nou in godsnaam iemand die al 3 seizoenen FC Volendam een warm hart toedraagt een gloryhunter noemen. Dit is echt zo belachelijk. En blijkbaar is het in jouw sneue wereld echt heel stoer om al heel lang een seizoenskaart te hebben. Dan hoor je er helemaal bij. Maar zo denkt niet iedereen er over.

En dan mijn leeftijd. Dat is helemaal een belediging. Ik heb misschien al wat grijze haren, maar ik ben nog lang geen 30..... dat duurt nog zeker 3 maanden.

Ik blijf dus gewoon het laatste FC Volendam nieuws brengen. :8:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Je mag je best een echte fan voelen, maar je bent t mi gewoon niet. That's all.. hoe je echt niet met tig smiley's op te reageren. Een seizoenkaart hebben is overigens natuurlijk verre van stoer, t geeft gewoon aan dat je een echte fan bent als je die ook in slechte tijden hebt en niet alleen als je club in de eredivisie speelt. Als je fan zijn van een club stoer vind is dat jou mening, niet de mijne.
En iemand met 3 jaar een seizoenkaart kun je best in godsnaam een gloryhunter noemen. Had je ook 3 jaar terug een seizoenkaart genomen als Volendam toen 17e in de Eerste divisie was geeindigd? Nee? Voorlopig gloryhunter dus.. eens kijken of je na komend seizoen waarin Volendam erg zwak lijkt te worden weer verlengd.

Dat ik niet helemaal goed ben mag verder toch al jaren bekend zijn, das aangeboren en kan ik ook niks aan doen. Jammer dat een Metro-verslaggever zo met gehandicapten omgaat. Sad
Reply
Peter Wrote:Maar je bent blijkbaar wel op je pikkie getrapt, net als je vriendje LL. :p Maar jullie hebben je Volendamscc al verlengd?

Ik uiteraard niet aangezien ik een gloryhunter ben, maar ook dat was allang bekend.
Verder slaan je opmerkingen over supporter/fan/gloryhunter zijn echt kant noch wal. De definitie van 'fan zijn' geef je helemaal je eigen draai. Dat is prima, maar neem het niet aan als waarheid.

Peter Wrote:Voorlopig gloryhunter dus.. eens kijken of je na komend seizoen waarin Volendam erg zwak lijkt te worden weer verlengd.

Jij verlengt toch ook elk jaar weer je SCC voor PSV? :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dave, ga je ook naar wedstrijden van Volendam, als je maat niet gaat? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:...je een echte fan bent als je die ook in slechte tijden hebt en niet alleen als je club in de eredivisie speelt.....

Dus jij bent geen echte fan, aangezien je alleen een seizoenkaart hebt terwijl je club in de eredivisie speelt....? :-"
Reply
Yzeren Henkie Wrote:
Peter Wrote:...je een echte fan bent als je die ook in slechte tijden hebt en niet alleen als je club in de eredivisie speelt.....

Dus jij bent geen echte fan, aangezien je alleen een seizoenkaart hebt terwijl je club in de eredivisie speelt....? :-"
Je moet alles wel in zn verband zien he. Bij PSV ben je al echte dan als je je scc aanhoudt als ze 5 jaar op rij geen kampioen worden. De Ajax-fans hier die nog steeds een seizoenkaart hebben en trouw elke 2 weken gaan zijn mi dus de echte fans. Dat zijn ook de mensen die ik best een titel hun. Degene die zoals tegen Twente thuisbleven gun ik weer een 3e plaats of minder.
Reply
leuk dat al die clubs fans hebben.... Dacht dat er in de Arena alleen maar grotendeels fans zaten....
supporters moet je hebben... ook in slechte tijden Peter...
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:
Yzeren Henkie Wrote:
Peter Wrote:...je een echte fan bent als je die ook in slechte tijden hebt en niet alleen als je club in de eredivisie speelt.....

Dus jij bent geen echte fan, aangezien je alleen een seizoenkaart hebt terwijl je club in de eredivisie speelt....? :-"
Je moet alles wel in zn verband zien he. Bij PSV ben je al echte dan als je je scc aanhoudt als ze 5 jaar op rij geen kampioen worden. De Ajax-fans hier die nog steeds een seizoenkaart hebben en trouw elke 2 weken gaan zijn mi dus de echte fans. Dat zijn ook de mensen die ik best een titel hun. Degene die zoals tegen Twente thuisbleven gun ik weer een 3e plaats of minder.


Wat een scheef geblaat zeg....! Alsof het uitmaakt of je wel of niet een keer komt, een seizoenkaart hebt of dat je bovenin of onderin meedraait. Dus als je geen seizoenkaart hebt, kun je geen echte fan/supporter zijn? Dus als je je seizoenkaart wegdoet omdat je het zat bent om als melkkoe gebruikt te worden zodat die voetballertjes tonnen kunnen verdienen, ben je geen echte supporter/fan?
Poeh, echt een lekker referentiekader heb je! :crazy:
Reply
Kut, ik ben niet naar Ajax-Twente geweest... Nu vindt de forumdebiel me geen echte supporter :cry:
Reply
Yzeren Henkie Wrote:Dus als je je seizoenkaart wegdoet omdat je het zat bent om als melkkoe gebruikt te worden zodat die voetballertjes tonnen kunnen verdienen, ben je geen echte supporter/fan?

Deze valt té makkelijk in te koppen. Iets met support en de daarbij behorende opbrengsten voor de club.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Yzeren Henkie Wrote:Dus als je je seizoenkaart wegdoet omdat je het zat bent om als melkkoe gebruikt te worden zodat die voetballertjes tonnen kunnen verdienen, ben je geen echte supporter/fan?

Deze valt té makkelijk in te koppen. Iets met support en de daarbij behorende opbrengsten voor de club.

Maar zonder seizoenskaart, maar met dekbedovertrek, elk seizoen een nieuw shirt, trainingspak van je club en andere commerciële dingen? Support je je club danwel financieel?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Yzeren Henkie Wrote:Dus als je je seizoenkaart wegdoet omdat je het zat bent om als melkkoe gebruikt te worden zodat die voetballertjes tonnen kunnen verdienen, ben je geen echte supporter/fan?

Deze valt té makkelijk in te koppen. Iets met support en de daarbij behorende opbrengsten voor de club.

Maar zonder seizoenskaart, maar met dekbedovertrek, elk seizoen een nieuw shirt, trainingspak van je club en andere commerciële dingen? Support je je club danwel financieel?

Uiteraard. Maar ook dan ben je natuurlijk een soort van 'melkkoe' :wink:
Rare gedachtegang overigens. Natuurlijk verdienen die voetballers tonnen maar 'melkkoe' dat klinkt alsof je er niks voor terug krijgt. Ben blij dat ik begin augustus weer naar het stadion kan, de zomerstop duurt vaak al lang genoeg. En dan valt het deze zomer nog mee, zeker als het weer nog even meezit de komende weken Wink

Overigens gaan Schuurman, Pech, Jallo en Nieuwboer naar Heracles. De laatste 3 zullen voor de beloftes uitkomen. Schuurman vind ik een vreemde keuze, naar mijn mening had je hem in Doetinchem kunnen laten en De Vries contractverlenging kunnen geven. Maar mischien blijkt hij toch van meerwaarde, we zullen zien.
Reply
Fantastisch nieuws, Tim Janssen verkocht voor ruim VIER TON !!!!!! Undecided Undecided

Gaat ergens naar Denemarken, ik heb aangeboden om hem voor die 4 ton persoonlijk naar Denemarken te rijden Undecided Undecided .


NEC heeft verder voor 4 jaar Vlemmincx van Mechelen gecontracteerd. Kostte wel 1.7 miljoen, ben benieuwd!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Yzeren Henkie Wrote:Dus als je je seizoenkaart wegdoet omdat je het zat bent om als melkkoe gebruikt te worden zodat die voetballertjes tonnen kunnen verdienen, ben je geen echte supporter/fan?

Deze valt té makkelijk in te koppen. Iets met support en de daarbij behorende opbrengsten voor de club.

Maar zonder seizoenskaart, maar met dekbedovertrek, elk seizoen een nieuw shirt, trainingspak van je club en andere commerciële dingen? Support je je club danwel financieel?
Mensen die dat allemaal kopen bezoeken in 9 van de 10 gevallen ook het stadion. Tuurlijk zijn er mensen die geen seizoenkaart kunnen betalen enzo, maar in veel vaker betreft t mensen die in fasen van succes hoog van de toren blazen en in mindere tijden opeens weinig om voetbal geven. Geen liefhebbers. Niks mis mee overigens, maar dan moet je je gewoon niet als echte fan voordoen. Tis per persoon en situatie anders, maar ik vind dave en ll gewoon geen echte volendamfans. ll heeft dat toe, dave vind zich een echte fan. Das zijn mening, prima, maar niet de mijne. That's all. Op fora als deze zouden gesloten kunnen worden als iedereen altijd tzelfde dacht.
Reply
harry_bierdop Wrote:Fantastisch nieuws, Tim Janssen verkocht voor ruim VIER TON !!!!!! Undecided Undecided

Gaat ergens naar Denemarken, ik heb aangeboden om hem voor die 4 ton persoonlijk naar Denemarken te rijden Undecided Undecided .


NEC heeft verder voor 4 jaar Vlemmincx van Mechelen gecontracteerd. Kostte wel 1.7 miljoen, ben benieuwd!
Hij verkiest NEC boven Standard Luik toch? Lijkt me een leuke speler voor op de Nederlandse velden en zeker een hele goeie voor een club als NEC. Komt van Beukering eik nog ooit terug op niveau? Het gemis van een spits is NEC afgelopen jaar iig lelijk opgebroken, denk dat jullie met Lodeweges een mooi jaar tegemoet gaan!
Reply
Ik vind dat mensen die Peter heten geen PSVfan kunnen zijn.... tja dat is nou gewoon mijn mening.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ja hij kon naar Luik en naar Anderlecht maar die jonge belgen willen alleen maar naar Nederland. Dus komt hij hierheen...

Van Beuk dit jaar veel geblesseerd idd, ben benieuwd komend jaar. Denk dat Vlemmincx wel 1e keus zal zijn.

Verder hebben we in de winterstop Ricky Ten Voorde vastgelegd. 17 Jaar en speelde bij Emmen, toen nog niet zo veel gespeeld maar sinds winterstop veel gespeeld en ook al 8 keer gescoord. Hij was eigelijk gehaald om eerst een jaar met Jong NEC mee te doen maar hij ontwikkeld zich zo stormachtig dat het mij niks verbaast als ie komend jaar gewoon bij de selectie zit. Kan wel eens een hele leuke aanwinst worden..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Davydoff Wrote:Ik vind dat mensen die Peter heten geen PSVfan kunnen zijn.... tja dat is nou gewoon mijn mening.
Beaam.
Reply
Peter Wrote:
Davydoff Wrote:Ik vind dat mensen die Peter heten geen PSVfan kunnen zijn.... tja dat is nou gewoon mijn mening.
Beaam.

Ook niet als ze Eric of Erik heten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hey Mukkus, toch een back... alleen niet die Maynard:

Quote:Gerry Koning is volgens De Telegraaf op weg naar sc Heerenveen. De verdediger van FC Volendam, wiens contract komende zomer afloopt, zou op het punt staan om zijn carrière in Friesland voort te zetten.

Koning kon bijtekenen bij het gedegradeerde Volendam, maar sloeg het aanbod af. Zodoende ligt de weg naar een nieuwe werkgever voor de verdediger vrij.

Naar verluidt ligt er een contract voor twee seizoenen voor hem klaar in Friesland. Koning (29) speelde, op een eenjarig uitstapje naar Excelsior na, sinds 1998 in dienst van FC Volendam.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Gerry wie?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die linksback die in eigen doel schoot, waardoor Volendam degradeerde.... succes er mee :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Mukkus Wrote:Gerry wie?

Gerrie Tokkie
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: