The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Quote:Excelsior heeft Norichio Nieveld binnen. Trainer Alex Pastoor liet donderdag weten dat hij de verdediger van Feyenoord graag bij zijn selectie wilde zien en kreeg zaterdag het groene licht van de Rotterdamse club. Ook Jordao Pattinama en Michal Janota trainen vanaf aanstaande maandag mee met Excelsior.

Excelsior wordt met de week sterker zo. Ik vind het verstandig, misschien heeft Feyenoord in de toekomst profijt van deze beslissing. Benieuwd hoe de echte Excelsior fans hierover denken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Allemaal vrij grote talenten die daar nu gaan spelen. Ben benieuwd wat ze kunnen brengen. Denk dat Excelsior bovenin zal meespelen maar de fans zullen 't niet meer helemaal als ''hun'' Excelsior zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bij Heerenveen en Emmen gebeurt hetzelfde. 6 spelers van Jong Heerenveen hebben de overstap gemaakt naar Emmen. Daar zijn ze bezig met het opnieuw opbouwen van een team, waarbij ze elk jaar wat spelers van Heerenveen gaan huren. Dat zal over een paar jaar steeds minder worden.

Gezien de reacties bij de Emmen-supporters zijn ze wel blij met deze constructie. Lovend zijn ze nu bijv. over de Pedro Beda. En ze zien liever een braziliaanse huurling van Heerenveen die wel scoort ipv een eigen speler die niet of nauwelijks scoort....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Goed bezig daar in Venlo. Gentenaar, Paauwe. Als ze dan Honda en Calabro binnen boord houden moeten ze zich dit keer kunnen handhaven.

goed bezig met paauwe? ik vraag het me af.

Voorlopig winnen ze van feyenoord... :wink:
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Goed bezig daar in Venlo. Gentenaar, Paauwe. Als ze dan Honda en Calabro binnen boord houden moeten ze zich dit keer kunnen handhaven.

goed bezig met paauwe? ik vraag het me af.

Voorlopig winnen ze van feyenoord... :wink:

omdat paauwe niet meedeed wss....
Reply
Tripplexxx Wrote:
Quote:Excelsior heeft Norichio Nieveld binnen. Trainer Alex Pastoor liet donderdag weten dat hij de verdediger van Feyenoord graag bij zijn selectie wilde zien en kreeg zaterdag het groene licht van de Rotterdamse club. Ook Jordao Pattinama en Michal Janota trainen vanaf aanstaande maandag mee met Excelsior.

Excelsior wordt met de week sterker zo. Ik vind het verstandig, misschien heeft Feyenoord in de toekomst profijt van deze beslissing. Benieuwd hoe de echte Excelsior fans hierover denken.

die 4 echte excelsior supporters zullen het wel vervelend vinden.
Reply
Er gaan geruchten van contact tussen PSV en Vitesse over 4 spelers. Zonneveld, Lazovic, Velthuizen en Verhaegh. Zou mooi zijn als we Danko daar kunnen lozen.
Reply
Peter Wrote:Er gaan geruchten van contact tussen PSV en Vitesse over 4 spelers. Zonneveld, Lazovic, Velthuizen en Verhaegh. Zou mooi zijn als we Danko daar kunnen lozen.

Daar word je inderdaad niet veel slechter van in ieder geval.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
VVV-speler Honda heeft voorkeur voor Ajax en PSV

Keisuke Honda liet gisteren na afloop van de wedstrijd tussen zijn VVV en Feyenoord weten een transfer naar Ajax zeker te zien zitten. De spelmaker, gisteren goed voor twee doelpunten, sluit ook een overgang naar PSV niet uit.
VVV-Venlo vraagt echter een bedrag van om en nabij de tien miljoen euro. PSV heeft al aangegeven dit zeker niet te willen betalen, en ook Ajax gaat niet het gewenste bedrag te betalen. 'Ik wil het een niveau hoger gaan proberen, dat heb ik iedereen ook laten weten hier bij VVV', aldus Honda.
Het liefst gaat de spelmaker door in Nederland. 'Ik wil het liefst in Nederland blijven, dus Ajax en PSV mogen me bellen. Ik denk dat het voor mij het beste is om nog minimaal twee jaar in Nederland te blijven, daarna wil ik het wel gaan proberen in het buitenland', aldus de Japanner.

---
Ondertussen heeft VVV bekend gemaakt de vraagprijs te laten zakken omdat ze Honda een overgang gunnen. Goede speler, maar wat moeten PSV en Ajax ermee? PSV heeft Afellay al voor die positie, Ajax heeft vorige zomer Aissati voor 5M gehaald die ze zo kunnen afschrijven als ze Honda halen. Confused
Reply
Peter Wrote:VVV-speler Honda heeft voorkeur voor Ajax en PSV

Keisuke Honda liet gisteren na afloop van de wedstrijd tussen zijn VVV en Feyenoord weten een transfer naar Ajax zeker te zien zitten. De spelmaker, gisteren goed voor twee doelpunten, sluit ook een overgang naar PSV niet uit.
VVV-Venlo vraagt echter een bedrag van om en nabij de tien miljoen euro. PSV heeft al aangegeven dit zeker niet te willen betalen, en ook Ajax gaat niet het gewenste bedrag te betalen. 'Ik wil het een niveau hoger gaan proberen, dat heb ik iedereen ook laten weten hier bij VVV', aldus Honda.
Het liefst gaat de spelmaker door in Nederland. 'Ik wil het liefst in Nederland blijven, dus Ajax en PSV mogen me bellen. Ik denk dat het voor mij het beste is om nog minimaal twee jaar in Nederland te blijven, daarna wil ik het wel gaan proberen in het buitenland', aldus de Japanner.

---
Ondertussen heeft VVV bekend gemaakt de vraagprijs te laten zakken omdat ze Honda een overgang gunnen. Goede speler, maar wat moeten PSV en Ajax ermee? PSV heeft Afellay al voor die positie, Ajax heeft vorige zomer Aissati voor 5M gehaald die ze zo kunnen afschrijven als ze Honda halen. Confused

Is natuurlijk onzin. Aissati is de enige aanvallend ingestelde middenvelder die we hebben, Honda is dus een welkome aanvulling, kunnen ze of rouleren, of bij blessures hebben we eindelijk een stand-in...... Gelukkig is aissati altijd fit!
Reply
Doe dan maar De Zeeuw ( al hebben we imo met Gabri al eenzelfde type).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Fabian Wrote:
Peter Wrote:VVV-speler Honda heeft voorkeur voor Ajax en PSV

Keisuke Honda liet gisteren na afloop van de wedstrijd tussen zijn VVV en Feyenoord weten een transfer naar Ajax zeker te zien zitten. De spelmaker, gisteren goed voor twee doelpunten, sluit ook een overgang naar PSV niet uit.
VVV-Venlo vraagt echter een bedrag van om en nabij de tien miljoen euro. PSV heeft al aangegeven dit zeker niet te willen betalen, en ook Ajax gaat niet het gewenste bedrag te betalen. 'Ik wil het een niveau hoger gaan proberen, dat heb ik iedereen ook laten weten hier bij VVV', aldus Honda.
Het liefst gaat de spelmaker door in Nederland. 'Ik wil het liefst in Nederland blijven, dus Ajax en PSV mogen me bellen. Ik denk dat het voor mij het beste is om nog minimaal twee jaar in Nederland te blijven, daarna wil ik het wel gaan proberen in het buitenland', aldus de Japanner.

---
Ondertussen heeft VVV bekend gemaakt de vraagprijs te laten zakken omdat ze Honda een overgang gunnen. Goede speler, maar wat moeten PSV en Ajax ermee? PSV heeft Afellay al voor die positie, Ajax heeft vorige zomer Aissati voor 5M gehaald die ze zo kunnen afschrijven als ze Honda halen. Confused

Is natuurlijk onzin. Aissati is de enige aanvallend ingestelde middenvelder die we hebben, Honda is dus een welkome aanvulling, kunnen ze of rouleren, of bij blessures hebben we eindelijk een stand-in...... Gelukkig is aissati altijd fit!

Aissati en Honda zijn allebei spelers die in de basis horen gezien hun aankoopprijs als je ze haalt vind ik. NL-clubs zijn allang niet meer in de positie om 5M te betalen voor een bankzitter. Aissati heeft dat al gekost en Honda zal zeker niet goedkoper zijn als ze van een vraagprijs van 10M komen.
Reply
Afellay tegenover Sportweek: ik zal mijn contract tot 2011 uitdienen bij PSV
Tegenover Sportweek reageerde Ibrahim Afellay wel heel opmerkelijk op de uitspraak van Orlando Engelaar, die zei dat hij mede voor PSV had gekozen omdat Afellay (nog even) in Eindhoven blijft. Afellay: "Ik speel niet alleen komend seizoen bij PSV, ik zal mijn contract tot 2011 sowieso uitdienen."

--
En als Real volgende week belt en 20M biedt is ie weg.
Bovendien kan PSV het zich niet permitteren zo'n jongen gratis te laten vertrekken. PSV leeft van de opbrengsten van dit soort spelers. Laat hem dan verlengen tot 2013 met een clausule dat hij in 2011 voor 10 miljoen weg mag ofzo.
Reply
Peter Wrote:Er gaan geruchten van contact tussen PSV en Vitesse over 4 spelers. Zonneveld, Lazovic, Velthuizen en Verhaegh. Zou mooi zijn als we Danko daar kunnen lozen.

Wat een gelul. Handen af. Wat moeten wij met Lazovic als we Kaloglu,Nillson,Kolk hebben met jeugdig talent als Snijders? Zonneveld is al jaren bagger, maar wel een linksback (we schijnen er nog 1 te zoeken, maar Zonneveld....??)
Reply
Yzeren Henkie Wrote:
Peter Wrote:Er gaan geruchten van contact tussen PSV en Vitesse over 4 spelers. Zonneveld, Lazovic, Velthuizen en Verhaegh. Zou mooi zijn als we Danko daar kunnen lozen.

Wat een gelul. Handen af. Wat moeten wij met Lazovic als we Kaloglu,Nillson,Kolk hebben met jeugdig talent als Snijders? Zonneveld is al jaren bagger, maar wel een linksback (we schijnen er nog 1 te zoeken, maar Zonneveld....??)

Lazovic is niet goed, maar om nou te gaan stellen dat ene Kaloglu, Kolk en Snijders beter zijn? :roll: Nilsson-Lazovic is een geweldige voorhoede voor een club als Vitesse.

En waarom niet Zonneveld? Op niveau PSV is hij idd bagger, maar was voordat hij kwam één van de sterkhouders van NAC. En dat is toch een beetje het niveau dat Vitesse nastreeft denk ik? Prima linksback voor jullie club!

Denk overigens niet dat het van een ruil gaat komen hoor. Van mij hoeft het ook niet echt. Verhaegh wacht op niveau PSV eenzelfde lot als Zonneveld en Velthuizen vind ik niet veel beter dan Isaksson.
Reply
Peter Wrote:Afellay tegenover Sportweek: ik zal mijn contract tot 2011 uitdienen bij PSV
Tegenover Sportweek reageerde Ibrahim Afellay wel heel opmerkelijk op de uitspraak van Orlando Engelaar, die zei dat hij mede voor PSV had gekozen omdat Afellay (nog even) in Eindhoven blijft. Afellay: "Ik speel niet alleen komend seizoen bij PSV, ik zal mijn contract tot 2011 sowieso uitdienen."

--
En als Real volgende week belt en 20M biedt is ie weg.
Bovendien kan PSV het zich niet permitteren zo'n jongen gratis te laten vertrekken. PSV leeft van de opbrengsten van dit soort spelers. Laat hem dan verlengen tot 2013 met een clausule dat hij in 2011 voor 10 miljoen weg mag ofzo.


Denk dat ze Afellay niet kwijt kunnen, anders had ie al lang pleite geweest.
Dus gaat ie idd lekker uitdienen tot 2011, loopt gratiesj de deur uit en gaat een schofterig salaris verdienen na 2011, waardoor die een groot deel van de zandbak in Marokko kan kopen om leuke dingen op te bouwen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Tévez van United naar City, dat wordt leuk tijdens de derby op Old Trafford komend seizoen Smile.

Bron: Voetbalzone

Quote:Tévez kiest voor Manchester City
Geschreven op maandag, 13 juli om 20:26

Carlos Tévez komt de komende vijf seizoenen uit voor Manchester City. Dat maakt de Engelse club maandagavond bekend via de officiële kanalen. De betrokken partijen hebben in de loop van de dag overeenstemming bereikt over een transfersom en de persoonlijke voorwaarden van de 25-jarige Argentijn. Ook Chelsea en een onbekende club hadden belangstelling voor de oud-speler van Manchester United.

"Dit is geweldig nieuws", vertelt manager Mark Hughes op de clubsite van The Citizens. "Carlos is een speler van internationale klasse en van het allerhoogste niveau. Hij heeft alle kwaliteiten in huis om onze club omhoog te brengen. Hij is technisch zeer bekwaam, maakt veel doelpunten en is een teamspeler. Hij zal onze aanval van een extra dimensie voorzien. Ik ben ontzettend blij. Ik kan niet wachten om hem bij City te verwelkomen."

Tévez werd de afgelopen twee seizoenen door Manchester United gehuurd van de investeringsmaatschappij MSI en kon voor een slordige dertig miljoen euro worden overgenomen. De Engelse topclub kwam er na het akkoord met MSI niet uit met de Argentijn, waardoor deze op zoek ging naar een nieuwe werkgever. In verband met de onderlinge rivaliteit sloot Tévez, die in het verleden de clubkleuren van Corinthians, Boca Juniors en West Ham United verdedigde, een overgang naar aartsrivaal Liverpool uit.

Manchester City heeft tot dusver, Tévez inbegrepen, vier nieuwe spelers voor komend seizoen aangetrokken. Voor de komst van doelman Stuart Taylor, middenvelder Gareth Barry (beiden Aston Villa) en aanvaller Roque Santa Cruz werden tientallen miljoenen euro's uitgegeven. De ploeg van Hughes eindigde vorig seizoen ondanks de investeringen op een teleurstellende tiende plaats in de Premier League. In de diverse bekertoernooien speelden The Citizens geen enkele rol van betekenis.
Reply
Peter Wrote:
Yzeren Henkie Wrote:
Peter Wrote:Er gaan geruchten van contact tussen PSV en Vitesse over 4 spelers. Zonneveld, Lazovic, Velthuizen en Verhaegh. Zou mooi zijn als we Danko daar kunnen lozen.

Wat een gelul. Handen af. Wat moeten wij met Lazovic als we Kaloglu,Nillson,Kolk hebben met jeugdig talent als Snijders? Zonneveld is al jaren bagger, maar wel een linksback (we schijnen er nog 1 te zoeken, maar Zonneveld....??)

Lazovic is niet goed, maar om nou te gaan stellen dat ene Kaloglu, Kolk en Snijders beter zijn? :roll: Nilsson-Lazovic is een geweldige voorhoede voor een club als Vitesse.

En waarom niet Zonneveld? Op niveau PSV is hij idd bagger, maar was voordat hij kwam één van de sterkhouders van NAC. En dat is toch een beetje het niveau dat Vitesse nastreeft denk ik? Prima linksback voor jullie club!

Denk overigens niet dat het van een ruil gaat komen hoor. Van mij hoeft het ook niet echt. Verhaegh wacht op niveau PSV eenzelfde lot als Zonneveld en Velthuizen vind ik niet veel beter dan Isaksson.

Lazovic is altijd heibel en alleen goed als je het hele team er op africht. Aadje de M deed dat, en dus speelde hij een jaar goed. Strik erom en verkopen aan die debiele boeren... :-" Houd die kwibus maar lekker bij je
Zonneveld; veel geblesseerd geweest, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Is inmiddels al een stuk ouder, dus ook geen restwaarde. Ga ik toch liever voor een jonge jongen uit de jeugd; of Buttner omscholen.

Maar los daarvan is het een debiele ruil om Velthuizen en Verheagh voor hen om te ruilen; worden we lekker sterker van NOT. Dus opzouten met je dubbeltjes gedrag van 2 afdankertjes ruilen tegen 2 sterkhouders van Vitesse. En als je ze toch al niet wil; meld dit soort onzin dan niet....
Reply
Yzeren Henkie Wrote:
Peter Wrote:
Yzeren Henkie Wrote:
Peter Wrote:Er gaan geruchten van contact tussen PSV en Vitesse over 4 spelers. Zonneveld, Lazovic, Velthuizen en Verhaegh. Zou mooi zijn als we Danko daar kunnen lozen.

Wat een gelul. Handen af. Wat moeten wij met Lazovic als we Kaloglu,Nillson,Kolk hebben met jeugdig talent als Snijders? Zonneveld is al jaren bagger, maar wel een linksback (we schijnen er nog 1 te zoeken, maar Zonneveld....??)

Lazovic is niet goed, maar om nou te gaan stellen dat ene Kaloglu, Kolk en Snijders beter zijn? :roll: Nilsson-Lazovic is een geweldige voorhoede voor een club als Vitesse.

En waarom niet Zonneveld? Op niveau PSV is hij idd bagger, maar was voordat hij kwam één van de sterkhouders van NAC. En dat is toch een beetje het niveau dat Vitesse nastreeft denk ik? Prima linksback voor jullie club!

Denk overigens niet dat het van een ruil gaat komen hoor. Van mij hoeft het ook niet echt. Verhaegh wacht op niveau PSV eenzelfde lot als Zonneveld en Velthuizen vind ik niet veel beter dan Isaksson.

Lazovic is altijd heibel en alleen goed als je het hele team er op africht. Aadje de M deed dat, en dus speelde hij een jaar goed. Strik erom en verkopen aan die debiele boeren... :-" Houd die kwibus maar lekker bij je
Zonneveld; veel geblesseerd geweest, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Is inmiddels al een stuk ouder, dus ook geen restwaarde. Ga ik toch liever voor een jonge jongen uit de jeugd; of Buttner omscholen.

Maar los daarvan is het een debiele ruil om Velthuizen en Verheagh voor hen om te ruilen; worden we lekker sterker van NOT. Dus opzouten met je dubbeltjes gedrag van 2 afdankertjes ruilen tegen 2 sterkhouders van Vitesse. En als je ze toch al niet wil; meld dit soort onzin dan niet....

hij mag toch geruchten melden? :|
Reply
Yzeren Henkie Wrote:Maar los daarvan is het een debiele ruil om Velthuizen en Verheagh voor hen om te ruilen; worden we lekker sterker van NOT. Dus opzouten met je dubbeltjes gedrag van 2 afdankertjes ruilen tegen 2 sterkhouders van Vitesse. En als je ze toch al niet wil; meld dit soort onzin dan niet....

Op basis waarvan is Verhaegh beter dan Zonneveld dan? Zonneveld wordt bij jullie ook gewoon een sterkhouder, Verhaegh bij PSV een bankzitter.
Reply
Hoe oud is verhaegh en hoe oud is Zonneveld ? Verhaegh heeft nog potentie, die zonneveld niet meer, afgedankt, te slecht, zelfs bij fietstas zou ie niet spelen....
Reply
Fabian Wrote:Hoe oud is verhaegh en hoe oud is Zonneveld ? Verhaegh heeft nog potentie, die zonneveld niet meer, afgedankt, te slecht, zelfs bij fietstas zou ie niet spelen....

Verhaegh en Zonneveld schelen precies 2 jaar en 11 maanden in leeftijd dus hoe kan de één nou oud, te slecht en afgedankt zijn terwijl de ander nog potentie heeft? :roll: Ze zijn beiden gewogen en te licht bevonden door PSV (ja Beerens en Huntelaar ook ja, maar die zijn duidelijk gegroeid na hun vertrek, Verhaegh niet) en hebben beiden bewezen dragende spelers te zijn voor een subtopper als NAC of Vitesse.

Bovendien zegt leeftijd niks. NAC doet het juist al 2 jaar prima omdat ze bijna alleen oude en ervaren spelers hebben. Mede dankzij bv. de bij PSV afgedankte, te slechte, te oude en nog slechter dan Zonneveld zijnde Feher die daar weer belangrijk is.
Reply
Psv ....bla bla.... goed....PSV.... bla bla bla ....... bla bla blaaaaa :dodgy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Psv ....bla bla.... goed....PSV.... bla bla bla ....... bla bla blaaaaa :dodgy:

Ik schrijf PSV-aankopen Lazovic en Zonneveld af en hoop dat ze itt de geruchten niet voor Verhaegh en/of Velthuizen gaan als aankopen en dan suggereer jij weer dat PSV alles goed doet in mijn ogen? :roll:

Het is diep triest dat PSV in 1 zin moet worden genoemd met namen als Zonneveld en Verhaegh. Dead
Reply
Heb dit jaar meerdere wedstrijden van Vitesse gezien en ik vind Verhaegh echt een geweldige speler. Niet te vergelijken met Zonneveld. Zonneveld heeft gewoon het probleem dat hij op basis van een goede trap naar PSV is gekomen. Verdedigend is hij te zwak en een linie daarvoor behoort hij tot de bittere middelmaat.

Verhaegh is daarentegen verdedigend sterk, snel en heeft een goede voorzet in de benen. Onderschatte voetballer imo en te lang bij Vitesse gebleven.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Heb dit jaar meerdere wedstrijden van Vitesse gezien en ik vind Verhaegh echt een geweldige speler. Niet te vergelijken met Zonneveld. Zonneveld heeft gewoon het probleem dat hij op basis van een goede trap naar PSV is gekomen. Verdedigend is hij te zwak en een linie daarvoor behoort hij tot de bittere middelmaat.

Verhaegh is daarentegen verdedigend sterk, snel en heeft een goede voorzet in de benen. Onderschatte voetballer imo en te lang bij Vitesse gebleven.

hij zit er toch nog niet zo lang?

goeie speler, ik denk dat hij een stapje hoger aankan. typisch een speler die grun haalt als de roover weggaat.

bij feyenoord is hij ook genoemd, maar been kende dani al....
Reply
Vitesse heeft nu helemaal geen linksback, das pas bittere middelmaat. :razz:

Heb persoonlijk afgelopen seizoen speciaal op Verhaegh gelet tijden PSV-Vitesse van dit seizoen omdat zijn naam toen al in verband met PSV werd gebracht. Het viel mij niet bepaald mee. Dzsudzsak liet m alle hoeken van het stadion zien. Confused

Dat kan ook een uitzondering zijn geweest, maar ook een teken dat hij de druk niet aankan. Hij wist dat die avond veel ogen op hem gericht waren. PSV heeft hard een rechtsback nodig, maar ik vind Verhaegh niet beter dan Kromkamp.
Reply
waf Wrote:
Tripplexxx Wrote:Heb dit jaar meerdere wedstrijden van Vitesse gezien en ik vind Verhaegh echt een geweldige speler. Niet te vergelijken met Zonneveld. Zonneveld heeft gewoon het probleem dat hij op basis van een goede trap naar PSV is gekomen. Verdedigend is hij te zwak en een linie daarvoor behoort hij tot de bittere middelmaat.

Verhaegh is daarentegen verdedigend sterk, snel en heeft een goede voorzet in de benen. Onderschatte voetballer imo en te lang bij Vitesse gebleven.

hij zit er toch nog niet zo lang?

goeie speler, ik denk dat hij een stapje hoger aankan. typisch een speler die grun haalt als de roover weggaat.

bij feyenoord is hij ook genoemd, maar been kende dani al....

Groningen is idd zijn niveau. PSV, Ajax, AZ is te hoog gegrepen.
Reply
En waar baseer je dat op Petertje?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Op zn spel misschien? Niet op de lengte van zn piemel ofzo.
Reply


Forum Jump: